Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat mij nog te binnen schoot; die TL van Stephy was echt zeer vet.. maar dat mixwerk. Echt ongelooflijk hoe ze soms platen geheel (totaan de laatste snares dus) door laat lopen zonder al iets boeiends van een nieuwe plaat in te mixen.

Daar stoorde ik me bij Technoboy op de Tijdmachine ook al aan, ook al heb je nog zo'n vette TL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn + en -:

Preparty:
+ De sfeer, in de zaal maar ook achter de bar stonden ze te springen en was iedereen heel vrolijk
+ Setjes van Atmozfears, Noisecult, Crypsis en Partyraiser

Decibel:
+ Setjes van Adaro, Warface & Dark Pact, Chrono & Demon Dwarf
+ De Darkness4Life in dat bos, geweldige locatie :D
+ Het geluid overal
- Dat hoerenend lopen heel de tijd
- Veel te weinig variatie qua eten

After zaterdag:
- Veel te kort, waren daar pas om 12 uur toen duurde het nog anderhalf uur

After zondag:
+ Frequencerz, wat een helden blijven dat :worship: Komen ze op met luchtbedden om hun nek, Pepijn was zelf helemaal ingepakt met zo'n luchtbed. Echt geweldig :D
+ Die surpise act van Titan, Deetox, Delete en High Voltage :thumbsup:
- Paul Elstak & Panic, wat een kut einde. Heel het tempo werd eruit gehaald, dat Pussy Lounge gedoe hadden ze van mij op vrijdag mogen doen. Dit was wel een van de grootste zaad sets ooit. Op het einde gingen ze nog even vrolijk Nobody to Love draaien en als een van de afsluitplaten Wake Up 'hardcore' remix. Wat een drama..

Ik heb hier trouwens nog niemand iets horen zeggen over dat, ik in ieder geval, geen HEE-HOO heb gehoord :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 11:55 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:

Ik heb hier trouwens nog niemand iets horen zeggen over dat, ik in ieder geval, geen HEE-HOO heb gehoord :worship:

Het was heel even te horen bij de pre party maar het duurden nog gen 20 sec gelukkig, verder geen last van gehad heel het weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Nou ik heb helemaal geen last gehad van een rare sfeer bij de Loudness, ik heb eerst een hele tijd midden achteraan gestaan en daarna midden vooraan. Overal was t prima vond ik eigenlijk


Mwah, ik vind dat men de sfeer op een raw stage vaak wat overdrijft. Ja oke veel mensen gaan los, maar gezellig vind ik het niet. Iedereen loopt maar in z'n eentje te rammen met als gevolg dat je vaak heen en weer gebeukt wordt.

Moet ik zeggen dat ik zelf nooit vond dat de sfeer bij een Loudness bv matig is, maar na een halve dag bij de Remember te hebben gestaan durf ik wel te zeggen dat dát pas sfeer was. Perfecte harmonie tussen losgaan en gezelligheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heeft er naar mijn mening enorm mee te maken dat die hardstyle niet bekend is bij het grote raw hardstyle publiek, omdat dat mensen zijn die nooit kennis hebben gemaakt met de ja ik zal maar zeggen als Tijdmachine en Classics area's. Dat is over het algemeen voor de tijd van de raw liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nou ik heb helemaal geen last gehad van een rare sfeer bij de Loudness, ik heb eerst een hele tijd midden achteraan gestaan en daarna midden vooraan. Overal was t prima vond ik eigenlijk



Moet ik zeggen dat ik zelf nooit vond dat de sfeer bij een Loudness bv matig is, maar na een halve dag bij de Remember te hebben gestaan durf ik wel te zeggen dat dát pas sfeer was. Perfecte harmonie tussen losgaan en gezelligheid.


Geef ik je gelijk in, maar komt vooral ook door de grootte van de stage. Hoe kleiner je de stages hebt, hoe groter de gezelligheid (vaak) is. Ook bij de Theracords stages zo bijvoorbeeld, of de Indigo stage op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad!

+ Setjes in het algemeen
+ Adaro en Degos & Re-Done in het speciaal
+ ruimte rechts vooraan
+ hele beleving opzich
+ sfeer over het algemeen

- ik zelf, die geen een keer op de remember stage is geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:

- ik zelf, die geen een keer op de remember stage is geweest


Haha ongeveer hetzelfde, uiteindelijk hoogstens een uurtje geweest :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
- ik zelf, die geen een keer op de remember stage is geweest


Baal hier ook wel een beetje van, had zeker 2 uur in de planning staan, maar is mislukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



12 uur beeldmateriaal van de stream ook gedownload :D van het weekend maar is terugkijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

Civitas schreef:


12 uur beeldmateriaal van de stream ook gedownload :D van het weekend maar is terugkijken


Waar gevonden? PB maar :)

Blij dat ik tijdens de End Show bij Warface stond, vind er geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is door b2s zelf geüpload xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet zeggen dat eindshows/mainstages me sowieso tegenwoordig niet meer zo boeien als eerdere jaren, maar op dit filmpje lijkt het wel echt heel karig hoor... kan me best voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Is door b2s zelf geüpload xd


https://www.youtube.com/watch?v=gLb5rHq8aRE

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Grim schreef:
Is door b2s zelf geüpload xd


https://www.youtube.com/watch?v=gLb5rHq8aRE

:thumbup:


Filmpje staat op prive, maar op piretbay is hij te downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:


12 uur beeldmateriaal van de stream ook gedownload :D van het weekend maar is terugkijken


Eens*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
- Paul Elstak & Panic, wat een kut einde. Heel het tempo werd eruit gehaald, dat Pussy Lounge gedoe hadden ze van mij op vrijdag mogen doen. Dit was wel een van de grootste zaad sets ooit. Op het einde gingen ze nog even vrolijk Nobody to Love draaien en als een van de afsluitplaten Wake Up 'hardcore' remix. Wat een drama..

Ik ben er normaal ook totaal geen fan van, maar ik heb zelden zo'n leuke sfeer tijdens een set meegemaakt. Kan het onmogelijk met je eens zijn nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Basshunterzz schreef:
- Paul Elstak & Panic, wat een kut einde. Heel het tempo werd eruit gehaald, dat Pussy Lounge gedoe hadden ze van mij op vrijdag mogen doen. Dit was wel een van de grootste zaad sets ooit. Op het einde gingen ze nog even vrolijk Nobody to Love draaien en als een van de afsluitplaten Wake Up 'hardcore' remix. Wat een drama..

Ik ben er normaal ook totaal geen fan van, maar ik heb zelden zo'n leuke sfeer tijdens een set meegemaakt. Kan het onmogelijk met je eens zijn nu ^^


ik dacht zelf ook van: ugh dit wordt kut toen titan klaar was met zn set. maar het was echt een gezellige boel. Er hing echt een vette sfeer :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:


Godver wat een vervelende bende zeg... Vooral door de heren DJs die meer met hun eigen zelfverheerlijking bezig zijn dan iets anders. Had daar overigens ook meer aan vuurwerk en lichtshow verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:55 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
wootum schreef:


Godver wat een vervelende bende zeg... Vooral door de heren DJs die meer met hun eigen zelfverheerlijking bezig zijn dan iets anders. Had daar overigens ook meer aan vuurwerk en lichtshow verwacht.


Moeilijke maandag kerel?
Is toch juist gekkigheid bij Pussylounge altijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het ook maar een ruk afsluiting hoor. Als je naar PL @ the Park gaat en je de hele dag aanwezig bent maak je de opbouw mee, dan is het muzikaal gezien wel grappig. Wij kwamen nu tijdens de eindshow aanlopen, dat was echt een regelrecht drama. Beetje schreeuwen door die microfoon, de hitjesparade en hup naar huis. Bovendien bar slechte sfeer bij de PL op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Steffnov schreef:
wootum schreef:


Godver wat een vervelende bende zeg... Vooral door de heren DJs die meer met hun eigen zelfverheerlijking bezig zijn dan iets anders. Had daar overigens ook meer aan vuurwerk en lichtshow verwacht.


Moeilijke maandag kerel?
Is toch juist gekkigheid bij Pussylounge altijd..

Totaal niet eigenlijk, dippen doen we pas op dinsdag :) Maar ik ben blij dat jij je met deze *kuch* gekkigheid kan vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat mij nog te binnen schoot; die TL van Stephy was echt zeer vet.. maar dat mixwerk. Echt ongelooflijk hoe ze soms platen geheel (totaan de laatste snares dus) door laat lopen zonder al iets boeiends van een nieuwe plaat in te mixen.

Daar stoorde ik me bij Technoboy op de Tijdmachine ook al aan, ook al heb je nog zo'n vette TL.

Toen heb je ook bijna de gehele set staan klagen ja. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geweldige dagen gehad, maar inderdaad: de afsluiting had beter gekund (hoewel de sfeer zeker niet slecht was).
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten