Past

Decibel Outdoor Festival 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nando wrote:Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop. :) Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?
Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Khadber wrote:
Nando wrote:Ben benieuwd naar die nieuwe area. 14 mei dus iig de kaartverkoop. :) Hoe snel was het vorig jaar uitverkocht?
Vorig jaar dacht ik 1.5 maand. Je hoeft in ieder geval niet te gaaan zitten om 1300 om op kaarten te hopen.
tenzij je hoopt gratis vip treatment te krijgen
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!
S
styl0w wrote:Kaartverkoop op me verjaardag! Leuk, verjaardagscadeautje van pappie en mammie!
Haha, mooie zet :P
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Na een hele tijd niet meer op een goed feestje te zijn geweest heb ik besloten te gaan :)!

Khadber wrote:
Chukkels wrote:
Khadber wrote:Nieuwe area. We weten alleen niet wat voor stijl. Wie weet een soort upcoming stage?
Volgens PF was dat vroeger een Techno-concept, alleen niet onder de vlag van B2S.
Inderdaad, maar Refuse is al een techno tent en het lijkt me niet dat ze dubbel op gaan :P

Een talent area zou wel wat zijn, maar dan wel met alle stijlen.
Refuse kun je geen techno noemen. Is gewoon volgas Schranz :). Ook leuk! Wie weet daar nog een uurtje doorbrengen.
Schranz heet gewoon hardtechno. Daar ga ik overigens zeker naar toe. Heerlijke muziek.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Khadber wrote:
Gelukkig maar :D

Bij Defqon net de pech gehad, wat een kutsysteem.. Ik vind dat je gewoon op het dode gemakje rustig een kaartje hoort te kunnen bemachtigen :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zekerheidje uiteraard. De line-up werd de afgelopen jaren altijd de dag na Defqon bekend gemaakt. We zullen zien ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Mijn eerste Decibel, zeker aanwezig dit jaar. :)
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ben aanwezig, word mn 1e Decibel :thumbsup:
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Toch wel veel zin om te gaan.....
C
DnB & Dubstep tent? Zou gaaaaaf zijn joh
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... :/
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Lyst wrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... :/
Zal m'n eerste Decibel worden, maar ik ga er sowieso heen :P . Feest maken we zelf wel daar, zal genoeg leuks langskomen bij alle stages :) .
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
2de decibel alweer :love: was me eerste legale feestje vorig jaar xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010 :love:
Donateur
last seen Sep 2014
urbandesigner wrote:Mijn eerste legale feest was Hard Bass 2010 :love:
Dat was mijn 3de feest :cool: daarvoor nog XQ hhz en kliemaks.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dit jaar moet ik eindelijk is aanwezig zijn, Loudness & Remember :worship: :yay:
Donateur
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Hoop wel dat de lineup bekend wordt gemaakt voordat de kaarten uitverkocht zijn, mijn keus is daar nogal van afhankelijk... :/
De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch? :whistle: xd
Donateur
last seen Sep 2014
Darkness4life is THE bomb bitcheezzzzz :evil:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Darkness4life is THE bomb bitcheezzzzz :evil:
True, daar moeten we sowieso de meeting houden! :woot:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
dawasiknie wrote:
De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch? :whistle: xd
:lol:

Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan. :thumbup:
C
dawasiknie wrote:
Zoiets als Refuse en 1992is4you ook... Laat staan Pussy Lounge :P
Donateur
last seen Mar 2017
Lyst wrote:
dawasiknie wrote:De remember-area kan je zo voorspellen, die is elk jaar hetzelfde toch? :whistle: xd
:lol:

Naja ik hoop op artiesten die niet de standaard hitmixjes neerzetten op Remember en voor de hedendaagse artiesten hoop ik op: The Machine, Chris One, Geck-o, Wavolizer, Thera, Titan, B-Front, Jack of Sound, Zany/DR, The Beholder & Slim Shore. We zullen zien hoeveel er staan. :thumbup:
Zal wel goed komen. Zany/DR, The Beholder staan er zowat elk jaar, van de hardere artiesten staan er ongetwijfeld een paar leuke op Loudness en in de Remember is de line-up altijd erg gevarieerd. Mensen als Derb, Kai Tracid, Charly Lownoise, Warmduscher, Melanie Di Tria, Jimmy The Sound... toch niet echt gasten die vaak geboekt worden maar wel interessant zijn. Denk dat je zoiets wel kan verwachten.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Back2School en pussy lounge zijn de area's (L) :love: :loving: :yay:
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Hopelijk word het weer lekker knallen op de Loudness stand. Wat was dat daar lekker vorig jaar :love:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago