Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel Outdoor 2017
Past

Decibel Outdoor 2017

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Delt-A wrote:@NightFly013, waarom heb je de line-up afbeeldingen uit de openingspost gehaald? Vond dat wel handiger dan ze tussen de comments te moeten zoeken.
Ga ze er straks weer bijzetten....er ging iets fout met het laatste plaatje.

Edit: Openingspost ff een update gegeven :cool:
Last edited by NightFly013 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Paling wrote:
Lennard95 wrote:
Uberhout wrote:Holy shit die Remember & Milennium :love: .
Panic / Balistic staat ook doodleuk op 3/4 stages daar.
Bij Panic 25 years draaide die eerst een uur op de main toen een anderhalf uur als Forze dj team en toen nog een uur b2b met Paul elstak bij de freestyle :lol:
Zo raar is dat toch niet, op een feest wat Panic 25 Years heet..?
Geeft toch maar aan dat het best een held is
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Partyraiser draait 6 uur achter elkaar op BKJN ofzo, is 'ie daarom dan ook een held? Artiesten op X-Qlusive ook en op Thrillogy was dat ook altijd het geval.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
TheNabster wrote:
desondanks verbaasd het me altijd weer dat er bergen mensen zijn die tegen de tijd dat het uitverkocht is ineens nog massaal opzoek gaan naar een kaartje >.< een gewaarschuwd mens.....
Dat komt omdat mensen simpele kuddedieren zijn.
Als het uitverkocht is krijgt men het gevoel 'iets te missen', 'shit daar moeten we ook heen'.
Zijn er nog wel kaarten verkrijgbaar: 'zie je wel het is helemaal niet uitverkocht, zo geweldig kan het niet zijn'
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
rakkietakkie wrote: Nov 2016 eerste boeking en nu al op een groot festival. Maarja, pijp jezelf naar de top (fatsoenlijk draaien kan ze in mijn ogen niet :lol: veel mixfouten en rare plaatkeuzes)
Wat een ongelofelijk sneue reactie weer dit zeg. "Pijp jezelf naar de top?"
Triest figuur ben jij man, laat mensen gewoon in hun waarde. :/

Ze is inderdaad nog niet lang bezig, maar in 2016 al wel meerdere keren meegemaakt in de buurt en heb me steeds prima vermaakt op haar setjes..Op de talent stage op SSZD Kingsday ook nog pas geleden.
Daarnaast heeft ze een plaat uitgebracht en zit ze sinds februari bij The Wishlist Agency. Combineer dat met een leuk koppie en dan snap ik wel dat ze misschien wel wat gepusht wordt door organisaties ja.

Maar moet zo'n meisje dan "nee" zeggen als ze de kans krijgt om op 1 vd vele stages op Decibel te draaien?! Ze zou er juist blij mee moeten zijn, maar krijgt er nu zo'n opmerking van jou voor terug.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
pecola-tje wrote:
rakkietakkie wrote: Nov 2016 eerste boeking en nu al op een groot festival. Maarja, pijp jezelf naar de top (fatsoenlijk draaien kan ze in mijn ogen niet :lol: veel mixfouten en rare plaatkeuzes)
Wat een ongelofelijk sneue reactie weer dit zeg. "Pijp jezelf naar de top?"
Triest figuur ben jij man, laat mensen gewoon in hun waarde. :/

Ze is inderdaad nog niet lang bezig, maar in 2016 al wel meerdere keren meegemaakt in de buurt en heb me steeds prima vermaakt op haar setjes..Op de talent stage op SSZD Kingsday ook nog pas geleden.
Daarnaast heeft ze een plaat uitgebracht en zit ze sinds februari bij The Wishlist Agency. Combineer dat met een leuk koppie en dan snap ik wel dat ze misschien wel wat gepusht wordt door organisaties ja.

Maar moet zo'n meisje dan "nee" zeggen als ze de kans krijgt om op 1 vd vele stages op Decibel te draaien?! Ze zou er juist blij mee moeten zijn, maar krijgt er nu zo'n opmerking van jou voor terug.
Maar laten we haar idd wel een kans geven. Als ze echt niet kan draaien en veel fouten maakt op dit soort feesten, dan is het denk ik ook zo afgelopen. ;)

Maar dat leuke koppie doet wonderen!

Ik zal eens proberen een kijkje te gaan nemen als ik in de buurt ben en de timetable beetje handig is. Daarna kan ik er pas echt over oordelen natuurlijk. :innocent:
Hardtraxx Veteran
3891 posts member since 2013
last seen 5 minutes ago
Als ik het aantal namen op een aantal stages zo tel kunnen we wel weer een aantal setjes van langer dan een uur verwachten :drool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Decibel Outdoor 2017 (18 t/m 20 augustus 2017, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
EDIT: Zie hierboven :)

Edit Edit: Vind de Nightparty ook matig. Een heel weekend lang Gearbox hoeft om mij ook niet maar ik mis ze over het hele weekend. Nou zou een deel hier dat denk ik helemaal geen probleem vinden. Maar ik vind het wel lekker om zo tegen het einde van het feest nog even heerlijk te raggen.
Last edited by Mongoose on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Fantazoo wrote:Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)
Dit dus.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Joey wrote:
Fantazoo wrote:Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)
Dit dus.
Ik juist heel leuk :) Artifact :worship: A2 gewoon leuk en na AoF vs The Melodyst lekker terug naar de tent

Vrijdag en Zondag vind ik top, boel leuke acts
Last edited by ErikZ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Steeds wel een erg brede smaak in de line-up, wat ik dan persoonlijk een nadeel vind ten opzichte van Defqon.1 (pre party & afterparty) waar je nog een keuze hebt tussen twee verschillende stages. Ik ga toch wel maar ik denk dat veel mensen daardoor afhaken voor een weekend.
Last edited by simon10pont on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
simon10pont wrote:Steeds wel erg brede smaak in de line-up, wat ik dan persoonlijk een nadeel vind ten opzichte van Defqon.1 (pre party & afterparty) waar je nog een keuze hebt tussen twee verschillende stages. Ik ga toch wel maar ik denk dat veel mensen daardoor afhaken voor een weekend.
Die bekrompenheid (noem het maar even zo) of met oogkleppen kijken naar een line up zorgt juist voor een 2/3/4 deling in de scene :/

Laat die mensen die zo kortzichtig zijn inderdaad lekker thuis blijven
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
ErikZ wrote: Die bekrompenheid (noem het maar even zo) of met oogkleppen kijken naar een line up zorgt juist voor een 2/3/4 deling in de scene :/

Laat die mensen die zo kortzichtig zijn inderdaad lekker thuis blijven
Ik beschouw mezelf juist als enorm open minded. Maar vaak zie je dan dat de sfeer een stuk minder is als het om deze gecombineerde line-up's gaat in vergelijking met bijvoorbeeld podia's waar enkel early Hardstyle of Industrial gedraaid wordt.
Last edited by simon10pont on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Had het niet veel spannender verwacht dan dit. Kan er mee leven
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Over het algemeen best tevreden over de weekend line-up.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Mij lijkt Brennan Heart anthem ook redelijk confirmed nu overigens.
Plek op de pre-party, mainstage zaterdag en laatst aangegeven bezig te zijn met een anthem.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Norther66 wrote:Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)
Dit.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
De weekend line-up is niet zo spannend dus ik hou het op de zaterdag
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Paultheone wrote:Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.
Weekend dus, krijg je wel een paar pilsjes aangezien ik je toch wel weer tegen het lijf loop :beer:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Fantazoo wrote:
Paultheone wrote:Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.
Weekend dus, krijg je wel een paar pilsjes aangezien ik je toch wel weer tegen het lijf loop :beer:
Krijg ik bier als ik tegen je frisbee aan loop?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Zamble wrote:
Fantazoo wrote:
Krijg ik bier als ik tegen je frisbee aan loop?
Deal! Moet ik wel eerst even een nieuwe aanschaffen aangezien de vorige Supersized Kingsday niet overleefd heeft.