Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.wrote:Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop.Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
tenzij je hoopt gratis vip treatment te krijgenwrote:Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.wrote:Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop.Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?
Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!
S
Haha, mooie zetwrote:Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!
Na een hele tijd niet meer op een goed feestje te zijn geweest heb ik besloten te gaan
!
Schranz heet gewoon hardtechno. Daar ga ik overigens zeker naar toe. Heerlijke muziek.wrote:Refuse kun je geen techno noemen. Is gewoon volgas Schranzwrote:Inderdaad, maar Refuse is al een techno tent en het lijkt me niet dat ze dubbel op gaanwrote:Nieuwe area. We weten alleen niet wat voor stijl. Wie weet een soort upcoming stage?
Volgens PF was dat vroeger een Techno-concept, alleen niet onder de vlag van B2S.
Een talent area zou wel wat zijn, maar dan wel met alle stijlen.. Ook leuk! Wie weet daar nog een uurtje doorbrengen.
Gelukkig maarwrote:Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.wrote:Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop.Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?
Bij Defqon net de pech gehad, wat een kutsysteem.. Ik vind dat je gewoon op het dode gemakje rustig een kaartje hoort te kunnen bemachtigen
Zekerheidje uiteraard. De line-up werd de afgelopen jaren altijd de dag na Defqon bekend gemaakt. We zullen zien 
Mijn eerste Decibel, zeker aanwezig dit jaar. 
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
C
DnB & Dubstep tent? Zou gaaaaaf zijn joh
Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... 
Zal m'n eerste Decibel worden, maar ik ga er sowieso heenwrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk...
2de decibel alweer
was me eerste legale feestje vorig jaar 
Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010 
Dat was mijn 3de feestwrote:Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010
Dit jaar moet ik eindelijk is aanwezig zijn, Loudness & Remember

De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch?wrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk...
True, daar moeten we sowieso de meeting houden!wrote:Darkness4life is THE bomb bitcheezzzzz
wrote:De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch?wrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk...![]()
Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan.
C
Zoiets als Refuse en 1992is4you ook... Laat staan Pussy Loungewrote:De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch?wrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk...![]()
Zal wel goed komen. Zany/DR, The Beholder staan er zowat elk jaar, van de hardere artiesten staan er ongetwijfeld een paar leuke op Loudness en in de Remember is de line-up altijd erg gevarieerd. Mensen als Derb, Kai Tracid, Charly Lownoise, Warmduscher, Melanie Di Tria, Jimmy The Sound... toch niet echt gasten die vaak geboekt worden maar wel interessant zijn. Denk dat je zoiets wel kan verwachten.wrote:wrote:De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch?![]()
![]()
Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan.
Back2School en pussy lounge zijn de area's

Who was there
Nobody has said they're going yet.