Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@NightFly013, waarom heb je de line-up afbeeldingen uit de openingspost gehaald? Vond dat wel handiger dan ze tussen de comments te moeten zoeken.


Ga ze er straks weer bijzetten....er ging iets fout met het laatste plaatje.

Edit: Openingspost ff een update gegeven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Lennard95 schreef:
Uberhout schreef:
Holy shit die Remember & Milennium :love: .
Panic / Balistic staat ook doodleuk op 3/4 stages daar.


Bij Panic 25 years draaide die eerst een uur op de main toen een anderhalf uur als Forze dj team en toen nog een uur b2b met Paul elstak bij de freestyle :lol:

Zo raar is dat toch niet, op een feest wat Panic 25 Years heet..?


Geeft toch maar aan dat het best een held is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser draait 6 uur achter elkaar op BKJN ofzo, is 'ie daarom dan ook een held? Artiesten op X-Qlusive ook en op Thrillogy was dat ook altijd het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:

desondanks verbaasd het me altijd weer dat er bergen mensen zijn die tegen de tijd dat het uitverkocht is ineens nog massaal opzoek gaan naar een kaartje >.< een gewaarschuwd mens.....


Dat komt omdat mensen simpele kuddedieren zijn.
Als het uitverkocht is krijgt men het gevoel 'iets te missen', 'shit daar moeten we ook heen'.
Zijn er nog wel kaarten verkrijgbaar: 'zie je wel het is helemaal niet uitverkocht, zo geweldig kan het niet zijn'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nov 2016 eerste boeking en nu al op een groot festival. Maarja, pijp jezelf naar de top (fatsoenlijk draaien kan ze in mijn ogen niet :lol: veel mixfouten en rare plaatkeuzes)

Wat een ongelofelijk sneue reactie weer dit zeg. "Pijp jezelf naar de top?"
Triest figuur ben jij man, laat mensen gewoon in hun waarde. :/

Ze is inderdaad nog niet lang bezig, maar in 2016 al wel meerdere keren meegemaakt in de buurt en heb me steeds prima vermaakt op haar setjes..Op de talent stage op SSZD Kingsday ook nog pas geleden.
Daarnaast heeft ze een plaat uitgebracht en zit ze sinds februari bij The Wishlist Agency. Combineer dat met een leuk koppie en dan snap ik wel dat ze misschien wel wat gepusht wordt door organisaties ja.

Maar moet zo'n meisje dan "nee" zeggen als ze de kans krijgt om op 1 vd vele stages op Decibel te draaien?! Ze zou er juist blij mee moeten zijn, maar krijgt er nu zo'n opmerking van jou voor terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
rakkietakkie schreef:
Nov 2016 eerste boeking en nu al op een groot festival. Maarja, pijp jezelf naar de top (fatsoenlijk draaien kan ze in mijn ogen niet :lol: veel mixfouten en rare plaatkeuzes)

Wat een ongelofelijk sneue reactie weer dit zeg. "Pijp jezelf naar de top?"
Triest figuur ben jij man, laat mensen gewoon in hun waarde. :/

Ze is inderdaad nog niet lang bezig, maar in 2016 al wel meerdere keren meegemaakt in de buurt en heb me steeds prima vermaakt op haar setjes..Op de talent stage op SSZD Kingsday ook nog pas geleden.
Daarnaast heeft ze een plaat uitgebracht en zit ze sinds februari bij The Wishlist Agency. Combineer dat met een leuk koppie en dan snap ik wel dat ze misschien wel wat gepusht wordt door organisaties ja.

Maar moet zo'n meisje dan "nee" zeggen als ze de kans krijgt om op 1 vd vele stages op Decibel te draaien?! Ze zou er juist blij mee moeten zijn, maar krijgt er nu zo'n opmerking van jou voor terug.


Maar laten we haar idd wel een kans geven. Als ze echt niet kan draaien en veel fouten maakt op dit soort feesten, dan is het denk ik ook zo afgelopen. ;)

Maar dat leuke koppie doet wonderen!

Ik zal eens proberen een kijkje te gaan nemen als ik in de buurt ben en de timetable beetje handig is. Daarna kan ik er pas echt over oordelen natuurlijk. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het aantal namen op een aantal stages zo tel kunnen we wel weer een aantal setjes van langer dan een uur verwachten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:05 
 
Hardtraxxer

EDIT: Zie hierboven :)

Edit Edit: Vind de Nightparty ook matig. Een heel weekend lang Gearbox hoeft om mij ook niet maar ik mis ze over het hele weekend. Nou zou een deel hier dat denk ik helemaal geen probleem vinden. Maar ik vind het wel lekker om zo tegen het einde van het feest nog even heerlijk te raggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Fantazoo schreef:
Vind de Nightparty heel matig. Rest van het weekend ziet er wel leuk uit :)

Dit dus.


Ik juist heel leuk :) Artifact :worship: A2 gewoon leuk en na AoF vs The Melodyst lekker terug naar de tent

Vrijdag en Zondag vind ik top, boel leuke acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steeds wel een erg brede smaak in de line-up, wat ik dan persoonlijk een nadeel vind ten opzichte van Defqon.1 (pre party & afterparty) waar je nog een keuze hebt tussen twee verschillende stages. Ik ga toch wel maar ik denk dat veel mensen daardoor afhaken voor een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Steeds wel erg brede smaak in de line-up, wat ik dan persoonlijk een nadeel vind ten opzichte van Defqon.1 (pre party & afterparty) waar je nog een keuze hebt tussen twee verschillende stages. Ik ga toch wel maar ik denk dat veel mensen daardoor afhaken voor een weekend.


Die bekrompenheid (noem het maar even zo) of met oogkleppen kijken naar een line up zorgt juist voor een 2/3/4 deling in de scene :/

Laat die mensen die zo kortzichtig zijn inderdaad lekker thuis blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Die bekrompenheid (noem het maar even zo) of met oogkleppen kijken naar een line up zorgt juist voor een 2/3/4 deling in de scene :/

Laat die mensen die zo kortzichtig zijn inderdaad lekker thuis blijven


Ik beschouw mezelf juist als enorm open minded. Maar vaak zie je dan dat de sfeer een stuk minder is als het om deze gecombineerde line-up's gaat in vergelijking met bijvoorbeeld podia's waar enkel early Hardstyle of Industrial gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het niet veel spannender verwacht dan dit. Kan er mee leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen best tevreden over de weekend line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij lijkt Brennan Heart anthem ook redelijk confirmed nu overigens.
Plek op de pre-party, mainstage zaterdag en laatst aangegeven bezig te zijn met een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De weekend line-up is niet zo spannend dus ik hou het op de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.


Weekend dus, krijg je wel een paar pilsjes aangezien ik je toch wel weer tegen het lijf loop :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Paultheone schreef:
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.


Weekend dus, krijg je wel een paar pilsjes aangezien ik je toch wel weer tegen het lijf loop :beer:

Krijg ik bier als ik tegen je frisbee aan loop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Fantazoo schreef:
Paultheone schreef:
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend. Die zondag wel jarig, dus kan best geinig worden.


Weekend dus, krijg je wel een paar pilsjes aangezien ik je toch wel weer tegen het lijf loop :beer:

Krijg ik bier als ik tegen je frisbee aan loop?


Deal! Moet ik wel eerst even een nieuwe aanschaffen aangezien de vorige Supersized Kingsday niet overleefd heeft.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten