Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette Line-Up :) Locatie, geluid & uitsraling van Decibel zit ook altijd prima in orde. Top dagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Vision op Loudness. Dik verdiend. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StantonDJ schreef:
The Vision op Loudness. Dik verdiend. :thumbup:

Voor jezelf sta je er niet eens meer van te kijken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe druk werd die Remember area de voorgaande jaren bezocht dan? Want als er 3 man (waronder Lyst) stond begrijp ik wel dat ze het een nieuwe impuls proberen te geven met die Tijdmachine-formule.

Ik ben de laatste 2 edities niet geweest, maar in 2011 was de tent toch wel aardig gevuld en het was ook best een grote tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hoe druk werd die Remember area de voorgaande jaren bezocht dan? Want als er 3 man (waronder Lyst) stond begrijp ik wel dat ze het een nieuwe impuls proberen te geven met die Tijdmachine-formule.\

Basshunterzz schreef:
Dit zal waarschijnlijk Adaro's eerste feest worden sinds Hard Bass, dan ga je hem toch niet in de Loudness tent zetten? Dan verdien je gewoon een plek op de main.

Adaro hoort, en komt w.m.b. het beste tot zijn recht, in de Loudness (en in de Blue op DefQon). Volgens mij heb ik hem ook wel eens horen zeggen dat hij daar het liefste draait.


Dat kan best, maar ik denk dat je ook even moet denken aan het aantal mensen dat Adaro na zo'n lange tijd weer wil zien. Die hele tent staat waarschijnlijk bomvol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:28 
 

Lyst schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe druk werd die Remember area de voorgaande jaren bezocht dan? Want als er 3 man (waronder Lyst) stond begrijp ik wel dat ze het een nieuwe impuls proberen te geven met die Tijdmachine-formule.

Ik ben de laatste 2 edities niet geweest, maar in 2011 was de tent toch wel aardig gevuld en het was ook best een grote tent.


Vorig jaar was het ook heel erg vet in de remember, en aardig gevuld. Dat kwam ook meer omdat er de nodige niet-early platen voorbij kwamen, maar platen van iets later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up, tegen die tijd maar een kaartje regelen als ik zin heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt Basshunterzz, maar in de tent heb je in de regel wel voor 90% volk dat echt voor een DJ komt. Ik kan mij in elk geval voorstellen dat je als hardere naam liever in de Blue/Loudness draait dan op de main (als je niet mag afsluiten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar komt ook nog eens bij dat het zijn eerste optreden wordt weer na alle problemen.
Wat nou als zijn gehoor die dag problemen op blijkt te leveren en hij moet besluiten om alsnog niet te draaien? Dat zal minder problemen/gedoe opleveren als hij in de Loudness draait vergeleken met een boeking op de mainstage.

Logische keuze dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dikke line-up, tegen die tijd maar een kaartje regelen als ik zin heb :P


Zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Of adaro komt betwijfel ik, hij was natuurlijk al veel eerder geboekt en volgens mij is er best een kans dat hij zijn boekingen voor augustus ook nog af gaat zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Of adaro komt betwijfel ik, hij was natuurlijk al veel eerder geboekt en volgens mij is er best een kans dat hij zijn boekingen voor augustus ook nog af gaat zeggen.

Klopt. Maar hij heeft het zelf vandaag ook op Facebook bevestigd dat hij daar weer zal terugkeren na zijn afwezigheid.
Dus dat scheelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz en Regain, de rest interesseert met niet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer dikke lineup, maar ik ben toch wel blij dat ik voor Defqon heb gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Blij dat ik geen kaartjes heb gekocht. Early Hardstyle in de Remember is grotendeels vervangen met de muziek die er voor gezorgd heeft dat die area er gekomen is.


Jammer voor de early fans, maar in die tent stonden de afgelopen 2 jaar op zijn max 300 man. Logische en goede keuze om deze tent muzikaal in een iets ander jasje te gooien.

Lyst schreef:
Ik ben de laatste 2 edities niet geweest.


Daar zit hem dus het probleem.....

Overigens wat doet Sound Rush op de mainstage? Producties zijn ver onder de maat, brengen niks vernieuwends en zijn kwa mixwerk ver onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De Remember area was echt niet de minst bezochte. Op Refuse, Reactor en 1992 is 4 you staan nog minder mensen. En ik ben niet geweest oa omdat het al uitverkocht was voordat ik wist welke artiesten er stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Overigens wat doet Sound Rush op de mainstage? Producties zijn ver onder de maat, brengen niks vernieuwends en zijn kwa mixwerk ver onder de maat.


Headliner Entertainment, en zullen denk ik openen.
http://headliner-entertainment.com/next-in-line/
Alleen Sylence en Crystal Lake staan niet geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Remember ziet er leuk uit :) En wtf doet Sound Rush op de main, wat hebben die nou gepresteerd.... Zet daar dan een Geck-O ofzo neer als opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

remember
Tatanka [IT]
Luna vs. Pila
Scope DJ
Davide Sonar [IT]
Beholder & Balistic
Stephy [IT]
A-lusion
Josh & Wesz
Silvio Aquila
Hosted by DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in 4 jaar geen kaaren, en ik vind het niet super erg zo te zien. Het is wel leuk, zitten een paar namen die ik graag wil zien, maar het gros wat ik zou willen zien staat die week ervoor op The Qontinent en zou daarom dus dubbelop zijn.

Opvallend afwezige is Villain vind ik. Hij was er de vorige keer ook al niet bij met Euphoria. Misschien vaste partner van Wildstylez geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Main stage:
Frequencerz

Loudness:
Adaro
Exit Mind
Titanomachy

Hardcore4Life:
Partyraiser

Euphoria:
Crypsis
Geck-o

Darkness4life, Darkcore & harder:
Dr. Peacock
Drokz
The Sickest Squad

Darkness4life, industrial:
Sei2ure
Tymon

Remember:
Davide Sonar
Josh & Wesz
Tatanka

Drop The bass:
Bong-Ra
Eye-D
Hidden
Sinister Souls

B2s Rookies:
Regain

Ik ben dik tevreden!... Leuke en lekkere namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallende afwezige is Villain vind ik. Hij was er de vorige keer ook al niet bij met Euphoria. Misschien vaste partner van Wildstylez geworden?


Hier verbaasde ik me ook al over. Hij staat dit jaar ook al niet op Intents Festival, waar hij ook al jaren een vaste naam was als MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallend afwezige is Villain vind ik. Hij was er de vorige keer ook al niet bij met Euphoria. Misschien vaste partner van Wildstylez geworden?


Verbaas mij ook al dat DBSTF, Brennan Heart, Headhunterz en Wildstylez er niet staan.
Zany ook niet en ergens hoop ik toch weer een combinatie van Charly Lownoise & Mental Theo tegen te komen op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:34 
 
Hardtraxxer

Lineup is niet bijzonder maar ik ben wel tevreden.
Geck-O, Noisecontrollers, Titanomachy, Adaro, Crypsis, S1ngular, Eyoung, Josh & Wesz, David Sonar

Ik ga me weer prima vermaken hoor. Idd echt triest dat Sound Rush op de main staat. Sorry maar die verdienen de rookie stage eigenlijk nog niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twee jaar geleden (toen het 33 graden was) was de Remember tent niet heel druk. Denk dat het ook met het weer te maken had. Heb me er iig prima vermaakt, dit jaar zeker weer een kijkje nemen :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten