Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Waarom zou je, als je de hele dag tijd hebt, pas later op de middag aanwezig willen zijn?
Ik bedoel, je houdt van hardstyle, er is een festival, je betaald 75 euro voor een kaartje, etc. Dan wil je toch gewoon de hele dag daar van kunnen genieten? I.p.v. thuis op je nagels zitten te bijten totdat je eindelijk weg kunt?
Ik snap dat nooit, gewoon van 11 tot 11 gas erop!


Dit snap ik nu ook nooit. Zit je daar thuis te wachten op de bank terwijl je voor hetzelfde geld op het festivalterrein kan staan. Ga dan daar op een bankje zitten ofzo als je het echt niet trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Uniforce schreef:
Half gas is ginne gas

Nog steeds beter dan thuis zitten wachten op die ene dj die je toch al kan dromen.
Op intents 2 jaar terug waren er wat mensen mee die alleen bij de 3 sets van radical en de eind shows op het festival waren.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Is het met decibel goed geregeld met die pendelbussen aan het eind?


Over het algemeen wel, maar ik vertrek altijd 10 minuten voor het eind dus dan is het nog relatief rustig bij de pendelbussen. Als er vervolgens na 23.00u een paar duizend man tegelijk door dat steegje gaat kan het wat druk zijn... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Yenssen schreef:
gewoon van 11 tot 11 gas erop!

Amen!

11 tot 11 is nog niets. Dat deden ze vroeger jaren lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kak.. helaas geen mensen meer om mee op de camping te zitten. Nu kan gelukkig ik bij de groep van ErikZ op de friendscamp zitten maar nu geeft b2s aan dat daar allemaal niks meer in te regelen valt. Iemand hier ervaring mee of iemand een idee wat ik nog kan proberen om alsnog bij hun aan te sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
11 tot 11 is nog niets. Dat deden ze vroeger jaren lang.

aah goede oude tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Kak.. helaas geen mensen meer om mee op de camping te zitten. Nu kan gelukkig ik bij de groep van ErikZ op de friendscamp zitten maar nu geeft b2s aan dat daar allemaal niks meer in te regelen valt. Iemand hier ervaring mee of iemand een idee wat ik nog kan proberen om alsnog bij hun aan te sluiten?


Voor zover ik me vorig jaar herinner krijg je geen ander bandje als je op de friendscamp ligt. Denk dus dat je met een gewoon weekendticket best op een friendscamp kan gaan liggen, moet je alleen even wat verder lopen omdat je wel een andere ingang hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
patrickjumpeen schreef:
Is het met decibel goed geregeld met die pendelbussen aan het eind?


Over het algemeen wel, maar ik vertrek altijd 10 minuten voor het eind dus dan is het nog relatief rustig bij de pendelbussen. Als er vervolgens na 23.00u een paar duizend man tegelijk door dat steegje gaat kan het wat druk zijn... ;)


Ah oke thanks, ik heb verder ook geen problemen met 10 min voor het eind vertrekken dus denk dat ik dat dan ook doe! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Stoux schreef:
patrickjumpeen schreef:
Is het met decibel goed geregeld met die pendelbussen aan het eind?


Over het algemeen wel, maar ik vertrek altijd 10 minuten voor het eind dus dan is het nog relatief rustig bij de pendelbussen. Als er vervolgens na 23.00u een paar duizend man tegelijk door dat steegje gaat kan het wat druk zijn... ;)


Ah oke thanks, ik heb verder ook geen problemen met 10 min voor het eind vertrekken dus denk dat ik dat dan ook doe! :thumbsup:


Succes :thumbup: Wij moeten slechts 40 minuten met de trein, dus als wij rond 22.50u vertrekken/ bij de pendelbus zijn dan ben ik na Decibel vaak al rond 0.00 à 0.15u thuis. Ideaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister avond terug gekomen van vakantie, vandaag spullen pakken, morgen gaan.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:


Succes :thumbup: Wij moeten slechts 40 minuten met de trein, dus als wij rond 22.50u vertrekken/ bij de pendelbus zijn dan ben ik na Decibel vaak al rond 0.00 à 0.15u thuis. Ideaal :thumbsup:


Haha nice, ik hoef maar een kwartiertje met de trein dus denk dat de trein voor mij uiteindelijk nog beter is dan opgehaald worden door een taxi o.i.d. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Alles wat koud moet staat koud, alles wat opgeladen moet hangt aan het infuus.

Zamble schreef:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baal nu zo dat ik dit weekend door een bruiloft moet missen.. Waarom uitgerekend dit weekend :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Baal nu zo dat ik dit weekend door een bruiloft moet missen.. Waarom uitgerekend dit weekend :oh:

alles kan kapot hea. Go for it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Spitta schreef:
Baal nu zo dat ik dit weekend door een bruiloft moet missen.. Waarom uitgerekend dit weekend :oh:

alles kan kapot hea. Go for it!


Walk that way!!

Ik ga de camping missen :cry:

Have fun to you all!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Yenssen schreef:
Waarom zou je, als je de hele dag tijd hebt, pas later op de middag aanwezig willen zijn?
Ik bedoel, je houdt van hardstyle, er is een festival, je betaald 75 euro voor een kaartje, etc. Dan wil je toch gewoon de hele dag daar van kunnen genieten? I.p.v. thuis op je nagels zitten te bijten totdat je eindelijk weg kunt?
Ik snap dat nooit, gewoon van 11 tot 11 gas erop!


Jij verwoord de mensen met wie ik vaak naar feesten ga... Als iets van 11 tot 11 begint zijn ze er het liefst pas om 16:00 uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als iets van 11 tot 11 begint zijn ze er het liefst pas om 16:00 uur...

Dit deden ze bij ons ook altijd. Dus nu bedachten we..goh, laten we n keer met eventtravel gaan.
We zijn er nu wel van 11 tot 11. Alleen vertrekt die fcking bus al om 07:45 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Yenssen schreef:
Waarom zou je, als je de hele dag tijd hebt, pas later op de middag aanwezig willen zijn?
Ik bedoel, je houdt van hardstyle, er is een festival, je betaald 75 euro voor een kaartje, etc. Dan wil je toch gewoon de hele dag daar van kunnen genieten? I.p.v. thuis op je nagels zitten te bijten totdat je eindelijk weg kunt?
Ik snap dat nooit, gewoon van 11 tot 11 gas erop!


Jij verwoord de mensen met wie ik vaak naar feesten ga... Als iets van 11 tot 11 begint zijn ze er het liefst pas om 16:00 uur...


Zijn dit dezelfde mensen die naar Intents gaan puur voor de after en amper het terrein komen xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hard4Us schreef:
Als iets van 11 tot 11 begint zijn ze er het liefst pas om 16:00 uur...

Dit deden ze bij ons ook altijd. Dus nu bedachten we..goh, laten we n keer met eventtravel gaan.
We zijn er nu wel van 11 tot 11. Alleen vertrekt die fcking bus al om 07:45 :surrender:


Pfff.. dat waren wel mooie busreisjes, 2,5 uur vanuit het noorden richting Hilvarenbeek... de terugwegen waren altijd episch.. 1 keer de avond doorgezakt, verslapen en om 15.00 uur al helemaal naar de klote zijn of een Buschauffeurtje die een keer in de achteruit op de vluchtstrook reedt omdat 2 dames nog misten :lol: never forget!!
Maat van mij die door de microfoon z'n hele koelkast verkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrienden van mij net zo hoor. Ik ga, vooral bij weekenders, bijna altijd in mn eentje om 11:00 uur die kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Zamble schreef:
Vrienden van mij net zo hoor. Ik ga, vooral bij weekenders, bijna altijd in mn eentje om 11:00 uur die kant op.

Precies de reden dat ik altijd bob, ik rij dus ik bepaal de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 15:31 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
Yenssen schreef:
Waarom zou je, als je de hele dag tijd hebt, pas later op de middag aanwezig willen zijn?
Ik bedoel, je houdt van hardstyle, er is een festival, je betaald 75 euro voor een kaartje, etc. Dan wil je toch gewoon de hele dag daar van kunnen genieten? I.p.v. thuis op je nagels zitten te bijten totdat je eindelijk weg kunt?
Ik snap dat nooit, gewoon van 11 tot 11 gas erop!


Jij verwoord de mensen met wie ik vaak naar feesten ga... Als iets van 11 tot 11 begint zijn ze er het liefst pas om 16:00 uur...


Zijn dit dezelfde mensen die naar Intents gaan puur voor de after en amper het terrein komen xd ?


Juist, en Defqon vorig jaar op de zondag pas om 19.00 uur het terrein op liepen. Dit jaar waren er twee andere jongens mee, broers die ook wel dedicated zijn dus wij hebben met z'n drieën 1x gezegd om 12.00 uur ongeveer dat we aan liepen en de meeste gingen toen wel mee :P. En dan ons lopen kloten dat wij rond 02:00/03:00 uur gaan slapen en hun er nog zitten tot 10:00 uur om vervolgens tot 17:00 uur in hun nest te blijven liggen xd. Nja ik irriteer me er niet meer aan, maak m'n eigen feestje wel, het is gewoon handig dat ze in hetzelfde dorp wonen qua meerijden, en bovendien zijn het gewoon mn vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
maak m'n eigen feestje wel, het is gewoon handig dat ze in hetzelfde dorp wonen qua meerijden, en bovendien zijn het gewoon mn vrienden.
Ooh feestje wordt het toch wel meestal (ook al gaan sommige laat) maar meer vooral dat laatste...het mee rijden + het zijn je vrienden xd Samen uit samen thuis toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 17:03 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Half gas is ginne gas


Dit bedoel ik :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart verkocht vanwege het nieuwe b2s logo
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten