Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Norther66 schreef:
Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)


Dit inderdaad, vorig jaar eerste decibel weekend meegemaakt, maar zoals je zegt was die sfeer op zondag echt ongekend (L) .

Echter, waar ik de zaterdag line up ook niet heel spannend vond maar wel de keuze begreep moet ik toch zeggen dat deze weekender line up me toch een beetje tegen valt :(

Hoe dan ook, waarschijnlijk toch heel weekend aanwezig vanwege de sfeer op decibel :loving:


Keurig, vriend. Zoals het hoort.
Zitten een aantal toffe acts tussen maar ook een aantal zaken die me niet zo interesseren. Vorig jaar tijdens G4H al weggegaan op de vrijdag, zal wellicht dit jaar ook al tijdens MM zo zijn. Ik ben liever al tijdens de eerste acts (euforisch, vaak ook al leuke setjes) aanwezig dan tijdens de laatste acts die niet zo mijn ding zijn. Op vrijdag op tijd m'n mandje in en zaterdag weer fris op :thumbsup:
Op de nightparty sla ik ook altijd de hardcore over, ga dan liever naar het Beatport of Flügel Café toe.
Zondag is inderdaad zoals gezegd altijd geniaal. Sfeertje is ook altijd prima en qua acts vind ik de zondag ook altijd wel goed te pruimen. Zelfs de Pussylounge Rumble kan ik op zondag altijd wel pruimen, mede vanwege de sfeer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meh, geen B-Front of Phuture Noize. Vond de nightparty line up vorig jaar beter, maar stond toen toch bijna te slapen dus maakt me niet zoveel uit dat er 2 HC acts staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend.


Zelfde hier. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Paultheone schreef:
Twijfel erg tussen alleen zaterdag of een weekend.


Zelfde hier. :(

Weekend!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij twijfel altijd doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Norther66 schreef:
Nou, de sfeer was op zondag vorig jaar echt stukken beter dan op welke stage dan ook zaterdag (waar ik bij was)


Dit.


Sluit ik mij bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag en de Night hebben wel leuke acts maar vind de zondag erg zwak. Maar goed de afsluiter zal wel weer lekker gezellig worden met minus militia tracks en kind van de duivel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zaterdag night party lijkt me helemaal niks met deze line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
We lieten het al eens kort vallen; het Decibel weekend wordt nog vetter! Hoe dan? Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar op een park staan. Op een mooi stuk terrein aan het water, tussen de bomen bevindt zich het nieuwe kampeergedeelte.
De Partyground, Hangout Plaza, Fun Plaza en Central Plaza verhuizen mee, zodat ook de mensen die op groepsvelden staan of in een vaste accommodatie of tent verblijven, zitten nu vertrouwd dichter bij het feest en alle activiteiten.
↠ Benieuwd naar de indeling van het nieuwe campingterrein? Check hier de plattegrond: http://b2s.nl/l/db17weekendsite
↠ Voor meer informatie over het Decibel weekend en tickets kijk je op onze website! #DB17


https://www.b2s.nl/files/DB17WeekendSite.pdf

Alles nu dus aan een kant van het festivalterrein. Positieve ontwikkeling als je het mij vraagt! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hanteren dus eigenlijk weer dezelfde indeling als drie jaar geleden, weer een stukje kleinschaliger en de tent op de oude plek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig, vorig jaar super goed vermaakt. Moet zeggen dat B2S flink met promotie bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Afbeelding


Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe ze de normale camping grounds gaan doen. Want van wat ik mij kan herinneren staat het daar vol met bomen.

Even met google maps gekeken:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe ze de normale camping grounds gaan doen. Want van wat ik mij kan herinneren staat het daar vol met bomen.

Citaat:
Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat de milieuactivisten het maar niet horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of het niet te krap wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe ze de normale camping grounds gaan doen. Want van wat ik mij kan herinneren staat het daar vol met bomen.

Citaat:
Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd


En ik ben dus nog steeds benieuwd hoe ze dat gaan doen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ben benieuwd of het niet te krap wordt.


Ben er ook bang voor, vond het juist superchill aan Decibel dat je alle ruimte had en niet zo hutje mutje zit zoals op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
hutje

Daar zit ik dus het weekend in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
MelvinFR schreef:
hutje

Daar zit ik dus het weekend in.


Niks gaat boven het festival-camping gevoel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, ben overgehaald. Ik zie het allemaal wel.. Kom je koffie zoepn zondagochtend? Klapkoffie kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Partyraiser draait 6 uur achter elkaar op BKJN ofzo, is 'ie daarom dan ook een held? Artiesten op X-Qlusive ook en op Thrillogy was dat ook altijd het geval.


Benny Rodrigues draaide laatst 10 uur solo set en bij die muziek doen djs ook nog een stuk meer.


Maarja Decibel was lit vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Joey schreef:
Partyraiser draait 6 uur achter elkaar op BKJN ofzo, is 'ie daarom dan ook een held? Artiesten op X-Qlusive ook en op Thrillogy was dat ook altijd het geval.


Benny Rodrigues draaide laatst 10 uur solo set en bij die muziek doen djs ook nog een stuk meer.


Maarja Decibel was lit vorig jaar


Ik denk dat jij flink onderschat hoeveel Partyraiser doet tijdens het draaien. Ben geen fan van hem maar draaien kan hij als een van de beste in de hele hard dance scene.

En Benny Rodrigues was bij een recent setje alleen maar met de EQ aan het prutsen wat kats vervelend werd na een tijdje, en dat was een 3 uurs set. Hele tijd cut off, low cut, veel meer gebeurde er niet.

Sowieso is techno draaien en mixen vergelijken met hs/hc mixen echt appels met peren vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optyfen met techno hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 21:23 
 
Hardtraxxer

Vind de weekend lineup wel tegenvallen eerlijk gezegd. Vooral de vrijdag en afterparty... Maar goed door het hele weekend gevoel en de lol die ik heb gehad in die 24h hut morgen maar een kaartje halen!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten