Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
yannickvk schreef:
weet iemand wat die unchained (extreme loudness) zowel draait?


Dat wat onder de term Extreme Loudness valt :) Ik weet in ieder geval dat ze vaak diverse tracks draaien en het allemaal knap doormixen.


Hij ;)

Gewoon weer zo'n push projectje. Heeft pas sinds de bekendmaking van de Decibel line-up Facebook.
Leuk voor hem dat hij er staat hoor, maar laat hem dan gewoon openen. Komt net kijken en krijgt dan meteen een plek om half 9 op de Extreme Loudness, beetje lelijk tegenover de gasten die al wel een tijdje meedraaien vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Heeft pas sinds de bekendmaking van de Decibel line-up Facebook.

Wat is dit nou weer voor lulverhaal? :lol:
Waarschijnlijk heeft hij zijn oude berichten verwijderd, maar zijn FB-pagina bestaat al sinds 2013:
https://www.facebook.com/Unchaineddj/ab ... =page_info

Ken hem verder ook niet, maar hij heeft al sinds 2013 op verschillende feesten gedraaid (CRAFT, Penoze, Outdoor Stereo, Adaro's Dark Universe Night) en hij is lid van die andere act "De Snoeiploeg".
Het tijdstip waarop hij staat ingedeeld is dan wel weer een beetje vreemd inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Basxt schreef:
yannickvk schreef:
weet iemand wat die unchained (extreme loudness) zowel draait?


Dat wat onder de term Extreme Loudness valt :) Ik weet in ieder geval dat ze vaak diverse tracks draaien en het allemaal knap doormixen.


Hij ;)


Oh, was altijd een duo namelijk. Zal wel recent veranderd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
chas1n schreef:
wootum schreef:

Denk maar afsluiten bij Main Concern, want heb ik geen zin in Alpha Twins.


Is dat zo'n straf dan :P ?

Haha, nee zeker niet. Maar heb niks met Malice en Mind Dimension doet me meestal ook niet super veel.


Wtf, op de een of andere manier nooit opgevallen dat ze met Mind Dimension en Malice staan >.< :/ . Twijfelgevalletje nu of ik daar ga afsluiten. Al is er persoonlijk sowieso weinig boeiends overal het laatste uurtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Concern & Mind Dimension is een prima combinatie, maar vind Malice daar echt totaaaal niet bij passen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dit feest raakt op miraculeuze wijze op donderdag ofzo nog gewoon uitverkocht..

Want dat staat natuurlijk beter online dan een niet uitverkochte decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoiets denk ik :)

13.00 – 14.30 Sound Rush
14.30 – 15.30 Da Tweekaz
15.30 – 16.30 Atmozfears
16.30 – 18.00 Brennan Heart & Wildstylez
18.00 – 19.30 The Fusion of Sound feat. Donkey Rollers, The Pitcher & Zany
19.30 – 20.00 Bass Modulators
20.00 – 20.15 15 years of Decibel show
20.15 – 21.00 Frequencerz
21.00 – 21.30 2-Sidez live
21.30 – 22.30 Alpha Twins
22.40 – 23.00 Endshow

(dit zou imo ook een prima line up zijn voor een hardstyle feestje :loving: :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dit feest raakt op miraculeuze wijze op donderdag ofzo nog gewoon uitverkocht..

Want dat staat natuurlijk beter online dan een niet uitverkochte decibel.


Goed om te weten... want was anders "net te laat" met kaartje kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

''In het weekend lijken we met het doortrekken van de inmiddels op volle toeren draaiende depressie de volle laag te krijgen. Veel neerslag; vooral zaterdag met een wat koudere bovenlucht buiig van karakter waarbij we onweer niet uit moeten sluiten. Het is natuurlijk nog afwachten hoe ver de depressie uitdiept en wat de exacte koers zal zijn maar mogelijk komt er aan een kust een windkracht 6 tot 7 te staan, met windstoten ook landinwaarts tot zo’n 80 km/uur''

Top Decibel weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 16:38 
 

ErikZ schreef:
''In het weekend lijken we met het doortrekken van de inmiddels op volle toeren draaiende depressie de volle laag te krijgen. Veel neerslag; vooral zaterdag met een wat koudere bovenlucht buiig van karakter waarbij we onweer niet uit moeten sluiten. Het is natuurlijk nog afwachten hoe ver de depressie uitdiept en wat de exacte koers zal zijn maar mogelijk komt er aan een kust een windkracht 6 tot 7 te staan, met windstoten ook landinwaarts tot zo’n 80 km/uur''

Top Decibel weer :thumbsup:


Ik zat nog te twijfelen om te gaan ivm de prijs en de lineup, maar dit is de druppel. Ik ga niet net als vorig jaar 80 eu betalen om de hele dag in de regen te staan of in een veel te volle tent. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
ErikZ schreef:
''In het weekend lijken we met het doortrekken van de inmiddels op volle toeren draaiende depressie de volle laag te krijgen. Veel neerslag; vooral zaterdag met een wat koudere bovenlucht buiig van karakter waarbij we onweer niet uit moeten sluiten. Het is natuurlijk nog afwachten hoe ver de depressie uitdiept en wat de exacte koers zal zijn maar mogelijk komt er aan een kust een windkracht 6 tot 7 te staan, met windstoten ook landinwaarts tot zo’n 80 km/uur''

Top Decibel weer :thumbsup:


Ik zat nog te twijfelen om te gaan ivm de prijs en de lineup, maar dit is de druppel. Ik ga niet net als vorig jaar 80 eu betalen om de hele dag in de regen te staan of in een veel te volle tent. :thumbdown:


Jankerd, voorspelling op weer.nl, buienradar en google 'weer hilvarenbeek'...

Niet heel slecht weer, paar druppels... verder zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de huidige voorspellingen (die vast nog wel 10x veranderen) valt veruit de meeste regen zaterdag buiten de festival uren, als we buienradar mogen geloven. Niks aan de hand dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
dit is de druppel.


HAA ik snap 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Met de huidige voorspellingen (die vast nog wel 10x veranderen) valt veruit de meeste regen zaterdag buiten de festival uren, als we buienradar mogen geloven. Niks aan de hand dus..


true, en aan de andere kant, erger dan vorig jaar kan haast niet. Ik moest eind van de middag naar de jungalow om te douchen en schone kleren aan te trekken. Gelukkig zijn de pre/night/after in een grote tent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwacht toch een weekend aanwezig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 21:31 
 

Vind t probleem vooral dat met een paar druppels regen opeens half decibel de Loudnesstent in gaat zodat ik geen ruimte meer heb om los te gaanxd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 21:41 
 
Hardtraxxer

TheCrazyDutch schreef:
Vind t probleem vooral dat met een paar druppels regen opeens half decibel de Loudnesstent in gaat zodat ik geen ruimte meer heb om los te gaanxd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zeg dat personaliseren. Dit kon tot vandaag. Als je een kaart van iemand anders heb moet je VERPLICHT een kopie van de koper bij je dragen anders krijg je geen toegang. Denk dat velen duizenden mensen dit niet weten dus dit word nog wat. Bovendien als iemand een kaart via Ticketswap heeft gekocht, lijkt me niet dat de verkoper een kopie van zijn identiteitsbewijs naar een wildvreemde gaat sturen. Ook staat nergens duidelijk online dat dit dient te gebeuren dus hoe moeten mensen dit überhaupt weten?

Lijkt me niet dat ze iedereen gaan vragen natuurlijk maar ik kom pas s'avonds aan en dan is het waarschijnlijk nog niet zo druk, dus dan is de kans veel groter dat ze het wel vragen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 08:30 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Lekker zeg dat personaliseren. Dit kon tot vandaag. Als je een kaart van iemand anders heb moet je VERPLICHT een kopie van de koper bij je dragen anders krijg je geen toegang. Denk dat velen duizenden mensen dit niet weten dus dit word nog wat. Bovendien als iemand een kaart via Ticketswap heeft gekocht, lijkt me niet dat de verkoper een kopie van zijn identiteitsbewijs naar een wildvreemde gaat sturen. Ook staat nergens duidelijk online dat dit dient te gebeuren dus hoe moeten mensen dit überhaupt weten?

Lijkt me niet dat ze iedereen gaan vragen natuurlijk maar ik kom pas s'avonds aan en dan is het waarschijnlijk nog niet zo druk, dus dan is de kans veel groter dat ze het wel vragen...


Waar heb je deze info gevonden? Ik kan het niet terug vinden op de officiële pagina van Decibel/b2s.
Dit zou inderdaad erg zuur zijn voor de mensen die via Ticketswap of een ander medium kaarten hebben gekocht.

Ik ben overigens wel voorstander voor het personaliseren. Hoe dat er uit moet gaan zien moet nog maar blijken, op deze manier denk ik niet dat zowel de kopers als de verkopers hiervan op de hoogte zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 09:40 
 
Hardtraxxer

Personaliseren geld alleen voor weekend tickets volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moest mijn zaterdag tickets ook laten personaliseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extreme Loudness is open air. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik moest mijn zaterdag tickets ook laten personaliseren


In het begin moest zaterdag ook gepersonaliseerd worden ja, maar dat was een fout in hun systeem ofzo en dat hebben ze achteraf terug gedraaid. Alleen weekenders moeten personaliseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik moest mijn zaterdag tickets ook laten personaliseren


In het begin moest zaterdag ook gepersonaliseerd worden ja, maar dat was een fout in hun systeem ofzo en dat hebben ze achteraf terug gedraaid. Alleen weekenders moeten personaliseren.

Oh oke, dat wist ik niet! Thanks voor de info :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Vind t probleem vooral dat met een paar druppels regen opeens half decibel de Loudnesstent in gaat zodat ik geen ruimte meer heb om los te gaanxd

Hoeft het echt niet voor te regenen
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten