Lyst schreef:
Blij dat ik geen kaartjes heb gekocht. Early Hardstyle in de Remember is grotendeels vervangen met de muziek die er voor gezorgd heeft dat die area er gekomen is.
Jammer voor de early fans, maar in die tent stonden de afgelopen 2 jaar op zijn max 300 man. Logische en goede keuze om deze tent muzikaal in een iets ander jasje te gooien.
Lyst schreef:
Ik ben de laatste 2 edities niet geweest.
Daar zit hem dus het probleem.....
Overigens wat doet Sound Rush op de mainstage? Producties zijn ver onder de maat, brengen niks vernieuwends en zijn kwa mixwerk ver onder de maat.