Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Vision & Exit Mind zo vroeg op de dag -.- erg jammer, the Vision had makkelijk wat later gekund... krijgt hij alsnog niet de erkenning, wie komt er nou van 11:00 tot 12:30 al op een feest, staat hij gewoon voor jan lul te draaien :(

Loudness heeft gewoon een prima timetable. The Vision produceert en draait ook melodieuze platen dus hem laten openen is gewoon een goede keuze, en Exit Mind staat ook gewoon op een prima tijdstip, zeker ten opzichte van de andere (grotere) namen waar men eerder voor zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-O is toch veel geschikter om te openen dan een Festuca? Ik zie het hele probleem niet?


Geck-O wat later op de dag lijkt me ook wel eens fijn, keertje weer eens wat steviger draaien. Plaatsje op de loudness stage had ook wel vet geweest. Zijn loudness 2012 set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt een hele dag Loudness en misschien tussendoor even naar de mainstage kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is weer offline gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openen bij Geck-o, dan tot en met Titanomachy Loudness en vanaf dan ronddwalen :P . Misschien Jan Fleck nog even meepakken, nog wat van de remember stage. Zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn, t/m Titanomachy bij Loudness en daarna naar main en afsluiten met Crypsis.

Edit; dubbel;sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begrijp natuurlijk wel dat The Vision de meest "onbekende" naam van de timetable is, maar toen ik zag dat hij op Decibel draaide had ik toch gehoopt hem een keer midden op de dag te zien!

wens iedereen wel veel plezier, want die Loudness stage op het water is wel een goeie keuze :) (wel warm trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness nog wel binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Loudness nog wel binnen?

De stage op het water is normaal altijd binnen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:

Huilie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:57 
 

Remember, what else?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 03:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:

Huilie

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:

Huilie


Het is inderdaad wel een treurige keuze van B2S, dus 'huilie' is inderdaad wel op zijn plaats ja. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-o zal waarschijnlijk met een Qult naar hardstyle openen. Prima om je dag mee te beginnen imo en dan zijn mixwerk erbij snap ik de keuze wel! Hij zal waarschijnlijk ook de Psyko Punkz zaal daarmee openen op Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 09:27 
 

cb92 schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-o zal waarschijnlijk met een Qult naar hardstyle openen. Prima om je dag mee te beginnen imo en dan zijn mixwerk erbij snap ik de keuze wel! Hij zal waarschijnlijk ook de Psyko Punkz zaal daarmee openen op Thrillogy.

denk dat je zijn zin anders moet lezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind al dat Festuca gebash echt enorm treurig.. Laat ik maar gewoon zeggen dat ik enorm jaloers op die gast ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 10:18 
 
Hardtraxx Addict

cb92 schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-o zal waarschijnlijk met een Qult naar hardstyle openen. Prima om je dag mee te beginnen imo en dan zijn mixwerk erbij snap ik de keuze wel! Hij zal waarschijnlijk ook de Psyko Punkz zaal daarmee openen op Thrillogy.

Dus geck-e opent dan en niet geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
cb92 schreef:
Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-o zal waarschijnlijk met een Qult naar hardstyle openen. Prima om je dag mee te beginnen imo en dan zijn mixwerk erbij snap ik de keuze wel! Hij zal waarschijnlijk ook de Psyko Punkz zaal daarmee openen op Thrillogy.

Dus geck-e opent dan en niet geck-o.


Het Qult anthem op Q-base is ook van Geck-o dus volgens mij maakt dat tegenwoordig niet zo veel meer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet inderdaad tegenwoordig alles als Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hij doet inderdaad tegenwoordig alles als Geck-o.


QULT Radio als Geck-e
Defqon.1 WHITE als Geck-e
QULT Mysteryland als Geck-e
QULT Q-Base als Geck-e
Defqon.1 Australia WHITE als Geck-e

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:41 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Hij doet inderdaad tegenwoordig alles als Geck-o.


QULT Radio als Geck-e
Defqon.1 WHITE als Geck-e
QULT Mysteryland als Geck-e
QULT Q-Base als Geck-e
Defqon.1 Australia WHITE als Geck-e

:thumbup:

Maar het zal wel handig zijn als hij geck-e gebruikt als hij subground gaat draaien al staat hij op een hardstyle stage. weet je wat je kan verwachten en krijg je dus ook geen teleurstelling van ow hij opent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Maar het zal wel handig zijn als hij geck-e gebruikt als hij subground gaat draaien al staat hij op een hardstyle stage. weet je wat je kan verwachten en krijg je dus ook geen teleurstelling van ow hij opent.


Hoezo Subground eigenlijk?

Opende Geck-o niet ook al eens Hard Bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Hij doet inderdaad tegenwoordig alles als Geck-o.


QULT Radio als Geck-e
Defqon.1 WHITE als Geck-e
QULT Mysteryland als Geck-e
QULT Q-Base als Geck-e
Defqon.1 Australia WHITE als Geck-e

:thumbup:


Dat is dus alleen QULT

Op Hardbass opende hij als Geck-O, Defqon opende hij als Geck-O en ook. Misschien dat hij deze discussie zelf ziet en het kan uitleggen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten