Vreselijke timetable voor mij persoonlijk.
Alle interessante artiesten draaien vroeg en tegelijk met elkaar.
Alle interessante artiesten draaien vroeg en tegelijk met elkaar.
Adaro dan toch gewoon haha? Past in je dagopbouw en die 2 nieuwe platen van 'm zijn best wel weer vet (sky is the limit + greta is great remix), gegarandeerd een beetje een DJ set met echt gemixte overgangen en een paar leuke verrassingen.wrote: 20:45 ?
De grens is soms vaag, maar bij haar zou ik het wel schranz noemen jawrote:Is Daniela Haverbeck Hardtechno? Anders daar nog een kijkje nemen en dan kan ik altijd nog naar [KRTM].
Van 2:30 tot 3:30 om precies te zijn.wrote:Heb de app nog niet gecheckt maar begreep van Indy dat Mind Dimension zaterdagnacht om 3 uur draait in de hangout, klopt dat? Zou gunstig zijn, kan ik mooi tijdens die herrie op de nightparty weg
Thanks.wrote:Van 2:30 tot 3:30 om precies te zijn.wrote:Heb de app nog niet gecheckt maar begreep van Indy dat Mind Dimension zaterdagnacht om 3 uur draait in de hangout, klopt dat? Zou gunstig zijn, kan ik mooi tijdens die herrie op de nightparty weg
Komt over 2 dagen!wrote:Is er ook een floorplan van het festivalterrein ergens? Mijn laatste keer decibel was alweer 2012. Ben wel benieuwd hoe alles nu ingedeeld is dit jaar.
wrote:Best pijnlijke overlappingen.