Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Was leuk feest maar heb me groen en geel geërgerd aan de diversiteit van het barpersoneel. Echt belacheloos dat die gaste al onze banen zitten te jatte

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?

Je kan er volgens mij achterlangs.
En daar langs het strand heeft wel vaker een stage gestaan vroeger zonder problemen.


Ik vreesde er al voor, maar volgens Miwer zou het geen problemen opleveren... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Was leuk feest maar heb me groen en geel geërgerd aan de diversiteit van het barpersoneel. Echt belacheloos dat die gaste al onze banen zitten te jatte

daar mag veel strenger op gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 16:19 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?

Je kan er volgens mij achterlangs.
En daar langs het strand heeft wel vaker een stage gestaan vroeger zonder problemen.


Ik vreesde er al voor, maar volgens Miwer zou het geen problemen opleveren... :lol:

Ik zei alleen maar dat daar wel vaker een stage gestaan had ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
+ E-force classics, volle bak rammen en genieten


Deze set kon ik ook erg waarderen (L) , alleen zal het voor veel diehards niet op de classics passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
heggenschaar schreef:
Je kan er volgens mij achterlangs.
En daar langs het strand heeft wel vaker een stage gestaan vroeger zonder problemen.


Ik vreesde er al voor, maar volgens Miwer zou het geen problemen opleveren... :lol:

Ik zei alleen maar dat daar wel vaker een stage gestaan had ;)


+ zonder problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 19:08 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Riiss schreef:
+ E-force classics, volle bak rammen en genieten


Deze set kon ik ook erg waarderen (L) , alleen zal het voor veel diehards niet op de classics passen.


Nee ik weet even niet wat precies het "officiële" classic tijdperk is, maar hij draaide best wat van rond 2015/2016. Kon me daar ook wel behoorlijk gestolen worden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij was dit mijn vijfde weekend Decibel en ondanks dat ik mij ontzettend heb vermaakt was het voor mij toch wel de minste editie die ik heb bezocht. Dit had voornamelijk te maken met het organisatorische gedeelte en de toch wel tegenvallende zaterdag. Ik als zelfbenoemd Decibel-ambassadeur moet natuurlijk ook het eerlijke verhaal vertellen dus vandaar dit boekwerk.

Te beginnen met de camping, wat waren de faciliteiten dramatisch zeg. Een rij voor douches langer dan de lengte van het gehele toiletgebouw, flinke rijen voor de toiletten (je zou maar net buikkramp hebben), slechts één plek waar je drinken/eten kon halen wat een flink eind lopen was. Ook waren s'nachts alle muntenloketten gesloten, navraag gedaan bij het informatiepunt en er werd mij verteld dat er aan het begin van de camping een loket geopend was. Het hele stuk weer terug gelopen, wat denk je? Gesloten. Dus ik weer dat stuk teruggelopen en onderweg een bekende tegen gekomen die zo vriendelijk was om mij wat munten te geven zodat ik toch wat te eten kon halen. Tot mijn verbazing zag ik ineens dat er op een andere locatie (vrij verstopt) toch ÉÉN heel loket geopend was, waar je raad het nooit ook een immense rij voor stond. Verder was ik erg hyped bij het zien van de weekend line-up voor op de camping, dit is ook iets waardoor ik Decibel voor de totale weekendbeleving toffer vind dan Defqon, echter viel dit in praktijk ontzettend tegen. The Hangout in een karige en veel te kleine stage midden op veld 1, een botsautobaan waar het geluid op zondag zo zacht stond s'nachts dat je net zo goed een JBL er neer had kunnen zetten en de blokhut maar daar ben ik persoonlijk ook geen fan van. Verder had je ook de beachparty die wel erg tof was, maar daar besloten ze alleen een cocktailbar te plaatsen en voor een biertje/fris moest je weer een stuk lopen naar een bar op Central Plaza. Vorige editie was het campingprogramma perfect geregeld met o.a. een grotere tent, waarom dit wijzigen? Het laatste punt waar ook Decibel dit jaar aan moest geloven, het enorme aantal buitenlanders op de camping. Uiteraard zijn deze net zo welkom op het festival als alle Nederlanders, maar dit zorgt toch voor een hele andere sfeer. De Decibel camping was voor mij juist gezellig door het grote aantal Nederlanders en maakte het ook een stuk gemoedelijker, dat had ik dit jaar een stuk minder. Al met al een stuk mindere ervaring dan alle voorgaande edities.

Dan het festival zelf. De vrijdag was opzich prima, was erg gezellig maar verder niet heel bijzonder. Prima nachtrust gepakt en op naar de zaterdag. Deze viel mij toch wel erg tegen, wederom door het organisatorische gedeelte. Ik snap natuurlijk dat b2s zoveel mogelijk kaarten wil verkopen en de capaciteit van het terrein maximaal wil benutten alleen zorg dan ook dat alle faciliteiten, looproutes en stages hierop aangepast zijn. Het begon eigenlijk al bij binnenkomst, stonden voor 13:00 in de rij en waren uiteindelijk pas rond 13:35 binnen waardoor je dus al een halve set mist waarvoor je speciaal eerder in de rij bent gaan staan, erg zonde voor zowel de bezoekers als artiesten. De toiletten waren wederom een drama, ik heb het geluk op dit gebied dat ik een man ben dus dat ik makkelijk een bosje in kan lopen maar voor vrouwen en de grote boodschap gaat dit een stuk lastiger. Vooral op deze zaterdag weer enorme rijen, de enige plek waar het een beetje snel ging was bij de Pussylounge. Is het niet dat deze stage op de ene hoek van het terrein staat en dus niet in de buurt van een groot deel van de stages. Dit moet volgend jaar toch echt beter. Ook de verplaatsing van de Classics stage zorgde vooraf bij mij al vraagtekens en deze kwamen dan ook allemaal uit. Looproute door de stage (zelfde verhaal bij de millenium btw) en met momenten veel te druk. Waarom is de oude opstelling überhaupt gewijzigd? Ook bij de barren lange rijen waardoor je soms 10+ minuten weg was om een drankje te halen. Daarbij komend (met name bij de classics) heel veel flink chagrijnig personeel waar nog geen glimlach vanaf kon. Ook hier begrijp ik dat er momenteel personeel tekort is, maar tegenwoordig worden alle bestellingen geregistreerd in een apparaat. Zal ongetwijfeld zijn voordelen voor het winnen van data maar dit neemt erg veel tijd in beslag, wellicht hier (tijdelijk) mee stoppen totdat er weer meer personeel beschikbaar is? Verder vond ik de sfeer met vlagen ook ver te zoeken, erg veel dagjesmensen maar dat zal wel het zaterdagkwaaltje van grote festivals zijn I guess. Positieve punten (jaja, ze zijn er nog) waren: sets van Thera :worship: en B-Front, mixwerk van DnR, platenkeuze van voornamelijk Balistic en de biefstukpuntjes :drool:

Uiteindelijke aan beland bij de zondag wat voor mij toch wel het weekend heeft gered. Op deze dag een stuk beter vermaakt dan op de zaterdag. Het was dan ook een stuk minder druk waardoor de organisatorische gebreken een stuk minder merkbaar waren. Heerlijk de dag begonnen bij de beachbar (Vince baasje), vervolgens naar het terrein voor Geck-O (mega toffe en diverse set) en een gedeelte Slim Shore, erg jammer dat het geluid (met name bij de laatste set) ondermaats was. Vervolgens een beetje rondgedwaald en overal en nergens geweest. Vervolgens naar Donkey Rollers geweest maar hier schommelde het geluid ontzettend, per plaat klonk het weer anders. Vervolgens een geniale twee uur gehad bij de Tomtempo, wat mega gezellig was met de heren en dames. Afgesloten bij Element en Kruely en fuuuuccking hell, wat een bizarre set. Het deed mij oprecht terugdenken aan de hoogtijdagen van Spoon. Iedereen ging vooraan compleet uit zijn stekker en de ene na de andere atoombom kwam voorbij. Daarbij hielp het ook zeker dat het geluid hier echt bizar hard maar loepzuiver stond. Zoals Ramon al mooi aanhaalde, waardige vervangers voor Mind Dimension als ideale afsluiter. Vervolgens naar de camping waar ik vooraf erg veel zin had in het nachtprogramma. Jammer genoeg was ik echt compleet gesloopt en het hielp hierbij niet dat The Hangout het niet helemaal was en het geluid bij de botsauto's zo extreem zacht stond.

Kijkend naar het gehele weekend heeft het mijn verwachtingen en hype niet helemaal waar gemaakt. Gelukkig was het wel ontzettend gezellig met alle mensen waarmee ik heb gefeest (kom feeste kom feeste) en geouwehoerd! Maar de aangehaalde punten moeten volgend jaar wel echt vele malen beter, de negatieve punten komen namelijk niet alleen bij mij vandaan maar heb ik vele bezoekers over gehoord en dan heb ik ongetwijfeld nog niet alles benoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
- Drukte bij Rooler op de zondagavond, waarom ga je dat op de moment misschien wel populairste artiest van het moment, in een tent zetten, en niet gewoon op de outdoor raw?


Er was geen outdoor Raw op de zondag, alleen xtra Raw (veel kleiner dan de indoor Raw tent op zondag). Rooler is gewoon zo populair, liep na Rebelion die kant op, maar ik zag dat 20% van de main hetzelfde idee had dus toen gauw in m'n eentje naar Element + Kruelty gelopen, geen moment spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kregen trouwens een welkomstpakket van b2s bij onze chalet, wat best tof was. De inhoud: 4 biertjes, 2 seltzers, 6 zakjes chips, 6 blikjes fris en 2 cd's. Ik denk wel dat het cd's zijn waar b2s vanaf moest:
- een Pussylounge cd uit 2018
- een Project Hardcore cd uit 2015.

Kregen nog meer mensen zo'n pakket? Ben wel benieuwd wat er aan cd's in zat.
Overigens was dit volgens mij het eerste jaar dat je bier kon kopen in de supermarkt. De Spar zal ook goede zaken hebben gedaan, met 3,50 euro voor een blikje bier of cola. Grote flessen cola en dergelijke waren niet te koop, die stonden in een afgezette hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 10:25 
 
Hardtraxxer

Oja dikke + nog voor de schermen bij elke stage met de timetable van die stage.

Vervangt een boekje in je kontzak niet helemaal, maar komt een eind in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
We kregen trouwens een welkomstpakket van b2s bij onze chalet, wat best tof was. De inhoud: 4 biertjes, 2 seltzers, 6 zakjes chips, 6 blikjes fris en 2 cd's. Ik denk wel dat het cd's zijn waar b2s vanaf moest:
- een Pussylounge cd uit 2018
- een Project Hardcore cd uit 2015.

Kregen nog meer mensen zo'n pakket? Ben wel benieuwd wat er aan cd's in zat.
Overigens was dit volgens mij het eerste jaar dat je bier kon kopen in de supermarkt. De Spar zal ook goede zaken hebben gedaan, met 3,50 euro voor een blikje bier of cola. Grote flessen cola en dergelijke waren niet te koop, die stonden in een afgezette hoek.


Bier was andere jaren ook beschikbaar in die Supermarkt, in iedergeval 2018. Toen vaak daar m'n bier gehaald :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 15:31 
 
Artiest

Ik heb me alledrie de dagen uiterst vermaakt :D Het "niet moelijk doen gewoon beuken" van Decibel geeft het echt zijn eigen waarde.

Mijn tracklist van de hardstyle classics set op zondag, mix van oude Geck-o platen en wat favoriete classics:
01. Builder - Hardbeat Market
02. Geck-o - Man Made Drug RMX
03. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
04. TNT - Dial T For TNT (Minus Militia Edit)
05. Walt - Let The Music Play
06. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
07. Geck-o - It's What We Are VIP
08. The Prophet - Chubby
09. Geck-o - Space Jam
10. Geck-o - Space Jam (Cheap Ass Edit)
11. The Prophet - Fakkin Hardstyle
12. Geck-o - Soul Train
13. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Remix)
14. Tuneboy - Housensation (DJ Isaac Remix)
15. Geck-o - Respect My Clap (Wannabe Edit)
16. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Remix)
17. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
18. Dj Thera vs Geck-o - Troll Face
19. DJ Gius - V Like Venusian (Bass Ball Mix)
20. Geck-o - Assquake VIP
21. Zany & Tatanka - Wise Guys
22. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
23. Cherry Moon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
24. TNT vs Kutski - Sucksess
25. Southstylers - Jazeker (Johnny Quail Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:12 
 
Artiest

corneelwr schreef:
Kleine tegenvaller waren Degos & Re-Done, pakken er steeds vaker 2015/2016 platen bij op een classics stage... Had dat niet van hun verwacht, met zoveel platenkennis en zo'n arsenaal aan keuze zou je toch zeggen dat er veel leukere opties zijn.


Kleine tegenvaller? Het is een grote schande van ze! Nooit meer boeken!

1 track uit 2007.
20 tracks uit het 2008 - 2014.
4 tracks uit het 2015 - 2016.

Daar kun je natuurlijk alleen maar van balen. :mad:

Maar ff alle gekheid op een stokkie, want ben wel benieuwd naar de mening van iedereen.
2018 / 2019 waren de spelregels van Origins: alleen uit het tijdperk 2008 - 2014 draaien.
Tot mijn spijt moet ik je melden dat wij tracks uit het tijdperk 1999 hebben gedraaid. Niet netjes van ons. :slow: :nono:
Als ik de spelregels doortrek naar dit huidige tijdperk, zouden we dan de grens in 2022 kunnen verleggen naar 2017???

Zeg het maar! Mensen vragen zelfs al Die Slowly aan voor een classic set....

P.s. aan alle promoters, please boek ons voor een 1,5 uur classic set zodat we ECHT kunnen uitpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond jullie set nochtans één van de betere van het weekend. Alleen zijn de verwachtingen soms moeilijk in te lossen van eenieder. Van mij mag er zeker over de jaartallen heen gedraaid worden, op voorwaarde dat de set toch hoofdzakelijk oude/classic plaatjes bevat. En dat was bij jullie toch nog zeker het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Degos schreef:
corneelwr schreef:
Kleine tegenvaller waren Degos & Re-Done, pakken er steeds vaker 2015/2016 platen bij op een classics stage... Had dat niet van hun verwacht, met zoveel platenkennis en zo'n arsenaal aan keuze zou je toch zeggen dat er veel leukere opties zijn.


Kleine tegenvaller? Het is een grote schande van ze! Nooit meer boeken!

1 track uit 2007.
20 tracks uit het 2008 - 2014.
4 tracks uit het 2015 - 2016.

Daar kun je natuurlijk alleen maar van balen. :mad:

Maar ff alle gekheid op een stokkie, want ben wel benieuwd naar de mening van iedereen.
2018 / 2019 waren de spelregels van Origins: alleen uit het tijdperk 2008 - 2014 draaien.
Tot mijn spijt moet ik je melden dat wij tracks uit het tijdperk 1999 hebben gedraaid. Niet netjes van ons. :slow: :nono:
Als ik de spelregels doortrek naar dit huidige tijdperk, zouden we dan de grens in 2022 kunnen verleggen naar 2017???

Zeg het maar! Mensen vragen zelfs al Die Slowly aan voor een classic set....

P.s. aan alle promoters, please boek ons voor een 1,5 uur classic set zodat we ECHT kunnen uitpakken!

Classics lopen tot 2011 en nieuwere tracks zullen er nooit onder vallen

Classics is een bepaald tijdperk en het gaat niet om klassiekers (naam is wel slecht gekozen )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Classics lopen tot 2011 en nieuwere tracks zullen er nooit onder vallen


bepaal jij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou daar gaan we weer met de eeuwige classic discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is 2012 echt de uiterste maar verder dan dit word het bij vele niet geaccepteerd inderdaad.
Het betekent niet zo zeer of een plaat een klassieker (bekendheid/populariteit) is of niet.
Het is voornamelijk de stijl/productie resultaat van een plaat wat vanaf 2012 een nieuw en ander niveau haalde.

Blijft een eeuwige discussie dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ontkomt er niet aan dat platen uit 2015/2016 voor het huidige feestgaande publiek worden beschouwd als 'classics'

Voor mij ook dé manier om originelre classics feesten te organiseren. Gewoon elk jaar een jaartje opschuiven zoals altijd beetje gedaan werd met VWAB enzo.

Hoe meer regels hoe onaantrekkelijker het voor een dj is om een classics set te draaien denk ik.

Onze Achterhoekse makkers Degos & Re-Done hoef je dit niet uit te leggen, maar als je ook anderen wil porren voor een set gefocust op oudere platen dan zul je het toch een beetje los moeten laten.

Je kan wel voor de 100e keer Josh & Wesz boeken en weer uit volle borst mee bléren met Like Thiz, maar ook dit wordt inmiddels wel saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Je ontkomt er niet aan dat platen uit 2015/2016 voor het huidige feestgaande publiek worden beschouwd als 'classics'

Voor mij ook dé manier om originelre classics feesten te organiseren. Gewoon elk jaar een jaartje opschuiven zoals altijd beetje gedaan werd met VWAB enzo.

Hoe meer regels hoe onaantrekkelijker het voor een dj is om een classics set te draaien denk ik.

Onze Achterhoekse makkers Degos & Re-Done hoef je dit niet uit te leggen, maar als je ook anderen wil porren voor een set gefocust op oudere platen dan zul je het toch een beetje los moeten laten.

Je kan wel voor de 100e keer Josh & Wesz boeken en weer uit volle borst mee bléren met Like Thiz, maar ook dit wordt inmiddels wel saai.


Dit heeft natuurlijk wel twee kanten omdat de Hardstyle discografie veel dieper gaat in die periode. Je zou er als artiest ook voor kunnen kiezen je platen selectie te wijzigen en wat dieper graven in iets anders dan je eigen platen. Zo zou voor Josh & Wesz (even jouw voorbeeld) oudere Deepack, DBSTF, Alphaverb, Low-E & alter Egosz en Wildstylez platen goed liggen. Want dat ligt perfect in hun straatje wat betreft producties.

Zo kan ik er voor andere artiesten ook wel wat verzinnen waardoor het boeken van die artiesten nog altijd verassend en leuk kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar ze bewijzen keer op keer dat ze maar 25/30 platen kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja, maar als je maar 1x per jaar naar Josh & Wesz gaat wil je juist ook weer hun hitjes horen.
Dus het is nooit goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:23 
 
Artiest

Oke, lees niet vaak meer hier.
Maar zie al dat ik een gevoelige snaar heb geraakt :lol:

Dan ga ik weer lekker terug in mijn eigenwijze boerse modus:

IK BEPAAL GVD HELEMAAL ZELF WAT IK DRAAI.
En hoe meer tijd, hoe meer creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Oke, lees niet vaak meer hier.
Maar zie al dat ik een gevoelige snaar heb geraakt :lol:

Dan ga ik weer lekker terug in mijn eigenwijze boerse modus:

IK BEPAAL GVD HELEMAAL ZELF WAT IK DRAAI.
En hoe meer tijd, hoe meer creativiteit.


Daarom mis ik Q-Base zo, daar kregen jullie gewoon een settijd van 2 uur en 15 minuten in de Hangar als ik het me goed herinner.

Dat is echt ondenkbaar tegenwoordig :lol:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten