Ik kreeg de verdubbeling met Feestfabriek 
Anyway, laat het maar snel 19 augustus zijn!
Anyway, laat het maar snel 19 augustus zijn!
Maar, maar, maar...wrote:haal morgen ook 1 uur.. stik er maar in chukkels neem het risico niet en wil vip
nou ja dat maakt niet zoveel uit :p straks hebben we geen kaartje en dan zitten we op de campingwrote:Maar, maar, maar...wrote:haal morgen ook 1 uur.. stik er maar in chukkels neem het risico niet en wil vip
Dan zijn we pas tegen 4 uur in Zwijndrecht
wrote:Gewoon refreshen met dejuistetijd.nl. Bij feestfabriek kreeg ik toen ook vip upgrade
Deze sites geven allebei verschillende tijden aan, wel leuk dat ze beide claimen dat ze de actuele tijd hebbenwrote: nope,meestal is dit niet zo, moet je zelf doen om 1uur.
als je slim bent pak je deze site erbij http://www.actueletijd.nl
en dan om 1uur refreshen en hopen dat je erbij zit
Jawrote:lol,echt? :')
nja, die site van mij heeft in ieder geval gewerkt met kaartjes voor Defqon, dus die vertrouw ik wel
Gewoon halve minuut voor hij 13:00 aanraakt refreshen.wrote:lol,echt? :')
nja, die site van mij heeft in ieder geval gewerkt met kaartjes voor Defqon, dus die vertrouw ik wel
precies, niks om moeilijk over te doen lijkt me..eindelijk iemand die t snaptwrote:Gewoon halve minuut voor hij 13:00 aanraakt refreshen.
Works for me
dat kun je doen jawrote:zal ik vast een decibel meeting topic openen
Jaa bij elke stage een vaste plek!wrote:gewoon afspreken, als je naar die tent gaat, die plek, en dat voor elke area! of tijdens 1 artiest
Zowiezo, die wil ik echt niet missen!wrote:Mainstage duh, tijdens de Psyko Punkz het liefste.
Die zijn namelijk keigaaf!
wrote:Kopieer maar als je aanwezig bent![]()
Aanwezig:
- Patrickjeb
- Roberttt
- Chukkels
- Kevin-Raw
- Lars55
- Da reveller