Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa had dat bericht ook gelezen, maar doelde meer op het feit waarom ze niet gewoon met een programmering komen of zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 09:05 
 
Hardtraxx Addict

Iemand nog een kaartje decibel nodig? Ik heb er eentje te koop staan voor de normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Iemand nog een kaartje decibel nodig? Ik heb er eentje te koop staan voor de normale prijs.

Heb je hem nog? Ik ben nog op zoek naar een zaterdagkaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Heb een paar vragen over de camping:

Vanaf hoelaat kun je het terrein op?
Kun je ook met de auto het terrein op?
Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Heb een paar vragen over de camping:

Vanaf hoelaat kun je het terrein op?
Kun je ook met de auto het terrein op?
Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?



13:00u. Ja. Ligt eraan of je aan de zijkant van een veldje ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik zag ergens dat er van die stroompalen staan, hoe groot is de kans dat deze vlakbij je tent staat?


Stroom op het hele terrein is afgesloten, vanwege het meermaals uitvallen van de stroom vorig jaar.

"Dit staat al sinds de bekendmaking van de camping op de website vermeld. Vorig jaar werd er te veel op aangesloten en hierdoor is de stroom continu uitgevallen. Dat zal dit jaar alleen nog maar erger worden met meer bezoekers. Er is dus besloten geen stroom aan te bieden op het SafariCamp omdat er niet gegarandeerd kan worden dat het werkt. Dit is een keus vanuit Libema als parkeigenaar, niet van b2s. Er stond bij de boeking van XL kampeerplekken ook vermeld dat die wel gegarandeerd stroom hadden."
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd


Vorig jaar ook al met die snelweg afsluiting. Gelukkig weet ik wel dat ik via ziekenhuis kan rijden ri. VIP parking, niks geen file dus! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is je bron Steffnov? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.

Ga er maar niet van uit, maar wat ik op buienradar had gezien bleef het wel droog en een graadje of 17. Vind ik op zich ideaal. Ik ga nu al 6 jaar lang naar Decibel en elke keer was het weer boven de 25 graden. Van mij mag t wel wat koeler :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
chas1n schreef:
Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.

Ga er maar niet van uit, maar wat ik op buienradar had gezien bleef het wel droog en een graadje of 17. Vind ik op zich ideaal. Ik ga nu al 6 jaar lang naar Decibel en elke keer was het weer boven de 25 graden. Van mij mag t wel wat koeler :)


Droog en een graadje of 17 zou ik voor tekenen ja, prima temperatuurtje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
chas1n schreef:
Weersvoorspelling ziet er nog niet echt best uit, hopelijk verandert het nog.

Ga er maar niet van uit, maar wat ik op buienradar had gezien bleef het wel droog en een graadje of 17. Vind ik op zich ideaal. Ik ga nu al 6 jaar lang naar Decibel en elke keer was het weer boven de 25 graden. Van mij mag t wel wat koeler :)


De weersvoorspelling van buienradar is inderdaad stukken beter als die van weeronline... dus we gaan duimen :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wat is je bron Steffnov? ;)

Facebook pagina van B2S, zijzelf in de comments bij de post met timetable en final info van een weekje ofzo terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
pecola-tje schreef:
Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd


Vorig jaar ook al met die snelweg afsluiting. Gelukkig weet ik wel dat ik via ziekenhuis kan rijden ri. VIP parking, niks geen file dus! :thumbup:


Wil je niet toevallig een route maken met Google Maps en Paint, zodat meer mensen van jouw kennis kunnen profiteren? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als iemand van z'n kaartje af moet, PM me maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:57 
 
Hardtraxxer

Eart schreef:
rakkietakkie schreef:
pecola-tje schreef:
Voor de mensen die zaterdag naar Decibel gaan: er staat voor zaterdag ernstige verkeershinder aangegeven op beide snelweg-afritten richting Hilvarenbeek vanwege wegwerkzaamheden aan beide op- en afritten.
Dit gecombineerd met al het vervoer wat naar Decibel gaat zal waarschijnlijk een enorme chaos op de weg veroorzaken..
Ideaal gepland weer xd


Vorig jaar ook al met die snelweg afsluiting. Gelukkig weet ik wel dat ik via ziekenhuis kan rijden ri. VIP parking, niks geen file dus! :thumbup:


Wil je niet toevallig een route maken met Google Maps en Paint, zodat meer mensen van jouw kennis kunnen profiteren? ;)



Inderdaad!
Wel toevallig dat er bij dit soort (grote) feesten elke keer 'werkzaamheden' zijn aan de weg of aan het spoor... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt eraan. Kom je vanuit ri. Den Bosch/Eindhoven en moet je naar de VIP, dan is het wellicht handiger om zo (https://goo.gl/maps/pnWyW) te rijden. Je rijdt dan beetje om maar is volgens mij sneller als er zoveel file staat.

Let ook op, dat je vanuit Tilburg (zie kaartje) niet over de Tilburgseweg ri. ingang Zuid kan rijden, deze is ook afgesloten nl.

Mocht je vanuit ri. Breda komen dan is het al wel sneller om daar rechts te gaan, ga je vip pak je eerste afslag... anders doorrijden tot rotonde (let op 100! want ze flitsen hier vaak) en daar rechtsaf en nog eerste rechts naar zuid.

Volgens mij is het na het feest ook weer landweggetjes rijden, maar dan kom je al gauw bij de rotonde ri. snelweg uit (Hilvarenbeek zelf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Care ik zie het wel als ik aan kom rijden waar ik heen moet, kom er toch lekker op mn gemakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:08 
 

Vanaf Eindhoven over Middelbeers / Diessen rijden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kriebels beginnen toch al wel weer goed te komen hoor :D

Hopelijk de tent droog opzetten dan komt de rest vanzelf goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:25 
 
Hardtraxxer

3 Kaartjes te koop zaterdag only, normale prijs incl. fee. Pm me maar voor info
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand of de pendelbussen bij beide ingangen stoppen of maar eentje? M'n vriendengroep komt nl aan bij de zuidingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Weet iemand of de pendelbussen bij beide ingangen stoppen of maar eentje? M'n vriendengroep komt nl aan bij de zuidingang.

Jij komt aan bij noord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Ok thnx, kan ik dan nog op een normale manier buitenom naar zuid lopen? Ik heb de kaarten namelijk.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten