stefaneke schreef:
rakkietakkie schreef:
Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben....

Mark wel met z´n luizenleven

Denk dat ik over geluk en privileges inderdaad niks te klagen heb..
Voor alle duidelijkheid corsojongen, ik vind het super voor je dat je artiesten interviewt en connecties hebt, echt een privilege waar ik zwaar jaloers op ben
Maar loop er hier niet zo onnodig mee op te scheppen steeds en daarna mensen meteen aan te vallen als je kritiek krijgt daarop, want je vraagt er gewoon om.
OT: line-up zal vast wel weer prima zijn, nooit iets te klagen met Decibel. Hopen op een B-Front & Frequencerz dj-set op de main in plaats van (weer) B-Freqz live, even afwachten nog.