Voor 100 euro neem ik inderdaad wel me eigen tent mee.wrote:Ja, dan moet je ook je eigen tent en spullen meenemen. Hier is bestek, bed, woonruimte, licht, geluid, etc. al bij inbegrepen. Lekker boxen mee en DJ-gear en knallen maar
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
HOME SWEET HOME!!!!!! te voet erna toe!!! en terug weg zien we dan wel weer haha
-
G
man o man, zag net filmpje van de vorige Decibel, wat heb ik hier ziiiiiiiiiiiiiiiin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Inderdaadwrote:HOME SWEET HOME!!!!!! te voet erna toe!!! en terug weg zien we dan wel weer haha
Ook zeker aanweziggg
Hopen dat ik niet weer ziek van mijn vakantie af kom, vandaar dat ik vorig jaar gemist heb... dus wordt mn 1e Decibel 
Ziek zijn is geen excuus.wrote:Ook zeker aanwezigggHopen dat ik niet weer ziek van mijn vakantie af kom, vandaar dat ik vorig jaar gemist heb... dus wordt mn 1e Decibel
Inderdaad, zat middeltjes waardoor je je weer beter voelt, waarvan de muziek de beste is 
Als je 2 weken strontziek op bed ligt met klote spaanse griep, had zelfs door het hoesten een gekneusde rib, is dat zeker wel een excuuswrote:Ziek zijn is geen excuus.wrote:Ook zeker aanwezigggHopen dat ik niet weer ziek van mijn vakantie af kom, vandaar dat ik vorig jaar gemist heb... dus wordt mn 1e Decibel
Maar oke, dit jaar gaat hem wel worden
Hmmm dat is wel ekt ekt ziek indd, maar toch had je wel kunnen komen. Was goed weer 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Decibel 
Doen wij ook gewoon, word zowiezo lekker gezellige boel daar op de camping tussen de tenten, dat kan ik nu al voorspellenwrote:Voor 100 euro neem ik inderdaad wel me eigen tent mee.wrote:Ja, dan moet je ook je eigen tent en spullen meenemen. Hier is bestek, bed, woonruimte, licht, geluid, etc. al bij inbegrepen. Lekker boxen mee en DJ-gear en knallen maar
Wordt gezellig daar op de camping 
Wordt m'n 1e Decibel, kan niet wachten
! Zat vorig jaar in de VS met m'n ouders, dat was ook niet verkeerd, maar toch kut dat ik niet mee kon
.
Had ik al gezegd dat ik en me vriendjes ook een huisje hebben
Dat wordt een lange meeting hahaha
wrote:Had ik al gezegd dat ik en me vriendjes ook een huisje hebben![]()
Gruwelijk vet. Dat wordt een weekend keihard knallen 
Gaat mn eerste Decibel worden dit jaar, als het net zo mooi weer is als vorig jaar kan dit niet fout gaan 
3e keer decibel!
word zowiezo weer beste feestje van het jaar, en 10 min lopen
word zowiezo weer beste feestje van het jaar, en 10 min lopen
wrote:3e keer decibel!
word zowiezo weer beste festivalfeestje in Nederland van het jaar, en 1860 min lopen volgens Google
haha wij zijn nog lang niet thuis, nog lange niet, nog lange niet!wrote:wrote:3e keer decibel!
word zowiezo weer beste festivalfeestje in Nederland van het jaar, en 1860 min lopen volgens Google
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:2e keer decibel!
word zowiezo weer beste feestje van het jaar, en 32 uur lopen