Loes je hebt fans whahawrote:haha tja wie weet...... een aantal heb ik al een keer gezien hoorwrote:Dit keer komt er vast weer een HT meeting, ik mag toch aannemen van alle mannen hier dat die verwachten dat jij je gezicht eens laat zien mevrouwwrote:whoehoeeeee aanwezig!! word mn vierde decibel en hoplijk weer net zo mooi als alle andere jaren
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dit jaar gaat de 1e keer worden, ben zeer benieuwd naar het event! Ook Defqon.1 en Mysteryland ga ik dit jaar voor het eerst meemaken.
Hij is kaal. Dat zegt genoeg.wrote:haha is ie zo gevaarlijk!?
Maar meeting moet sowieso, er zijn volgens mij weer zat mensen aanwezig om het gezellig te maken
Mijn kaalheid maakt mij gevaarlijk ? Bovendien ben ik niet altijd kaal maargoed, toch wel gaaf dat het me gevaarlijk maaktwrote:Hij is kaal. Dat zegt genoeg.wrote:haha is ie zo gevaarlijk!?
Maar meeting moet sowieso, er zijn volgens mij weer zat mensen aanwezig om het gezellig te maken
Nee als je haar op je arm hebt ben je niet altijd kaal, dat klopt.wrote:Mijn kaalheid maakt mij gevaarlijk ? Bovendien ben ik niet altijd kaal maargoed, toch wel gaaf dat het me gevaarlijk maakt
Een wolf in schaapskleren noemt men dit.
Lekker jong ben je ookwrote:Nee als je haar op je arm hebt ben je niet altijd kaal, dat klopt.wrote:Mijn kaalheid maakt mij gevaarlijk ? Bovendien ben ik niet altijd kaal maargoed, toch wel gaaf dat het me gevaarlijk maakt
Een wolf in schaapskleren noemt men dit.
Als iemand nog een plaatsje vrijheeft in de auto, en langs Hengelo of in de buurt komt, laat het me dan ff weten AUB via PM 
x2wrote:Meeting op Decibel lijkt me wel chill
Doen! Dat wordt sowieso een mooie meeting als het lekker weer is!wrote:x2wrote:Meeting op Decibel lijkt me wel chill
ik wil niet weten waar jij naar kijkt op een festivalwrote:Bloten basten
Kansloze gedoe, hou toch je shirt aan man !
Nee tegen iemand aanlopen die nat is met een blote borst dat is lekker, heb ik liever dat er een nat shirtje tussenzit.wrote:Lekker toch. Vind een nat shirt dat doorweekt is door zweet niet echt fijn..
Plus dat als je je shirt aanhoud je minder zweet als zonder shirt
x2wrote:Nee tegen iemand aanlopen die nat is met een blote borst dat is lekker, heb ik liever dat er een nat shirtje tussenzit.wrote:Lekker toch. Vind een nat shirt dat doorweekt is door zweet niet echt fijn..
Plus dat als je je shirt aanhoud je minder zweet als zonder shirt
Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Ik hou m'n shirt normaal gesproken liever aan maar vorig jaar was dat op een gegeven moment echt niet meer te doen.
Ik hou m'n shirt normaal gesproken liever aan maar vorig jaar was dat op een gegeven moment echt niet meer te doen.
Tis gewoon echt 100 % zo, dat als je je shirt uitdoet je meer zweet ...wrote:Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Jou shirt neemt namelijk je zweet op, als ik mijn shirt uitdoe begint het ook altijd overal te kriebelen en te jeuken, heel irritant ...
G
wrote:Tis gewoon echt 100 % zo, dat als je je shirt uitdoet je meer zweet ...wrote:Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Jou shirt neemt namelijk je zweet op, als ik mijn shirt uitdoe begint het ook altijd overal te kriebelen en te jeuken, heel irritant ...
zonder shirt is altijd fijner
en ik heb nooit erges last van
Irritanter is als je shirt zo tegen je lichaam aan plakt dat je net zo goed onder de douche kan gaan staan. Nee sorry, dan doe ik t liever uit. Gooi ook om de zoveel tijd ff een flesje water over me heen, geeft ook net ff wat extra verkoeling.wrote:Tis gewoon echt 100 % zo, dat als je je shirt uitdoet je meer zweet ...wrote:Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Decibel was tegen de 30 graden aan, niet meer dan logisch dat je dan ontbloot over zo'n feest loopt. Op het strand (waar je niets doet) ga je toch ook niet met je shirt aan zonnen omdat je dan minder zweet...
Misschien trek ik mn zwembroek wel aan 
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Of n badjaswrote:Misschien trek ik mn zwembroek wel aan
Was er een badjas rage dan?wrote:Of n badjaswrote:Misschien trek ik mn zwembroek wel aanRage is toch, voorbij niet dan?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Nu ja "Rage" Er gingen toch vaak mensen naar feesten met Badjassen aanwrote:Was er een badjas rage dan?wrote:Of n badjaswrote:Misschien trek ik mn zwembroek wel aanRage is toch, voorbij niet dan?
maar ik ben nog nooit naar een Festival gweest, op alle indoor feestjes gaat altijd mn t-shirt uit maar ik transpireer nogal snel dat ik denk dat mn broek door zweet doorweekt word
Edit- Er is hier zelfs nog een topic over
Badjassen op feesten.
Heb ik ook steeds, dat jeuken is echt zooo irritant!wrote:Tis gewoon echt 100 % zo, dat als je je shirt uitdoet je meer zweet ...wrote:Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Mijn shirt gaat niet meer zo snel uit als vroeger. Had het 1 keer aangelaten voor te zien of het nog zo jeukte maar met shirt was idd minder.
Sta je om de 2 min op je rug te krabben, dat is het ook niet.
anti-transpirante deo is DE oplossing jongens 
Heb het dan niet direct over een feest als decibel maar ieder ander feestwrote:Irritanter is als je shirt zo tegen je lichaam aan plakt dat je net zo goed onder de douche kan gaan staan. Nee sorry, dan doe ik t liever uit. Gooi ook om de zoveel tijd ff een flesje water over me heen, geeft ook net ff wat extra verkoeling.wrote:Tis gewoon echt 100 % zo, dat als je je shirt uitdoet je meer zweet ...wrote:Zonder shirt is wel frisser dan met shirt.
Decibel was tegen de 30 graden aan, niet meer dan logisch dat je dan ontbloot over zo'n feest loopt. Op het strand (waar je niets doet) ga je toch ook niet met je shirt aan zonnen omdat je dan minder zweet...
En tis ieder zijn eigen ervaring, ik hou em persoonlijk liever aan
Who was there
Nobody has said they're going yet.