Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:21 

Hardtraxxer

Cracovski schreef:
Is er ergens een programma van de livestream te vinden?

Ik denk dat het voornamelijk mainstage zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:43 

Hardtraxxer

NC in zijn eentje zien draaien is echt geen gezicht.....

I miss Noisecontrollers! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:44 

Hardtraxx Veteran

Wat een triest volk staat daar toch vooraan, man, man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 18:27 

Hardtraxx Newbie

Psyko Punkz die afsluit met E-force - Seven hahaha, te standaard :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 19:54 

Hardtraxxer

xheanortx schreef:
Psyko Punkz die afsluit met E-force - Seven hahaha, te standaard :thumbdown:

wat is er mis met seven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Overhyped. Kut plaat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 21:46 

Hardtraxxer

Weet er toevallig iemand hoe de plaat heette die mental theo draaide net toen korsakoff bij hem kwam staan. Leek op & of ander decibel hardcore anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 21:48 

Hardtraxxer

ulyss schreef:
Weet er toevallig iemand hoe de plaat heette die mental theo draaide net toen korsakoff bij hem kwam staan. Leek op & of ander decibel hardcore anthem

Was het niet The Beholder & Balistic - Decibel 2002 Anthem (D-Block & S-te-Fan 2008 Remix)

EDIT: Even opgezocht, tis inderdaad deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 21:51 

Hardtraxxer

Melodie lijkt er inderdaad wel op, bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 01:19 

Hardtraxx Elite

dennisje030 schreef:
Ben benieuwd naar hoe vol&druk het gaat worden bij Adaro morgen.... >.<

Het stond serieus VOL.. maar dan ook RAM EN RAM vol..
Mensen mochten het ponton niet meer op, en zelfs daarbuiten stond iedereen nog om de tent heen...

Wel een van de beste setjes van heel het feest 4sure!

En Titanomachy was druk, maar niet ZO druk.. wel topset, (O.a. Titan ft. Delete en Titan goes Hardcore!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 04:14 

Hardtraxx Veteran

Man, wat een heerlijk feest weer gehad zeg! Sfeer in loudness was heerlijk, bij adaro inderdaad knejtertje druk, maar was te verwachten. Set van de dag Bob, voor de verandering. Oja en het mixwerk van Degos & Re-Done en Crypsis. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 09:47 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
en Titan goes Hardcore!

Wat een boutplaat was dat zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 10:50 

De Remember sloeg alles, evenaart de Tijdmachine op CRAFT en de Magenta op Defqon.

In de Loudness hing in vergelijking met de Remember echt een dode kutsfeer. Maar die Remember, die heeft heel de dag gemaakt.

Ook hulde aan de teringlijer die ongeveer alle ventielen uit onze fietsbanden had gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:03 

Hardtraxx Addict

Remember was echt een vette stage, iedereen ging goed los en er kwamen alleen maar lekkere platen langs :). Hoog vdk gehalte overal viel mij vrijwel direct op, weet niet of dat altijd specifiek bij Decibel is. Ook erg genoten in de Loudness tent. Mad Dog heeft voor mij bevestigd dat ik Hardcore echt kutmuziek vind. Verder viel het vuurwerk een beetje tegen op de main vergeleken met het vuurwerk van de Pussy Lounge die op de achtergrond te zien was. Heb wel gewoon een leuk feest gehad :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer decibel, op een of andere manier toch parkeren zuid binnen gekomen. Hierna een ronde gemaakt op het terrein en even de stages te bekijken, maar vond ze niet echt speciaal, voor de main niet.

Hierna het laatste van de set van exit mind gezien. E-force & digital punk was wel gaaf, alleen digital punk moet eens minder g4h draaien. Het begon aan het einde van die set druk te worden in de loudness.

Toen de intro van Adaro gezien en zijn we naar de remember geweest, toen adaro klaar was wilden we B-front gaan maar we konden niet naar de loudness. Toen maar naar de main voor Noisecontrollers geweest.
Toen alsnog naar B-front, wat een lekkere set was het, zover we gezien hadden, al zijn nieuwe platen :thumbsup:. Vind B-front nog steeds en van de beste dj's :love: , wat een energie straalt hij ook af.

Toen de intro van titan bijgewoond en hierna wezen eten en terug gegaan naar titan. De tracks die ik hoorde gingen wel, maar te weinig van gehoord. (Wat een zaadnummer die laatste track, volgens mij titan goes hardcore ofso. :thumbdown: )

De set van Degos & Redone, wat draaiden die goed zeg. Veel lekkere tracks gehoord. :thumbsup:
De intro van Radical Redemption bijgewoond. Maar we wilden TATANKA zien op de remember, bleek a-lusion te draaien omdat hij er niet was, maar alsnog een goede set.

Toen terug gegaan naar de Loudness voor Warface & Dark pact, toen we kwamen merkten we gelijk dat het geluid veel harder stond dan eerder die dag, en de tracks waren nog veel lekkerder. Bijv. Psycho en Tormented gehoord, wat een tracks live :worship:. Die tracklist was puur genieten :love:

Rond 5 voor half 11 naar de main gegaan voor de eindshow, maar wat was het druk in heel die omgeving. De endshow was wel gaaf, maar niet echt speciaal, vond het niet zo mooi als bijv. mysteryland/defqon/xxlerator outdoor.

Toen terug naar de auto om naar huis te gaan, wat een ramp. Na 60 minuten ongeveer terug bij de auto, hierna nog bijna een uur gedaan om op de snelweg te komen richting Den Bosch, waardoor we 3,5 uur over de terugreis hebben gedaan.

Plus / Min punten:
+ Lekkere sets van B-front, Warface & Dark Pact, Degos & Redone. Geen slechte sets gehoord.
+ Leuke Locatie, alleen jammer van al die regen en modder overal.
+ De loudness stage algemeen :thumbup:
+ Net zoals defqon gratis water.

- De drukte in het algemeen, en bij de loudness vooral bij adaro & radical redemption.
- Het parkeren en de terugreis van het festival terrein, naar een snelweg wat een ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:13 

Hardtraxx Veteran

was weer een leuk feestje, Degos & Re-Done beste set, vooral omdat het mixtechnisch zo strak in elkaar zat :)
set van Warface & Dark Pact had ik meer van verwacht(en dan vooral harder) maar die ene track van Warface met gated kicks, wow :worship:

een heel groot minpunt was de drukte bij de kluisjes toen iedereen weg ging. ik hoefde niet meer zelf te lopen want werd toch wel van alle kanten aangedrukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 17:55 

Hardtraxx Elite

Eerste keer Decibel, ik heb geen zin om een lang verslag te typen dus ik houd het op plus- en minpunten.

+++ Remember en Loudness
++ A-Lusion, Degos & Re-Done en B-Front
+ Davide Sonar, Warface & Dark Pact en het einde van Exit Mind (o.a. The Sexual Thrill)
+ Desperados voor 1,5 muntje (helaas te laat achter gekomen)
+ Hervulbare zakjes water net als op Defqon

----- Het wegkomen van de parkeerplaats, wat een ramp
- Modderpoel
- Toen ik opnieuw Desperados wou halen was het op
- Extreme drukte bij Adaro, je mocht niet eens meer naar binnen, totaal geen spijt dat we naar Davide Sonar zijn gegaan overigens
- Remember mag volgend jaar wel iets groter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:28 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand de livestream opgenomen of weet waar je die kan krijge?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:31 

Hardtraxx Veteran

Wie zijn er bij Josh & Wesz wezen kijken? hoe was die set? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:47 

Destination schreef:

Legendarische
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:36 

Hardtraxxer

Destination schreef:

Heerlijk.

Zo.. Eerste keer Decibel en prima gevallen. Planning was om vanaf 14:00 tot 19:15 in de Loudness te staan en vanaf daar naar de mainstage om er af te sluiten. Zoals áltijd (geen idee waarom) kwam er weer niks van en heb ik van 14:30 t/m 17:00 bij de Loudness gestaan (Adaro fucking held) om vervolgens richting de mainstage te gaan naar Psyko Punkz. Psyko Punkz draaide op zich nog wel redelijk, maar merk dat ik gewoon helemaal niets meer heb met mainstream hardstyle. Daarnaast was het volk op de main zo ontiegelijk saai dat het extreem storend was. Iedereen stond maar met elkaar te praten en niemand bewoog.

Na 20 minuten bij de main maar besloten om terug te gaan naar de Loudness. Bijna bij de Loudness aangekomen passeerden we de Remember stage waar Josh & Wesz aan het draaien waren. Eerste track die we hoorde was Wildstylez - In & Out (heldenplaat). Even een dansje doen dachten we.. En toen was het opeens 20:00. Wát een heerlijke stage. Ultieme sfeer (daar kan de Loudness nog wat van leren) , geluid en setjes. Aangezien ik pas vanaf 2009 hardstyle ben gaan luisteren kende ik veel nummers niet, maar weet wel zeker dat ik naar de eerstzijnde editie van de Tijdmachine ga. Dít is hardstyle, genieten.

++Adaro is back
++Remember stage
+E-Force & Digital Punk
+Gratis water refill met de decibel zakjes.

--Sfeer op mainstage
-Drukte bij Adaro
-irritant volk op weg naar de parkeerplaats (je standaard anabolen tokkies die gaan afsnijden en je vervolgens uitschelden als je toetert).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 23:58 

Ook mijn eerste keer Decibel dus maar even snel een korte samenvatting:

De pre party op de vrijdag was prima, hing een leuke sfeer en ging aardig los, vdk gehalte was nog niet echt hoog ofzo op dat moment. Paar lekkere setjes gehoord, Noisecontrollers en Crypsis vooral. Daarna kwam Tha Playah en die had wel paar nummertjes die ik kon waarderen maar ik heb gewoon niks met hardcore. Ben daar wel gebleven omdat de rest van mijn groep er bleef (ik wil ook niet te ongezellig doen haha). Toen Partyraiser 5 minuten bezig was zeiden 2 anderen van mijn groep godzijdank dat ze weg wilden dus ben ik maar al te graag mee gegaan xd wat een vreselijke zaad muziek is dat toch.

Volgende dag het terrein op gegaan, eerst even bij Pussylounge gestaan (was de eerste stage vanaf ingang zuid dus ja waarom niet), daarna door naar de Loudness gegaan. The Vision stond er en ik heb wat leuke plaatjes gehoord, niet meer niet minder. Daarna met z'n allen (was met 7 vrienden heen, camping) even de main wezen bekijken, e :slow: n als ik eerlijk ben vond ik die toch wat tegenvallen. Zeker met het beeld van de main van vorig jaar in mn achterhoofd. Maar het mocht de pret niet drukken natuurlijk :P toen weer terug gegaan naar de Loudness voor Digital Punk & E-Force, lekker setje maar wel de bekende hitjesparade. Daarna Adaro, wat was dat mooi. De speech die hij aan het begin gaf gingen echt mn nekharen van overeind staan :worship: verder heerlijke set ook, ben vreselijk blij dat hij weer terug is. Over de nieuwe tracks: de eerste die hij draaide vond ik wel lekker maar niet heel bijzonder, de tweede was wel echt Ge-Wel-Dig! Heel erg naar mn zin gehad daar. Daarna B-Front ook maar meteen meegepakt met 1 van de andere jongens (de rest was naar de Pussylounge) en wát een set weer! En hoe hij ook weer los ging, prachtig om te zien. Tormented wilde ik heel graag live horen en dat gebeurde ook, geen teleurstelling. Wat een plaat is dat :loving: daarna even snel terug geweest naar de tent om te eten. Op de weg daarheen hoorde ik op de remember stage nog Wildstylez - In & Out! Nooit gedacht dat ik die nog live zou horen, prachtig momentje :)
Na het eten weer terug naar het terrein, nu naar de main voor Frequencerz. Prima set maar wel irritant volk op de main zo hier en daar. The End van B-Front en Freqz ook voor het eerst gehoord daar, WAUW :loving: Daarna met 2 anderen van de groep naar Warface & Dark Pact op de Loudness gegaan, lekker sfeertje hing daar toen! Ook heerlijke tracks gehoord maar helaas moesten we weg want we wilden natuurlijk wel de eindshow zien. Leuke eindshow, toch altijd weer een geweldig kwartiertje is dat :loving: vreselijke drukte op de weg naar de camping trouwens, heb er wel een uur over gedaan om bij onze tent te komen.
Daarna nog even naar de nightparty geweest, Digital Punk gemist maar E-Force wel gezien, maarja aangezien ik hem die middag al had gezien was er eigenlijk niet veel aan. Seven is een leuk nummer maar niet als je hem 4 keer hoort op 1 feest :P Radical Redemption heb ik niet zoveel mee maar ik moet zeggen, die nieuwe plaat van hem, Retaliate, vind ik toch best wel lekker. Nog snel even een potje staan kotsen vanwege Brutal 4.0 (wat een vreselijke kutplaat is dat zeg, ook live) en toen naar de tent en slapen maar.

Vandaag chill dagje gehad, geen gehaast maar gewoon rustig pilsjes drinken bij de tent en om een uur of 6 naar de afterparty gegaan. Ran-D was een hele leuke set, veel nummers gehoord die ik nog niet had gehoord dat weekend dus dat was wel fijn. Frequencerz daarna gingen ook weer goed los, lekker raar doen en verkleed zijn xd ook heel vet dat Warface er nog even bij kwam! Daarna kwam Titan en dat ging er ook lekker aan toe, Deetox, Delete en High Voltage kwamen allemaal op een gegeven moment er ook bij, leuk om te zien. Lekkere set, fijne nummers gehoord. Vdk gehalte was inmiddels echt de pan uit gerezen trouwens. Overal waar ik keek liep men rondjes of staarde als een uil voor zich uit. Toen Paul Elstak en Panic op kwamen ben ik terug gegaan naar de tent want ik kon niet meer xd dramatisch last van mn poten en gewoon moe. Dus zodoende lig ik lekker op mn matje dit te typen :P

Fantastisch weekend gehad ondanks het weer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 00:01 

Sorry voor de dubbel maar
AndyAsteroids schreef:
even snel een korte samenvatting

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 00:22 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
daarna even snel terug geweest naar de tent om te eten. Op de weg daarheen hoorde ik op de remember stage nog Wildstylez - In & Out! Nooit gedacht dat ik die nog live zou horen, prachtig momentje :)

Held, same here! Beste moment van de dag haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 09:27 

Hardtraxx Veteran

Drukte bij Adaro was niet normaal, tent was 50 graden, je werd van alle kanten weggedrukt, terwijl we redelijk van voren stonden (40 m van stage ongeveer). Na 5 nrs zijn we maar weggegaan, zoiets moeten ze gewoon op de main doen.

Tijdens E-Force & Digital Punk was het ook al achterlijk druk, zal wel door Seven komen? Heerlijke set was dat.
B-Front was lekker rustig vooraan, genoeg ruimte om hard los te gaan. Laatste 6 tracks waren 6 nieuwe tracks van hem, stuk voor stuk knallers. Hoorde een B-Front track met Radical Redemption kicks.. Misschien een collab?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten