Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:21 
 
Hardtraxxer

meh ze moeten bij de main ook gwn pallets leggen ipv die zandbak wat een modderpoel word als hard gaat regenen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:31 
 

sensa schreef:
meh ze moeten bij de main ook gwn pallets leggen ipv die zandbak wat een modderpoel word als hard gaat regenen.. :thumbdown:


Pallets :lol: xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
sensa schreef:
meh ze moeten bij de main ook gwn pallets leggen ipv die zandbak wat een modderpoel word als hard gaat regenen.. :thumbdown:


Pallets :lol: xd xd xd


Lekker je nek breken dan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zojuist toch nog maar ff een weekend kaartje gekocht voor 60 euro, dus toch heel het weekend los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low-E
Citaat:
Today I play at the Decibel Outdoor Festival.
I'm playing lots of classics from the year 2007 - 2010.
(Any Idea's?)
Set time 18:30 - 19:30 at the Flugel area!
See you there!!!


Cool, wist niets van die Flügel area :huh: Ben wel op vakantie geweest, zal het wel gemist hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:36 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Cool, wist niets van die Flügel area :huh: Ben wel op vakantie geweest, zal het wel gemist hebben

Ook niets van mee gekregen, is daar ook een timetable van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Low-E.. dat had ik wel willen horen zeg. Die oude platen van 'm iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is het op de parkeerplaats geregeld als het festival afloopt zaterdag? Moet je net als bij Defqon voor de ending weggaan omdat je anders 2 uur vastzit op de parkeerplaats of kan je gewoon na de afsluiting weg zonder veel gezeik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:51 
 
Hardtraxxer

Is altijd een ellende het wegrijden, maar dat is bij elk festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen mensjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraagje; wat ik nu hoor op b2s radio is dat de pre-party? Kan het niet echt horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mehh nog geen goedkope tickets, morgenochtend nog maar even kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 17:58 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Mehh nog geen goedkope tickets, morgenochtend nog maar even kijken :D


Als het zo door gaat (100+ tickets vanmiddag verkocht voor 50/60 Euro) dan komen er ook geen goedkope tickets meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2e keer Decibel, eerste keer was in 2011.

Vooral op de Loudness en Main te vinden waarschijnlijk, jammer die stages juist het verst uit elkaar liggen. Op het floorplan staat dat je met een bootje kan is dat snel of kan je beter lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij voor het eerste dat ze dat doen, maar het lijkt me niet dat je de enige bent dus dan zal je wel lekker moeten wachten. Daarnaast; zó ver is het nou ook weer niet, en doe onderweg eens een paar andere stages aan. Wie weet wordt je verrast met wat leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen de main en loudness is de refuse echt een aanradertje om even een kijkje te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 20:54 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar hoe vol&druk het gaat worden bij Adaro morgen.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen om 9 uur van huis vertrekken (meh) maar no problem voor een zeer vette fissa (hoop ik).
Tot morgen allen, zoals altijd te herkennen aan mijn Wavolizer shirt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Ben benieuwd naar hoe vol&druk het gaat worden bij Adaro morgen.... >.<


Om nog niet te beginnen over RR Live en misschien Titanomachy. Denk dat het heel druk gaat worden morgen @ Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 00:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik hou me aanbevolen voor een ticket als iemand er nog vanaf moet. PM me maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit het Brabants Dagblad:

"Zo is er een tweede area van 70 bij 40 meter op pontons in het water aangelegd."
(Gaat over de afmetingen van de Loudness dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin! Veel plezier iedereen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tot de switch op youtube draaide Sound Rush dit:

1. Dj Isaac - The Afterworld
2. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Light Of The Dark (Blackout Dub)
3. The KGB's - Channel KGB
4. Noisecontrollers - Revolution Is Here
5. Davide Sonar - Spiritual Fire
6. Killer Clown - Tormented
7. D-Block & S-Te-Fan ft Mc Villain - Evolutionz (2011 Refix)
8. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
9. Frontliner - Rollin' (Cut)
10. Scope Dj - Rock Hypnotic Again
11. Pavo - The Raven Communicate Mashup (Sound Rush Mashup)
12. Wildstylez - Daydreamer
13. The Pitcher - I Just Can't Stop (Refix)
14. Houze Bootlug
15. 3LAU feat. Bright Lights - How You Love Me (Juized Bootleg)
16. Noisecontrollers - Summer in the Hardstyle City (Part II) (Mashup)
17. Sound Rush - Open Your Eyes
18. Showtek & MC DV8 - Electronic Stereophonic
19. D-Block & S-Te-Fan - Takin' Off
20. Sound Rush - If It's Silent
21. Max Enforcer - Gold
22. Sound Rush - World Of Space
23. Scope DJ - Lockdown (2013 Live Edit)
24. ID
25. Wildstylez - Single Sound
26. ID
27. Wildstylez - Music Or Noize (Sound Rush Remix?)
28. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who We Are
29. Sound Rush - Frozen (?)
30. Noisecontrollers - So High
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 13:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wauw. Heerlijke lijst tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 15:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is er ergens een programma van de livestream te vinden?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten