Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Miwer schreef:
tommeh schreef:
Afbeelding

Geen probleem dus

En wie is die mark die dat beweert?
Volgens mij gaat die af op ervaring van voorgaande jaren.

Medewerker ticketswap. Heeft ook een telefoonnummer gegeven voor als er problemen zijn ter plaatse


Zou jij mij die in een PB kunnen sturen? :innocent:
Heb zelf twee zaterdag tickets, parkeer en locker ticket via Ticketswap gekocht 1,5 maand terug, zou zuur zijn al sta ik daar voor de ingang en niet binnen kom, zo maar even 170 euro de sloot in :lol:

Voor mijn vriendin de eerste keer Decibel en voor mij al wat jaren terug dat ik geweest ben, moet zeggen dat het nu toch erg begint te kriebelen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de zaterdagtickets geld het personaliseren niet, hebben ze al in een bericht gemeld. Enkel weekend tickets, die dus blijkt nu ook niet gecontroleerd zullen worden op ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het chatbericht al afgesloten zo te zien... maar volgensmij was het gewoon het standaard nummer van ticketswap
Telefoon: 020-3080676
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik vreemd vind, vorig jaar hadden 43.000 mensen zich aangemeld op Facebook bij het event op zaterdag.
Dit jaar maar 18.000 :oh:
Dat is toch wel een bizar groot verschil? Zou het zo rustig worden.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is ook een Decibel Outdoor Evenement door Hard News (waarom?), daar gaan 5 FB vrienden van me naar toe, 3 van die 5 staan niet op aanwezig bij het echte Facebook evenement van Decibel.

Heb ook wel eens vrienden die denken zich op aanwezig gezet te hebben op een feest terwijl het dan eigenlijk bijvoorbeeld Artiest @ Feest is. Maar dat staat niet in de titel van dat feest en is niet af te leiden uit de afbeelding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Wat ik vreemd vind, vorig jaar hadden 43.000 mensen zich aangemeld op Facebook bij het event op zaterdag.
Dit jaar maar 18.000 :oh:
Dat is toch wel een bizar groot verschil? Zou het zo rustig worden.. :(


Was er vorig jaar de optie geïnteresseerd al? Dat is altijd de eerste optie die je aanvinkt wanneer je het event voorbij ziet komen op je FB tijdlijn, dat zijn er ook weer 13K. Kan me niet voorstellen dat er maar 18K komt, dan kan B2S net zo goed stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
hurricane schreef:
Wat ik vreemd vind, vorig jaar hadden 43.000 mensen zich aangemeld op Facebook bij het event op zaterdag.
Dit jaar maar 18.000 :oh:
Dat is toch wel een bizar groot verschil? Zou het zo rustig worden.. :(


Was er vorig jaar de optie geïnteresseerd al? Dat is altijd de eerste optie die je aanvinkt wanneer je het event voorbij ziet komen op je FB tijdlijn, dat zijn er ook weer 13K. Kan me niet voorstellen dat er maar 18K komt, dan kan B2S net zo goed stoppen.

Ja die optie was er vorig jaar ook, toen 1,6K. Maar misschien dat er nu meer zijn aangemeld bij het event van de artiesten zoals Delt-A zegt. Ben benieuwd hoe druk t word :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Facebook meldde ze wel uit te verkopen deze week. Dat zou ik ook zeggen als organisatie zijnde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wow 323 zaterdag tickets te koop op TicketSwap :$

Iets meer dan 100 weekendtickets, wow

Edit: Decibel outdoor – the weekend is uitverkocht!

Yeah right xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 16:35 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Wow 323 zaterdag tickets te koop op TicketSwap :$
Edit: Decibel outdoor – the weekend is uitverkocht!

Yeah right xd


Geloof het zelf ook niet echt haha. Mja ik heb nog 1 weekend ticket east over, meer kans voor mij om die te verkopen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nu pas gaan posten dat het bijna is uitverkocht dan weet je dat het totaal niet zo is. Zeker als je het aantal tickets bekijkt dat op ticketswap staat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Dit feest raakt op miraculeuze wijze op donderdag ofzo nog gewoon uitverkocht..

Want dat staat natuurlijk beter online dan een niet uitverkochte decibel.

Iemand kratje bier wedden dat het morgen uitverkoopt ? :whistle: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RTM93 schreef:
Dit feest raakt op miraculeuze wijze op donderdag ofzo nog gewoon uitverkocht..

Want dat staat natuurlijk beter online dan een niet uitverkochte decibel.

Iemand kratje bier wedden dat het morgen uitverkoopt ? :whistle: :beer:


1 biertje ook goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:29 
 
Hardtraxxer

Het verkoopt ook niet natuurlijk als dit feest niet uitverkocht raakt, parade paardje van B2S.
Dan maar zeggen dat het uitverkocht is terwijl dit waarschijnlijk totaal niet het geval gaat zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mua.

Waarom zouden ze 3 dagen voor het evenement al aan 'damage control' beginnen? Hoezo niet één dag voor het event?

Zo lopen ze veel kosten mis aan onverkoopte kaarten, aangezien ze nu dan genoodzaakt zijn de officiele kaartverkoop te stoppen. Zodat het echt lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Mua.

Waarom zouden ze 3 dagen voor het evenement al aan 'damage control' beginnen? Hoezo niet één dag voor het event?

Zo lopen ze veel kosten mis aan onverkoopte kaarten, aangezien ze nu dan genoodzaakt zijn de officiele kaartverkoop te stoppen. Zodat het echt te laten lijkt.


Inderdaad. Het weer wordt ook steeds beter, het zou gewoon dom zijn om de officiële kaartverkoop nu al te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag avond rond een uur of 8 lijkt me een mooi tijdstip om te zeggen dat het is 'uitverkocht'. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 21:47 
 
Hardtraxxer

De timetable is nog steeds niet verwerkt in de app :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel, erg veel zin in! 2-Sidez, Delete VIP, The Fusion of Sound en Main Concern vs Mind Dimension & Malice zijn zekerheidjes, derest zien we daar wel! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in! Wordt vast een mooi weekendje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

De weersvoorspellingen zijn veel beter geworden. Zoals het er nu naar uit ziet dan hoeven we geen enkel drupje te verwachten.

Lekker in de zon een dansje doen. Geeft toch wel extra sfeer ten opzichte van regen ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Eerste keer Decibel, erg veel zin in! 2-Sidez, Delete VIP, The Fusion of Sound en Main Concern vs Mind Dimension & Malice zijn zekerheidjes, derest zien we daar wel! ^^

Precies dit + B-Front

Wordt ongetwijfeld een mooie dag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:57 
 
Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
De timetable is nog steeds niet verwerkt in de app :thumbdown:

Is nu wel verwerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Goede temperatuur voor een festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tas e.d. zo goed als gepakt.. hopelijk blijft het weer een beetje normaal dan maken we er weer een knalfuif van!! De zin begint nu echt te komen!! :yay: :clap: :beer:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten