Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:28 

Hardtraxxer

Geef hem groot gelijk, zolang hij het voor normale of lagere prijs zijn kaarten verkoopt kan hij toch een leuke dag hebben.

veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:31 

Aan het typen...

Ik snap jullie probleem niet? Hij wint kaarten, hij kan dus gratis naar decibel. Echter had hij al eerder kaarten gekocht. Nu willen jullie dat hij de kaarten gratis weggeeft, zodat hij alsnog voor de normale prijs naar binnen kan en iemand anders met de prijs aan de haal gaat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:32 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik snap jullie probleem niet? Hij wint kaarten, hij kan dus gratis naar decibel. Echter had hij al eerder kaarten gekocht. Nu willen jullie dat hij de kaarten gratis weggeeft, zodat hij alsnog voor de normale prijs naar binnen kan en iemand anders met de prijs aan de haal gaat :huh:

Nederlanders eh, een ander zou eens zou een gratis of voor minder ergens heen kunnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:34 

Hardtraxx Addict

hardaddict schreef:
Lyst schreef:

Nederlanders eh, een ander zou eens zou een gratis of voor minder ergens heen kunnen >.<

Samen delen, samen spelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:37 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:40 

Bierkoning

Lyst schreef:

Ik dacht dat hij zelf al kaarten had gekocht, en daarna nog mee ging doen aan zo'n prijsvraag ding.
Maar na de uitleg van hem zelf is het wat duidelijker, dus ik neem mn woorden bij deze terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:43 

Donateur

Pommer schreef:
Lyst schreef:

Ik dacht dat hij zelf al kaarten had gekocht, en daarna nog mee ging doen aan zo'n prijsvraag ding.
Maar na de uitleg van hem zelf is het wat duidelijker, dus ik neem mn woorden bij deze terug ;)

Dan alsnog!! Als ik al kaarten heb voor Decibel, en ik zie een prijsvraag. Dan ga ik ook nog mee doen, want wie weet kan ik dan wel gratis naar Decibel!!! ipv van 70euro te betalen. En dan verkoop ik de kaarten gewoon voor de normale prijs.
Je doet niet voor niks mee met de prijsvraag, geld groeit niet op me rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:44 

Bierkoning

Ojah nu je het zegt, best logisch eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:02 

Vik schreef:
Vandaag werken van 12 tot 10. Zal wel een enorm lange dag worden. :yawn:
Zo gruwelijk veel zin in Decibel! :yay: Is alweer anderhalve maand geleden dat ik mezelf helemaal kapot heb kunnen stampen. :(

Waarschijnlijk mijn werktijden van 6 tot 2 vandaag..

jottum
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:12 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Vik schreef:
Vandaag werken van 12 tot 10. Zal wel een enorm lange dag worden. :yawn:
Zo gruwelijk veel zin in Decibel! :yay: Is alweer anderhalve maand geleden dat ik mezelf helemaal kapot heb kunnen stampen. :(

Waarschijnlijk mijn werktijden van 6 tot 2 vandaag..

jottum

18:00 tot 01:00 hier. Gaat het tenminste een beetje snel op een gegeven moment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:14 

Hardtraxx Elite

Nog steeds 1 kaart te koop. Steeds van die mensen die maar 1 reactie geven en daarna niks meer sturen..
Weet iemand misschien nog iemand die een kaart nodig heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:15 

Donateur

mikeee schreef:
Nog steeds 1 kaart te koop. Steeds van die mensen die maar 1 reactie geven en daarna niks meer sturen..

Partyflock nog niet geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:37 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
mikeee schreef:

Partyflock nog niet geprobeerd?

Ja wel daar zet ik ook steeds neer, maar krijg van die reacties met "hoeveel kost het" vervolgens krijg ik daarna geen reactie meer. En zit vandaag met het probleem dat ik 1 tot 10 moet werken dus bijna geen tijd heb om te kijken voor reacties enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

vriendinnetje van mij zegt net opeens dat ze ook gaat, terwijl t niet haar muziek is dat ik weet :P
dus ik vragen, noem is paar nummers die je leuk vind..krijg ik dit als antwoord:

'Ja forever young,die remix daarvan. en punani vind ik ook leuk'
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
vriendinnetje van mij zegt net opeens dat ze ook gaat, terwijl t niet haar muziek is dat ik weet :P
dus ik vragen, noem is paar nummers die je leuk vind..krijg ik dit als antwoord:

'Ja forever young,die remix daarvan. en punani vind ik ook leuk'
:lol:

Whaha neem der maar mee naar de loudness :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

neuh,ik denk dat t haar heel erg tegen gaat vallen xd
zelf zal ik wel t grootste deel van de dag in de loudness te vinden zijn, met uitstapjes naar euphoria, mainstage en HC4L ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:23 

Donateur

pecola-tje schreef:
neuh,ik denk dat t haar heel erg tegen gaat vallen xd
zelf zal ik wel t grootste deel van de dag in de loudness te vinden zijn, met uitstapjes naar euphoria, mainstage en HC4L ^^

Zou haar gewoon de hele dag op de pussy zetten, daar heb je toch 12 uur lang van die dramahitjes die je net noemde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:23 

Donateur

mikeee schreef:
Ja wel daar zet ik ook steeds neer, maar krijg van die reacties met "hoeveel kost het" vervolgens krijg ik daarna geen reactie meer. En zit vandaag met het probleem dat ik 1 tot 10 moet werken dus bijna geen tijd heb om te kijken voor reacties enzo.

Plaats gewoon een reactie met 1 decibel kaartje 70 euro pm me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zou haar gewoon de hele dag op de pussy zetten, daar heb je toch 12 uur lang van die dramahitjes die je net noemde?

oh maar ik ga niet met haar hoor! ze moet zelf maar uitzoeken waar ze heen gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:25 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Ik ga jou lekker bij de pussy lounge zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:32 

Donateur

Hooli schreef:
Ik ga jou lekker bij de pussy lounge zetten :P

Ik zou me optimaal vermaken hoor, zonnebrilletje op zwembroek aan. Maar goed daarvoor kan ik ook naar Scheveningen op een zonnige dag. Voor hardstyle komen we!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

net even stukje hardgelopen, ze zijn weer flink aan t werk vandaag!
en bij mij begint t ook te jeuken, toch het feest waar ik elk jaar naar uitkijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:11 

Suuuper veel zin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:13 

Waarom kan die tijd niet sneller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:21 

Trouwens, Roberttt alles goed?

Zag wat foto's... jeezus
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten