Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:34 
 
Artiest

Rickzel schreef:

Daarom mis ik Q-Base zo, daar kregen jullie gewoon een settijd van 2 uur en 15 minuten in de Hangar als ik het me goed herinner.

Dat is echt ondenkbaar tegenwoordig :lol:


Ik heb op Rekordbox een speciale playlist gemaakt: Ubermix.
109 tracks met alleen maar overgangen op onze eigen manier.

Ik daag een organisatie uit om ons dat kunstje eens live te laten doen :corn:


Maar inderdaad, ik mis echt dat kleine half uurtje extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Rickzel schreef:

Daarom mis ik Q-Base zo, daar kregen jullie gewoon een settijd van 2 uur en 15 minuten in de Hangar als ik het me goed herinner.

Dat is echt ondenkbaar tegenwoordig :lol:


Ik heb op Rekordbox een speciale playlist gemaakt: Ubermix.
109 tracks met alleen maar overgangen op onze eigen manier.

Ik daag een organisatie uit om ons dat kunstje eens live te laten doen :corn:


Maar inderdaad, ik mis echt dat kleine half uurtje extra.


Ik vind persoonlijk dat een 1,5u perfect is voor een set. Tegenwoordig zijn mijn sets ook gewoon niet korter dan dat en als ik geboekt word en er gevraagd word hoelang ik wil draaien dan is 1,5 ook wel een pre haha (alleenals het MIJ gevraagd word natuurlijk).

Ik vind dat je met een 1,5 er zowel als artiest als bezoeker echt lekker in komt. Uur is gewoon net te kort :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:38 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.


Haha, ik moest kei hard lachen!! :lol: :lol:

Maar je bericht lezende: Just A Memory, Feedback, Quickshot & Alone kunnen dus niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Fuzzylogic schreef:
Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.


Haha, ik moest kei hard lachen!! :lol: :lol:

Maar je bericht lezende: Just A Memory, Feedback, Quickshot & Alone kunnen dus niet?

Vind het opzicht wel een goed punt. De echte 'raw' heeft een veel kortere loop en is in mijn ogen echt vanaf 2009-2014 echt tot stand gekomen aangezien toen ook in hokjes werd gestopt. Zeker met artiesten als Delete, Vazard, Co2, Degos & Redone, Prefix & Density, Ran-D, Alpha2, B-Front, Adaro etc is het veel later in een aparte stijl echt op gang gekomen en kan ik mij voorstellen dat de trackselectie tot wat later kan vanwege die afsplitsing.

Natuurlijk was er voor 2009 ook wel 'hardere' hardstyle maar werd dat gewoon Hardstyle genoemd en niet per definitie Raw Hardstyle en was het een genre ansicht geworden. Als Degos & Re-done als artiest zijne voor Raw Classics geboekt worden dan hebben niet bepaald een grote keuze uit eigen tracks volgens mij :lol: Je komt uiteindelijk tenslotte voor de artiest en het meeste van hun discografie.

Maar toch,

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Je ontkomt er niet aan dat platen uit 2015/2016 voor het huidige feestgaande publiek worden beschouwd als 'classics'

Voor mij ook dé manier om originelre classics feesten te organiseren. Gewoon elk jaar een jaartje opschuiven zoals altijd beetje gedaan werd met VWAB enzo.

Hoe meer regels hoe onaantrekkelijker het voor een dj is om een classics set te draaien denk ik.

Onze Achterhoekse makkers Degos & Re-Done hoef je dit niet uit te leggen, maar als je ook anderen wil porren voor een set gefocust op oudere platen dan zul je het toch een beetje los moeten laten.

Je kan wel voor de 100e keer Josh & Wesz boeken en weer uit volle borst mee bléren met Like Thiz, maar ook dit wordt inmiddels wel saai.


Dit heeft natuurlijk wel twee kanten omdat de Hardstyle discografie veel dieper gaat in die periode. Je zou er als artiest ook voor kunnen kiezen je platen selectie te wijzigen en wat dieper graven in iets anders dan je eigen platen. Zo zou voor Josh & Wesz (even jouw voorbeeld) oudere Deepack, DBSTF, Alphaverb, Low-E & alter Egosz en Wildstylez platen goed liggen. Want dat ligt perfect in hun straatje wat betreft producties.

Zo kan ik er voor andere artiesten ook wel wat verzinnen waardoor het boeken van die artiesten nog altijd verassend en leuk kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Degos schreef:
Maar ff alle gekheid op een stokkie, want ben wel benieuwd naar de mening van iedereen.
2018 / 2019 waren de spelregels van Origins: alleen uit het tijdperk 2008 - 2014 draaien.


Na de onwijze vrolijke stuiter set van The Pitcher , had ik het wel even zwaar met de eerste 2 tracks , qua gevoel zo veel sneller en harder , maar zeker vet... is deze set toevallig opgenomen ?
maar als ik dan mag wensen....
als er ooit Degos & Rooler Classic set komt zoals deze


T stukje "classic" dan he
:bomb: :yay: :thumbsup: :love:

Maargoed dat is denk ik voor de meeste mensen te verwarrend Degos & Rooler Classics set ..

hoe vet het ook is om de artiest uit dat stukje geschiedenis hardstyle weer die zelfde nummers/stijl hardstyle te zien/horen draaien bepaalde artiesten draaien toch altijd bijna t zelfde usb stickje af (Davide Sonar en natuurlijk Josh & Wesz terwijl er zoals als eerder al aangegeven hierboven er zooo veel meer platen zijn uit dat tijdperk.

eindstand ...set was lekker.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een erg leuk weekend gehad hier! De zaterdag en zondag aanwezig geweest.

Wij hadden een hotel in het centrum van Tilburg en hebben de pendelbussen gebruikt, dit was ideaal. Slechts 5 euro voor een retourkaartje en binnen 10/15 minuten stond je voor de ingang. Beide dagen rond 12:15 de bus gepakt en ruim op tijd bij de ingang. Ook pluspunten dat je 10 minuten voor de start van het festival al naar binnen mocht om je tickets te laten scannen, om stipt 13:00 begon het fouilleren - hierdoor stonden we beide dagen om 13:10 op het terrein en hebben we geen openingssetjes hoeven missen.

Er is al veel gezegd, dus ik zal de rest samenvatten in plus en minpunten:
+++ Sfeer bij Rooler op zondag, dit was echt ongekend. Nog nooit een hele tent zo hard mee horen schreeuwen en los zien gaan, echt meters kippenvel.
++ Sfeer bij Phuture Noize op zaterdag, soortgelijk verhaal als bij Rooler, alleen stond het geluid hier veel te zacht en niet helemaal lekker afgesteld.
++ Het geluid tijdens Sephyx, dit was echt niet normaal hard en zuiver. Medelijden met de mensen die daar zonder oordoppen durfden te staan.
+ Setjes van Voidax, Udex (geef deze man a.u.b een keer een later tijdslot met fatsoenlijk geluid en show), Sephyx, TNT en Adaro. Ook een kwartiertje Overdose meegepakt en dit viel me ook niet tegen.
+ Een aantal verrassende plaatjes gehoord. Zo knalde Rooler Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack Mashup) er op en draaide Voidax Promised Land van DBSTF.
+ Drukte bij de stages en op het VIP deck. Misschien hebben wij net geluk gehad, maar tijdens geen enkele set die ik bezocht heb was het echt te druk. Zelfs bij Rooler was er voldoende plek als je even wat verder naar voren liep. Bij D-Sturb & Vertile zijn we wel buiten de tent gaan staan.
+ Sfeer in het algemeen. Iedereen was vrolijk, leek het naar zijn zin te hebben en het losgaansgehalte was hoog.
+ D-Sturb en Vertile die gelukkig hadden afgesproken om deze keer wel de climaxen van hun nummers te draaien in plaats van de boel uit te mixen na de 1e anti. Sowieso pluspunten voor de battle stage, 2 uurs battles mogen van mij de norm worden. Al was de tent wel iets te klein voor de populairdere artiesten.
+ Zaterdag tot 01:00 door, die extra uurtjes in het donker merk je wel echt. Die bak met lasers op de main komen dan goed tot zijn recht.
+/- Het terrein. Het is echt prachtig en een geweldige festivallocatie. Er is bos, er is strand, grote open vlaktes voor de mainstages. Wat wil je nog meer? Minpunt is wel dat het gewoon 1 lange rechte lijn is, 1.5km van het meest noordelijke tot het meest zuidelijke punt van het festival heb ik ergens gelezen. Buiten het feit dat je 15/20 minuten uit mag trekken om van de ene kant naar de andere kant van het festival te lopen tik je ook nog een marathon aan op 1 dag. Op de zaterdag heb ik de 60.000 stappen aangetikt, een record wat niet snel geëvenaard gaat worden denk ik. Ik was dus op zondag halverwege de dag echt kapot,
- Eindshow. Heeft mij niet kunnen pakken als de Intents & Defqon eindshows dit kunnen. Dit voelde gewoon als 7 nummertjes aan elkaar gemixt met wat showelementen.
- Geen euforische opties meer na zondag 18:00, classics even niet meegerekend.
-- Snelheid (bar)personeel. Het moeten invoeren van elke bestelling op zo'n apparaat helpt ook niet erg mee, tel daar die afschuwelijke muntjes bij op en je hebt zeker later op de dag lange rijen. Wij hebben meerdere malen voor anderen aangeboden om even naar de main/PL te lopen om daar op de VIP decks drinken voor ze te halen. Dit was sneller dan in rij gaan staan bij de normale barren bij de andere stages. Wel gek dat je je polsbandje elke keer moest laten scannen om het deck op te mogen.
-- Setjes van Frontliner en Sound Rush. Frontliner deed erg zijn best om elke goede plaat af te wisselen met iets waar waarvan je denkt ''meen je dit'' en Sound Rush begon goed met Rescue Me, om daarna weer 3 van die cheesy bootlegs/remixes achter elkaar te draaien. Bij beide sets een hoog Kermis/Brennan Heart gehalte. Erg jammer, want de individuele releases van Frontliner en ook Sound Rush zijn wel redelijk sterk de laatste tijd. Als je nou op een dorpsfeest staat te draaien snap ik al die remixes en bootoegs wel, maar op de Decibel main lijkt me dat echt niet nodig, al helemaal als er gewoon een Pussy Lounge stage is aan de andere kant van het terrein waar er ook zo gedraaid wordt. En het is ook niet alsof ze zelf te weinig oude(re), goede platen hebben waarmee ze de rest van de set niet op kunnen vullen.
---- Toiletten, dit waren er gewoon veel te weinig. Wij hadden een premium ticket en daar waren er, voor het hele VIP deck 4 WC hokjes beschikbaar. Dit was bij allebei de decks het geval..

Al met al dus een prima festival gehad! Volgend jaar zeker weer aanwezig, waarschijnlijk alleen de Zaterdag deze keer. Al ben ik misschien ook wel te porren voor een weekend als de battles terugkeren op zondag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 23:35 
 
Hardtraxxer

Wat wordt er vanuit de organisatie eigenlijk meegegeven aan artiesten voor op classic stages?

Zeggen die joh draai maar wat ouds, doe niet te moeilijk of is het meer van tracks na 2011 worden NOOIT classics oppassen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 23:50 
 
Artiest

Riiss schreef:
Wat wordt er vanuit de organisatie eigenlijk meegegeven aan artiesten voor op classic stages?

Zeggen die joh draai maar wat ouds, doe niet te moeilijk of is het meer van tracks na 2011 worden NOOIT classics oppassen!!

Helemaal niets. Je ziet gewoon zelf dat je op de classics stage staat, en daar geef je dan je eigen interpretatie aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De discussie gaat wel over platen die te 'jong' zijn (Corneel noemde bij D&R 2015/2016 platen, ik meen dat E-force Seven draaide? Was er zelf niet bij) en we kijken allemaal naar een 'classic-sound', maar wat vinden we dan van What we are bij Donkey Rollers of een kick-edit van een oude Thera-plaat of T.C.C. producties? Is dat wel geoorloofd omdat het classic klinkt?
Ben daar wel benieuwd naar, namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Fuzzylogic schreef:
Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.


Haha, ik moest kei hard lachen!! :lol: :lol:

Maar je bericht lezende: Just A Memory, Feedback, Quickshot & Alone kunnen dus niet?

Afbeelding
!!!!!STOP!!!!
JE BENT AANGEHOUDEN DOOR DE CLASSICS POLITIE

Afbeelding
OP VERDENKING VAN HET DRAAIEN VAN NIET-CLASSICS
DAAROM KRIJGT U VAN DE POLTIE DE

Afbeelding
GELE KAART!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Fuzzylogic schreef:
Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.


Haha, ik moest kei hard lachen!! :lol: :lol:

Maar je bericht lezende: Just A Memory, Feedback, Quickshot & Alone kunnen dus niet?

Voor de Hardtraxx autist idd niet, de gemiddelde bezoeker wordt hier gewoon gelukkig van, dus waarom zou je ze niet draaien. De Hardtraxxers pik je er zo tussenuit, die staan met een boos gezicht stiekem mee te knikken met hun hoofd op de beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force draaide Seven inderdaad (en dat was niet eens de nieuwste plaat) maar dat was gewoon feest, en precies waar het publiek op zat te wachten. Geen regels eraan verbinden is wat mij betreft het beste, artiesten weten zelf wel wat onder de classis valt. En ik heb liever een vergeten plaat uit 2015 dan voor de 100382e keer Shiverz.
Als bezoeker weet je ondertussen ook wel welke artiesten nog gaan verrassen (hoi Degos en Geck-o) en welke artiest de hitjes gaat draaien (wat ook prima is voor de meesten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Helemaal niets. Je ziet gewoon zelf dat je op de classics stage staat, en daar geef je dan je eigen interpretatie aan :)

Precies. Ik hanteer zelf altijd de 'regel' als t qua sound en gevoel gewoon goed past dan moet t ook kunnen. Mocht een organisatie wel regels hanteren, dan hou ik daar ook altijd rekening mee.

Ook helemaal met Degos eens dat een 1,5u set wel echt een must is om nog wat creatiever te kunnen zijn. Zéker met een afsluitset waar je vaak te maken hebt dat je later begint met je set vanwege uitloop hier en daar en 9 vd 10 keer moet je ook eerder stoppen, dus dan draai je eerder 50 minuten ipv 60 minuten. Dan is 1,5u hebben al helemaal wenselijk. Zijn toch altijd een paar tracks die gigantisch vaak worden aangevraagd al heb ik daar deze keer ook iets minder mee gedaan (geen fine day, geen 2-1, geen zimmersion bijv. die bij mij echt altijd heel vaak worden aangevraagd)

Desalniettemin blijft het altijd gruwelijk om te draaien op een classics stage op een vet festival als Decibel en probeer ik altijd te voorkomen dat t een herhaling setje is van de vorige classics setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
(geen fine day, geen 2-1, geen zimmersion)

Je vergeet Incoming, haha. Maar was wel blij om dat rijtje eens niet te horen. Zaten nu wel meer verrassingen tussen, ook al was het inderdaad krap 50 minuten.
Goed, met langere sets komen we ook altijd weer op een oude discussie terug. Vanuit dj's altijd wel gewenst volgens mij, volgens Hardtraxx ook, maar het algemene publiek ziet wellicht liever meer namen en organisaties spelen daar op in.

Soms denk je toch wel eens bij jezelf: was ik maar 'gewoon een simpele' bezoeker met niet zulke hoge eisen en standaarden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
'gewoon een simpele' bezoeker


Bevalt prima idd! In al die jaren feesten altijd lekker simpel gebleven. Je lopen opnaaien op een feest is toch ook geen bal aan joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ook heel erg ligt aan de artiest die er geboekt is voor Classics.

Dat jullie hier platen van Beat Providers verwachten bij een E-Force Classics wil niet zeggen dat het gros van het publiek dat ook wilt. Ik denk dat veel mensen in het publiek juist oude A2 platen verwachten bij hem gezien dat echt zijn opkomst was als E-Force.

En zoals al word aangegeven krijgen veel artiesten vrij spel als ze op classics stages worden geboekt. Dus ze pakken dan ook de platen erbij die in hun ogen juist Classics zijn, en dat verschilt dan weer heel erg per artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke interactieve discussie/gesprek tussen leden en artiesten, mooi leesvoer!

Oja en
Citaat:
PLEASE BAN CRYEX FROM ALL WEEKEND FESTIVALS
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:58 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
E-Force draaide Seven inderdaad (en dat was niet eens de nieuwste plaat) maar dat was gewoon feest, en precies waar het publiek op zat te wachten. Geen regels eraan verbinden is wat mij betreft het beste, artiesten weten zelf wel wat onder de classis valt. En ik heb liever een vergeten plaat uit 2015 dan voor de 100382e keer Shiverz.
Als bezoeker weet je ondertussen ook wel welke artiesten nog gaan verrassen (hoi Degos en Geck-o) en welke artiest de hitjes gaat draaien (wat ook prima is voor de meesten).


Gelukkig draaiden D-Block & S-te-Fan die zaterdag gewoon. Itt de definitie van classics veranderen sommige dingen gelukkig nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal leuk dat je als DJ zijnde 1,5u wilt draaien maar geef mij maar bijv. Thera vs Cryex b2b Degos & Re-Done 45 minuten set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Thera vs Cryex b2b Degos & Re-Done 45 minuten set.

De scene is nog niet klaar voor deze epische combinatie :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Alm1ghty schreef:
Thera vs Cryex b2b Degos & Re-Done 45 minuten set.

De scene is nog niet klaar voor deze epische combinatie :surrender:

Kun je ff 3 guestreleases door de tent jagen en weer van het podium ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Chroman schreef:
E-Force draaide Seven inderdaad (en dat was niet eens de nieuwste plaat) maar dat was gewoon feest, en precies waar het publiek op zat te wachten. Geen regels eraan verbinden is wat mij betreft het beste, artiesten weten zelf wel wat onder de classis valt. En ik heb liever een vergeten plaat uit 2015 dan voor de 100382e keer Shiverz.
Als bezoeker weet je ondertussen ook wel welke artiesten nog gaan verrassen (hoi Degos en Geck-o) en welke artiest de hitjes gaat draaien (wat ook prima is voor de meesten).


Gelukkig draaiden D-Block & S-te-Fan die zaterdag gewoon. Itt de definitie van classics veranderen sommige dingen gelukkig nooit.


Haha ja dit was wel weer net kut ja. Liepen net bij The Pitcher weg net nadat hij wel een keer zijn Re-Amp van Kingdom had gedraaid zónder Shiverz. Blije Ramon. En nog geen 5 minuten later toen we wat vrienden hadden opgezocht bij de main draaiden ze precies Kingdom Shiverz.

Desalniettemin ben ik wel blij dat er ook wat meer 'vergeten' platen uit latere jaren worden gepakt bij classic setjes (zie een Degos & Re-Done met Just A Memory bijvoorbeeld), vooral gezien het feit dat 99% van de nummers uit die periode anders helemaal nooit meer gedraaid worden. Zoveel goede nummers uitgekomen, maar >95% van wat je tegenwoordig voorbij hoort komen (buiten classic stages om) zijn tracks uit de laatste paar jaar of uit de ouderwetse classic periodes. Daarnaast ook groot voorstander van langere set dan een uur, zodat er wat meer diepgang in kan zitten dan alleen de grootste hitjes van dezen en genen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
E-Force draaide Seven inderdaad (en dat was niet eens de nieuwste plaat) maar dat was gewoon feest, en precies waar het publiek op zat te wachten. Geen regels eraan verbinden is wat mij betreft het beste, artiesten weten zelf wel wat onder de classis valt. En ik heb liever een vergeten plaat uit 2015 dan voor de 100382e keer Shiverz.
Als bezoeker weet je ondertussen ook wel welke artiesten nog gaan verrassen (hoi Degos en Geck-o) en welke artiest de hitjes gaat draaien (wat ook prima is voor de meesten).

Hier mee eens. Vooral het verrassingselement zie ik graag terugkomen. Balistic gooide allemaal oude italiaantjes die ik al jaren niet meer had gehoord. Dat waren ook geen obscure b-kantjes ofzo maar gewoon een paar plaatjes die niemand anders erbij pakt. Was voor mij meteen de beste set. Om dat terug te brengen naar de vraag van Degos. Ik denk dat artiesten zelf het beste kunnen inschatten wat in een classic set hoort en wat niet. Als de artiesten platen draaien van 1999 t/m 2015/2016 dan teken ik daar gelijk voor. De artiesten, die zich 'netjes' aan de jaartallen houden, hebben vaak veruit de saaiste ongeïnspireerde setjes door zich op 2009 t/m 2012 te focussen.


DjThera schreef:
Ook helemaal met Degos eens dat een 1,5u set wel echt een must is om nog wat creatiever te kunnen zijn.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft is Classics geen genre/vast tijdperk maar een gewoon steeds groter wordende periode met platen die een nostalgisch gevoel naar boven halen. Ik ben er helemaal oke mee als er een plaat uit 2015/2016 voorbij komt waarbij je dan denkt "oh weet je nog". Als we steevast vast blijven houden aan het "tot 2012"-tijdperk dan gaan we platen tussen 2013 en 2018 nooit meer voorbij horen komen.

Ik heb dan ook enorm genoten van alle sets op de classics stage afgelopen zaterdag, vooral E-Force was genieten maar dat komt vooral doordat die vrijwel niet eerder op een classics stage te zien is geweest :) De rest weten we inmiddels van dat ze het meer dan waar maken.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten