wrote:Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij
Zelf een opmerking maken en er niet een terug willen verwachten.
wrote:Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij
Ja ik ging gewoon ff door en kijken hoe ver we zouden gaanwrote:wrote:Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij![]()
![]()
![]()
Joh, ik weet heus wel het verschil tussen Partyflock en hier, werk er verdomme voorwrote:Ja ik ging gewoon ff door en kijken hoe ver we zouden gaanwrote:wrote:Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij![]()
![]()
![]()
t is hier geen partyflock dus niet echt serieus dit soort opmerkingen
Denk dat ik over geluk en privileges inderdaad niks te klagen heb..wrote:Mark wel met z´n luizenlevenwrote: Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben....
Altijd leuk, altijd plezierwrote:Chris Two is er weer hoor, heerlijk!![]()
wrote:Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens.
Zal moeten kijken... epic treinreis en bus?wrote:Hey Rob ga je weer mee naar Qlimax ?
Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1wrote:Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens.
Chillingsss, allebei dus gewoon een zwembroek aan duswrote:Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1wrote:Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens.
Als ik de afgelopen 2 jaar moet kijken geef mij dan maar het weer van defqon, decibel was veel te warm.wrote:Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1wrote:Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens.
Weer van decibel vorig jaar was prima, licht bewolkt, vaak het zonnetje erdoor.wrote:Als ik de afgelopen 2 jaar moet kijken geef mij dan maar het weer van defqon, decibel was veel te warm.wrote:Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1wrote:Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens.
Mad Dog will be the closing-act at Decibel Outdoor 2014!
Stay tuned for more info about the full line-up
wrote:Zijn er ook bloemen op het Decibel terrein?