Miwer schreef:
Met nog 2 weken te gaan had ik nog een vraag over het weekend, na het bestellen van de kaarten kreeg ik een mail waar ik in stond dat ik later gemailt zou worden zodat ik de info van alle mensen naar libema door kon sturen. Niks meer over gehoord dus hoe zit dat?
Ik weet niet meer precies hoe ik de inlog had maar ik kon mijn groep aanmelden bij
http://www.mijnlibema.nl/Daar staat mijn boekingen etc.
Wat ik wel raar vond is dat je vorig jaar een brief kreeg met bevestiging en nu een pdfje die je moet uitdraaien om het terrein op te komen.
Ik vond het zelf ook heel verwarrend aangezien een mail dit aangaf!Belangrijk: log in op
www.mijnlibema.nlVoor de 'automatische aankomst*' is het van belang dat u inlogt op mijnlibema.nl en z.s.m. de volgende twee acties onderneemt:
1. Toevoegen reisgezelschap en uploaden foto's met alle gegevens van de hoofdhuurder en medereizigers.
2. Zorg dragen voor de betaling.
Door dit vóór uw verblijf te doen, kunt u bij aankomst versneld inchecken, zodat u meteen kunt gaan genieten van uw vakantie.
* Bij een automatische aankomst krijgt u alle gegevens en toebehoren thuisgestuurd. U hoeft bij de receptie enkel uw sleutel nog op te halen (indien van toepassing).
Waarop ik dus een mail had gestuurd naar libema met de vraag of ik nog post thuis gestuurd kreeg en toen kreeg ik als antwoord:Geachte familie Hemme,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U krijgt bij aankomst op het park te horen welk nummer voor uw geboekt is.
De reserveringsbevestiging die u van ons na de reservering heeft ontvangen kunt u gebruiken om in te checken.
Voor meer informatie en/of reserveringen kunt u telefonisch contact opnemen via 0900-0200 of via
www.libema.nl.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.