Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel outdoor
Past

Decibel outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Als het er tijdens Bob-Front en Delete maar niet te druk is. Voor de rest weinig boeiende namen daar.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zijn gelukkig niet zo'n populaire namen nee!
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
TiMOTHYb wrote:Zijn gelukkig niet zo'n populaire namen nee!
Weinig interessante namen persoonlijk he :P .
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
TiMOTHYb wrote:Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.
Oh op die fiets. Ja, het zal er ongetwijfeld druk zijn op die momenten, zeker als het ook regent. Maar ik verwacht (en hoop) niet zo'n stervensdrukke tent als bijv. tijdens een Warface.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
TiMOTHYb wrote:Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.
Tijdens Delete is het ook Rebelion, dus hoop dat alle fanboys lekker naar Xtreme gaan :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
Tijdens Delete is het ook Rebelion, dus hoop dat alle fanboys lekker naar Xtreme gaan :thumbsup:
Dan zal het bij Delete wel rustiger zijn. De Rebelion hype is verre van over.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
eunert wrote:Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.
Decibel outdoor (19 t/m 21 augustus 2016, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Ik vind het waardeloze communicatie en zeer klantonvriendelijk. De enige die bericht hebben gekregen zijn de originele kopers via 1 los mailtje. Die kan makkelijk over het hoofd gezien worden aangezien de meesten mensen op vakantie zijn. Iedereen die een kaartje via Ticketswap heeft gekocht heeft deze informatie dus niet. Hoe moeten al die mensen ooit weten dat je een kopie van een identiteitsbewijs dient mee te nemen?

Denk dat b2s zich eens achter te oren moet krabben waar ze mee bezig zijn, want als ze daadwerkelijk al die mensen gaan weigeren die geen kopie van het ID hebben zal het hoogstwaarschijnlijk één grote puinhoop daar worden.
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Hahaha dat gaat een puinhoop worden idd.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
MelvinFR wrote:
eunert wrote:Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.
Decibel outdoor (19 t/m 21 augustus 2016, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Ik vind het waardeloze communicatie en zeer klantonvriendelijk. De enige die bericht hebben gekregen zijn de originele kopers via 1 los mailtje. Die kan makkelijk over het hoofd gezien worden aangezien de meesten mensen op vakantie zijn. Iedereen die een kaartje via Ticketswap heeft gekocht heeft deze informatie dus niet. Hoe moeten al die mensen ooit weten dat je een kopie van een identiteitsbewijs dient mee te nemen?

Denk dat b2s zich eens achter te oren moet krabben waar ze mee bezig zijn, want als ze daadwerkelijk al die mensen gaan weigeren die geen kopie van het ID hebben zal het hoogstwaarschijnlijk één grote puinhoop daar worden.
Meen me te herinneren dat het ooit ook eens met defqon.1 was omdat er toen veel nep kaarten in de omloop waren.
Je mag toch aan nemen dat mensen ondertussen wel weten dat je een ID mee moet nemen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Miwer wrote:Meen me te herinneren dat het ooit ook eens met defqon.1 was omdat er toen veel nep kaarten in de omloop waren.
Je mag toch aan nemen dat mensen ondertussen wel weten dat je een ID mee moet nemen.
Lees jij wel? Je dient een kopie van het identiteitsbewijs mee te nemen van de naam die op te kaarten staan. Zou jij zomaar een kopietje sturen naar een wildvreemde?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Lezen

edit; terror026 was me voor
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Hoe achterlijk is dat dan xd :lol:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Kan me niet voorstellen dat ze mensen gaan weigeren.
R
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2016
last seen Feb 2019
Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
RanDyJ14 wrote:Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.
Nee dat klopt, heb ook wel eens een kopie van mijn ID verzonden. Maar lijkt me wel dat sommige mensen daar huiverig voor zijn.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
RanDyJ14 wrote:Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.
Dat klopt, echter heb je tegenwoordig erg veel last van identiteitsfraude..
Marktplaats accountje aanmaken op jouw naam, vooruitbetalen, als bewijs even de foto van je ID-Kaart (die jij uit goed fatsoen hebt gestuurd zodat de desbetreffende persoon naar Decibel kon gaan) en jij bent de lul.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Net geld ontvangen voor m'n kaartje dus ik maak me niet meer druk :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
MelvinFR wrote:

Gaat wel om een weekendticket.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 20 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:
Vrijdag en zaterdag tot nu toe niets te klagen, als ik buienradar mag geloven.
Zondag is het nog niet alles.

Toch al erg veel zin in!
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago

Geen probleem dus
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
tommeh wrote:Decibel outdoor (19 t/m 21 augustus 2016, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Geen probleem dus
En wie is die mark die dat beweert?
Volgens mij gaat die af op ervaring van voorgaande jaren.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
kriek4 wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:
Vrijdag en zaterdag tot nu toe niets te klagen, als ik buienradar mag geloven.
Zondag is het nog niet alles.

Toch al erg veel zin in!
Zondag staan we waarschijnlijk toch heel de dag in die tent dus dat boeit me niet zo veel, laat het vrijdag en zaterdag maar goed zijn 'fingers crossed' :yay:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Miwer wrote:
tommeh wrote:Decibel outdoor (19 t/m 21 augustus 2016, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Geen probleem dus
En wie is die mark die dat beweert?
Volgens mij gaat die af op ervaring van voorgaande jaren.
Medewerker ticketswap. Heeft ook een telefoonnummer gegeven voor als er problemen zijn ter plaatse