Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heeft Sound Rush het aan verdiend om op de main te mogen staan ? Alleen maar omdat ze gepushd zijn door Mental Theo en Slam FM ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pussy lounge
Korsakoff
Vince

Loudness
B-Front

Euphoria
Geck-o

Darkness4life
Industrial
Tymon [AU]
Mindustries
Stormtrooper [DE]
Dither
Sei2ure

remember
Tatanka [IT]
Scope DJ
Davide Sonar [IT]
Beholder & Balistic
A-lusion
Josh & Wesz

refuse
PETDuo [BR]
Fatima Hajji [ES]
Frank Kvitta [DE]
Mike Drama
Jan Fleck live [DE]

Drop the Bass
Eye-D & Hidden
Sinister Souls
Lucy Furr

b2s rookies
S1ngular
Eyoung

Decibel 2014: the weekend

Afterparty
Titan

Dat wordt cruisen tussen de Remember, Refuse en Darkness 4 Life Industrial-stage :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 18:51 
 

urbandesigner schreef:
Waar heeft Sound Rush het aan verdiend om op de main te mogen staan ? Alleen maar omdat ze gepushd zijn door Mental Theo en Slam FM ?


Zoals eerder vermeld hebben ze bij het juiste boekings kantoor getekend.

Zo gaan die dingen nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was de Loudness tent al amper te doen met Adaro & Frequencerz, wordt nog lachen dit jaar met z'n comeback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Vorig jaar was de Loudness tent al amper te doen met Adaro & Frequencerz, wordt nog lachen dit jaar met z'n comeback!


Hebben jullie al aan de mogelijkheid gedacht van een grotere tent dit jaar? De tent vorig jaar was nou niet bepaald een joekel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Youri schreef:
Vorig jaar was de Loudness tent al amper te doen met Adaro & Frequencerz, wordt nog lachen dit jaar met z'n comeback!


Hebben jullie al aan de mogelijkheid gedacht van een grotere tent dit jaar? De tent vorig jaar was nou niet bepaald een joekel.

Waar wil je die neerzetten dan ?
Er is volgens mij geen grotere tent mogelijk op het Decibel terrein, mits je de main of pussy lounge verkleint.
Met deze line-up op de main kan ie trouwens prima verkleind worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 18:37 
 

urbandesigner schreef:
Waar wil je die neerzetten dan ?
Er is volgens mij geen grotere tent mogelijk op het Decibel terrein, mits je de main of pussy lounge verkleint.
Met deze line-up op de main kan ie trouwens prima verkleind worden :P.


Paar boompjes aan de kant schuiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 01:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar afgelopen jaar de Hardcore4Life tent stond.. die kan nog ietsjes naar achteren, en dan maar wat minder zijruimte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar de euphoria was, op het water, dat platform kan groter.
En misschien achter de barren van de pussylounge, naast ingang zuid, misschien kunnen ze dat stuk grond plat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Waar de euphoria was, op het water, dat platform kan groter.
En misschien achter de barren van de pussylounge, naast ingang zuid, misschien kunnen ze dat stuk grond plat maken.


Zullen ze niet doen denk ik, dat is hult en bult voor de jeep safari xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:07 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Waar de euphoria was, op het water, dat platform kan groter.
En misschien achter de barren van de pussylounge, naast ingang zuid, misschien kunnen ze dat stuk grond plat maken.


De Loudness area op het drijf platform, dat zou pas gaaf zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zullen we dat maar niet doen :surrender:
Straks zinken we door alle massa... :lol:

En anders waar afgelopen jaar de Refuse stond? (of was dat de UP!?) Daar langs het water kan nog een redelijke lange tent staan.

Overigens kun je ook de area waar de reactor afgelopen jaar stond een kwartslag draaien, alleen dan grenst die tent rechtstreeks aan de tent achter de pussy lounge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel het feestje waar ik het meeste naar uit kijk. :yay:
Loudness ging vorig jaar zo hard :bomb:
Vorig jaar m'n eerste feest en gelijk m'n beste tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0wgZKaBN3gA[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jfurda schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 20:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekker Anthem
Zit nog te twijfelen of ik wel 't hele weekend wil gaan, of ik misschien m'n kaartje verkoop en een zaterdag ticket haal.. wat raden jullie aan?? is het weekend op decibel een beetje chill?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 05:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

evenserieusnou schreef:
Lekker Anthem
Zit nog te twijfelen of ik wel 't hele weekend wil gaan, of ik misschien m'n kaartje verkoop en een zaterdag ticket haal.. wat raden jullie aan?? is het weekend op decibel een beetje chill?

weekend is wel chill tenzij je niet van mainstream hardstyle/hardcore houdt op de pre/afterparty, dan is het vrij nutteloos om een weekend te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
evenserieusnou schreef:
Lekker Anthem
Zit nog te twijfelen of ik wel 't hele weekend wil gaan, of ik misschien m'n kaartje verkoop en een zaterdag ticket haal.. wat raden jullie aan?? is het weekend op decibel een beetje chill?

weekend is wel chill tenzij je niet van mainstream hardstyle/hardcore houdt op de pre/afterparty, dan is het vrij nutteloos om een weekend te gaan.

Of gewoon niet moeilijk gaat doen over de muziek dan en geniet van de bizarre gezelligheid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komen er nog zwarte markt kaartjes terug in de verkoop of is dat niet bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis kraanwater:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ID&Q laat dus weer van zich horen xd desondanks een goede actie, zouden ze overal moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 21:46 
 

rakkietakkie schreef:
Verbaas mij ook al dat DBSTF, Brennan Heart, Headhunterz en Wildstylez er niet staan.
Zany ook niet en ergens hoop ik toch weer een combinatie van Charly Lownoise & Mental Theo tegen te komen op Decibel.

Ik vind deze line up ook niet erg bijzonder maar wilde dit jaar eens een keer alleen gaan ipv met vrienden, kijken hoe dat is. Maar om 90 euro neer te tellen voor een kaartje voor zo'n line up, mwah.. Nog even over nadenken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Met nog 2 weken te gaan had ik nog een vraag over het weekend, na het bestellen van de kaarten kreeg ik een mail waar ik in stond dat ik later gemailt zou worden zodat ik de info van alle mensen naar libema door kon sturen. Niks meer over gehoord dus hoe zit dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Met nog 2 weken te gaan had ik nog een vraag over het weekend, na het bestellen van de kaarten kreeg ik een mail waar ik in stond dat ik later gemailt zou worden zodat ik de info van alle mensen naar libema door kon sturen. Niks meer over gehoord dus hoe zit dat?


Ik weet niet meer precies hoe ik de inlog had maar ik kon mijn groep aanmelden bij http://www.mijnlibema.nl/
Daar staat mijn boekingen etc.
Wat ik wel raar vond is dat je vorig jaar een brief kreeg met bevestiging en nu een pdfje die je moet uitdraaien om het terrein op te komen.


Ik vond het zelf ook heel verwarrend aangezien een mail dit aangaf!
Belangrijk: log in op www.mijnlibema.nl
Voor de 'automatische aankomst*' is het van belang dat u inlogt op mijnlibema.nl en z.s.m. de volgende twee acties onderneemt:

1. Toevoegen reisgezelschap en uploaden foto's met alle gegevens van de hoofdhuurder en medereizigers.
2. Zorg dragen voor de betaling.
Door dit vóór uw verblijf te doen, kunt u bij aankomst versneld inchecken, zodat u meteen kunt gaan genieten van uw vakantie.

* Bij een automatische aankomst krijgt u alle gegevens en toebehoren thuisgestuurd. U hoeft bij de receptie enkel uw sleutel nog op te halen (indien van toepassing).

Waarop ik dus een mail had gestuurd naar libema met de vraag of ik nog post thuis gestuurd kreeg en toen kreeg ik als antwoord:
Geachte familie Hemme,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U krijgt bij aankomst op het park te horen welk nummer voor uw geboekt is.
De reserveringsbevestiging die u van ons na de reservering heeft ontvangen kunt u gebruiken om in te checken.

Voor meer informatie en/of reserveringen kunt u telefonisch contact opnemen via 0900-0200 of via www.libema.nl.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:48 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Waar heeft Sound Rush het aan verdiend om op de main te mogen staan ? Alleen maar omdat ze gepushd zijn door Mental Theo en Slam FM ?


Omdat Q-Dance.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten