Ook mijn eerste keer Decibel dus maar even snel een korte samenvatting:
De pre party op de vrijdag was prima, hing een leuke sfeer en ging aardig los, vdk gehalte was nog niet echt hoog ofzo op dat moment. Paar lekkere setjes gehoord, Noisecontrollers en Crypsis vooral. Daarna kwam Tha Playah en die had wel paar nummertjes die ik kon waarderen maar ik heb gewoon niks met hardcore. Ben daar wel gebleven omdat de rest van mijn groep er bleef (ik wil ook niet te ongezellig doen haha). Toen Partyraiser 5 minuten bezig was zeiden 2 anderen van mijn groep godzijdank dat ze weg wilden dus ben ik maar al te graag mee gegaan

wat een vreselijke zaad muziek is dat toch.
Volgende dag het terrein op gegaan, eerst even bij Pussylounge gestaan (was de eerste stage vanaf ingang zuid dus ja waarom niet), daarna door naar de Loudness gegaan. The Vision stond er en ik heb wat leuke plaatjes gehoord, niet meer niet minder. Daarna met z'n allen (was met 7 vrienden heen, camping) even de main wezen bekijken, e

n als ik eerlijk ben vond ik die toch wat tegenvallen. Zeker met het beeld van de main van vorig jaar in mn achterhoofd. Maar het mocht de pret niet drukken natuurlijk

toen weer terug gegaan naar de Loudness voor Digital Punk & E-Force, lekker setje maar wel de bekende hitjesparade. Daarna Adaro, wat was dat mooi. De speech die hij aan het begin gaf gingen echt mn nekharen van overeind staan

verder heerlijke set ook, ben vreselijk blij dat hij weer terug is. Over de nieuwe tracks: de eerste die hij draaide vond ik wel lekker maar niet heel bijzonder, de tweede was wel echt Ge-Wel-Dig! Heel erg naar mn zin gehad daar. Daarna B-Front ook maar meteen meegepakt met 1 van de andere jongens (de rest was naar de Pussylounge) en wát een set weer! En hoe hij ook weer los ging, prachtig om te zien. Tormented wilde ik heel graag live horen en dat gebeurde ook, geen teleurstelling. Wat een plaat is dat

daarna even snel terug geweest naar de tent om te eten. Op de weg daarheen hoorde ik op de remember stage nog Wildstylez - In & Out! Nooit gedacht dat ik die nog live zou horen, prachtig momentje

Na het eten weer terug naar het terrein, nu naar de main voor Frequencerz. Prima set maar wel irritant volk op de main zo hier en daar. The End van B-Front en Freqz ook voor het eerst gehoord daar, WAUW

Daarna met 2 anderen van de groep naar Warface & Dark Pact op de Loudness gegaan, lekker sfeertje hing daar toen! Ook heerlijke tracks gehoord maar helaas moesten we weg want we wilden natuurlijk wel de eindshow zien. Leuke eindshow, toch altijd weer een geweldig kwartiertje is dat

vreselijke drukte op de weg naar de camping trouwens, heb er wel een uur over gedaan om bij onze tent te komen.
Daarna nog even naar de nightparty geweest, Digital Punk gemist maar E-Force wel gezien, maarja aangezien ik hem die middag al had gezien was er eigenlijk niet veel aan. Seven is een leuk nummer maar niet als je hem 4 keer hoort op 1 feest

Radical Redemption heb ik niet zoveel mee maar ik moet zeggen, die nieuwe plaat van hem, Retaliate, vind ik toch best wel lekker. Nog snel even een potje staan kotsen vanwege Brutal 4.0 (wat een vreselijke kutplaat is dat zeg, ook live) en toen naar de tent en slapen maar.
Vandaag chill dagje gehad, geen gehaast maar gewoon rustig pilsjes drinken bij de tent en om een uur of 6 naar de afterparty gegaan. Ran-D was een hele leuke set, veel nummers gehoord die ik nog niet had gehoord dat weekend dus dat was wel fijn. Frequencerz daarna gingen ook weer goed los, lekker raar doen en verkleed zijn

ook heel vet dat Warface er nog even bij kwam! Daarna kwam Titan en dat ging er ook lekker aan toe, Deetox, Delete en High Voltage kwamen allemaal op een gegeven moment er ook bij, leuk om te zien. Lekkere set, fijne nummers gehoord. Vdk gehalte was inmiddels echt de pan uit gerezen trouwens. Overal waar ik keek liep men rondjes of staarde als een uil voor zich uit. Toen Paul Elstak en Panic op kwamen ben ik terug gegaan naar de tent want ik kon niet meer

dramatisch last van mn poten en gewoon moe. Dus zodoende lig ik lekker op mn matje dit te typen

Fantastisch weekend gehad ondanks het weer. Zeker voor herhaling vatbaar!