Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 17:24 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste keer Decibel camping sinds heeeel lang. Iemand die het verschil kan uitleggen tussen ravers resort en ravers paradise?

Heb nu Ravers paradise tickets maar kan me niet heugen dat ik vorig jaar toen ik kaarten bestelde keuze had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met Awakenings heb je ook twee verschillende campsites in de zelfde soort benaming, nu het dit jaar op het zelfde terrein als Decibel is. Ik geloof dat je bij een rustigere plekken hebt en misschien met meer luxe (weet ik niet zeker).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 18:20 
 
Hardtraxxer

Ongeldig schreef:
Eerste keer Decibel camping sinds heeeel lang. Iemand die het verschil kan uitleggen tussen ravers resort en ravers paradise?

Heb nu Ravers paradise tickets maar kan me niet heugen dat ik vorig jaar toen ik kaarten bestelde keuze had.


Ravers Paradise is de vriendencamping/luxere accommodaties, Ravers Resord is de normale camping volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 20:08 
 
Hardtraxx Addict

joostmakaay schreef:
Ongeldig schreef:
Eerste keer Decibel camping sinds heeeel lang. Iemand die het verschil kan uitleggen tussen ravers resort en ravers paradise?

Heb nu Ravers paradise tickets maar kan me niet heugen dat ik vorig jaar toen ik kaarten bestelde keuze had.


Ravers Paradise is de vriendencamping/luxere accommodaties, Ravers Resord is de normale camping volgens mij.

Het is beide een normale camping
Resort is waar vroeger de camping was en nu de huisje zijn(en dus rustiger want daar zijn geen 24/7 stages enzo)
Paradise is de normale camping van de afgelopen jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
joostmakaay schreef:
Ongeldig schreef:
Eerste keer Decibel camping sinds heeeel lang. Iemand die het verschil kan uitleggen tussen ravers resort en ravers paradise?

Heb nu Ravers paradise tickets maar kan me niet heugen dat ik vorig jaar toen ik kaarten bestelde keuze had.


Ravers Paradise is de vriendencamping/luxere accommodaties, Ravers Resord is de normale camping volgens mij.

Het is beide een normale camping
Resort is waar vroeger de camping was en nu de huisje zijn(en dus rustiger want daar zijn geen 24/7 stages enzo)
Paradise is de normale camping van de afgelopen jaren


Beide kanten hebben ook een vriendencamping. Het gaat inderdaad vooral om het stuk dat het op de ene plek een stuk rustiger is dan op de andere plek, mede door de stages inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 11:31 
 
Hardtraxxer

b2s schreef:
Feest: Decibel outdoor 2021
Datum: 20, 21 & 22 augustus 2021
Locatie: Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Tickets zijn verkrijgbaar via http://bit.ly/db20tickets. Travel packages via http://bit.ly/db20travel.

Line-up:
TBA


Misschien datum even updaten B2S..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hype voor mijn 1e Decibel begint meer en meer te komen. Zaterdag en Zondag aanwezig, hotelletje in Tilburg erbij, zin aan! Van mij mag de timetable onderhand wel komen, dan kan het puzzelen beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 05:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
(weet ik niet zeker).

Zijn er dingen die jij niet zeker weet???

OT: Eens David! Zin in gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 06:43 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
De hype voor mijn 1e Decibel begint meer en meer te komen. Zaterdag en Zondag aanwezig, hotelletje in Tilburg erbij, zin aan! Van mij mag de timetable onderhand wel komen, dan kan het puzzelen beginnen!

Kan je waarschijnlijk nog wel ff op wachten
Maar na 1 jaar heen decibel en 2 jaar geen echte decibel begint de zin idd goed te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:35 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
De hype voor mijn 1e Decibel begint meer en meer te komen. Zaterdag en Zondag aanwezig, hotelletje in Tilburg erbij, zin aan! Van mij mag de timetable onderhand wel komen, dan kan het puzzelen beginnen!

In vergelijking met een Defqon of Qlimax valt mij op dat de hype voor Decibel altijd wat minder lijkt te zijn op dit forum. Heeft wellicht ook deels te maken dat b2s minder zijn best doet om de boel op te hypen..

Persoonlijk kijk ik ook erg uit naar het (voor mij) leukste weekendfestival, op de camping uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier nog wel het meest hyped voor van alle feestjes, en al helemaal nu het zo ontzettend lang heeft moeten duren.
Altijd het beste weekend van het jaar voor mij, met afstand m'n favoriete festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben hier nog wel het meest hyped voor van alle feestjes, en al helemaal nu het zo ontzettend lang heeft moeten duren.
Altijd het beste weekend van het jaar voor mij, met afstand m'n favoriete festival.


Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua festival kan Decibel voor mij absoluut niet tippen aan Defqon. Qua gezelligheid (op / rondom camping) en bekenden is dit wel het weekend van het jaar, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben hier nog wel het meest hyped voor van alle feestjes, en al helemaal nu het zo ontzettend lang heeft moeten duren.
Altijd het beste weekend van het jaar voor mij, met afstand m'n favoriete festival.

Mee eens! 1x eerder geweest in 2015 en dat was steengoed, beste weekender so far wel. Hype is hoog :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 15:29 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik ben hier nog wel het meest hyped voor van alle feestjes, en al helemaal nu het zo ontzettend lang heeft moeten duren.
Altijd het beste weekend van het jaar voor mij, met afstand m'n favoriete festival.


Eens. Onterecht dat de hype minder lijkt dan voor een defqon of intents eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 17:47 
 
Hardtraxxer

Zijn we het allemaal eens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de line-up echt veel zin in Decibel.
Heb ook zin om om niet de hele dag maar bij de artiesten te staan die ik al ken, maar uitstapjes te nemen naar nieuwere namen of andere genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Onterecht dat de hype minder lijkt dan voor een defqon of intents eigenlijk.


Voor mij deels oneens. Ik snap absoluut niet hoe men Intents kan vergelijken met Decibel. In vrijwel alle opzichten vind ik Decibel veel completer, sfeervoller, de opzet van de camping is groter / ruimer, internationale allure, meer tot de verbeelding aanspreken etc. Kijk alleen al naar de bezoekersaantallen en het laat al zien dat het groter is.
Defqon daarentegen is, vind ik, nóg net een stapje boven Decibel.

Ik denk dat ik na zo'n 10 jaar deze feesten meegemaakt te hebben wel wat vergelijkingsmateriaal heb. Zie het een beetje als voetbal van het afgelopen seizoen in Nederland: Ajax is Defqon, Feyenoord is Decibel, AZ is Intents. Dat geeft m.i. wel een beetje de verhoudingen weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Qua festival kan Decibel voor mij absoluut niet tippen aan Defqon. Qua gezelligheid (op / rondom camping) en bekenden is dit wel het weekend van het jaar, ja.


Volledig mee eens! Zin in :thumbsup:
Wij hebben dit jaar weer een leuke tent met activiteiten, kom je de May weer even gedag zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik denk dat ik na zo'n 10 jaar deze feesten meegemaakt te hebben wel wat vergelijkingsmateriaal heb. Zie het een beetje als voetbal van het afgelopen seizoen in Nederland: Ajax is Defqon, Feyenoord is Decibel, AZ is Intents. Dat geeft m.i. wel een beetje de verhoudingen weer.


ADO is Fatality, Volendam is Supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Door de line-up echt veel zin in Decibel.
Heb ook zin om om niet de hele dag maar bij de artiesten te staan die ik al ken, maar uitstapjes te nemen naar nieuwere namen of andere genres.

Dit, kijk erg uit naar het (voor mij) laatste outdoor festival van deze zomer. Line-up is heerlijk, genoeg leuks op allerlei stages. Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Remi schreef:
Ik denk dat ik na zo'n 10 jaar deze feesten meegemaakt te hebben wel wat vergelijkingsmateriaal heb. Zie het een beetje als voetbal van het afgelopen seizoen in Nederland: Ajax is Defqon, Feyenoord is Decibel, AZ is Intents. Dat geeft m.i. wel een beetje de verhoudingen weer.


Volendam is Supremacy


Grappig dat je 'Real Madrid' zo vreemd schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
kom je de May weer even gedag zeggen?

Haha, zeker. Laat de May maar weten dat de GOAT komt. Hoop dat BM Events z'n best gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanwege een verschoven vakantieperiode kan ik helaas niet meer gaan.. dus voor de liefhebber heb ik 1x een Ravers Paradise South ticket in de aanbieding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Mitch schreef:
kom je de May weer even gedag zeggen?

Haha, zeker. Laat de May maar weten dat de GOAT komt. Hoop dat BM Events z'n best gedaan heeft.


Lana Rhoades :oh: ?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten