Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 221  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 aug 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm meer wat weg hebben van een boze Wildstylez :lol:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even EHRNK vragen of die een leuke photoshop kan maken. :lol:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2017 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd

Afbeelding


On topic: Jammer dat ze niet heel de breedte gebruiken.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Koen schreef:
urbandesigner schreef:
Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.


Ja maar die stage stond anders dan deze stage? Vaak ook een tent

Stond volgens mij vorig jaar een kwartslag gedraaid ten opzichte van hoe de stage nu staat, of niet?


Lekker laat. Maar ze hebben van die electro palen de grond in gejast op dat terrein. Dus nu kon de Thunderdome daar en de Heineken stage ergens anders.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:57 
 
Hardtraxx Elite

Ultraterrorloudsound schreef:
Het blauwe hoofd van de q-dance stage lijkt heel erg op de night king van game of thrones :P

Het oude qlimax masker word weer eens gebruikt.
Van duivel naar clown naar helemaal wit naar defqon.1 naar blauw
Bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind m juist erg vet
Bericht Geplaatst op 04 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand al iets van q-base?
Ben wel benieuwd naar dit jaar :D
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hinmars schreef:
Iemand al iets van q-base?
Ben wel benieuwd naar dit jaar :D


gaat niet door helaas
Bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nog steeds niks van qbase? :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er nog iets van Q-Base?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

That's lacist.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de Deqfon Australia stage :)
Vorig jaar was die een beetje meh
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
nog steeds niks van qbase? :thumbdown:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 16 nov 2017 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand iets van qlimax?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Iemand iets van qlimax?


Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geld
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:58 
 
Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
YWalen schreef:
Iemand iets van qlimax?


Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geld

Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zit
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie denk je nou voor de gek te houden?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral zichzelf waarschijnlijk
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heb ze allemaal tuk!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
sonnebloem schreef:
YWalen schreef:
Iemand iets van qlimax?


Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geld

Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zit



riiiiiiiiight...... :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zit

:lol: The saga continues
Bericht Geplaatst op 17 nov 2017 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Wie denk je nou voor de gek te houden?

Hee jullie hebben altijd beweert dat ik miwer ben, ik heb nooit gezegd dat dat zo is.

Beetje het zelfde als dat je zegt dat een hond een kat is, het is niet zo maar omdat jij dat zegt is het opeens wel waar.
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen