Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.


Laat hen naar noord komen, jij hebt immers de kaarten. :cool:

Of je stuurt je vrienden gewoon elk apart hun ticket door via email en spreek ergens af op het terrein.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraagje: Vorig jaar waren wij op Noord geparkeerd, maar aangezien ik weet dat ik zaterdag waarschijnlijk de gehele dag in het zuidelijke gebied van Decibel te bevinden ben was mijn vraag of je ook gewoon de keuze had om tussen Zuid en Noord te kiezen als parkeerplek? (vorig jaar was ik niet degene die de bob was, maar deze keer wel dus dan zou ik graag willen weten of ik gewoon lekker bij zuid kon gaan parkeren :))
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:09 
 
Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.

Buiten dat het een rot stuk is is er ook niet echt een weg naar toe, laat hun naar noord komen(waar ook een parkeerplaats is) en/of geef ze van te voren al hun kaarten.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vanaf Eindhoven over Middelbeers / Diessen rijden ;).


Inderdaad ook een optie. Bij de snelweg afslag Oirschot (toch?) en dan ri. Middelbeers, Diessen en dan rechtsaf ri. Decibel
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Timothy21 schreef:
Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.

Buiten dat het een rot stuk is is er ook niet echt een weg naar toe, laat hun naar noord komen(waar ook een parkeerplaats is) en/of geef ze van te voren al hun kaarten.


Jawel, Tilburgseweg aflopen ri. Zuid, is alleen 20-25 minuten lopen (lang saai stuk).
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
stefaneke schreef:
Vanaf Eindhoven over Middelbeers / Diessen rijden ;).


Inderdaad ook een optie. Bij de snelweg afslag Oirschot (toch?) en dan ri. Middelbeers, Diessen en dan rechtsaf ri. Decibel


Dat is 1 optie ja. Kunt ook 1 afrit later pakken (afrit Moergestel), dan meteen linksaf over t viaduct, en daarna Hilvarenbeek aanhouden.

Dan kom je bij de rotonde in Hilvarenbeek uit, of zelfs meteen bij de parkeerplaats van Zuid. Maar ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dat stukje weg naar de parkeerplaats open is.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereotuners geven aan op FB dat ze op de Flugel stage draaien :huh:

Flugel stage?

Wel gaaf dat ze er staan, ga er zeker heen!!

Edit: laat maar, kan totaal niet lezen xd Er staat After party maar dan nog waar is die Flugel Stage dan?
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staan nog 283 kaarten op Ticketswap. Prijzen zullen wel flink gaan dalen als het bijna zaterdag is. Wie weet tik ik dan nog wel goedkoop kaartje op zijn kop ^^
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Vraagje: Vorig jaar waren wij op Noord geparkeerd, maar aangezien ik weet dat ik zaterdag waarschijnlijk de gehele dag in het zuidelijke gebied van Decibel te bevinden ben was mijn vraag of je ook gewoon de keuze had om tussen Zuid en Noord te kiezen als parkeerplek? (vorig jaar was ik niet degene die de bob was, maar deze keer wel dus dan zou ik graag willen weten of ik gewoon lekker bij zuid kon gaan parkeren :))


Volgens mij als je binnendoor rijd (afslag oirschot) via beers diessen kom je bij parkeren zuid uit en als je over de snelweg rijd afslag Tilburg fsow kom je bij parkeren noord uit ;) Correct me if im wrong :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Staan nog 283 kaarten op Ticketswap. Prijzen zullen wel flink gaan dalen als het bijna zaterdag is. Wie weet tik ik dan nog wel goedkoop kaartje op zijn kop ^^


Klinkt als een prima plan ^^

Overigens zelfs op TS durven mensen bijna 100 € te vragen voor een normaal zaterdagticket :x
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Kevin-Raw schreef:
Staan nog 283 kaarten op Ticketswap. Prijzen zullen wel flink gaan dalen als het bijna zaterdag is. Wie weet tik ik dan nog wel goedkoop kaartje op zijn kop ^^


Klinkt als een prima plan ^^

Overigens zelfs op TS durven mensen bijna 100 € te vragen voor een normaal zaterdagticket :x


Als er op vrijdagavond nog steeds 200 kaarten staan moeten de prijzen wel dalen xd beter iets dan niets voor die kaartverkopers, Ik was voor 25 euro naar Defqon geweest.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 11:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wacht ook tot vrijdagavond/zaterdagochtend :)
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:10 
 
Hardtraxxer

Ik moet ook nog een kaartje aanschaffen als cadeautje voor iemand.. Blij dat ik dat nog niet heb gedaan.. Ondertussen al 314 kaartjes aangeboden op Ticketswap waarbij de goedkoopste nu voor 55 euro staat xd
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:11 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Timothy21 schreef:
Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.

Buiten dat het een rot stuk is is er ook niet echt een weg naar toe, laat hun naar noord komen(waar ook een parkeerplaats is) en/of geef ze van te voren al hun kaarten.


Jawel, Tilburgseweg aflopen ri. Zuid, is alleen 20-25 minuten lopen (lang saai stuk).


Ja ik denk dat ik hun de kaarten toe stuur ja, zien we elkaar op het terrein wel.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Stereotuners geven aan op FB dat ze op de Flugel stage draaien :huh:

Flugel stage?

Wel gaaf dat ze er staan, ga er zeker heen!!

Edit: laat maar, kan totaal niet lezen xd Er staat After party maar dan nog waar is die Flugel Stage dan?


Iemand nog meer DJ's gespot die hier staan dan?

Tot nu toe heb ik:

Distractor
Stereotuners
Sound Freakerz

De flügel tent staat naast de pre/after tent
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Zin schreef:
Vraagje: Vorig jaar waren wij op Noord geparkeerd, maar aangezien ik weet dat ik zaterdag waarschijnlijk de gehele dag in het zuidelijke gebied van Decibel te bevinden ben was mijn vraag of je ook gewoon de keuze had om tussen Zuid en Noord te kiezen als parkeerplek? (vorig jaar was ik niet degene die de bob was, maar deze keer wel dus dan zou ik graag willen weten of ik gewoon lekker bij zuid kon gaan parkeren :))


Volgens mij als je binnendoor rijd (afslag oirschot) via beers diessen kom je bij parkeren zuid uit en als je over de snelweg rijd afslag Tilburg fsow kom je bij parkeren noord uit ;) Correct me if im wrong :thumbsup:


Klopt helemaal... zoals eerder aangegeven kan afslag Moergestel ook, volgens mij rij je dan over Haghorst en Biest Houthakker en dan het viaduct over. Weet het niet helemaal zeker.

Makkelijkste is afslag Oirschot ri. Middelbeers en Diessen, dat is aardig recht-toe-recht-aan en kan weinig fout aan gaan. En geen zin om te rijden?.. Treintje ri. Tillywood en dan busje ri. Decibel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand opzoek naar een weekendparkeerkaart voor het Safaripark?

We staan op het vakantiepark en hebben helemaal geen kaart nodig :cry: xd
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 12:12 
 

rakkietakkie schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Zin schreef:
Vraagje: Vorig jaar waren wij op Noord geparkeerd, maar aangezien ik weet dat ik zaterdag waarschijnlijk de gehele dag in het zuidelijke gebied van Decibel te bevinden ben was mijn vraag of je ook gewoon de keuze had om tussen Zuid en Noord te kiezen als parkeerplek? (vorig jaar was ik niet degene die de bob was, maar deze keer wel dus dan zou ik graag willen weten of ik gewoon lekker bij zuid kon gaan parkeren :))


Volgens mij als je binnendoor rijd (afslag oirschot) via beers diessen kom je bij parkeren zuid uit en als je over de snelweg rijd afslag Tilburg fsow kom je bij parkeren noord uit ;) Correct me if im wrong :thumbsup:


Klopt helemaal... zoals eerder aangegeven kan afslag Moergestel ook, volgens mij rij je dan over Haghorst en Biest Houthakker en dan het viaduct over. Weet het niet helemaal zeker.

Makkelijkste is afslag Oirschot ri. Middelbeers en Diessen, dat is aardig recht-toe-recht-aan en kan weinig fout aan gaan. En geen zin om te rijden?.. Treintje ri. Tillywood en dan busje ri. Decibel :thumbup:


Als je over Haghorst rijdt moet je over Diessen, je kan namelijk niet langs het kanaal naar Biest-Houtakker rijden tenzij je een 4x4 hebt. Over Biest-Houtakker is ook een stuk korter. Als je over Biest-Houtakker rijdt (Klein Westerwijksestraat) kan je over het viaduct (bij "Westerwijk" op Google Maps) en kom je precies beneden bij de parkeerplaats op dat weiland uit, de beste route als je met de auto zou komen.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn planning voor zaterdag:

Geck-O
Mindustries
Mike Drama
Tymon
Lucy Furr
Josh & Wesz
Tatanka
A-Lusion
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij is verteld dat dit een leuke fissa is. Toch maar even kijkje nemen. :D
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 19:40 
 

dennisje030 schreef:
Ik moet ook nog een kaartje aanschaffen als cadeautje voor iemand.. Blij dat ik dat nog niet heb gedaan.. Ondertussen al 314 kaartjes aangeboden op Ticketswap waarbij de goedkoopste nu voor 55 euro staat xd

Ik ga morgenavond ook kijken wat de prijzen zijn, waarschijnlijk ga ik er dus toch wel naartoe..
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 19:53 
 
Hardtraxxer

Nu nog 60 euro maar staan er al bijna 400 te koop.. kan niet anders dan dat de prijzen moeten gaan dalen. Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten xd

Kriebels beginnen nu wel langzaam te komen :yay:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-omgev ... -1.4489518
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 21:19 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-omgeving/hilvarenbeek/decibel-groeit-naar-60-000-bezoekers-1.4489518

pas op stage spoilers.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2014 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeetje wat ziet de main er schraal uit zeg...
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten