Vind 'm meer wat weg hebben van een boze Wildstylez 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Even EHRNK vragen of die een leuke photoshop kan maken. 

On topic: Jammer dat ze niet heel de breedte gebruiken.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Lekker laat. Maar ze hebben van die electro palen de grond in gejast op dat terrein. Dus nu kon de Thunderdome daar en de Heineken stage ergens anders.Paling wrote:Stond volgens mij vorig jaar een kwartslag gedraaid ten opzichte van hoe de stage nu staat, of niet?Koen wrote:Ja maar die stage stond anders dan deze stage? Vaak ook een tenturbandesigner wrote:Op die plek zat eerst altijd de Heineken stage geloof ik. Redelijk grote plek hoor.
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Het oude qlimax masker word weer eens gebruikt.Ultraterrorloudsound wrote:Het blauwe hoofd van de q-dance stage lijkt heel erg op de night king van game of thrones
Van duivel naar clown naar helemaal wit naar defqon.1 naar blauw
-
H
- 5 posts member since 2017
- last seen Sep 2017
Iemand al iets van q-base?
Ben wel benieuwd naar dit jaar
gaat niet door helaashinmars wrote:Iemand al iets van q-base?
De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

sonnebloem wrote:De weg naar de socials van Q is een lastige volgens mij

Benieuwd naar de Deqfon Australia stage
Vorig jaar was die een beetje meh
Vorig jaar was die een beetje meh
tommeh wrote:nog steeds niks van qbase?

Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldYWalen wrote:Iemand iets van qlimax?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 13 hours ago
Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zitsonnebloem wrote:Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldYWalen wrote:Iemand iets van qlimax?
Wie denk je nou voor de gek te houden?
heggenschaar wrote:Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zitsonnebloem wrote:Miwer maar die houdt ze voor zichzelf net als je pasje met geldYWalen wrote:Iemand iets van qlimax?
riiiiiiiiight......
heggenschaar wrote: Hahaha, ik zie anders nog niets op die facebook pagina waar miwer schijnbaar achter zit
-
HHardtraxx Elite
- last seen 13 hours ago
Hee jullie hebben altijd beweert dat ik miwer ben, ik heb nooit gezegd dat dat zo is.Alm1ghty wrote:Wie denk je nou voor de gek te houden?
Beetje het zelfde als dat je zegt dat een hond een kat is, het is niet zo maar omdat jij dat zegt is het opeens wel waar.