Past

Decibel Outdoor Festival 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Jaa had dat bericht ook gelezen, maar doelde meer op het feit waarom ze niet gewoon met een programmering komen of zo :thumbsup:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Iemand nog een kaartje decibel nodig? Ik heb er eentje te koop staan voor de normale prijs.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Phase 2 wrote:Iemand nog een kaartje decibel nodig? Ik heb er eentje te koop staan voor de normale prijs.
Heb je hem nog? Ik ben nog op zoek naar een zaterdagkaart.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Heb een paar vragen over de camping:

Vanaf hoelaat kun je het terrein op?
Kun je ook met de auto het terrein op?
Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Basshunterzz wrote:Heb een paar vragen over de camping:

Vanaf hoelaat kun je het terrein op?
Kun je ook met de auto het terrein op?
Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?

13:00u. Ja. Ligt eraan of je aan de zijkant van een veldje ligt.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Basshunterzz wrote:Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?
Stroom op het hele terrein is afgesloten, vanwege het meermaals uitvallen van de stroom vorig jaar.

"Dit staat al sinds de bekendmaking van de camping op de website vermeld. Vorig jaar werd er te veel op aangesloten en hierdoor is de stroom continu uitgevallen. Dat zal dit jaar alleen nog maar erger worden met meer bezoekers. Er is dus besloten geen stroom aan te bieden op het SafariCamp omdat er niet gegarandeerd kan worden dat het werkt. Dit is een keus vanuit Libema als parkeigenaar, niet van b2s. Er stond bij de boeking van XL kampeerplekken ook vermeld dat die wel gegarandeerd stroom hadden."
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
pecola-tje wrote:Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd
Vorig jaar ook al met die snelweg afsluiting. Gelukkig weet ik wel dat ik via ziekenhuis kan rijden ri. VIP parking, niks geen file dus! :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Wat is je bron Steffnov? ;)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
chas1n wrote:Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.
Ga er maar niet van uit, maar wat ik op buienradar had gezien bleef het wel droog en een graadje of 17. Vind ik op zich ideaal. Ik ga nu al 6 jaar lang naar Decibel en elke keer was het weer boven de 25 graden. Van mij mag t wel wat koeler :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
dawasiknie wrote:
chas1n wrote:Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.
Ga er maar niet van uit, maar wat ik op buienradar had gezien bleef het wel droog en een graadje of 17. Vind ik op zich ideaal. Ik ga nu al 6 jaar lang naar Decibel en elke keer was het weer boven de 25 graden. Van mij mag t wel wat koeler :)
Droog en een graadje of 17 zou ik voor tekenen ja, prima temperatuurtje. ^^
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
dawasiknie wrote:
De weersvoorspelling van buienradar is inderdaad stukken beter als die van weeronline... dus we gaan duimen :P :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Wat is je bron Steffnov? ;)
Facebook pagina van B2S, zijzelf in de comments bij de post met timetable en final info van een weekje ofzo terug.
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2010
last seen Jun 2016
rakkietakkie wrote:
pecola-tje wrote:Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Ideaal gepland weer xd
Vorig jaar ook al met die snelweg afsluiting. Gelukkig weet ik wel dat ik via ziekenhuis kan rijden ri. VIP parking, niks geen file dus! :thumbup:
Wil je niet toevallig een route maken met Google Maps en Paint, zodat meer mensen van jouw kennis kunnen profiteren? ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Als iemand van z'n kaartje af moet, PM me maar
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Eart wrote:
rakkietakkie wrote:
Ideaal gepland weer xd
Wil je niet toevallig een route maken met Google Maps en Paint, zodat meer mensen van jouw kennis kunnen profiteren? ;)

Inderdaad!
Wel toevallig dat er bij dit soort (grote) feesten elke keer 'werkzaamheden' zijn aan de weg of aan het spoor... :whistle:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ligt eraan. Kom je vanuit ri. Den Bosch/Eindhoven en moet je naar de VIP, dan is het wellicht handiger om zo (https://goo.gl/maps/pnWyW) te rijden. Je rijdt dan beetje om maar is volgens mij sneller als er zoveel file staat.

Let ook op, dat je vanuit Tilburg (zie kaartje) niet over de Tilburgseweg ri. ingang Zuid kan rijden, deze is ook afgesloten nl.

Mocht je vanuit ri. Breda komen dan is het al wel sneller om daar rechts te gaan, ga je vip pak je eerste afslag... anders doorrijden tot rotonde (let op 100! want ze flitsen hier vaak) en daar rechtsaf en nog eerste rechts naar zuid.

Volgens mij is het na het feest ook weer landweggetjes rijden, maar dan kom je al gauw bij de rotonde ri. snelweg uit (Hilvarenbeek zelf)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Care ik zie het wel als ik aan kom rijden waar ik heen moet, kom er toch lekker op mn gemakkie.
S
Vanaf Eindhoven over Middelbeers / Diessen rijden ;).
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Kriebels beginnen toch al wel weer goed te komen hoor :D

Hopelijk de tent droog opzetten dan komt de rest vanzelf goed :)
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
3 Kaartjes te koop zaterdag only, normale prijs incl. fee. Pm me maar voor info
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Weet iemand of de pendelbussen bij beide ingangen stoppen of maar eentje? M'n vriendengroep komt nl aan bij de zuidingang.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Timothy21 wrote:Weet iemand of de pendelbussen bij beide ingangen stoppen of maar eentje? M'n vriendengroep komt nl aan bij de zuidingang.
Jij komt aan bij noord.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago