Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 11:35 

Hardtraxxer

Mag je meerdere keren de camping op om spullen te droppen of moet alles hier ineens mee?
Hoe ver is het ongeveer lopen van de parkeerplaats naar de camping?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:30 

Hardtraxx Veteran

@ Crippled
Die vraag is letterlijk al beantwoord op de vorige pagina :list: :thumbdown:

DL22 schreef:
Crippled schreef:
Iemand hier die weet of je meermaals de camping op mag om spullen te brengen? En hoe ver is het ongeveer lopen van de parkeerplaats naar de camping?

Als je op tijd bent is het echt vlakbij, als je later bent is het best een eind sleuren.
Drank zou ik voor de zekerheid de eerste keer meesleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 14:03 

Hardtraxx Veteran

En die vraag op de vorige pagina komt zelfs van zichzelf.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 14:33 

Hardtraxxer

Die pagina laadt hier dus niet op mijn telefoon! Die loopt direct vast, vandaar dat ik het nog eens vroeg! Maar bedankt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 14:51 

Hardtraxxer

Toch maar een zaterdagkaart gehaald, erg benieuwd eerste keer Decibel! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 22:26 

Hardtraxxer

Krijg steeds meer zin in, 32 man, 50 vierkante meter partytent en me draaitafels mee :clap: xd

Iemand toevallig nog een kaartje voor camping east over ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 15:59 

Hardtraxxer

Kaartverkoop loopt niet echt storm volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 18:57 

Hardtraxx Newbie

robin92 schreef:
Krijg steeds meer zin in, 32 man, 50 vierkante meter partytent en me draaitafels mee :clap: xd

Iemand toevallig nog een kaartje voor camping east over ?

Hier misschien 1 kaartje over, aankomende week weet ik meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 09:43 

Hardtraxxer

Wat verwachten jullie van de komende editie van Decibel? Kijk de editie van vorig jaar was een van de mindere op verschillende vlakken, en dan niet alleen de regen haha :cool:

Wat mij opvalt is alle teasers/filmpjes van de afgelopen weken, ze laten ook erg weinig van 2015 zien. Vaak zie je beelden van 2013. Zou dit te maken hebben met de stages van dit jaar?

15 jarig bestaan....willen ze het speciaal gaan maken?
Ik denk ook zelf dat ze echt een top editie nodig hebben, want anders zal de kaartverkoop ook alleen maar achteruit gaan de komende jaren.

Zou b2s echt niet kijken naar b.v Intents of DefQon?

Hoeveel dng van te voren beginnen ze ook alweer met de opbouw bij Decibel? 2 weken ofzo toch al?

Astronaut schreef:
Kaartverkoop loopt niet echt storm volgens mij..

Heeft puur en alleen met de prijs te maken, kan niet anders. Maar waarschijnlijk raakt het toch wel uitverkocht.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 12:44 

Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:

Wat mij opvalt is alle teasers/filmpjes van de afgelopen weken, ze laten ook erg weinig van 2015 zien. Vaak zie je beelden van 2013. Zou dit te maken hebben met de stages van dit jaar?

Het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:07 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
NightFly013 schreef:

Het weer.

Dit.. beelden zien er een stuk onaantrekkelijker uit van afgelopen jaar..

Toch een weekendje gehaald! Camp West!
Wat is het werkelijke verschil tussen een camp west en east ofzo? Behalve dat ze natuurlijk een andere ligging hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:24 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
Delt-A schreef:
NightFly013 schreef:

Het weer.

Dit.. beelden zien er een stuk onaantrekkelijker uit van afgelopen jaar..

Toch een weekendje gehaald! Camp West!
Wat is het werkelijke verschil tussen een camp west en east ofzo? Behalve dat ze natuurlijk een andere ligging hebben.

Op camp east heb je stroom, je mag 2 auto's bij je tent per 8 personen en je krijgt een plek voor je groep aangewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:25 

Hardtraxx Veteran

Toch een weekend aanwezig ipv alleen de zaterdag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:09 

Hardtraxx Veteran

Maareuhhh... nog steeds niet uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:45 

Hardtraxxer

Ik twijfel zelf ook nog om m'n ticket om te zetten naar een Weekend. Probleem is echter dat ik op 15/20min lopen afstand woon. Waarom zou ik in godsnaam blijven slapen op de camping.

Hadden ze maar Weekend tickets zonder overnachting!

Rickzel schreef:

Ik zou het niet eens erg vinden......iets met meer ruimte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:48 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Verbaas ik me ook wel over inderdaad..

Vorig jaar eerste keer Decibel geweest wat niet de beste editie was mede door het minder fijne weer
(overigens wel nog het beste van gemaakt die dag met de groep waar ik mee was :) )

Nu nog steeds aan het twijfelen om te gaan mede door ticket prijs, een mindere ervaring vorig jaar , en meerdere leuke "kleine" festivals die er nog aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:50 

Hardtraxxer

Blackhit55 schreef:
Rickzel schreef:

Verbaas ik me ook wel over inderdaad..

Vorig jaar eerste keer Decibel geweest wat niet de beste editie was mede door het minder fijne weer
(overigens wel nog het beste van gemaakt die dag met de groep waar ik mee was :) )

Nu nog steeds aan het twijfelen om te gaan mede door ticket prijs, een mindere ervaring vorig jaar , en meerdere leuke feesten die er nog aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:57 

Concurrentie is ook moordend tegenwoordig. Veel hier uit de omgeving (Hilvarenbeek) gaan na jaren edities bezocht te hebben ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:07 

Hardtraxxer

Daarom moet b2s echt met wat origineels komen, en anders een ultieme lineup. En niet alleen "special" acts in het weekend zoals nu. Anders gaat de verkoop alleen maar naar beneden de komende jaren ben ik bang!!

PussyLounge heeft nu iets van een Pussy Parade? Iemand die daar meer over weet?

Ik ben heel erg benieuwd, het hangt van deze editie af of ik de komende jaren ook "blind" een kaartje koop omdat ik woon op 15/20min lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:19 

Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Ik twijfel zelf ook nog om m'n ticket om te zetten naar een Weekend. Probleem is echter dat ik op 15/20min lopen afstand woon. Waarom zou ik in godsnaam blijven slapen op de camping.

Hadden ze maar Weekend tickets zonder overnachting!

Je hoeft toch ook niet te blijven slapen? :P
De hele weekendbeleving in z'n geld in mijn optiek meer dan waard, de sfeer tijdens de campingparty's is ongekend en je kan altijd na die feestjes nog wel ff blijven plakken bij een tent om te afteren :)

Derde weekend op rij, ontzettend veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:24 

Hardtraxxer

Ik ben de afgelopen 2 jaar gegaan. Zou dit jaar niet gaan. Vanwege loudness te klein. Voetpaden zijn niet echt ideaal. Stage's ver uit elkaar. Teveel dagjes volk. Maar me zus heeft een kaart over dus ga ik wel. Ik heb lage verwachten. Ik hoop dat ze de extreme loudness groter maken als vorig jaar dan ben ik al tevreden. Loudness zie ik geen uitbreid mogelijkheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:45 

Donateur

voor mij is decibel echt die weekend ervaring. heb met het festival terrein op de zaterdag niet zo heel veel. terrein is enorm lang, stages vaak niet bijzonder, en die drukte in de loudness tent is ook niet normaal. Die sfeer op die camping echter is geniaal. relatief weinig buitenlanders op de camping, goede voorzieningen, en op elke hoek wel een after bij een tent waar je weer een berg nieuwe mensen leert kennen.

Als ze het festival terrein van defqon konden koppelen aan de camping van decibel dan heb je naar mijn mening het ultieme weekend festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:34 

Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Ik ben de afgelopen 2 jaar gegaan. Zou dit jaar niet gaan. Vanwege loudness te klein. Voetpaden zijn niet echt ideaal. Stage's ver uit elkaar. Teveel dagjes volk. Maar me zus heeft een kaart over dus ga ik wel. Ik heb lage verwachten. Ik hoop dat ze de extreme loudness groter maken als vorig jaar dan ben ik al tevreden. Loudness zie ik geen uitbreid mogelijkheden

Vermoed niet dat ze die groter gaan maken, zou niet weten waar dat ooit zal moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:47 

Hardtraxx Elite

kan je zaterdagtickets upgraden naar een weekendticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:57 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
johnnie schreef:

Vermoed niet dat ze die groter gaan maken, zou niet weten waar dat ooit zal moeten.

Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zowel de Loudness als de Extreme Loudness dit jaar (nog) groter zouden worden.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten