Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het er tijdens Bob-Front en Delete maar niet te druk is. Voor de rest weinig boeiende namen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zijn gelukkig niet zo'n populaire namen nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zijn gelukkig niet zo'n populaire namen nee!


Weinig interessante namen persoonlijk he :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.


Oh op die fiets. Ja, het zal er ongetwijfeld druk zijn op die momenten, zeker als het ook regent. Maar ik verwacht (en hoop) niet zo'n stervensdrukke tent als bijv. tijdens een Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.


Tijdens Delete is het ook Rebelion, dus hoop dat alle fanboys lekker naar Xtreme gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee ik bedoel meer dat je er vergif op in kunt nemen dat tijdens die twee namen de Loudness propvol staat. Als er tenminste geen megaheadliner tegelijk ergens draait.


Tijdens Delete is het ook Rebelion, dus hoop dat alle fanboys lekker naar Xtreme gaan :thumbsup:


Dan zal het bij Delete wel rustiger zijn. De Rebelion hype is verre van over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eunert schreef:
Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.


Afbeelding

Ik vind het waardeloze communicatie en zeer klantonvriendelijk. De enige die bericht hebben gekregen zijn de originele kopers via 1 los mailtje. Die kan makkelijk over het hoofd gezien worden aangezien de meesten mensen op vakantie zijn. Iedereen die een kaartje via Ticketswap heeft gekocht heeft deze informatie dus niet. Hoe moeten al die mensen ooit weten dat je een kopie van een identiteitsbewijs dient mee te nemen?

Denk dat b2s zich eens achter te oren moet krabben waar ze mee bezig zijn, want als ze daadwerkelijk al die mensen gaan weigeren die geen kopie van het ID hebben zal het hoogstwaarschijnlijk één grote puinhoop daar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha dat gaat een puinhoop worden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:24 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
eunert schreef:
Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.


Afbeelding

Ik vind het waardeloze communicatie en zeer klantonvriendelijk. De enige die bericht hebben gekregen zijn de originele kopers via 1 los mailtje. Die kan makkelijk over het hoofd gezien worden aangezien de meesten mensen op vakantie zijn. Iedereen die een kaartje via Ticketswap heeft gekocht heeft deze informatie dus niet. Hoe moeten al die mensen ooit weten dat je een kopie van een identiteitsbewijs dient mee te nemen?

Denk dat b2s zich eens achter te oren moet krabben waar ze mee bezig zijn, want als ze daadwerkelijk al die mensen gaan weigeren die geen kopie van het ID hebben zal het hoogstwaarschijnlijk één grote puinhoop daar worden.

Meen me te herinneren dat het ooit ook eens met defqon.1 was omdat er toen veel nep kaarten in de omloop waren.
Je mag toch aan nemen dat mensen ondertussen wel weten dat je een ID mee moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Meen me te herinneren dat het ooit ook eens met defqon.1 was omdat er toen veel nep kaarten in de omloop waren.
Je mag toch aan nemen dat mensen ondertussen wel weten dat je een ID mee moet nemen.


Lees jij wel? Je dient een kopie van het identiteitsbewijs mee te nemen van de naam die op te kaarten staan. Zou jij zomaar een kopietje sturen naar een wildvreemde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lezen

edit; terror026 was me voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:43 
 
Hardtraxxer

Hoe achterlijk is dat dan xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat ze mensen gaan weigeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:46 
 
Hardtraxx Newbie

Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RanDyJ14 schreef:
Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.


Nee dat klopt, heb ook wel eens een kopie van mijn ID verzonden. Maar lijkt me wel dat sommige mensen daar huiverig voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RanDyJ14 schreef:
Kopie van je id kan geen kwaad, moet alleen sommige delen weghalen. Check maar eens op Google met de trefwoorden kopie id. Er is daar zelfs n app voor.


Dat klopt, echter heb je tegenwoordig erg veel last van identiteitsfraude..
Marktplaats accountje aanmaken op jouw naam, vooruitbetalen, als bewijs even de foto van je ID-Kaart (die jij uit goed fatsoen hebt gestuurd zodat de desbetreffende persoon naar Decibel kon gaan) en jij bent de lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Net geld ontvangen voor m'n kaartje dus ik maak me niet meer druk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
eunert schreef:
Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.


Afbeelding

Ik vind het waardeloze communicatie en zeer klantonvriendelijk. De enige die bericht hebben gekregen zijn de originele kopers via 1 los mailtje. Die kan makkelijk over het hoofd gezien worden aangezien de meesten mensen op vakantie zijn. Iedereen die een kaartje via Ticketswap heeft gekocht heeft deze informatie dus niet. Hoe moeten al die mensen ooit weten dat je een kopie van een identiteitsbewijs dient mee te nemen?

Denk dat b2s zich eens achter te oren moet krabben waar ze mee bezig zijn, want als ze daadwerkelijk al die mensen gaan weigeren die geen kopie van het ID hebben zal het hoogstwaarschijnlijk één grote puinhoop daar worden.


Gaat wel om een weekendticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 08:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:22 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:


Vrijdag en zaterdag tot nu toe niets te klagen, als ik buienradar mag geloven.
Zondag is het nog niet alles.

Toch al erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Geen probleem dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:18 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Afbeelding

Geen probleem dus

En wie is die mark die dat beweert?
Volgens mij gaat die af op ervaring van voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Het weer gaat er wel steeds beter uitzien :cool: en de kriebels worden steeds groter :clap:


Vrijdag en zaterdag tot nu toe niets te klagen, als ik buienradar mag geloven.
Zondag is het nog niet alles.

Toch al erg veel zin in!


Zondag staan we waarschijnlijk toch heel de dag in die tent dus dat boeit me niet zo veel, laat het vrijdag en zaterdag maar goed zijn 'fingers crossed' :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
tommeh schreef:
Afbeelding

Geen probleem dus

En wie is die mark die dat beweert?
Volgens mij gaat die af op ervaring van voorgaande jaren.

Medewerker ticketswap. Heeft ook een telefoonnummer gegeven voor als er problemen zijn ter plaatse
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten