Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop. :) Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?

Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Nando schreef:
Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop. :) Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?

Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.

tenzij je hoopt gratis vip treatment te krijgen
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 21:06 

Hardtraxx Addict

Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 21:47 

styl0w schreef:
Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!

Haha, mooie zet :P
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:06 

Hardtraxx Elite

Na een hele tijd niet meer op een goed feestje te zijn geweest heb ik besloten te gaan :)!

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Nieuwe area. We weten alleen niet wat voor stijl. Wie weet een soort upcoming stage?
Volgens PF was dat vroeger een Techno-concept, alleen niet onder de vlag van B2S.

Inderdaad, maar Refuse is al een techno tent en het lijkt me niet dat ze dubbel op gaan :P

Een talent area zou wel wat zijn, maar dan wel met alle stijlen.

Refuse kun je geen techno noemen. Is gewoon volgas Schranz :). Ook leuk! Wie weet daar nog een uurtje doorbrengen.

Schranz heet gewoon hardtechno. Daar ga ik overigens zeker naar toe. Heerlijke muziek.
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:19 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Nando schreef:

Gelukkig maar :D

Bij Defqon net de pech gehad, wat een kutsysteem.. Ik vind dat je gewoon op het dode gemakje rustig een kaartje hoort te kunnen bemachtigen :D
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:56 

Donateur

Zekerheidje uiteraard. De line-up werd de afgelopen jaren altijd de dag na Defqon bekend gemaakt. We zullen zien ;)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste Decibel, zeker aanwezig dit jaar. :)
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

Ben aanwezig, word mn 1e Decibel :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:47 

Hardtraxxer

Toch wel veel zin om te gaan.....
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 01:36 

DnB & Dubstep tent? Zou gaaaaaf zijn joh
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:12 

Aan het typen...

Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... :/
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... :/

Zal m'n eerste Decibel worden, maar ik ga er sowieso heen :P . Feest maken we zelf wel daar, zal genoeg leuks langskomen bij alle stages :) .
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:34 

Donateur

2de decibel alweer :love: was me eerste legale feestje vorig jaar xd
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010 :love:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 17:07 

Donateur

urbandesigner schreef:
Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010 :love:

Dat was mijn 3de feest :cool: daarvoor nog XQ hhz en kliemaks.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar moet ik eindelijk is aanwezig zijn, Loudness & Remember :worship: :yay:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2011 20:54 

Donateur

Lyst schreef:

De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch? :whistle: xd
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:13 

Donateur

Darkness4life is THE bomb bitcheezzzzz :evil:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 09:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Darkness4life is THE bomb bitcheezzzzz :evil:

True, daar moeten we sowieso de meeting houden! :woot:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 11:56 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch? :whistle: xd

:lol:

Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:22 

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Zoiets als Refuse en 1992is4you ook... Laat staan Pussy Lounge :P
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:39 

Donateur

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:

:lol:

Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan. :thumbup:

Zal wel goed komen. Zany/DR, The Beholder staan er zowat elk jaar, van de hardere artiesten staan er ongetwijfeld een paar leuke op Loudness en in de Remember is de line-up altijd erg gevarieerd. Mensen als Derb, Kai Tracid, Charly Lownoise, Warmduscher, Melanie Di Tria, Jimmy The Sound... toch niet echt gasten die vaak geboekt worden maar wel interessant zijn. Denk dat je zoiets wel kan verwachten.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Back2School en pussy lounge zijn de area's (L) :love: :loving: :yay:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:29 

Hardtraxxer

Hopelijk word het weer lekker knallen op de Loudness stand. Wat was dat daar lekker vorig jaar :love:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten