Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn met het Hangout Cafe dit jaar. Vorig jaar vond ik die niet zo heel groot en was het al afgeladen vol bij Delete binnen en buiten. Met namen als RR, DT, BM en NC heb je namen met een veel groter bereik dan Delete vorig jaar. Wordt het Hangout Cafe dan ook veel groter dit jaar?


Ik stelde me deze vraag ook al, kan bijna niet anders dan dat het een grotere toko wordt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga je dan waarschijnlijk veel zien Roy. Alhoewel ik bij Phuture Noize en B-Front bij mijn eigen vrienden zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 08:43 
 
Hardtraxxer

21:30 - 22:30 | Wild Motherfuckers

Waarom sluit de Remember als enige stage eerder? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik ga je dan waarschijnlijk veel zien Roy. Alhoewel ik bij Phuture Noize en B-Front bij mijn eigen vrienden zal staan.

Ik moet zelf ook nog ff kijken of deze TT gaat lukken :P. Vrienden houden meer van raw maar daar hoef ik op zo'n festival amper wat mee te maken te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13:30 - 14:30 | Phuture Noize (Loudness)
14:30 - 15:30 | D-Block & S-te-Fan (MAIN) of Ran-D (Loudness)
15:30 - 16:30 | Sound Rush (Euphoria)
16:30 – 18:30 Geen idee. Kijken wat de groep wil. FOOOD!
18:30 - 19:30 | Dee-Block & S-te-pack (Remember)
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again (Remember)
/ Wat de groep wil:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig bij MYST, Nvitral, NC AG en Pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poeh. Er gaan nog een paar lastige keuzes gemaakt moeten worden...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Voor de grap even gekeken naar het weerbericht voor het weekend... Mag toch hopen dat ze er (zoals altijd) flink naast zitten :surrender: :lol:


Heb ook maar even gekeken op accuweather en daar staat een normale 23-24°C. Voornamelijk bewolkt met hier en daar wat regen. Het is en blijft Nederland, dus nu alreeds kijken heeft niet zoveel nut. :D Volgende week donderdag best nog een keer proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op naar m'n 10e Decibel! Zal ongeveer zoiets worden denk ik..

11.00 - 12.30 MYST (Extreme Loudness)
12.30 - 13.30 Requiem (Loudness)
13.30 - 14.30 Phuture Noize (Loudness)
14.30 - 16.00 ? - geen 'moetjes', tzt bekijken dus
16.00 - 17.00 Tommyknocker (B2S Millennium Hardcore)
17.00 - 17.30 Neophyte (B2S Millennium Hardcore)
17.30 - 18.30 Regain (Extreme Loudness)
18.30 - 19.30 Shadowlands Terrorist Reunion (B2S Early Rave)
19.30 - 20.30 Noisecontrollers Attack Again (Remember)
20.30 - 21.30 Zany & The Beholder (Remember) OF Delete (Extreme Loudness)
21.30 - 23.00 ? mis helaas een dikke spoontech afsluiter oid, dus ook tzt bekijken.

Nu al zin :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DECIBEL - THE WEEKEND :$

Do's & Don'ts
Met duizenden mede Decibel gangers een heel weekend lang verblijven op een park is natuurlijk hartstikke gezellig, maar daarom zijn er helaas ook een paar regels waar we vragen je aan te houden. Dit zodat iedereen een geslaagd weekend heeft en maximaal van Decibel kan genieten! Niet alleen nu, maar ook de jaren erna. Neem de volgende do’s & don’ts daarom goed door en bekijk ook even welke spullen je tijdens het Decibel weekend beter thuis kunt laten.

AUTO
Bij sommige accommodaties is een auto toegestaan, die vooraf door een security controle gaat. Tussen 23.00 uur en 07.00 uur is het verboden om te rijden. Indien je het park tussendoor verlaat, dien je de auto bij terugkomst bij de receptie te parkeren, deze kun je dan bij vertrek weer ophalen om je spullen in te laden. De overige bezoekers parkeren hun auto op de daarvoor bestemde parkeerterreinen. Het is niet toegestaan hier te overnachten.

CONTROLES
Net als afgelopen jaren wordt er streng gecontroleerd aan de ingang. Dit doen we voor jouw eigen veiligheid en er zijn enkele huisregels waar we iedereen vragen zich aan te houden om samen een top weekend te kunnen beleven. Er zijn drie speciale camping entrees ingericht waar iedereen gefouilleerd en gecheckt wordt. De poortjes zijn een meter breed, zodat karretjes e.d. er doorheen kunnen. Houd ook alvast je tickets gereed bij de ingang!

ETEN & DRINKEN
Tijdens het Decibel weekend zijn er voldoende plekken waar je eten en drinken kan kopen. Maar je kunt uiteraard ook eigen eten en drinken meenemen. Je mag maximaal 1,5 liter zwak alcoholisch (onder de 15%) per persoon meenemen. Hou er rekening mee dat alles in gesealde plastic flessen en/of blikjes moet zitten. Glazen flessen en sterke drank zijn niet toegestaan. Hier zal bij de ingangen op gecontroleerd worden.

ZERO TOLERANCE
b2s conformeert zich aan het lokale beleid van de politie in Hilvarenbeek. Dit is ‘zero tolerance’. Dit betekent dat geen enkele vorm van geestverruimende middelen (soft- en/of harddrugs) is toegestaan. Wiet of hasj mag dus ook niet mee naar binnen. Er wordt zorgvuldig gefouilleerd onder toezicht van de politie. Bij het meebrengen van verboden middelen wordt de toegang tot het evenement ontzegd en riskeer je een boete of taakstraf.

JE KAMPEERPLEK KIEZEN
Als je een los kampeerticket hebt ga je naar binnen via Camping Entrance South. Volg zodra je het park oploopt de aanwijzingen van het personeel goed op. De stewards zullen een kampeerplek toewijzen voor jou en je vrienden. Heb je vrienden die later aansluiten bij de groep, zorg dan dat je hun tentje alvast meeneemt. Heb je een groepskampeerplek geboekt dan ontvang je een bevestiging met gereserveerd veldnummer.

MEUBILAIR
Het is natuurlijk super leuk om samen met je vrienden een heel kamp op te zetten, maar let op dat je niet je complete inboedel meeneemt. Dus laat je bankstel of koelkast thuis en beperk je tot een standaard kampeer uitrusting die meer dan voldoet voor een weekend feest. Uiteraard is een partytent toegestaan, maar denk wel een beetje aan de ruimte. Je buren en mede Decibel weekenders willen ook nog een beetje plek!

MUZIEK
Het meenemen van een kleine portable speaker mag, mits deze slechts enkele meters van hun bron hoorbaar is. Denk hierbij aan een draagbare radio/cd/mp3-speler op accu. Complete installaties zijn niet toegestaan. Het is natuurlijk een weekend vol feest, maar denk tijdens de nachtelijke uren ook aan je omwonenden en je buren die wel willen slapen.

AFVAL
Je verblijft enkele dagen op een netjes en goed onderhouden park. Respecteer de natuur en gooi afval netjes in de daarvoor bestemde bakken. Wanneer je het park of de camping verlaat, dien je al je persoonlijke bezittingen mee te nemen. Het is niet toegestaan om je oude tent of andere spullen achter te laten als oud vuil. Wees netjes en ruim je afval op. Vergeet niet om zelf vuilniszakken mee te nemen.

CAMPERS, CARAVANS EN VOUWWAGENS
Deze zijn enkel toegestaan op de grote acht-persoons kampeerplekken. Deze plekken moeten vooraf geboekt zijn via de Decibel travel website en hebben een speciale bevestiging die getoond moet worden aan de ingang: Park Entrance North. Het is niet toegestaan om elders je mobiele slaapplek te stallen. Het is tevens verboden om op de parkeerplaats te overnachten.

BBQ
BBQ-en met je vrienden hoort natuurlijk bij een weekend kamperen! Het meenemen van een kleine wegwerp BBQ (max. 40×40 cm.) is prima. Om de brandveiligheid te garanderen zijn grotere bbq’s, kooktoestellen en gasflesjes (boven de 190 gram) helaas niet toegestaan door de brandweer. We hopen jullie begrip hiervoor.
OPEN VUUR
Ook al is een kampvuur met je vrienden heel gezellig, open vuur is niet toegestaan door de brandweer.

STROOM
Alleen de vaste accommodaties en groepskampeerplekken zijn voorzien van een stroomaansluiting. Eigen aggregaten meenemen is verboden. Als je een reguliere weekend kampeerder bent, laat je elektrische apparaten dan thuis. Ook aan haspels, stekkerdozen en verlengkabels heb je hier helaas niets. In alle sanitaire gebouwen zijn stopcontacten aanwezig voor het gebruik van je scheerapparaat, föhn, stijltang of krultang. Voor het opladen van je mobiele telefoon kun je terecht bij het mobiel oplaadpunt.

HUISDIEREN
Huisdieren zijn helaas niet welkom. Dus vraag je ouders, oma & opa of buren om op je huisgenootjes
te passen wanneer jij weg bent.

CHECK-OUT
Het Decibel weekend is tot en met maandagochtend 21 augustus 12.00 uur. Vaste accommodaties dienen al om 10:00 uur leeg te zijn en groepskampeerplaatsen dienen om 11.00 uur leeg te zijn. Zorg dat je op tijd het park verlaat en al je spullen meeneemt.

Dit mag je meenemen naar de camping
-Partytent
-Campingstoelen & tafels
-Koel-, piepschuimboxen en kleine camping koelkastjes (max. 80×80 cm.)
-Party attributen en (landen)vlaggen
-Kleine portable speakers op accu
-Wegwerp BBQ’s (40×40 cm.) en kleine gasflesjes (max. 190 gram)
-Eten & drinken (in blik, plastic of karton, alcohol tot een max van 1.5L of sixpack p.p.)
-Deodorant en haarlak spuitbussen
-Föhn, stijltang, krultang, elektrische tandenborstel en scheerapparaat

Dit kan je beter thuislaten, anders moeten we het in beslag nemen:
-Aggregaten, generatoren, verlengkabels, haspels etc.
-Grote BBQ’s en gasflesjes boven de 190 gram
-Koelkasten, diepvriezers, tosti-ijzers of andere elektrische apparaten
-Bankstellen (en ander groot materieel)
-Grote speakers of muziekinstallaties
-Sterke drank boven 15% alcohol
-Glazen flessen
-Vuurwerk
-Scherpe messen en ander gereedschap
-Brommers/scooters, quads en alle andere gemotoriseerde voertuigen
-Drugs of andere verdovende- of geestverruimende middelen
-Droog ijs, (lach)gaspatronen
-Graffiti, spray cans, verf, etc.
-Kleding die als uitdagend of provocerend kan overkomen
-Geen kleding, sjaals of vlaggen van voetbalclubs
-Stickers, flyers of andere promotiematerialen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
11:00 - 12:30 | Clockartz // Balistic
12:30 - 14:00 | Prefix & Density
14:00 - 15:00 | Mindustries
15:00 - 16:00 | Fracture 4
16:30 - 17:30 | Davide Sonar // The Outside Agency
17:00 - 18:30 | Ophidian
18:30 - 19:30 | Dee-Block & S-te-pack
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again
20:00 - 21:30 | Petduo // 20:30 - 21:30 | Zany & The Beholder
21:30 - 23:00 | Daniela Haverbeck // 22:00 - 23:00 | [KRTM]

Zoiets zal die van mij worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:42 
 
Hardtraxxer

Na een lange tijd meelezen hier maar een account aangemaakt. Eerste keer Decibel voor mij.
Voor de zaterdag zal het er ongeveer zo uitzien.

11:00 - 12:30 | Myst
12:30 - 14:00 | Prefix & Density
13:30 - 14:30 | Phuture Noize
14:30 - 15:30 | 15 Years of TNT aka Technoboy 'n Tuneboy
15:30 - 17:00 | Nightbreed showcase: Bass Chaserz vs Degos & Re-Done vs Endymion
17:00 - 17:30 | N-Vitral: Bomb Squad
17:30 - 18:30 | Nosferatu
19:00 - 20:00 | Spitnoise vs Sjammienators
20:00 - 21:00 | F.Nøize
20:45 - 21:45 | Adaro
21:45 - 22:40 | Angerfist
22:40 - 23:00 | Endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

11:00 - 12:30 | Myst
12:30 - 13.30 | Synapse
13:30 - 14:30 | Hardheadz feat. Pavo & The Prophet / Cyber
14:30 - 15:30 | The Pitcher & Slim Shore
15:30 - 17:00 | Dog Fight Showcase / Titan / Nightbreed Showcase
17:00 - 17:30 | N-Vitral: Bomb Squad
17.45 - 18.30 | Endymion
18:30 - 19:30 | Tymon
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again
20:30 - 21:30 | Zany & The Beholder

21:30 - 22:00 | Warface
22.00 - 22:40 | Angerfist
22:40 - 23:00 | Endshow


In vet gedrukt wat ik zeker wil zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand recent naar B-Freqz geweest en zo ja hoe ziet die set er tegenwoordig een beetje uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Iemand recent naar B-Freqz geweest en zo ja hoe ziet die set er tegenwoordig een beetje uit?


Op Rebirth nog gezien. Laatste keer was een jaar daarvoor op Reverze dus ik vond het hartstikke vet. Nieuwe platen en nog wat tracks als One of A Kind ( :loving: ) en Divine volgens mij. Ik heb me er heel goed op vermaakt maar ik denk dat 1-2x per jaar wel goed is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Duruz schreef:
Iemand recent naar B-Freqz geweest en zo ja hoe ziet die set er tegenwoordig een beetje uit?


Op Rebirth nog gezien. Laatste keer was een jaar daarvoor op Reverze dus ik vond het hartstikke vet. Nieuwe platen en nog wat tracks als One of A Kind ( :loving: ) en Divine volgens mij. Ik heb me er heel goed op vermaakt maar ik denk dat 1-2x per jaar wel goed is haha.


Divine _O_

One Of A Kind is wel edit denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De edit inderdaad! Kwam als een aangename verrassing omdat ik hem een tijd niet gehoord had. Genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz is een van de weinige live-acts tegenwoordig die nog genoeg exclusief gehouden wordt imo, ik ga er in ieder geval hoe dan ook bij zijn :) Hopen op Freedom, Delusion (2014 Edit) en de originele Fatality ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog twee weekendtickets met toegang tot de XL campingspots zoeken, let me know :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:23 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Mocht iemand nog twee weekendtickets met toegang tot de XL campingspots zoeken, let me know :D

xl campingspots? is dat een soort van vriendencamping ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Fantazoo schreef:
Mocht iemand nog twee weekendtickets met toegang tot de XL campingspots zoeken, let me know :D

xl campingspots? is dat een soort van vriendencamping ofzo


Ja kun je met een groep van 8 tot 12 personen op en heb je, in tegenstelling tot de reguliere camping, gewoon stroom bij je eigen plek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s wacht maar lang met die plattegrond die vandaag zouden komen. #ongeduldig

Moet wel weten of m'n timetable-autisme haalbaar is met de afstanden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het ook toch maar proberen!

11:00 - 12:30 | Myst (Extreme Loudness) / Balistic (Remember) / Clockartz (Loudness)
12:30 - 14:00 | Dione (Millennium) / Phuture Noize (Loudness) / Deformer (Refuse)
14:00 - 15:00 | Mindustries (Industrial)
15:00 - 16:00 | Fracture 4 (Industrial) / Re-Style (Millennium)
16:00 - 17:00 | Sound Rush (Euphoria, tot 16:30) / Tommyknocker (Millennium)
17:00 - 18:30 | Ophidian (Industrial)
18:30 - 19:30 | B-Front (Loudness) / Mike Drama (Refuse, tot 20:00)
19:30 - 20:30 | Noisecontrollers: Attack Again (Remember)
20:30 - 21:30 | Delete (Extreme Loudness) / Zany & The Beholder (Remember) / Ruffneck (Early hardcore) / Pet Duo (Refuse)
21:30 - 22:00 | Daniela Haverbeck (Refuse) / Khaoz Engine (Industrial) / Wild Motherfuckers (Remember) / Vince vs. Promo (Pussy Lounge) / Bass-D vs. Predator (Millennium)
22:00 - 23:00 | Noize Suppressor (Millennium) / Daniela Haverbeck (Refuse) / Akira (Uptempo) / [KRTM] (Industrial) / Wild Motherfuckers (Remember)

Op volgorde van wat ik liever wil zien van links naar rechts. Soms ligt dat heel dicht bij elkaar, lastige keuzes gaan er gemaakt moeten worden. :( Vind het half uurtje tussen 21:30 en 22:00 niet zo boeiend eigenlijk dus alles daar hoef ik niet echt graag te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
maxje schreef:
Is er ook een floorplan van het festivalterrein ergens? Mijn laatste keer decibel was alweer 2012. Ben wel benieuwd hoe alles nu ingedeeld is dit jaar.

Komt over 2 dagen!


Is inmiddels aangepast naar 14 augustus...
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten