Mijn + en -:
Preparty:
+ De sfeer, in de zaal maar ook achter de bar stonden ze te springen en was iedereen heel vrolijk
+ Setjes van Atmozfears, Noisecult, Crypsis en Partyraiser
Decibel:
+ Setjes van Adaro, Warface & Dark Pact, Chrono & Demon Dwarf
+ De Darkness4Life in dat bos, geweldige locatie
+ Het geluid overal
- Dat hoerenend lopen heel de tijd
- Veel te weinig variatie qua eten
After zaterdag:
- Veel te kort, waren daar pas om 12 uur toen duurde het nog anderhalf uur
After zondag:
+ Frequencerz, wat een helden blijven dat

Komen ze op met luchtbedden om hun nek, Pepijn was zelf helemaal ingepakt met zo'n luchtbed. Echt geweldig
+ Die surpise act van Titan, Deetox, Delete en High Voltage
- Paul Elstak & Panic, wat een kut einde. Heel het tempo werd eruit gehaald, dat Pussy Lounge gedoe hadden ze van mij op vrijdag mogen doen. Dit was wel een van de grootste zaad sets ooit. Op het einde gingen ze nog even vrolijk Nobody to Love draaien en als een van de afsluitplaten Wake Up 'hardcore' remix. Wat een drama..
Ik heb hier trouwens nog niemand iets horen zeggen over dat, ik in ieder geval, geen HEE-HOO heb gehoord
