Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangout is op campingveld 1, de rest kon ik ook niet vinden dus ik vermoed inderdaad op de Plaza.

Zoals altijd voor een weekend weer eens een beroerde nacht qua slaap gehad en het valt daarna nooit tegen dus dit gaat een goeie worden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zitten Paradise Club, Rave Café en The Hangout nou allemaal op central plaza van de camping? Kan aan mij liggen, maar ik zie die niet terugkomen op de floorplan


Op de plaza staat een botsauto plek met DJ booth + de blokhut. Meer zit daar niet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 12:01 
 
Hardtraxxer

Is er aangegeven waar het beste te parkeren als je de Zuid ingang wilt gebruiken zaterdag? Normaal is het plekje zoeken en de meute volgen en laatste keren kwamen we altijd bij Noord uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 15:57 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoevaak de pendelbussen rijden van Tilburg naar Decibel en naar Tilburg? Voornamelijk de terugreis. Moet een laatste trein halen en wil weten hoeveel speling ik heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die weet of er dit weekend ook een livestream is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2022 20:49 
 
Hardtraxx Crew

Hyperactive schreef:
Iemand die weet of er dit weekend ook een livestream is?

Volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 02:21 
 
Hardtraxxer

Hoogtepunt van vandaag was toch wel Jones, van 2003 naar 2014 ofzo in 3 uur. Oa Clive King-Evolution leaps fwd, Max Enforcer-Bring it down, Brennan Heart-Evolution of style en Dutch Master-Recalled to life

Graag vaker dit soort langere sets, echt top
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was best veel regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 08:17 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Dat was best veel regen

Vandaag ziet het er goed uit

Afbeelding

Perfect eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dat was best veel regen


En dan lekker in de ochtend weer die vochtige broek en schoenen aantrekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2022 21:15 
 
Hardtraxxer

Stages zien er karig uit op de foto's op de socials.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 01:15 
 
Hardtraxx Newbie

Eigelijk alleen naar bij de classic hardstyle en de millennium hardcore geweest , zelden zo vermaakt in me uppie ☺️

*Edit*

helden van de dag de set van
Kasparov
Zany & Ballistic . :clap: :clap: ..
The Pitcher man man man ... wat een gigantisch ouderwets feest was dat.. :yay:
Alpha Twins geinig mix werk en een ?Noisecontrollers mashup?

ik merk wel aanmezelf dat ik de huidige hardstyle minder vindt dan het wat oudere werk (2006-2013)
achja weer een wijze les geleerd... oude man aan het worden die eigelijk alleen nog maar de classic soud wilt (en oude hardcore :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

Thera fucking held om af te sluiten met Ilusions!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 02:35 
 
Hardtraxxer

Wat is die kiss + ride toch ongelooflijk slecht geregeld zeg.

Verder topfeest gehad, verslagje volgt nog wel als er tijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 03:38 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Thera fucking held om af te sluiten met Ilusions!

Ja haha heel vet! We hadden genoeg Unresolved meegepakt (ging weer beestachtig hard maar het geluid op dit podium was in 2019 beter in mn herinnering) en besloten om laatste stukje Thera mee te pakken. Prima beslissing :woot:

Hoogtepunt was voor mij Zany & Balistic: is die opgenomen..? Zo chill dat ze platen vinden die niet al helemaal worden grijsgedraaid op classicsfeesten. Naast eigen nummers bijv ook Dominating, oude Isaac-nummers, Infinity (Tby remix), Wreck the rmx, If I Say Stop, Revival X; wel afgewisseld met een paar crowdpleasers die van mij niet hadden gehoeven (Wake up, Shiverz). Maar dan afsluiten met Upgrade the noize :love:
Grootste wtf was voor mij persoonlijk Beholder&Max Enforcer-Got to be there. Heb die vroeger grijsgedraaid maar was helemaal vergeten dat ie überhaupt bestond. Zulke platen worden natuurlijk steeds zeldzamer als je veel classicsfeesten/podia bezoekt :D

Degos & Re-Done waren ook heel lekker bezig btw, strak gemixt met veel variatie (bijv Just a memory, Proud to be loud, Unlocked en een paar Delete-platen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 13:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Thera fucking held om af te sluiten met Ilusions!

Thanks!! Was weer n geweldige sfeer bij de hs classics! <3

Hierbij mn hele tracklist
01. Dj Thera - The Battle (Classic Intro Version)
02. Dj Thera feat. Yuna-X - People
03. Giada - Diamond (TNT Remix)
04. Catatonic Overload - Goddamn
05. Deetox & Delete - Android
06. Dj Thera - Gang! (The 12 Years Too Late Kick Fix Edit)
07. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Activator - Old Skool
09. Dj Noise - The First Rebirth (Philippe Rochard Hardstyle Remix)
10. Geck-o - How Low Can You Go
11. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
12. Unknown - Smack My Derb
13. Brennan & Heart - Hardstate Channel
14. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
15. The Dizzorder feat. R-Tillary - Vampires Dream
16. Geck-o - Soul Train
17. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
18. Geck-o - Assquake VIP
19. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
20. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
21. Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet
22. Phrantic - Road Warrior
23. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
24. Dj Thera - Stash
25. G-Shock - Demons (Promo Mix)
26. Ophidian & Tha Playah - Illusions
27. Prefix & Density - Polka Dj Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus ruim 3 jaar geen hedendaags hardstyle feest meegepakt, dus Decibel was wel weer een bijzondere ervaring. Het was ook zeker weer even inkomen, maar uiteindelijk was het best als vanouds. Ik vond wel dat de muziek flink veranderd was, alles leek een stuk harder en lomper, van D-Block en S-te-Fan en Frequencerz tot aan Act of Rage. Ik volg de nieuwe muziek ook nauwelijks meer, dus maar lekker zonder plan de dag ingegaan en allerlei leuks gezien.

De minnen en plussen:
- Bij aankomst gaf de navigatie aan dat het nog 9 kilometer en 43(!) minuten rijden was. Daar zakte de goede zin al gelijk een stuk weg. Er was ook een afrit waar het helemaal vast stond, en veel mensen reden er ook voorbij via de vluchtstrook. Uiteindelijk via een wirwar van richtingsborden de parking gezocht, maar niet gevonden. Een paar auto’s achterna gereden en uiteindelijk ergens in de berm geparkeerd. Tering ver lopen maar het terrein, maar alsnog dichterbij dan de parking en gratis.
- Ecotoken systeem. Voor het eerst dit principe meegemaakt, werkt op zich wel goed, alleen sommigen van het personeel konden niet goed met die kastjes omgaan. Bij de outdoor raw rechts een keer een half uur moeten wachten, links binnen 15 seconden drank in mijn hand.
- Muntenstrips. Voortaan weer gewoon die vierkante munten die je diagonaal moet doorbreken voor een halve. 8 van de 10 keer stond er iemand voor me bij de bar die het verschil niet meer kon zien tussen halve en anderhalve munten.
- Houtsnippers niet goed gesnipperd, lagen halve takken bij.
- Gemiste kans om de zweefmolen niet bij de Euphoric te zetten.
- Looppaden door stages. Bij de classics was met name vervelend. Bij de Millennium zelf niet gestaan, maar hoe verzin je het om een wandelroute DOOR een tent te maken? Lijkt me heel irritant om daar te staan.
+/- Waren er eigenlijk WC’s? Wel handig dat je als man overal kon pissen.
+ Geen enkel raw-mondkapje gespot. Sowieso weinig verklede gekkies, op een enkel grappig t-shirt of een zeer ludiek kikkerhoedje na.
+ Ook een echte kikker gespot, die probeerde die probeerde de drukke looproute over te steken. Gelukkig kreeg die hulp van een dierenvriend, anders was die waarschijnlijk platgelopen.
+ The Purge meegepakt, vanwege positieve geluiden van HT. Kende helemaal niks van zijn set, maar wat een feest. Allemaal niet te serieus en lekker rammen.
+ Vertile. Ook nog nooit gezien, maar goede combi van melodieën en grof geweld.
+ Phuture Noize, lekker om wat nummers te horen die ik wel ken. Sfeertje zat er goed in ook.
+ B-Front Cosmos. Misschien een beetje misplaatst op het tijdstip, maar die lichtshow kwam er wel echt top uit in het donker. Verrassend veel onbekend werk voor mij, maar wel echt weer allemaal tophits.
+ E-Force classics. Hoogtepuntje voor mij denk ik. Gewoon even wat ik nodig had, volop los op alle hitjes, nadat ik de hele dag ongeveer elke 5 minuten de mist in ging bij elke fakedrop.
+ DJ Cro gespot.
+ Losgaangehalte, stuk hoger dan 3 jaar geleden. Bijna iedereen kent ook alles en het echte stampen heeft een comeback gemaakt.
+ Rave Tunnel.
+ drank in blikjes/flesjes. Dat is dan het voordeel van het recyclesysteem.

Conclusie: weer prima vermaakt. Het is niet allemaal meer mijn ding, maar daarom ook wat relaxter de dag in. Zo voor af en toe is het nog wel leuk, ook vanwege de grote diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 14:26 
 
Hardtraxxer

Heerlijke zaterdag beleefd. Decibel blijft gewoon een gezellig en goed feest.
Set van de dag voor mij E-force classics. Heerlijk om al die oude nummers te horen zonder alle fakedrops en piepjes, gewoon een uur rammen. Freakz at night :drool: :drool:

Ook genoten van de sfeer bij Vertile en D-Sturb op de main. Heel vet gedaan dat hij op zo’n hoogte stond te draaien :woot:

Om half 1 bij de afgesproken taxi gekomen en ook na een uurtje alweer in Zeeland thuis. Aanrader om een half uurtje eerder te vertrekken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2022 16:20 
 
Hardtraxxer

Ook fijn dagje gehad! :thumbsup: Zaterdagje decibel bevalt mij beter dan zaterdagje defqon. Gependeld tussen millennium en classics met uitstapje naar bfront.
Hoogtepunt eforce en edymion. Volgend jaar wel weer 2 dagen denk ik, smaakte wel naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 08:55 
 
Hardtraxxer

Heerlijke dag gehad zaterdag.
Enige grote nadeel vond ik het geluid in de middag bij de Raw indoor stage. Bij Hard Driver en Phuture Noize kwam het geluid echt totaal niet door waar ik stond (en dan stond ik toch echt in het midden ter hoogte van de rechter ingang, dus redelijk voorin).

Heel zonde want dat verpeste voor mij toch wel een hoop en ook gelijk een reden om de rest van de dag niet meer naar die tent te gaan. Of was ik de enige die dat had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een weekendje weer. Hoogtepunten waren voor mij Rebelion Overdose, Spoontechnicians en setje van het weekend Element & Kruelty. Ook was de beach bar prima plekje om de dag op te starten. De botsautobaan en blokhut was goud op de zaterdagnacht, zondagnacht een groot mierennest, was niet te doen helaas.

Organisatorisch was het wel een ramp zeg, dat heb ik beter meegemaakt van Decibel. Als ik moest schijten op de camping sta je een kwartier in de rij... laat staan het aantal wc's en het aantal barren/barpersoneel op het festivalterrein, retelang moeten wachten soms. Nou helpen die recycle tokens er niet aan mee en ook lastig te zien aan de muntjes wanneer je nou anderhalf muntje had ofzo, zeker als je een doorgesnoven Duitser voor je hebt.

Ik vond de sfeer op zaterdag beter dan zondag en dat was echt een goede sfeer zeg, overal waar ik heb gestaan met hele groepen ouderwets staan stampen. Het stampen heeft echt weer een comeback gemaakt, heerlijk!

Geluid wisselde wel wat vaak op sommige stages, Millenium vond ik bijvoorbeeld op zaterdag heel schel, terwijl Raw outdoor grandioos geluid had. Raw indoor geluid was ook wel wat wisselend. Ook de wisseling van stages op zondag ontbrak op sommige plekken aan logica, de Hardstyle classics stage was op de momenten dat ik er was niet meer dan 25% gevuld.

Weet iemand wat er tijdens Sub Zero Project op de main linksvoor was gebeurd op zondag? Geluid werd 10 minuten stilgelegd zodat EHBO zo spoedig mogelijk kon komen, zal wel heftig zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 14:10 
 
Hardtraxxer

Heerlijk weekendje weer zeg!

Hoogtepunt van de camping was voor mij wel de Spoontechnian sessie op de brakke zondag, met als afsluiter Zimmersion :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even beginnen met een vermelding voor Element en Kruelty gisteravond. Lang geleden dat ik zo omver ben geblazen tijdens een set. De tering wat was dat een partij vet zeg. Beide mannen nog nooit live gezien maar in de afgelopen tijd al van dezen en genen gehoord dat ik dat maar eens moet checken. Met het wegvallen van mijn oude traditionele afsluiters (als een Mind Dimension en Delete) heb ik nieuwe favorietjes gevonden hoor. Godverdomme wat mooi.

Verder de zondag echt een veel betere dag gehad dan zaterdag. Zaterdag vond ik het op zijn zachtst gezegd wat aan de drukke kant. Met name de WC's hebben ze wel echt een steekje laten vallen. Op het hele terrein makkelijk 10 - 15 minuten moeten wachten om een WC hokje in te kunnen, behalve bij de Pussy Lounge. Dus een aantal keer het halve terrein over gestekkerd om niet in de rij te hoeven wachten. Zonde. Verder zaterdag wel een leuke dag gehad. Niet fit aan de start verschenen en er ook heel de dag niet echt lekker ingekomen (pas vanaf Degos en Re-Done), wat ook echt een machtige set was. Geluid overal echt knoepertje had, holyshit. Mooi. Verder nog wel wat mooie uurtjes gehad op de Euphoria, die gelukkig niet zo was weggepropt als verwacht van te voren. Opstarten bij Demi Kanon en Noisecontrollers was overigens ook wel lekker op een wat rustigere main. Delete tribute was dik, maar wel een beetje raar dat er een tijdje iemand achter de draaitafels stond waarvan je alleen het silhouette zag en die een typisch Delete petje op had. Afgesloten bij Thera (incoming?????) en omdat organisaties het tegenwoordig blijkbaar een leuk idee vinden om 80% van de stages eerder dicht te gooien alvast richting de camping gelopen en nog wat vuurwerk op het strandje gekeken. 's Nachts nog lekker op de camping doorgezakt.

Zondag dus een veel betere dag gehad dan de zaterdag. Stuk beter in m'n vel dan de zaterdag (wat wel redelijk bijzonder is natuurlijk op de laatste dag, enfin). Veel minder druk ook. Wel even lastig dat alle stages omgewisseld waren. Dan is zo'n boekje toch wel makkelijk. Classics tent was zeker overdag prima gevuld, klasse. Was het ook erg gezellig. Stukje Bass Modulators & Keltek bij de battles ook erg leuk. Verder was het aanbod euforisch op de zondag helaas wel weer wat matig vanaf half de dag. Grootste gedeelte van de dag in de Classics tent gestaan, waar Deetox nog erg vet was. Frontliner erg gezellig en Technoboy had het ook best op z'n heupen van de keer qua mixwerk in het stukje dat ik hem heb gezien. Nog even de rest van de groep opgezocht bij Rebelion op de main en toen ook dat verhaal gehoord dat alles stil was gelegd. Benieuwd wat dat dan uiteindelijk was. Element & Kruelty dus veruit het setje van het weekend en nog afgesloten met stukje Chris One, aangezien ook dit weer wat eerder stopte. Op de camping uiteindelijk nog een mooi plekje gevonden bij de hangmatten op het strand en daar nog wat uurtjes doorgebracht, aangezien de botsautobaan en de blokhut uitpuilden. En nu is het weer ouderwets brullen.

Leutig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
) en omdat organisaties het tegenwoordig blijkbaar een leuk idee vinden om 80% van de stages eerder dicht te gooien alvast richting de camping gelopen en nog wat vuurwerk op het strandje gekeken.


Precies dit, merk ik al bij meerdere festivals dit jaar; ellende :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
maar wel een beetje raar dat er een tijdje iemand achter de draaitafels stond waarvan je alleen het silhouette zag en die een typisch Delete petje op had.


Zag op de stories van Mish dat zij, the Purge en Imperatorz onverwachts moesten invallen omdat zij nog wat Delete classics op hun USB hadden.

(dit is eigen invulling wat ik nu type) maar ik vermoed iets met een corrupt bestand of een technisch probleem met de originele delete tribute set. Dus denk dat het mannetje met pet dan the Purge was die handmatig nummers inmixte.

Vermoed dat ze ook liever niet al te zichtbaar op de stage wilden staan.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten