Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor de mensen die naar hardbass zijn gegaan op 14-02-2009 hebben jullie vast wel gemerkt dat er een stel badjassen rond liepen, ik moet zeggen die was een groot succes en het hakt ook nog lekker :evil:

daarom wil ik jullie vragen op in qontrol en nog veel meer feesten, ook in badjas te gaan.
voeg jezelf dan ff toe op Badjasse.hyves.nl

groeten de badmeister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat meen je toch niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[Badjas]Joran schreef:
Nu maar weer nieuwe outfits bedenken voor de rest van t jaar.. ;)

jurken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jah echt wel, het was een groot succes.. we dachten even leip te doen maar we hebben meer aandacht gekregen dan verwacht, zowel zeer vrouwelijk als egte mannelijke fans die nu ook al besloten hebben op in qontrol te komen in deze uitermate zachte badjassen :P

alleen jammer dat ik de rest van me outfit kwijt ben geraakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
[Badjas]Joran schreef:
Nu maar weer nieuwe outfits bedenken voor de rest van t jaar.. ;)

jurken :')


neej geen jurken :P badjas :cool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
wtf xD


haha jah eigenlijks is het wel gek, maar wat moet je anders? zondags kleding? :P

je moet maar eens een badjas aan doen, trainingsbroek en keihard knallen :P

zoooo bevredigend :evil:
neej maar tis wel vet. iig de meiden dachten er zo over ;) alleen ze zijn vaak teleurgesteld (wij niet) dat we er wat onder aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had jullie al zien lopen op Nijmegen centraal, en toen d8 ik nog 'zullen die naar hardbass gaan of erges naar de carnaval?' ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim schreef:
Ik had jullie al zien lopen op Nijmegen centraal, en toen d8 ik nog 'zullen die naar hardbass gaan of erges naar de carnaval?' ^^


da ken helaas niet kloppe want wij komen uit friesland :P, maar tog leuk geprobeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou snap ik waarom jullie badjassen aan doen.. Jullie komen uit het hoge noorden! Daar zijn zitten ze allemaal wat dichter bij de noordpool en daar trekt de kou wat harder aan hun verstand! :lol:

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Nou snap ik waarom jullie badjassen aan doen.. Jullie komen uit het hoge noorden! Daar zijn zitten ze allemaal wat dichter bij de noordpool en daar trekt de kou wat harder aan hun verstand! :lol:

Haha


:P nou laatst was het anders kouder in het zuiden, hier 2 graden en in limburg -20
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-tail schreef:
Tim schreef:
Ik had jullie al zien lopen op Nijmegen centraal, en toen d8 ik nog 'zullen die naar hardbass gaan of erges naar de carnaval?' ^^


da ken helaas niet kloppe want wij komen uit friesland :P, maar tog leuk geprobeerd


Ah waren jullie dat niet dan...op Nijmegen CS stonden dr namelik ook een stuk of 5 met witte badjas en zo'n hoed met roze hartjes ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maar doe eens gek en voeg je toe op badjasse.hyves.nl :P dan weet je waar je moet oppassen voor badjas gekte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 22:21 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 11:54 
 
Hardtraxxer

OMG :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom in de wereld van de badjassen :P

we zijn geniaal achterlijk :woot: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke dat is best wel lelijk eigenlijk :lol: :lol: :lol: xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ah normaal doen kunnen we wel, alleen je moet tog je gekheid ergens aan kwijt, en carnaval is voor mij niet genoeg :P :evil:, hardstyle heeft leukere kleurtjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak geen hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Badjassen haha, hoe verzin je het XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Nou snap ik waarom jullie badjassen aan doen.. Jullie komen uit het hoge noorden! Daar zijn zitten ze allemaal wat dichter bij de noordpool en daar trekt de kou wat harder aan hun verstand! :lol:

Haha


+1 hahaahha xd xd

Leuk idee, maar wordt misschien een beetje zo'n hype dit? Als er teveel mensen dit gaan doen worden onze feesten ineens als badjasstyle gekwalificeerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Nou snap ik waarom jullie badjassen aan doen.. Jullie komen uit het hoge noorden! Daar zijn zitten ze allemaal wat dichter bij de noordpool en daar trekt de kou wat harder aan hun verstand! :lol:

Haha


+1 hahaahha xd xd

Leuk idee, maar wordt misschien een beetje zo'n hype dit? Als er teveel mensen dit gaan doen worden onze feesten ineens als badjasstyle gekwalificeerd..


tjah maar op in qontrol is het wel lache om hele groep badjasse te hebbe :P en verder zijn wij toch de enige echte :P. maar t ging me meer om de badjas leden op hyves :) er zijn vet veel foto's gemaakt en die wil ik zien :P.. weet amper meer wat van het feesie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 11:11 
 
Hardtraxx Newbie

.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten