Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
De artiesten, die zich 'netjes' aan de jaartallen houden, hebben vaak veruit de saaiste ongeïnspireerde setjes door zich op 2009 t/m 2012 te focussen.


Pas maar op dat de hoofdcommissaris van de hardtraxx politie MelvinFR je niet hoort Theon! Dan ben je nog niet jarig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
_theon_ schreef:
De artiesten, die zich 'netjes' aan de jaartallen houden, hebben vaak veruit de saaiste ongeïnspireerde setjes door zich op 2009 t/m 2012 te focussen.


Pas maar op dat de hoofdcommissaris van de hardtraxx politie MelvinFR je niet hoort Theon! Dan ben je nog niet jarig.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, eigenlijk willen Melvin en ik hetzelfde: betere setjes. Praktisch gezien zie je dat (de meeste) artiesten het op een of andere manier vertikken om de platen erbij te pakken die voor variatie zorgen. Misschien omdat ze die zelf niet willen draaien. Misschien omdat het gemiddelde classic publiek alleen losgaat op platen die ze kennen. Misschien wil het classic publiek ook echt alleen een handje vol platen horen en de rest zal ze een worst wezen (zie de opmerking van Thera, ik kan me zelf niet voorstellen dat je bij iedere Thera set op Fine Day, 2-1 of Zimmersion zit te wachten maar blijkbaar wordt het wel aangevraagd). Het kan van alles zijn.

Daarom lijkt me een praktische oplossing gewoon breder gaan in de jaartallen, zowel naar ouder als nieuwer toe. Geeft artiesten meer vrijheid in hun set en als ze daardoor wat vaker Lost in Paradise gaan draaien ipv Angel dan heb je al iets gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
_theon_ schreef:
De artiesten, die zich 'netjes' aan de jaartallen houden, hebben vaak veruit de saaiste ongeïnspireerde setjes door zich op 2009 t/m 2012 te focussen.


Pas maar op dat de hoofdcommissaris van de hardtraxx politie MelvinFR je niet hoort Theon! Dan ben je nog niet jarig.


Afbeelding


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
corneelwr schreef:
Kleine tegenvaller waren Degos & Re-Done, pakken er steeds vaker 2015/2016 platen bij op een classics stage... Had dat niet van hun verwacht, met zoveel platenkennis en zo'n arsenaal aan keuze zou je toch zeggen dat er veel leukere opties zijn.


Kleine tegenvaller? Het is een grote schande van ze! Nooit meer boeken!

1 track uit 2007.
20 tracks uit het 2008 - 2014.
4 tracks uit het 2015 - 2016.

Daar kun je natuurlijk alleen maar van balen. :mad:

Maar ff alle gekheid op een stokkie, want ben wel benieuwd naar de mening van iedereen.
2018 / 2019 waren de spelregels van Origins: alleen uit het tijdperk 2008 - 2014 draaien.
Tot mijn spijt moet ik je melden dat wij tracks uit het tijdperk 1999 hebben gedraaid. Niet netjes van ons. :slow: :nono:
Als ik de spelregels doortrek naar dit huidige tijdperk, zouden we dan de grens in 2022 kunnen verleggen naar 2017???

Zeg het maar! Mensen vragen zelfs al Die Slowly aan voor een classic set....

P.s. aan alle promoters, please boek ons voor een 1,5 uur classic set zodat we ECHT kunnen uitpakken!

Hahaha thijs beste kerel, mooi dat je even reageert! Ik denk dat ik de eerste ben die platen uit het tijdperk 1999 toejuicht. Imo zou ik het juist heel vet vinden als artiesten juist wat meer de diepte in gingen richting dat soort jaren. Zo krijg je veel meer diversiteit. En als er dan wat jonkies weglopen, dan zij het maar zo :P

Naar mijn mening passen platen van na +/- 2012/2013 gewoon niet lekker op een classics stage, ondanks dat het mijn begintijd was dat ik naar feestjes ging voelen platen van die jaren gewoon niet als klassiekers voor mij. Er zijn zo bizar veel platen uit de echte classics jaren (2006-2011 ongeveer) die nooit voorbij komen. Dan denk ik, Just A Memory (dijk van een plaat hoor, misschien wel m'n favoriete P&D plaat), waarom nou dat draaien op een classics stage i.p.v. iets dieper graven. Die jaargrenzen verleggen hoeft van mij helemaal niet, ik vind dat een bepaalde sound gewoon vastligt. Mochten ze besluiten over een aantal jaar een (ik noem even wat) 2013-2017 stage neer te zetten omdat er veel mensen zijn die dat willen horen, dan juich ik dat alleen maar toe. Ik (en met mij een hele groep classics liefhebbers) komen naar een classics stage om een bepaalde soort muziek/sound te horen, waar ik (en met mij vast meer mensen) bepaalde herinneringen aan hebben, en als er dan allemaal nieuwe platen gedraaid worden, dan baal ik gewoon. Je hebt toch een bepaalde verwachting namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 18:10 
 
Hardtraxxer

Classics van 2006-2008 beginnen sowieso een zeldzaamheid te worden op feesten, om nog maar te zwijgen over early hardstyle. Zelfs op het ‘samenzwering’-podium van Defqon (Magenta zaterdag) werd grotendeels nieuwer spul gedraaid. Daarom vond ik Zany & Balistic ook echt een verademing, set van het weekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:35 
 
Artiest

Stuitah schreef:
Na de onwijze vrolijke stuiter set van The Pitcher , had ik het wel even zwaar met de eerste 2 tracks , qua gevoel zo veel sneller en harder , maar zeker vet... is deze set toevallig opgenomen ?


Luc draaide op 153,6, wij begonnen op 154 en eindigden op 156.

Degos vs Rooler classic set? Alleen met vinyl? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:40 
 
Artiest

corneelwr schreef:
Degos schreef:
corneelwr schreef:
Kleine tegenvaller waren Degos & Re-Done, pakken er steeds vaker 2015/2016 platen bij op een classics stage... Had dat niet van hun verwacht, met zoveel platenkennis en zo'n arsenaal aan keuze zou je toch zeggen dat er veel leukere opties zijn.


Kleine tegenvaller? Het is een grote schande van ze! Nooit meer boeken!

1 track uit 2007.
20 tracks uit het 2008 - 2014.
4 tracks uit het 2015 - 2016.

Daar kun je natuurlijk alleen maar van balen. :mad:

Maar ff alle gekheid op een stokkie, want ben wel benieuwd naar de mening van iedereen.
2018 / 2019 waren de spelregels van Origins: alleen uit het tijdperk 2008 - 2014 draaien.
Tot mijn spijt moet ik je melden dat wij tracks uit het tijdperk 1999 hebben gedraaid. Niet netjes van ons. :slow: :nono:
Als ik de spelregels doortrek naar dit huidige tijdperk, zouden we dan de grens in 2022 kunnen verleggen naar 2017???

Zeg het maar! Mensen vragen zelfs al Die Slowly aan voor een classic set....

P.s. aan alle promoters, please boek ons voor een 1,5 uur classic set zodat we ECHT kunnen uitpakken!

Hahaha thijs beste kerel, mooi dat je even reageert! Ik denk dat ik de eerste ben die platen uit het tijdperk 1999 toejuicht. Imo zou ik het juist heel vet vinden als artiesten juist wat meer de diepte in gingen richting dat soort jaren. Zo krijg je veel meer diversiteit. En als er dan wat jonkies weglopen, dan zij het maar zo :P

Naar mijn mening passen platen van na +/- 2012/2013 gewoon niet lekker op een classics stage, ondanks dat het mijn begintijd was dat ik naar feestjes ging voelen platen van die jaren gewoon niet als klassiekers voor mij. Er zijn zo bizar veel platen uit de echte classics jaren (2006-2011 ongeveer) die nooit voorbij komen. Dan denk ik, Just A Memory (dijk van een plaat hoor, misschien wel m'n favoriete P&D plaat), waarom nou dat draaien op een classics stage i.p.v. iets dieper graven. Die jaargrenzen verleggen hoeft van mij helemaal niet, ik vind dat een bepaalde sound gewoon vastligt. Mochten ze besluiten over een aantal jaar een (ik noem even wat) 2013-2017 stage neer te zetten omdat er veel mensen zijn die dat willen horen, dan juich ik dat alleen maar toe. Ik (en met mij een hele groep classics liefhebbers) komen naar een classics stage om een bepaalde soort muziek/sound te horen, waar ik (en met mij vast meer mensen) bepaalde herinneringen aan hebben, en als er dan allemaal nieuwe platen gedraaid worden, dan baal ik gewoon. Je hebt toch een bepaalde verwachting namelijk :P


Er zijn heel veel aspecten die meespelen. We hebben al een groot risico genomen om direct met Mash Up t beginnen.
Staat haaks op wat The Pitcher allemaal draaide. Daarna willen we ook wat van onze melo tracks draaien. Daar paste Just A Memory en Alone gewoon lekker bij. Je staat ook niet in zaal 2 op Origins, waar je juist lekker diep kunt gaan. Dat speelt ook mee. Als je meer diepgang wil moeten ze ons 1,5 gaan boeken. En pas op dat je niet alleen naar release datums gaat kijken, sommige tracks hadden wij al een jaar voor dat ze uitkwamen ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:42 
 
Artiest

Alm1ghty schreef:
Degos schreef:
Fuzzylogic schreef:
Scheelt dat Hardtraxx totaal niet representatief is voor de algemene festivalbezoeker. Als het gros van het publiek goed en enthousiast reageert op 2014/2015 platen is het volkomen logisch dat je deze draait als artiest. Als het grootste deel hiervan goed uit hun dak gaat en het de sfeer ten goede komt zou het debiel zijn omdat achterwege te laten voor een paar autisten van een hardstyle forum.

Neemt niet weg dat ik het liever hetzelfde heb als de meeste hier, maar snap het heel goed als artiest zijnde.


Haha, ik moest kei hard lachen!! :lol: :lol:

Maar je bericht lezende: Just A Memory, Feedback, Quickshot & Alone kunnen dus niet?

Afbeelding
!!!!!STOP!!!!
JE BENT AANGEHOUDEN DOOR DE CLASSICS POLITIE

Afbeelding
OP VERDENKING VAN HET DRAAIEN VAN NIET-CLASSICS
DAAROM KRIJGT U VAN DE POLTIE DE

Afbeelding
GELE KAART!


Hahahahahaha moet ik naar het gevang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:43 
 
Artiest

Chroman schreef:
E-Force draaide Seven inderdaad (en dat was niet eens de nieuwste plaat) maar dat was gewoon feest, en precies waar het publiek op zat te wachten. Geen regels eraan verbinden is wat mij betreft het beste, artiesten weten zelf wel wat onder de classis valt. En ik heb liever een vergeten plaat uit 2015 dan voor de 100382e keer Shiverz.
Als bezoeker weet je ondertussen ook wel welke artiesten nog gaan verrassen (hoi Degos en Geck-o) en welke artiest de hitjes gaat draaien (wat ook prima is voor de meesten).


Shiverz gaan we dus echt niet doen.... Alleen in onze hedendaagse setjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:45 
 
Artiest

Cryex schreef:
Alm1ghty schreef:
Thera vs Cryex b2b Degos & Re-Done 45 minuten set.

De scene is nog niet klaar voor deze epische combinatie :surrender:


Wij ook niet.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:47 
 
Artiest

Mensen, het was weer gezellig.
Thanks voor de input!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Zijn toch altijd een paar tracks die gigantisch vaak worden aangevraagd al heb ik daar deze keer ook iets minder mee gedaan (geen fine day, geen 2-1, geen zimmersion bijv. die bij mij echt altijd heel vaak worden aangevraagd)

Vragen mensen deze tracks serieus nog aan, ja? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
DjThera schreef:
Zijn toch altijd een paar tracks die gigantisch vaak worden aangevraagd al heb ik daar deze keer ook iets minder mee gedaan (geen fine day, geen 2-1, geen zimmersion bijv. die bij mij echt altijd heel vaak worden aangevraagd)

Vragen mensen deze tracks serieus nog aan, ja? :x


Is al eerder genoemd in dit topic, maar vergeet niet dat er veel mensen zijn die niet naar elk feest en naar elke classics set van dezelfde artiest gaan. De tracks die Thera noemt zijn simpelweg populaire tracks die het goed doen bij het publiek en die veel mensen graag horen. Onder die groep zitten, lijkt mij, heel veel mensen die niet elke keer wéér aanwezig zijn en die als ze er weer eens bij zijn graag die tracks horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 15:21 
 
Hardtraxxer

iemand de B-front tracklist ik zoek een nummer maar kan hem niet vinden volgens mij is t een remix geweest

edit: nieuwe-tracks-hs/b-front-id-t76731.html gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Paling schreef:
DjThera schreef:
Zijn toch altijd een paar tracks die gigantisch vaak worden aangevraagd al heb ik daar deze keer ook iets minder mee gedaan (geen fine day, geen 2-1, geen zimmersion bijv. die bij mij echt altijd heel vaak worden aangevraagd)

Vragen mensen deze tracks serieus nog aan, ja? :x


Is al eerder genoemd in dit topic, maar vergeet niet dat er veel mensen zijn die niet naar elk feest en naar elke classics set van dezelfde artiest gaan. De tracks die Thera noemt zijn simpelweg populaire tracks die het goed doen bij het publiek en die veel mensen graag horen. Onder die groep zitten, lijkt mij, heel veel mensen die niet elke keer wéér aanwezig zijn en die als ze er weer eens bij zijn graag die tracks horen.

ALs ik naar Thera classicset ga dan wil ik bovengenoemde tracks ook zeker graag horen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah schijt aan Zimmersion :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 12:41 
 
Hardtraxxer

Petitie om alle classics stages te verbannen van (weekend) festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Petitie om alle classics stages te verbannen van (weekend) festivals

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog even een verslag want toch wel een geweldig weekend gehad vorige week.

Ondanks de flinke wandeling zonder al te veel moeite de camping opgekomen. Met de groep een fijn plekje ergens midden bij camping 1 gevonden tussen de bomen. Rond een uur of 5 al een verdwaalde Spanjaard bij onze plek die tegen een tent aan ging trappen. Vervolgens is hij in de houdgreep gelegd en afgevoerd door de security Ik was ook even vergeten hoe populair Decibel bij de Duitsers/Fransen is als je het vergelijkt met Intents waar een heel anders sfeertje heerst. Verder gelukkig geen incidenten op de camping gehad en hadden we fijne buren.
Even gewacht op een hevige bui die langstrok en daarna naar het festival terrein gelopen. Lekker regendansjes gedaan en me vooral vermaakt bij Phuture Noize en E-Force op de main (Pussy Lounge). Hier stond het geluid al lekker afgesteld en waren veel gezellige mensen te vinden.
Daarna de neon party bezocht op de camping. Dat was direct ook de laatste georganiseerde camping activiteit waar ik me echt vermaakt heb. Vooral The Paradise Club viel erg tegen. Dit was gewoon een botsautobaan met een opstapje waardoor je van de buitenkant nauwelijks wat kon zien of horen en je je dus per se in de drukke menigte moest bevinden om wat van het feestje mee te krijgen. Geluid stond daar ook behoorlijk zacht. Begrijp me niet verkeerd, de vergunningen voor Decibel zijn erg fijn, doorfeesten op het festivalterrein tot 1 uur s’nachts en bij de meeste stages hard en zuiver geluid maar ik hoop dat ze volgend jaar dan maar met een grote silent disco komen zoals op Intents. Dit was ook niet zo leuk als het voorheen was maar iniedergeval beter als dan toch de volumeknop op fluisterstand moet.

Met een aantal uur slaap prima wakker geworden geworden op de zaterdag.
Enorm veel zin in deze dag met die line up en veel aanwezige bekenden.
Me dit jaar voorgenomen om zoveel mogelijk verschillende stages te zien (In 2019 toen niet eens aan de mainstage toegekomen).
Heel veel goede sets gehoord met als hoogtepunten: (weer) Phuture Noize, B-Front Cosmos, Rejecta, The Purge, Delete Tribute, Stukje van D-Sturb en Rebelion Overdose.
Zaterdagnacht vanwege de teleurstellende after van vrijdag maar ons eigen feestje gemaakt op de camping en bekenden opgezocht.

Op de zondag voorgenomen om meer classic setjes te gaan bezoeken. Bij Josh & Wesz opgemerkt dat die Raw Indoor tent van zaterdag veel te groot was voor de classics en er niet het typische sfeertje hing wat je normaal kan vinden dus Frontliner toen ook maar geskipt en een beetje rondgekeken op het terrein. Enige echt noemenswaardige set van de zondag was de afsluiter bij Genox en Element & Kruelty. Deze sets waren zeker hoogtepunten van het weekend. Heerlijk dat er alleen maar liefhebbers in die tent stonden en wat werd er snoeihard gedraaid zeg :bomb: :bomb: .
Zondag avond al lekker naar huis gegaan om de walking dead daar te vermijden en vanwege de teleurstellende camping activiteiten. Hopelijk kunnen ze daar volgend jaar wat mee doen. Verder vind ik het festival zelf nog steeds fantastisch, af en toe ook echt met een grijns op m’n gezicht gestaan door de overweldigende show die B2s neerzette. Volgend jaar natuurlijk weer aanwezig ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Petitie om alle classics stages te verbannen van (weekend) festivals


Eerst alle fransen verbannen!!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand zijn borg al terug van een van de gehuurde accommodaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Verhaal


Degos schreef:
Er zijn heel veel aspecten die meespelen. We hebben al een groot risico genomen om direct met Mash Up t beginnen.
Staat haaks op wat The Pitcher allemaal draaide. Daarna willen we ook wat van onze melo tracks draaien. Daar paste Just A Memory en Alone gewoon lekker bij. Je staat ook niet in zaal 2 op Origins, waar je juist lekker diep kunt gaan. Dat speelt ook mee. Als je meer diepgang wil moeten ze ons 1,5 gaan boeken. En pas op dat je niet alleen naar release datums gaat kijken, sommige tracks hadden wij al een jaar voor dat ze uitkwamen ;-)

Voorstander van langere setjes ben ik ook zeker hoor :) Ik verwacht ook niet dat jullie gaan draaien zoals op Origins, dat zeker niet. Het is logisch dat je je aanpast aan de line-up en het tijdstip waar je op draait, dat ben ik ook zeker met je eens. Maar w.m.b.t. zijn er gewoon jaargrenzen waar een organisatie artiesten over mag briefen, anders horen we straks geen early hardstyle meer op feesten en over 5 jaar ook geen platen van voor 2010 gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey b2s complimenten voor de kwaliteit vd setjes zeg. Lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 07:37 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hey b2s complimenten voor de kwaliteit vd setjes zeg. Lekkah


Ja heerlijk :yay: hopelijk komen er ook nog wat Millennium setjes online!
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten