Ligt eraan. Kom je vanuit ri. Den Bosch/Eindhoven en moet je naar de VIP, dan is het wellicht handiger om zo (
https://goo.gl/maps/pnWyW) te rijden. Je rijdt dan beetje om maar is volgens mij sneller als er zoveel file staat.
Let ook op, dat je vanuit Tilburg (zie kaartje) niet over de Tilburgseweg ri. ingang Zuid kan rijden, deze is ook afgesloten nl.
Mocht je vanuit ri. Breda komen dan is het al wel sneller om daar rechts te gaan, ga je vip pak je eerste afslag... anders doorrijden tot rotonde (let op 100! want ze flitsen hier vaak) en daar rechtsaf en nog eerste rechts naar zuid.
Volgens mij is het na het feest ook weer landweggetjes rijden, maar dan kom je al gauw bij de rotonde ri. snelweg uit (Hilvarenbeek zelf)