Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o op euphoria, toen hij de 2de zaal afsloot.... Man man, dat was feest! Ben benieuwd of ik op tijd binnen ben om hem te kunnen zien :)

Remember is zo te zien outdoor, lekker! Zal daar wel de hele dag staan met een uitstapje naar Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:12 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Miwer schreef:
Maar het zal wel handig zijn als hij geck-e gebruikt als hij subground gaat draaien al staat hij op een hardstyle stage. weet je wat je kan verwachten en krijg je dus ook geen teleurstelling van ow hij opent.


Hoezo Subground eigenlijk?

Opende Geck-o niet ook al eens Hard Bass?

Ja dat draait hij meestal als hij opent en geck-e is zijn subground naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:14 
 

Miwer schreef:
hoebedoelje schreef:
Miwer schreef:
Maar het zal wel handig zijn als hij geck-e gebruikt als hij subground gaat draaien al staat hij op een hardstyle stage. weet je wat je kan verwachten en krijg je dus ook geen teleurstelling van ow hij opent.


Hoezo Subground eigenlijk?

Opende Geck-o niet ook al eens Hard Bass?

Ja dat draait hij meestal als hij opent en geck-e is zijn subground naam


de e staat voor experimental, dus allerlei soorten muziek en niet alleen subground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Hij doet inderdaad tegenwoordig alles als Geck-o.


QULT Radio als Geck-e
Defqon.1 WHITE als Geck-e
QULT Mysteryland als Geck-e
QULT Q-Base als Geck-e
Defqon.1 Australia WHITE als Geck-e

:thumbup:


Dat is dus alleen QULT

Op Hardbass opende hij als Geck-O, Defqon opende hij als Geck-O en ook. Misschien dat hij deze discussie zelf ziet en het kan uitleggen.


Dan is het toch duidelijk? :D

Ik vind het sowieso vrij logisch wanneer er 'e' of 'o' gebruikt is, dus vanwaar deze discussie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon veranderen naar Geck-oe :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-eeeeeee oooooooooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Geck-eeeeeee oooooooooo


:lol:

Moet hij gewoon optreden als Geck-e vs Geck-o zoals hij op Freaqshow heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:31 
 

chas1n schreef:
Geck-eeeeeee oooooooooo


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik vind al dat Festuca gebash echt enorm treurig.. Laat ik maar gewoon zeggen dat ik enorm jaloers op die gast ben.

Precies dit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Geck-eeeeeee oooooooooo

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat de Loudness dit jaar ook echt groter is en niet alleen op een andere plek. Ga hier wel vanuit want anders wordt de set van Adaro echt een probleem om iedereen binnen te krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decibel voor het eerst live uitgezonden via YouTube!


http://www.b2s.nl/news/63845/decibel-voor-het-eerst-live-uitgezonden-via-youtube!/#.U-CwBuOB1pt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hopen dat de Loudness dit jaar ook echt groter is en niet alleen op een andere plek. Ga hier wel vanuit want anders wordt de set van Adaro echt een probleem om iedereen binnen te krijgen xd

Vorig jaar was die tent fucking groot man, wil je het nog groter hebben? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
ErikZ schreef:
Hopen dat de Loudness dit jaar ook echt groter is en niet alleen op een andere plek. Ga hier wel vanuit want anders wordt de set van Adaro echt een probleem om iedereen binnen te krijgen xd

Vorig jaar was die tent fucking groot man, wil je het nog groter hebben? :oh:


Groot :huh: ?

De Blue op DQ, das groot. Vorig jaar was ie nog niet eens de helft daarvan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En toch stond die tent de helft van de tijd half leeg dus ik zie het probleem niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Miwer schreef:
Ja dat draait hij meestal als hij opent en geck-e is zijn subground naam


de e staat voor experimental, dus allerlei soorten muziek en niet alleen subground.

De e wordt niet meer gebruikt, ook zijn subground/experimentele nummers vallen nu onder O.
Sommige boeking staat hij nog als Geck-e, maar dat komt denk ik gewoon omdat die boekingen dan eerder zijn rond gekomen. Dus hoebedoelje, heel interessant allemaal maar je zit er wel naast :thumbup:

Bron: Rik zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En toch stond die tent de helft van de tijd half leeg dus ik zie het probleem niet?


Denk inderdaad niet dat het veel groter zal zijn. Maar bij de headliners als B-Front en Adaro/Freq etc. was het wel kneitertje druk, dus een wat grotere tent zou niet misstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 07:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
stefaneke schreef:
Miwer schreef:
Ja dat draait hij meestal als hij opent en geck-e is zijn subground naam


de e staat voor experimental, dus allerlei soorten muziek en niet alleen subground.

De e wordt niet meer gebruikt, ook zijn subground/experimentele nummers vallen nu onder O.
Sommige boeking staat hij nog als Geck-e, maar dat komt denk ik gewoon omdat die boekingen dan eerder zijn rond gekomen. Dus hoebedoelje, heel interessant allemaal maar je zit er wel naast :thumbup:

Bron: Rik zelf


Ik zit nergens naast, het staat er toch echt, en laat dat nou hetgeen zijn ik kopieerde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 10:37 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
En toch stond die tent de helft van de tijd half leeg dus ik zie het probleem niet?

Die tent was voor tijdens het festival ook echt te groot, tijdens de pre en after had hij echter niet kleiner moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 10:37 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
En toch stond die tent de helft van de tijd half leeg dus ik zie het probleem niet?

Die tent was voor tijdens het festival ook echt te groot, tijdens de pre en after had hij echter niet kleiner moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pre en after? Huh waar de fuck heb jij het over dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 11:40 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Pre en after? Huh waar de fuck heb jij het over dan xd

Oke ik dacht even dat het over de blue van defqon ging om een of andere reden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De acts die live op Youtube worden uitgezonden zijn:

Mainstage:
Sound Rush
Wasted Penguinz
Code Black
Atmozfears
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D

Pussy lounge area:
Dark-E
Dr. Rude
Dany BPM
Ruthless
Darkraver
Vince
Mental Theo
Korsakoff
Paul Elstak

Athans, wat ik mag geloven uit dit bericht:

http://hardnews.nl/decibel-outdoor-2014 ... e/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het meer een opsomming van wat er buiten de livestream zoal te vinden is op beide stages. Geeft niet echt duidelijk aan welke acts nu uitgezonden worden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Vind het meer een opsomming van wat er buiten de livestream zoal te vinden is op beide stages. Geeft niet echt duidelijk aan welke acts nu uitgezonden worden. :thumbup:


Het was meer naar aanleiding van dit bericht:

https://www.facebook.com/hardnewsnl/pos ... 7398139786
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten