Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
urbandesigner schreef:
Waar heeft Sound Rush het aan verdiend om op de main te mogen staan ? Alleen maar omdat ze gepushd zijn door Mental Theo en Slam FM ?


Omdat Q-Dance.


Organiseren die Decibel ook al :oh:

Sound Rush heeft gewoon bij de goede agency getekend:

http://www.headliner-entertainment.com/next-in-line/

Exit Mind, Festuca en Geck-O staan ook niet voor niks zoveel op Q en B2S feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Staat Geck-O er omdat ie een goede agency heeft of omdat zijn muziek goed is? Denk dat als hij bij een andere had gezeten ook vaak werd geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Staat Geck-O er omdat ie een goede agency heeft of omdat zijn muziek goed is? Denk dat als hij bij een andere had gezeten ook vaak werd geboekt.


Maar niet op een mainstage Defqon of Hard Bass. Als het echt draait om alleen de goede muziek ga je Psyko Punkz toch nooit een Thrillogy zaal laten hosten ;)

Geck-O is trouwens mede door zijn goede muziek ook bij Headliner Entertainment terecht gekomen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 23:59 
 
Hardtraxx Addict

hemme-time schreef:
Miwer schreef:
Met nog 2 weken te gaan had ik nog een vraag over het weekend, na het bestellen van de kaarten kreeg ik een mail waar ik in stond dat ik later gemailt zou worden zodat ik de info van alle mensen naar libema door kon sturen. Niks meer over gehoord dus hoe zit dat?


Ik weet niet meer precies hoe ik de inlog had maar ik kon mijn groep aanmelden bij http://www.mijnlibema.nl/
Daar staat mijn boekingen etc.
Wat ik wel raar vond is dat je vorig jaar een brief kreeg met bevestiging en nu een pdfje die je moet uitdraaien om het terrein op te komen.


Ik vond het zelf ook heel verwarrend aangezien een mail dit aangaf!
Belangrijk: log in op http://www.mijnlibema.nl
Voor de 'automatische aankomst*' is het van belang dat u inlogt op mijnlibema.nl en z.s.m. de volgende twee acties onderneemt:

1. Toevoegen reisgezelschap en uploaden foto's met alle gegevens van de hoofdhuurder en medereizigers.
2. Zorg dragen voor de betaling.
Door dit vóór uw verblijf te doen, kunt u bij aankomst versneld inchecken, zodat u meteen kunt gaan genieten van uw vakantie.

* Bij een automatische aankomst krijgt u alle gegevens en toebehoren thuisgestuurd. U hoeft bij de receptie enkel uw sleutel nog op te halen (indien van toepassing).

Waarop ik dus een mail had gestuurd naar libema met de vraag of ik nog post thuis gestuurd kreeg en toen kreeg ik als antwoord:
Geachte familie Hemme,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U krijgt bij aankomst op het park te horen welk nummer voor uw geboekt is.
De reserveringsbevestiging die u van ons na de reservering heeft ontvangen kunt u gebruiken om in te checken.

Voor meer informatie en/of reserveringen kunt u telefonisch contact opnemen via 0900-0200 of via http://www.libema.nl.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


dit gaat zo te lezen wel over de huisjes en niet de tenten (safari)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:
Staat Geck-O er omdat ie een goede agency heeft of omdat zijn muziek goed is? Denk dat als hij bij een andere had gezeten ook vaak werd geboekt.


Maar niet op een mainstage Defqon of Hard Bass. Als het echt draait om alleen de goede muziek ga je Psyko Punkz toch nooit een Thrillogy zaal laten hosten ;)

Geck-O is trouwens mede door zijn goede muziek ook bij Headliner Entertainment terecht gekomen natuurlijk.

Wat goed is en niet is subjectief en er zijn genoeg mensen die Psyko Punkz wel kunnen waarderen. Het draait niet om wat goed is of wie een goede agency heeft. Het draait om wat commercieel aantrekkelijk is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geck-o zat al jaren op dit niveau, maar destijds draaide hij nooit op Q feesten, laat staan vaak. Defqon 2012 was pas zijn eerste Q feest (op The Qontinent na dan, maar daar stond hij op TMS stage).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knip

Gelekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat b2s niet leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:01 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Alternative schreef:
urbandesigner schreef:
Waar heeft Sound Rush het aan verdiend om op de main te mogen staan ? Alleen maar omdat ze gepushd zijn door Mental Theo en Slam FM ?


Omdat Q-Dance.


Organiseren die Decibel ook al :oh:



Een grote, dezelfde branch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force & Digital Punk, Adaro, B-Front & Titanomachy allemaal achter elkaar en al vroeg op de middag, mooi! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Odyssee schreef:
Knip

Gelekt

Zie vrij weinig xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Odyssee schreef:
Knip

Gelekt

Zie vrij weinig xD


Klopt. Heb de link verwijderd. Zodat b2s de fout kan herstellen.

Lief hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Odyssee schreef:
Miwer schreef:
Odyssee schreef:
Knip

Gelekt

Zie vrij weinig xD


Klopt. Heb de link verwijderd. Zodat b2s de fout kan herstellen.

Lief hè?

nee ik wil het zien haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

Miwer, wil je uit je bed gelicht worden vannacht? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:56 
 
Hardtraxx Addict

Alternative schreef:
Miwer, wil je uit je bed gelicht worden vannacht? :huh:

ligt er aan door wie :cool:
maare sinds wanneer is het verboden te vragen? aan de ander om dan wel of niet te sturen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:30 
 
Hardtraxxer

Is niet gelekt, staat gewoon op b2s site, moet wel ff zoeken, maar hij staat gewoon op hun eigen site :cool:

OT:
timetable kan ik me goed in vinden, behalve dat e-force/digital punk zo vroeg staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Alternative schreef:
Miwer, wil je uit je bed gelicht worden vannacht? :huh:

ligt er aan door wie :cool:
maare sinds wanneer is het verboden te vragen? aan de ander om dan wel of niet te sturen he.

Haha en toen had ik hem 4x in me inbox staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Miwer schreef:
Alternative schreef:
Miwer, wil je uit je bed gelicht worden vannacht? :huh:

ligt er aan door wie :cool:
maare sinds wanneer is het verboden te vragen? aan de ander om dan wel of niet te sturen he.

Haha en toen had ik hem 4x in me inbox staan :P


Kan je ff door PM'en? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur lang Frontliner LIVE. Nu is er dus echt geen verschil meer met een normale DJ set van hem.

En Loudness area op het water :thumbsup:

http://data.b2s.nl/Decibel/DB14FPTT.pdf

Hier staat ie trouwens. Gewoon op de B2S site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb m'n kaartje verkocht om financiele redenen, en daar ben ik nu wel een ietsie pietsie minder verdrietig om...

The Vision & Exit Mind zo vroeg op de dag -.- erg jammer, the Vision had makkelijk wat later gekund... krijgt hij alsnog niet de erkenning, wie komt er nou van 11:00 tot 12:30 al op een feest, staat hij gewoon voor jan lul te draaien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja wel logisch als je de andere namen ziet, zo'n headliner als Adaro gaan ze niet laten openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 18:56 
 
Hardtraxxer

Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen verkeerde timetable, alleen wel jammer dat Noisecontrollers tegelijk met Adaro/B-Front valt.
Van laatsgenoemden dan maar een halve set meemaken en tussendoor even naar de main.

Begin van de dag zal een beetje rondlopen en vervolgens E-Force vs Digital Punk worden.
De rest van de groep waar ik mee ga zal de hele dag waarschijnlijk wel op de main te vinden zijn, waar ik in ieder geval vanaf Ran-D ook wel bij wil zijn.

In ieder geval heel erg veel zin in!!

Belachelijk trouwens dat Sound Rush een 2-uurs set mag draaien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jorgvv schreef:
Geck-o openen, en dan festuca midden op de dag :thumbdown:


Geck-O is toch veel geschikter om te openen dan een Festuca? Ik zie het hele probleem niet?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten