Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel outdoor 2022
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 minutes ago
Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.
Dit zegt toch al genoeg, wat goed :yay:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Toch weekend aanwezig, blokhut te veel gemist.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
MelvinFR wrote:Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).
At RAVERS PARADISE, the party never stops. Here you find the FULL WEEKEND PROGRAM on the doorstep of your tent. Including a 24-HOUR RAVE CAFÉ, chill-out, gaming and the PARADISE CLUB where the biggest artists show up during the weekend. There’s a new hotspot in town, THE HANG-OUT at the lake campsite which also has a FULL-ON musical program.
Dat heeft ook gewoon met vergunningen te maken natuurlijk dat dit niet gebeurt bij defqon
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Oké Miwer ambassadeur van Defqon.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:
Chroman wrote:
Remi wrote: Ik denk dat ik na zo'n 10 jaar deze feesten meegemaakt te hebben wel wat vergelijkingsmateriaal heb. Zie het een beetje als voetbal van het afgelopen seizoen in Nederland: Ajax is Defqon, Feyenoord is Decibel, AZ is Intents. Dat geeft m.i. wel een beetje de verhoudingen weer.
Volendam is Supremacy
Grappig dat je 'Real Madrid' zo vreemd schrijft.
Real Madrid heeft inderdaad ook al jaren nagenoeg dezelfde basisopstelling
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Remi wrote:
Mitch wrote:kom je de May weer even gedag zeggen?
Haha, zeker. Laat de May maar weten dat de GOAT komt. Hoop dat BM Events z'n best gedaan heeft.
:lol:
Binus heeft zeker z'n best gedaan weer, maak het mee zondag :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sowieso dat het qua lineup een streepje voor heeft op Defqon. Ben zelf sinds 2011 niet geweest, maar weet eigenlijk wel bijna zeker dat ik volgend jaar zeker 1 of meerdere dagen ga als ze met een net zo sterke lineup komen.

Aan Defqon tippen qua beleving/hype hangt voor mij persoonlijk van meer factoren af, maar dat Decibel voor velen op gelijke hoogte staat snap ik zeker.
Chroman wrote: Real Madrid heeft inderdaad ook al jaren nagenoeg dezelfde basisopstelling
Hahaha steeds weer diezelfde dekselse overbetaalde primadonna's, maar elk jaar weer de volle winst pakken. Vergelijking past beter dan ik had bedacht :lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Hier begint de hype voor Decibel ook flink te komen. Voor het eerst dat we niet op de camping zitten maar in een appartement op 15 minuutjes fietsen. Heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Ik vind Defqon en Decibel niet echt te vergelijken eigenlijk. Defqon is een experience waar Decibel voor mij veel meer om de muziek gaat. Sfeer op Defqon heeft iets magisch, maar Decibel voelt (ondanks de grootte) juist wat gezelliger; wat minder buitenlanders en gekke pakjes. Ik heb voor Defqon misschien iets meer hype, maar ik zou geen keuze kunnen maken welk festival ik beter vind, omdat de krachten van Defqon de "zwakke" punten van Decibel zijn en andersom.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Iemand hier al iets gehoord over de parkeertickets voor het weekend? Ik krijg maar geen reactie via mail
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
chas1n wrote:Oké Miwer ambassadeur van Defqon.
Doe niet zo triest
Gewoon open are bekende info
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
heggenschaar wrote:
MelvinFR wrote:Zelf ook altijd erg hyped voor Decibel! Defqon heeft natuurlijk wel meer de 'magie', maar voor de totale weekend ervaring qua sfeer, activiteiten en muziek na het feest zelf, gezelligheid (blije Paul geluiden) en de camping an sich moet je bij Decibel zijn :).
Dat heeft ook gewoon met vergunningen te maken natuurlijk dat dit niet gebeurt bij defqon
De reden waarom maakt in deze niet uit toch, het feit is dat op Decibel veel meer te beleven is naast het festival zelf en het daarom in mijn ogen qua weekend toffer is dan Defqon.
P
3 posts member since 2022
last seen Aug 2022
Ik ben van plan om met de fiets naar Decibel te gaan.
Is er iets van een fietsenstalling of specifieke plek waar je je fiets neer kan zetten?
Ik weet van eerdere keren dat er 2 ingangen zijn? Zijn er bij beide ingangen fietsenstallingen?

Heeft iemand toevallig ervaring met, met de fiets naar een festival? Is dat 1 grote chaos en kun je je fiets never nooit meer terug vinden? Of is dat redelijk geregeld?

En heeft er iemand een specifiek adres waar ik dan naartoe moet fietsen? Of is dat gewoon de bordjes volgen?

Ben tot nu toe altijd met de bus naar festivals gegaan, dus totaal geen ervaring mee.

Kan op de website ook helemaal geen info vinden over dit soort dingen.
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
010 262 0082
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Pekkos1 wrote:Ik ben van plan om met de fiets naar Decibel te gaan.
Is er iets van een fietsenstalling of specifieke plek waar je je fiets neer kan zetten?
Ik weet van eerdere keren dat er 2 ingangen zijn? Zijn er bij beide ingangen fietsenstallingen?

Heeft iemand toevallig ervaring met, met de fiets naar een festival? Is dat 1 grote chaos en kun je je fiets never nooit meer terug vinden? Of is dat redelijk geregeld?

En heeft er iemand een specifiek adres waar ik dan naartoe moet fietsen? Of is dat gewoon de bordjes volgen?

Ben tot nu toe altijd met de bus naar festivals gegaan, dus totaal geen ervaring mee.

Kan op de website ook helemaal geen info vinden over dit soort dingen.
Redelijk wat feesten met de fiets gegaan. Nooit Decibel maar wel Defqon. Daar heb je gewoon een fietsenstalling bij de ingang. Nooit problemen gehad met het terugvinden van mijn fiets. Gewoon de bordjes volgen en de ingang nemen die op je tickets staat als er bijvoorbeeld verschillende ingangen zijn voor dagtickets en campingtickets.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Afgelopen weekend was op Awakenings de fietsenstalling aan de zuidkant. Vorige jaren was bij Decibel deze echter aan de noordkant. Dus helemaal helpen doet dit je niet waarschijnlijk :P
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 25 days ago
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 6 days ago
Vaak de woensdag vooraf toch?
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Lunatic wrote:Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..
Ja echt benieuwd waar de fietsenstalling is!
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
ElTigre wrote:
Lunatic wrote:Ik vind dat het wel tijd wordt voor een timetable, of in ieder geval een plattegrondje..
Ja echt benieuwd waar de fietsenstalling is!
Wat een vervelend ventje ben jij toch ook.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Khadber wrote:Afgelopen weekend was op Awakenings de fietsenstalling aan de zuidkant. Vorige jaren was bij Decibel deze echter aan de noordkant. Dus helemaal helpen doet dit je niet waarschijnlijk :P
Vrijwel meteen naast de ingang ook. Super chill.
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Ah kijk, daar is de plattegrond al

Decibel outdoor 2022 (19, 20 & 21 augustus 2022, Hilvarenbeek)
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 25 days ago
xd
A
xd
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
In dit filmpje zie je de plattegrond wel:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat extreem grappig die kaart.

@bovenstaande video: wat ziet dat er gelikt uit zeg. Decibel heeft wel echt een stapje gezet met de content die ze droppen. Vind het echt jammer dat ik m'n zondag ticket heb moeten verkopen.