Heb je inmiddels al reactie?wrote:Een week geleden een mailtje gestuurd naar de organisatie maar nog geen antwoord gekregen, ongeduldig dat ik ben probeer ik het hier.
2,5 jaar geleden hebben we de accomodatie springbok geboekt voor 5 personen op ravers paradise. Sinds een paar maanden hebben we een goede maat van ons eindelijk kunnen overtuigen om eens mee te gaan naar een hardstyle feest, hij is ondertussen naar 3 feesten meegeweest en heeft het helemaal naar zijn zin. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Nu zou hij heel graag een heel weekend mee naar decibel willen maar nu is de vraag of het mogelijk is hier met z'n 6en in te verblijven. Aan de foto's te zien is het makkelijk te doen om er een extra luchtbed in te plempen. Ik weet van de vorige editie dat je voor bepaalde gedeeltes van de camping een apart bandje nodig hebt om hierop te komen, geldt dit ook voor de springbok tenten?
Ik wilde nog twee mensen aan onze vriendenplekken toevoegen, maar zie dat het erg druk is:
Hallo daar,
Bedankt voor je bericht.
BELANGRIJK! Vanwege het grote aantal e-mails dat we ontvangen, kan onze reactie langer duren dan verwacht. Wacht tot uw vraag is beantwoord, zodat wij alle verzoeken zo snel mogelijk kunnen verwerken. Wij helpen u zo goed en snel mogelijk.