Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag 10:00u , mooie tijd om de line up vrij te geven toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel mainstage
Noisecontrollers
Zatox [IT]
Ran-D
Code Black [AU]
Wasted Penguinz [SE]
Sound Rush
Frequencerz
Psyko Punkz
Atmozfears
Mad Dog [IT]
Hosted by DV8

Pussy lounge
Paul Elstak
Darkraver
Luna
Dark-E [BE]
Korsakoff
Dany BPM [ES]
Vince
Dr. Rude
Ruthless
Mental Theo
Hosted by Ruffian

Loudness
Adaro
B-Front
Titanomachy live
Exit Mind [AT]
The Vision
E-Force vs. Digital Punk
Degos & Re-Done
Radical Redemption live
Dark Pact vs. Warface
Hosted by Nolz

Hardcore4life
Partyraiser
Tha Playah
The Melodyst [IT]
Dyprax
Advanced Dealer [IT]
Nosferatu
Decipher & Shinra [AU]
Amada
Noize Bangerz [IT/ES]
Hosted by Diesel

Euphoria
Frontliner live
Coone [BE]
Bass Modulators
Da Tweekaz [NO]
Festuca
Crypsis
Hard Driver
Geck-o
Adrenalize [DK]
Hosted by Shizzler

Darkness4life
Darkcore & harder
The Sickest Squad [IT]
Drokz
F.NøIzE [IT]
Darkcontroller
Chrono & The Demon Dwarf
Dr. Peacock
Tripped live [BE]
SRB
Hosted by No-iD

Darkness4life
Industrial
Tymon [AU]
Mindustries
Stormtrooper [DE]
Pandorum
Dither
Sei2ure
Khaoz Engine [BE]
Detest live [DE]
Hosted by Minckz

back2school
Panic
The Stunned Guys [IT]
Ruffneck
Yves DeRuyter [BE]
Distortion
Basic Grooves
Scott Brown [UK]
Bass-D
Frantic Freak
Hosted by Alee

remember
Tatanka [IT]
Luna vs. Pila
Scope DJ
Davide Sonar [IT]
Beholder & Balistic
Stephy [IT]
A-lusion
Josh & Wesz
Hosted by DL

UP!
Mark with a K [BE]
Dr. Phunk
Lethal MG [BE]
Bestien [BE]
Pat B
Akyra [BE]
Lowriderz [BE]
Remento [BE]
Hosted by Chucky [BE]

refuse
PETDuo [BR]
Fatima Hajji [ES]
Spitfire
Frank Kvitta [DE]
Stranger
Greg Notill [FR]
Mike Drama
Jan Fleck live [DE]

1992 is 4 you!
Dimitri
Stanton
Remy
Bart Thimbles
Pat Krimson [BE]
Quinten de Rozario
Ricky da Dragon
Rob
Hosted by Joe

REACTOR
Klaudia Gawlas [DE]
Niereich [DE]
Bas Mooy
Roberto Capuano [IT]
Invite
Paul Boex
Brian Burger [FR]
THiN

Drop the Bass
Eye-D & Hidden
Sinister Souls
Bong Ra
Lifecycle
Fragz [PT]
Gancher & Ruin [RU]
Lucy Furr
Banganagangbangers
Hosted by Swift

b2s rookies
Cyber [CH]
Regain [PL]
Dutch Movement
S1ngular
The Beast Project live [ES]
Vicious Conspiracy [DK]
Bold Action
Electronic Vibes
The Resistance
Eyoung
Maloonatic [AU]
Hosted by Tellem


Decibel 2014: the weekend

Preparty
Zatox
Noisecontrollers
Max Enforcer
Crypsis
Mekanikal
Atmozfears
Partyraiser
Tha Playah
Hosted by Renegade

Nightparty
E-Force
Digital Punk
Radical Redemption
Hosted by Renegade

Afterparty
Ran-D
Frequencerz
Bass Modulators
Toneshifterz
Genius
Sound Rush
Titan
Paul Elstak vs. Panic
Hosted by Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi voor de fans van Industrial dat ze nu een eigen stage hebben, gescheiden van Frenchcore crap e.d.

En Josh & Wesz, A-Lusion, Davide Sonar, Scope DJ en Tatanka in Remember :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:18 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Maandag 10:00u , mooie tijd om de line up vrij te geven toch?

En dat was het zeker :P

Ik ga me hier zeer goed vermaken (pre party, remember) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:21 
 

remember kan voor mij rede zijn om toch wel weer te gaan :worship:

Loudness
Titanomachy live
Degos & Re-Done
Dark Pact vs. Warface


en Frequencerz op de main en Geck-O in de Euphoria lijkt me ook wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:22 
 
Hardtraxxer

Prima line up :thumbup: Davide Sonar :oh: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch prefereer ik dit jaar de Defqon lineup. Blij dat ik die keuze gemaakt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Blij dat ik geen kaartjes heb gekocht. Early Hardstyle in de Remember is grotendeels vervangen met de muziek die er voor gezorgd heeft dat die area er gekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:42 
 
Hardtraxxer

De line-up is bekend heren! :thumbup:

http://www.b2s.nl/decibel2014/#lineup

Crypsis op de Euphoria :lol: Helemaal mee eens met deze keuze hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dikke Loudness line-up. Frequencerz op de main sowieso vet, Ran-D kan ook leuk zijn.
Hopen dat Tatanka het bij early houdt in de remember, en Davide Sonar mag z'n early tracks ook wel draaien, naast z'n nieuwe stijl tracks natuurlijk.

Nightparty line-up is helemaal dik, iig geen grote stap terug qua hardheid in het begin. En het begint dit jaar om 23:00 ipv 22:00, dus kan het grootste deel ervan dan meemaken.
En ookal mis ik deze keer wel B-Front in de afterparty line-up, voor de rest is ie wel vetter dan vorig jaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 10:56 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Erg dikke Loudness line-up. Frequencerz op de main sowieso vet, Ran-D kan ook leuk zijn.
Hopen dat Tatanka het bij early houdt in de remember, en Davide Sonar mag z'n early tracks ook wel draaien, naast z'n nieuwe stijl tracks natuurlijk.

Nightparty line-up is helemaal dik, iig geen grote stap terug qua hardheid in het begin. En het begint dit jaar om 23:00 ipv 22:00, dus kan het grootste deel ervan dan meemaken.
En ookal mis ik deze keer wel B-Front in de afterparty line-up, voor de rest is ie wel vetter dan vorig jaar imo.

Ja ik ben echt fan van deze lineup :thumbsup: . De lineup buiten de loudness is gewoon weg geniaal. Zal dit jaar sowieso heen en weer rennen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:05 
 
Hardtraxxer

Jos_92 schreef:
De line-up is bekend heren! :thumbup:

http://www.b2s.nl/decibel2014/#lineup

Crypsis op de Euphoria :lol: Helemaal mee eens met deze keuze hahaha


crypsis sluit wss af, vorig jaar waren dat ran-d & b-front, dus zo gek is dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness line up ziet er prima uit hoor :thumbsup: The Vision ook eindelijk een stapje hoger en Titanomachy Live ben ik ook benieuwd naar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:13 
 

Remember :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Blij dat ik geen kaartjes heb gekocht. Early Hardstyle in de Remember is grotendeels vervangen met de muziek die er voor gezorgd heeft dat die area er gekomen is.


Line up doet me denken aan het Tijdmachine concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jan fleck (L) (L) , fatima hajji, petduo, sei2ure, gatcher en ruin, lifecycle, eye-d en hidden, :drool: :drool: :drool: ik ga me zeker vermaken! Dark pact en warface lijk me ook bruut. Eyoung ben ik ook benieuwd naar eigenlijk. Ik heb er iig ontzettend veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness is oke, maar niet echt namen waar je speciaal voor naar Decibel gaat (Misschien Adaro en Titano).
Remember is wel leuk, maar is meer een tijdmachine achtige stage geworden. Ook niet verkeerd, maar haalt wel de 'remember' gedachte weg :P

Geck-O in de euphoria is ook leuk, S1ngular/Bold Action/Eyoung op de rookie stage, maar voor de rest is de line-up niet echt mijn ding.

Blij dat ik naar Defqon ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zal waarschijnlijk Adaro's eerste feest worden sinds Hard Bass, dan ga je hem toch niet in de Loudness tent zetten? Dan verdien je gewoon een plek op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe druk werd die Remember area de voorgaande jaren bezocht dan? Want als er 3 man (waronder Lyst) stond begrijp ik wel dat ze het een nieuwe impuls proberen te geven met die Tijdmachine-formule.\

Basshunterzz schreef:
Dit zal waarschijnlijk Adaro's eerste feest worden sinds Hard Bass, dan ga je hem toch niet in de Loudness tent zetten? Dan verdien je gewoon een plek op de main.

Adaro hoort, en komt w.m.b. het beste tot zijn recht, in de Loudness (en in de Blue op DefQon). Volgens mij heb ik hem ook wel eens horen zeggen dat hij daar het liefste draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die loudness lineup is wel vet; voor de rest wel leuke namen overal tussen.
Maar Fluxion en ik hebben toch geen kaarten.

Soweiso jammer maar logisch dat adaro op loudness staat en niet op de main.

Is de loudness in een tent of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Die loudness lineup is wel vet; voor de rest wel leuke namen overal tussen.
Maar Fluxion en ik hebben toch geen kaarten.

Soweiso jammer maar logisch dat adaro op loudness staat en niet op de main.

Is de loudness in een tent of niet?


Ja is een tent, ofja vorig jaar in ieder geval :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
provehito schreef:
Die loudness lineup is wel vet; voor de rest wel leuke namen overal tussen.
Maar Fluxion en ik hebben toch geen kaarten.

Soweiso jammer maar logisch dat adaro op loudness staat en niet op de main.

Is de loudness in een tent of niet?


Ja is een tent, ofja vorig jaar in ieder geval :p

de 2 jaar daarvoor ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
de 2 jaar daarvoor ook :P


ja toen heb ik ze moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut :oh: Wie heeft er nog een kaartje over? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line-up , geen tickets , wel defqon :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten