Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij


:lol: :lol: :lol:
Zelf een opmerking maken en er niet een terug willen verwachten.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:48 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij


:lol: :lol: :lol:
Zelf een opmerking maken en er niet een terug willen verwachten.
:thumbup:

Ja ik ging gewoon ff door en kijken hoe ver we zouden gaan :P

t is hier geen partyflock dus niet echt serieus dit soort opmerkingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij


:lol: :lol: :lol:
Zelf een opmerking maken en er niet een terug willen verwachten.
:thumbup:

Ja ik ging gewoon ff door en kijken hoe ver we zouden gaan :P

t is hier geen partyflock dus niet echt serieus dit soort opmerkingen :P


Joh, ik weet heus wel het verschil tussen Partyflock en hier, werk er verdomme voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
rakkietakkie schreef:
Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben.... :lol:


Mark wel met z´n luizenleven :P

Denk dat ik over geluk en privileges inderdaad niks te klagen heb.. :P
Voor alle duidelijkheid corsojongen, ik vind het super voor je dat je artiesten interviewt en connecties hebt, echt een privilege waar ik zwaar jaloers op ben :sleep:
Maar loop er hier niet zo onnodig mee op te scheppen steeds en daarna mensen meteen aan te vallen als je kritiek krijgt daarop, want je vraagt er gewoon om.

OT: line-up zal vast wel weer prima zijn, nooit iets te klagen met Decibel. Hopen op een B-Front & Frequencerz dj-set op de main in plaats van (weer) B-Freqz live, even afwachten nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two is er weer hoor, heerlijk! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tering wat een niveau'tje weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Chris Two is er weer hoor, heerlijk! :lol: :lol:

Altijd leuk, altijd plezier
Jawel, C2 is weer hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Rob ga je weer mee naar Qlimax ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hey Rob ga je weer mee naar Qlimax ?

Zal moeten kijken... epic treinreis en bus?
(met je speaker xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:


Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Arrow schreef:
Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:


Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1


Chillingsss, allebei dus gewoon een zwembroek aan dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 08:07 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Arrow schreef:
Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:


Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1

Als ik de afgelopen 2 jaar moet kijken geef mij dan maar het weer van defqon, decibel was veel te warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Delt-A schreef:
Arrow schreef:
Ik weet ook wat voor weer het word tijdens Decibel, want van wat ik gehoord heb via via (ja ik ben bevriend met Piet Paulusma :cool:) gaat het mooi weer worden alleen mag ik dat nog niet verklappen jongens. :whistle:


Decibel is het weer altijd goeie, en Defqon is zwemqon hahaha1

Als ik de afgelopen 2 jaar moet kijken geef mij dan maar het weer van defqon, decibel was veel te warm.


Weer van decibel vorig jaar was prima, licht bewolkt, vaak het zonnetje erdoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze krijgen het bij B2S altijd voor elkaar om Decibel te houden op de warmste dag v/h jaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Mad Dog will be the closing-act at Decibel Outdoor 2014!
Stay tuned for more info about the full line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker boeiend....geef me the loudness and refuse line up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 20:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zijn er ook bloemen op het Decibel terrein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 20:32 
 

Pommer schreef:
Zijn er ook bloemen op het Decibel terrein?



nee enkel planten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

He jammer anders kon ik vast beginnen met m'n wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, kijk nou.... wat leuk

De kindercreche met de peutertjes Pommer en Henk-Jan is ook weer open vanwege het goede weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin om op Decibel de bloemetjes buiten te zetten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook, het ziet er gelukkig rooskleurig uit
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten