Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super veel zin in opeens


http://www.omroepbrabant.nl/?news/28133 ... tdoor.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan hoop ik van harte dat alles goed verloopt en er ook helemaal geen politie nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de do's / don'ts staat dat je MAAR 1,5 liter alcohol mee mag nemen de camping op waar dit vroeger altijd 4,5 liter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
In de do's / don'ts staat dat je MAAR 1,5 liter alcohol mee mag nemen de camping op waar dit vroeger altijd 4,5 liter was.


1,5 liter Stroh rum dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
In de do's / don'ts staat dat je MAAR 1,5 liter alcohol mee mag nemen de camping op waar dit vroeger altijd 4,5 liter was.

Zal wel een typfout zijn. 1 en 4 staan dicht bij elkaar op een toestenbord. Geen excuses dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelfs b2s al een berichtje gestuurd en ik kreeg terug: "hier kunnen we helaas niets aan doen. Het is echt 1,5 liter per persoon."
Natuurlijk kunnen ze hier wat aan doen want zij bedenken de regels toch :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.omroepbrabant.nl/?news/28133 ... tdoor.aspx

Citaat:
Dit betekent dat er drie dagen lang geen politiemensen zijn. Boetes zoals voor foutparkeren, drugsbezit of andere zaken worden niet uitgedeeld. Ook krijgen verkeersregelaars geen hulp van de politie. Alleen voor dringende, levensbedreigende situaties zoals mishandelingen en grote vechtpartijen rukken ze uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb zelfs b2s al een berichtje gestuurd en ik kreeg terug: "hier kunnen we helaas niets aan doen. Het is echt 1,5 liter per persoon."
Natuurlijk kunnen ze hier wat aan doen want zij bedenken de regels toch :lol: ?

Ach, gewoon een sixpack mooi in het zicht steken in je rugzak en de andere zooi verspreiden op andere plaatsen. Ik steek bijvoorbeeld altijd nog extra blikjes in mijn Quechua tent en in mijn campingstoel, die ook in zo'n beschermhoes zitten natuurlijk. Die dingen halen ze nooit open. Vorig weekend keken die campingmensen die dat touw telkens verschuiven mij wel raar aan toen mijn tent open floepte. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Remi schreef:
Ik heb zelfs b2s al een berichtje gestuurd en ik kreeg terug: "hier kunnen we helaas niets aan doen. Het is echt 1,5 liter per persoon."
Natuurlijk kunnen ze hier wat aan doen want zij bedenken de regels toch :lol: ?

Ach, gewoon een sixpack mooi in het zicht steken in je rugzak en de andere zooi verspreiden op andere plaatsen. Ik steek bijvoorbeeld altijd nog extra blikjes in mijn Quechua tent en in mijn campingstoel, die ook in zo'n beschermhoes zitten natuurlijk. Die dingen halen ze nooit open. Vorig weekend keken die campingmensen die dat touw telkens verschuiven mij wel raar aan toen mijn tent open floepte. xd


Dit. Maar pas op dadelijk leest de beveiliging hier mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kruiwagen vol druks naar binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff.. letterlijk iedereen is afgehaakt nu. Hopelijk nog groepje fixen anders wordt het enkel zaterdag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/281337902/Politie+voert+actie+drie+dagen+lang+geen+agenten+bij+Decibel+Outdoor.aspx

Citaat:
Dit betekent dat er drie dagen lang geen politiemensen zijn. Boetes zoals voor foutparkeren, drugsbezit of andere zaken worden niet uitgedeeld. Ook krijgen verkeersregelaars geen hulp van de politie. Alleen voor dringende, levensbedreigende situaties zoals mishandelingen en grote vechtpartijen rukken ze uit.


De nieuwsberichten op de radio hebben het er inmiddels over dat het afgelast zou kunnen/ moeten worden.. zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar positief is het in elk geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
De nieuwsberichten op de radio hebben het er inmiddels over dat het afgelast zou kunnen/ moeten worden.. zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar positief is het in elk geval niet.

Oh ja lekker weer, vreselijk die onwetende bureaucraten en ouwe zuurpruimen. Dit soort festivals verlopen altijd hardstikke soepel, er is bijna nooit echt iets waar de politie hard voor nodig is en er is gewoon een beveiligingsbedrijf ingehuurd, mensen die in principe alles prima op kunnen lossen (ook al zitten er ook rotte appels tussen ofc).

Dit gaan ze echt niet afgelasten tho, ook dat is weer zwaar hypocriet, dat zou de gemeente veeeel te veel geld kosten om b2s' financiele schade te compenseren.

Sidenote: Verkeerde carrierestappen gemaakt, ik wou dat ik drugsdealer was geworden, dan kan je aankomend weekend flink cashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij is zoiets een jaar of wat terug ook al voorgekomen. Daaruit werd toen geconcludeerd dat hardstyle-festivals met een heel stuk minder politie gerund konden worden gezien er nauwelijks problemen ontstonden. Dit lijkt mij prima de volgende testcase.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de gemeente of de gemeentelijke driehoek echt onder de indruk is van dit soort berichten. Als beleidsbepaler weet je echt wel dat er sinds 2006 ieder jaar een hardstylefestival is wat zonder noemenswaardige incidenten verloopt. Zou eigenlijk verbaasd zijn als men daar niet trots op kan zijn als je ook ziet om wat voor bezoekersaantallen het gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Remi schreef:
Ik heb zelfs b2s al een berichtje gestuurd en ik kreeg terug: "hier kunnen we helaas niets aan doen. Het is echt 1,5 liter per persoon."
Natuurlijk kunnen ze hier wat aan doen want zij bedenken de regels toch :lol: ?

Ach, gewoon een sixpack mooi in het zicht steken in je rugzak en de andere zooi verspreiden op andere plaatsen. Ik steek bijvoorbeeld altijd nog extra blikjes in mijn Quechua tent en in mijn campingstoel, die ook in zo'n beschermhoes zitten natuurlijk. Die dingen halen ze nooit open. Vorig weekend keken die campingmensen die dat touw telkens verschuiven mij wel raar aan toen mijn tent open floepte. xd

Ja dat zal allemaal wel loslopen maar ik vind het eerder vreemd dat het 'zomaar' (?) wordt aangepast van 4,5 liter naar 1,5 liter waar heel klein naar wordt verwezen in de Do's en Don'ts en dat b2s vervolgens zegt: "sorry, kunnen we niks aan doen". Ja natuurlijk wel :lol: .
Anyway, nog 2 dagen werken en dan een mooi weekendje voor de boeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Pfff.. letterlijk iedereen is afgehaakt nu. Hopelijk nog groepje fixen anders wordt het enkel zaterdag :(


App Vrivo, Jongens hebben een plek voor 12 man met ze 7e
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als beleidsbepaler weet je echt wel dat er sinds 2006 ieder jaar een hardstylefestival is wat zonder noemenswaardige incidenten verloopt.


De politie is er alleen niet voor enkel incident bestrijding, ook voor het handhaven van de openbare orde, tot ver buiten het festivalterrein. Zorgen dat er ff 60.000 mensen naar je gemeente kunnen komen zonder dat er chaos ontstaat bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als beleidsbepaler weet je echt wel dat er sinds 2006 ieder jaar een hardstylefestival is wat zonder noemenswaardige incidenten verloopt.


De politie is er alleen niet voor enkel incident bestrijding, ook voor het handhaven van de openbare orde, tot ver buiten het festivalterrein. Zorgen dat er ff 60.000 mensen naar je gemeente kunnen komen zonder dat er chaos ontstaat bijvoorbeeld.

Onzin en die denkwijze is mede de reden dat het politiekorps nu zo overbelast is. Met een goede planning en voorbereiding kun je dat soort taken allemaal uitbesteden aan verkeersregelaars, beveiligers hooguit aangevuld met wat handhavers. Bovendien lopen er binnen de evenementenbranche zat mensen die veel verstand hebben op het gebied van dat soort crowd control uitdagingen.

Pas als jij minieme drugsgebruikers > €200 boete en een aantekening wil bezorgen is er een shitload aan politie nodig en je schiet er met z'n allen ook nog eens geen fluit mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Helicaze schreef:
Remi schreef:
Ik heb zelfs b2s al een berichtje gestuurd en ik kreeg terug: "hier kunnen we helaas niets aan doen. Het is echt 1,5 liter per persoon."
Natuurlijk kunnen ze hier wat aan doen want zij bedenken de regels toch :lol: ?

Ach, gewoon een sixpack mooi in het zicht steken in je rugzak en de andere zooi verspreiden op andere plaatsen. Ik steek bijvoorbeeld altijd nog extra blikjes in mijn Quechua tent en in mijn campingstoel, die ook in zo'n beschermhoes zitten natuurlijk. Die dingen halen ze nooit open. Vorig weekend keken die campingmensen die dat touw telkens verschuiven mij wel raar aan toen mijn tent open floepte. xd

Ja dat zal allemaal wel loslopen maar ik vind het eerder vreemd dat het 'zomaar' (?) wordt aangepast van 4,5 liter naar 1,5 liter waar heel klein naar wordt verwezen in de Do's en Don'ts en dat b2s vervolgens zegt: "sorry, kunnen we niks aan doen". Ja natuurlijk wel :lol: .
Anyway, nog 2 dagen werken en dan een mooi weekendje voor de boeg.


Mocht de controle hierop nou superstreng zijn houden we toch onze eigen pre-party op de parkeerplaats, drinken we daar het bier wel op dat niet mee naar binnen mag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het met decibel goed geregeld met die pendelbussen aan het eind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Mocht de controle hierop nou superstreng zijn houden we toch onze eigen pre-party op de parkeerplaats, drinken we daar het bier wel op dat niet mee naar binnen mag :)


Of wanneer je toegestane bier op is, terug naar de auto om verder te zuipen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Mocht de controle hierop nou superstreng zijn houden we toch onze eigen pre-party op de parkeerplaats, drinken we daar het bier wel op dat niet mee naar binnen mag :)


Moet jij niet eens een keer water drinken in plaats van bier? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 14:58 
 
Hardtraxxer

Waarom zou je, als je de hele dag tijd hebt, pas later op de middag aanwezig willen zijn?
Ik bedoel, je houdt van hardstyle, er is een festival, je betaald 75 euro voor een kaartje, etc. Dan wil je toch gewoon de hele dag daar van kunnen genieten? I.p.v. thuis op je nagels zitten te bijten totdat je eindelijk weg kunt?
Ik snap dat nooit, gewoon van 11 tot 11 gas erop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
gewoon van 11 tot 11 gas erop!

Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Half gas is ginne gas
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten