Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Hoe verloopt de kaartverkoop van Decibel eigenlijk? Is dat net zoals Intents na 10 minuten uitverkocht of na een aantal dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Hoe verloopt de kaartverkoop van Decibel eigenlijk? Is dat net zoals Intents na 10 minuten uitverkocht of na een aantal dagen?


Vorig jaar was het niet uitverkocht vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Uniforce schreef:
Hoe verloopt de kaartverkoop van Decibel eigenlijk? Is dat net zoals Intents na 10 minuten uitverkocht of na een aantal dagen?


Vorig jaar was het niet uitverkocht vgm


Vorig jaar was het wel uitverkocht.....maar pas week of 2 voor Decibel zelf.
Dus het loopt niet hard, je hebt alle tijd om een kaartje te kopen dus! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hou er wel rekening mee dat 2015 een verregende kut editie was waardoor minder mensen de haast hadden om voor 2016 kaarten te halen. 2016 was een en al zonneschijn en volgens heel veel mensen een hele goede editie van decibel dus het kan dit jaar zomaar allemaal wat sneller gaan met de kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets sneller zou wel kunnen, maar b2s feesten verkopen tegenwoordig een stuk langzamer danwel niet uit als je het vergelijkt met een paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
hou er wel rekening mee dat 2015 een verregende kut editie was waardoor minder mensen de haast hadden om voor 2016 kaarten te halen. 2016 was een en al zonneschijn en volgens heel veel mensen een hele goede editie van decibel dus het kan dit jaar zomaar allemaal wat sneller gaan met de kaartverkoop.

Dit kan zomaar het geval zijn. Vorig jaar klopte gewoon alles....was een perfecte dag! xd

Thommy schreef:
Iets sneller zou wel kunnen, maar b2s feesten verkopen tegenwoordig een stuk langzamer danwel niet uit als je het vergelijkt met een paar jaar geleden.

Is niet persee een b2s issue.....er zijn tegenwoordig zoveel feesten en Decibel is niet de goedkoopste. Mensen wachten echt tot het laatste moment met een kaartje kopen, kijkende naar het weer en uiteraard de portomonee. Op wat uitzonderingen na, zie Intents en PussyLounge at the Park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klopt. maar dat zie je - op uitzonderingen na - binnen de hele markt. markt is verzadigd. er is gewoon te veel aanbod en voor de prijzen die b2s q-dance enz. vragen zijn er goedkopere alternatieven waar je het net zo naar je zin hebt.

desondanks verbaasd het me altijd weer dat er bergen mensen zijn die tegen de tijd dat het uitverkocht is ineens nog massaal opzoek gaan naar een kaartje >.< een gewaarschuwd mens.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff hele dikke Remember line-up! Jammer dat ik hier (waarschijnlijk) niet bij kan zijn ivm werk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zany & The Beholder is heel erg gaaf! Maar verder ook wel weer wat standaard namen: Josh & Wesz, David Sonar, DBSTF (nu met Deepack dan wel), Luna, Noisecontrollers. Verwacht dat Wild Motherfuckers ook niet zo geweldig gaat worden als dat het kan zijn gezien Zatox z'n classics sets. Tegen die tijd even kijken of ik hier heen wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat moment wanneer de hardcore line up beter is dan de Hardstyle line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima Line-up tot nu toe had op een klein beetje meer extra's verwacht maar ik ga mij wel vermaken.

Dit jaar maar alleen de zaterdag ivm met werk, alleen als weekend line-up heel erg dik is weekend maar overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Panic / Balistic staat ook doodleuk op 3/4 stages daar.


Zal me niks verbazen als ie alsnog pussy lounge er bij pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Holy shit die Remember & Milennium :love: .
Panic / Balistic staat ook doodleuk op 3/4 stages daar.


Bij Panic 25 years draaide die eerst een uur op de main toen een anderhalf uur als Forze dj team en toen nog een uur b2b met Paul elstak bij de freestyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Uberhout schreef:
Holy shit die Remember & Milennium :love: .
Panic / Balistic staat ook doodleuk op 3/4 stages daar.


Bij Panic 25 years draaide die eerst een uur op de main toen een anderhalf uur als Forze dj team en toen nog een uur b2b met Paul elstak bij de freestyle :lol:

Zo raar is dat toch niet, op een feest wat Panic 25 Years heet..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Morgen dus hopelijk de weekend line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoeveel zaterdag ticketen kan je per persoon bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Hoeveel zaterdag ticketen kan je per persoon bestellen?

Normaal gesproken is dat voor de grote feesten 4 per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad 4 per account. Maar je kan wel 4 VIP kaarten, 4 Regular kaarten etc..etc.. bestellen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox, hahahahahahahahahahahaahahahahahaha :lol:

Op de freestyle ook nog. Alsjeblieft, dankjewel. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Zatox, hahahahahahahahahahahaahahahahahaha :lol:

Op de freestyle ook nog. Alsjeblieft, dankjewel. :sleep:


Ik heb gehoord, weet niet of het echt waar is, maar blijkbaar is er nu een regel binnen b2s dat als een gast dj al een keer op PussyLounge heeft gestaan, dat die dan geen 2de keer op PussyLounge mag staan. Of dat echt waar is betwijfel ik....maar ik verbaas mij soms ook van bepaalde namen op PussyLounge stages.

De UP! stage is gewoon een 2de PussyLounge stage nu :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remember :clap: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Ronzz schreef:
Zatox, hahahahahahahahahahahaahahahahahaha :lol:

Op de freestyle ook nog. Alsjeblieft, dankjewel. :sleep:


Ik heb gehoord, weet niet of het echt waar is, maar blijkbaar is er nu een regel binnen b2s dat als een gast dj al een keer op PussyLounge heeft gestaan, dat die dan geen 2de keer op PussyLounge mag staan. Of dat echt waar is betwijfel ik....maar ik verbaas mij soms ook van bepaalde namen op PussyLounge stages.

De UP! stage is gewoon een 2de PussyLounge stage nu :cool:


Zatox bij pussylounge..... ach daarom is het toch ook freestyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook wel eens Titan een plaatje zien draaien op Pussy Lounge. Kan daar juist wel allemaal. Ik vind het eigenlijk gekker dat er organisaties zijn die Zatox op een hardstyle stage willen hebben. :lol: FAKE DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die PYRA maakt wel snel naam als dj zeg...

Nov 2016 eerste boeking en nu al op een groot festival. Maarja, pijp jezelf naar de top (fatsoenlijk draaien kan ze in mijn ogen niet :lol: veel mixfouten en rare plaatkeuzes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@NightFly013, waarom heb je de line-up afbeeldingen uit de openingspost gehaald? Vond dat wel handiger dan ze tussen de comments te moeten zoeken.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten