Beetje apart welwrote:Is inmiddels aangepast naar 14 augustus...wrote:Komt over 2 dagen!wrote:Is er ook een floorplan van het festivalterrein ergens? Mijn laatste keer decibel was alweer 2012. Ben wel benieuwd hoe alles nu ingedeeld is dit jaar.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Dat wordt gelukkig geen hele lange sprint van B-Front naar NC 
Wel fijn dat loudness en remember dicht bij elkaar liggen
Euphoria op een andere locatie tov?
Vorig jaar in een tent achter de pussy lounge, daar is nu een "hidden area".wrote:Euphoria op een andere locatie tov?
De woov app is nu ook aangepast met floorplan.wrote:Is inmiddels aangepast naar 14 augustus...wrote:Komt over 2 dagen!wrote:Is er ook een floorplan van het festivalterrein ergens? Mijn laatste keer decibel was alweer 2012. Ben wel benieuwd hoe alles nu ingedeeld is dit jaar.
Loudness, Remember, Refuse en Industrial zijn de enige stages waar ik kom en die liggen lekker kort bij elkaar. Mooi dat de Refuse en Industrial naast elkaar liggen. Als Daniela Haverbeck me niet bevalt kan ik makkelijk naar KRTM toe.
Ziet er op de Woov app gewoon uit als een vreetschuur.
Ik weet dat t nog vroeg is maar die weersvoorspelling
2x weercijfer 1 en 9mm regen per dag
Haha ja fuck, het wordt met de dag slechter voorspeld. Heerlijk weer om die tenten op te zetten ook op vrijdagwrote:Ik weet dat t nog vroeg is maar die weersvoorspelling![]()
Ach, het is en blijft Nederland en het kan nog volledig anders worden, het is nog een week. Ik ga wel even bidden ofzo.
wrote:Spannend, een hidden area!
Weerplaza gewoon een 8wrote:Ik weet dat t nog vroeg is maar die weersvoorspelling![]()
Zien wat je wil zien
:-)wrote:wrote:Spannend, een hidden area!
Maar .. Hoe hidden is die area als hij gewoon op de map staat?
Misschien draait Hidden er wel de hele dag.
Hele dag gaat niet, hij heeft die dag al 2 gigs op hetzelfde terreinwrote:Misschien draait Hidden er wel de hele dag.
Misschien is het wel een SM bunkerwrote:Spannend, een hidden area!
Met X-Pander als hoofdactwrote:Misschien is het wel een SM bunkerwrote:Spannend, een hidden area!
Gvdwrote:Met X-Pander als hoofdactwrote:Misschien is het wel een SM bunkerwrote:Spannend, een hidden area!
Mijn TT autisme dan ook maar:
12:30 - 14:00 | Prefix & Density
14:00 - 14:30 | Phuture Noize
14:30 - 15:30 | Deetox
15:30 - 16:00 | Sound Rush
16:00 - 17:30 | Forze Dj Team feat. Paul Elstak, Panic, Lars & The Force Mc
17:30 - 18:00 | Ophidian
18:00 - 19:30 | B-Front
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again
20:30 - 21:30 | Delete
21:30 - 23:00 | KRTM/Angerfist/Waar de fuck ook
Ik zal me hier ook niet 100% aan houden.
12:30 - 14:00 | Prefix & Density
14:00 - 14:30 | Phuture Noize
14:30 - 15:30 | Deetox
15:30 - 16:00 | Sound Rush
16:00 - 17:30 | Forze Dj Team feat. Paul Elstak, Panic, Lars & The Force Mc
17:30 - 18:00 | Ophidian
18:00 - 19:30 | B-Front
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again
20:30 - 21:30 | Delete
21:30 - 23:00 | KRTM/Angerfist/Waar de fuck ook
Ik zal me hier ook niet 100% aan houden.
Gisteren een kijkje genomen en wat foto's gemaakt. Zie o.a. hier Het Feest/stage opbouw topic. (page 188)
Als je de camping op rijd kan je letterlijk overal bijkomen.
De tent op de camping is best huge. En echt alles is tussen de mensen die daar nu (gewoon) op de camping staan. Ik begreep van een kennis die daar nu staat dat alle mensen een soort van vergoeding hebben gekregen hiervoor. Voor eventuele overlast.
Als je de camping op rijd kan je letterlijk overal bijkomen.
De tent op de camping is best huge. En echt alles is tussen de mensen die daar nu (gewoon) op de camping staan. Ik begreep van een kennis die daar nu staat dat alle mensen een soort van vergoeding hebben gekregen hiervoor. Voor eventuele overlast.