Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 11:13 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
Dit jaar een soort tent/huisje op de oranje stippen.

De Big Five Tenten niet? Hebben wij vorig jaar in gezeten, super chill! En idd met die bus die rijd is het ook erg fijn, omdat je als eerste in stapt nog genoeg ruimte om te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 13:11 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Fantazoo schreef:
JeremyNL schreef:
Wij willen dit jaar een weekendje gaan naar de Libema camping. Weten jullie wat een beetje de grootste verschillen zijn ten opzichte van DQ weekend? Ik begrijp dat de opzet van de festivaldagen totaal anders is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de bereikbaarheid van dingen als het festivalterrein of de 24uurs en de tent waar de pre en after is? Bij DQ kan je makkelijk even naar je tent (ervan uitgaande dat je niet op veld 6 zit) en ik vraag me af hoe dat bij DB is.

De Libema camping is echt een verademing ten opzichte van de Defqon camping: fatsoenlijke sanitaire voorzieningen, je kan met je auto naar je campingplek en je hebt vaste plekken.

Dat laatste ligt er aan op welke camping je zit: sinds vorig jaar is het namelijk niet meer mogelijk om met je auto 'camp west' op te rijden (de 'gewone' kampeerplaatsen, vlakbij de pre-after tent en de 24 uurs toko). Je zult dan dus, net als op Defqon, nog een eind met je spullen moeten zeulen. En dat viel vorig jaar nog best tegen qua afstand.

Klopt, ik doelde ook op het Libema park waar je met je auto op kan rijden, volgens mij valt Camp West ook niet onder Libema :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:52 

Hardtraxxer

Klinkt allemaal erg goed, bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 22:08 

Hardtraxx Newbie

En het is alweer juli, wat gaat de tijd snel! Nog maar n paar werkjes mensen! Helaas is de groep gereduceerd van 15 man naar 3 :(. Mja feestje moet je zelf maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 22:47 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
ThaBomba. schreef:
Dit jaar een soort tent/huisje op de oranje stippen.

De Big Five Tenten niet? Hebben wij vorig jaar in gezeten, super chill! En idd met die bus die rijd is het ook erg fijn, omdat je als eerste in stapt nog genoeg ruimte om te zitten.

Ja die inderdaad! Vorig jaar huisjes die er vlak naast zitten maar die waren al bezet toen wij eindelijk de wachtrij door waren.. Wel hele fijne plek in elk geval ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 09:00 

Hardtraxx Veteran

RanDyJ14 schreef:
En het is alweer juli, wat gaat de tijd snel! Nog maar n paar werkjes mensen! Helaas is de groep gereduceerd van 15 man naar 3 :(. Mja feestje moet je zelf maken.

Wow dat is hard gegaan xd

Heb het zelf 2 jaar geleden ook gehad hoor, hadden met ze 10e een plek voor 8 man, uiteindelijk waren we maar met 4 mannen (geniaal weekend gehad met mega veel ruimte :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 20:06 

Hardtraxxer

Iemand hier die weet of je meermaals de camping op mag om spullen te brengen? En hoe ver is het ongeveer lopen van de parkeerplaats naar de camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 14:02 

Hardtraxx Elite

Crippled schreef:
Iemand hier die weet of je meermaals de camping op mag om spullen te brengen? En hoe ver is het ongeveer lopen van de parkeerplaats naar de camping?

Als je op tijd bent is het echt vlakbij, als je later bent is het best een eind sleuren.
Drank zou ik voor de zekerheid de eerste keer meesleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 14:46 

Hardtraxx Addict

Ligt het aan mij of maakt B2S echt ziek veel reclame dit jaar. Op facebook zijn ze ontzettend actief met content plaatsen en ook zie ik steeds meer internetbanners (ik heb geen adblocker op mn telefoon) verschijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 14:56 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Ligt het aan mij of maakt B2S echt ziek veel reclame dit jaar. Op facebook zijn ze ontzettend actief met content plaatsen en ook zie ik steeds meer internetbanners (ik heb geen adblocker op mn telefoon) verschijnen

Afgelopen jaren was het altijd al uitverkocht op dit tijdstip, dit jaar nog niet, dus nu wel reclame :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 14:58 

Hardtraxx Veteran

ik heb het idee dat b2s een beetje de strijd aan het verliezen is op de markt of dat een hele maffe gedachte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 15:48 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
ik heb het idee dat b2s een beetje de strijd aan het verliezen is op de markt of dat een hele maffe gedachte?

Nee, je bent niet de enige die dat denkt. Feesten verkopen nog wel uit maar veel minder snel, is opzich ook niet zo gek met al die andere organisatoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 17:23 

Ik zie ook best veel reclame in de omgeving hier, wat ik een beetje vreemd vind want Decibel is hier 5 km vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 18:25 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Ik zie ook best veel reclame in de omgeving hier, wat ik een beetje vreemd vind want Decibel is hier 5 km vandaan.

Hier ook in Breda. Ook apart dat het nog steeds niet is uitverkocht. het is al over een goede maand. B2s zal hier volgend jaar toch iets aan moeten doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 19:45 

Hardtraxx Veteran

Decibel is gewoon echt overvleugeld door Defqon en ook andere feesten die ervoor zorgen dat hier minder belangstelling voor is. Ze moeten indd echt gaan renoveren om ervoor te zorgen dat het interessant blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 19:54 

Hardtraxxer

Of die belachelijk hoge ticketprijs eens wat omlaag halen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:53 

Hardtraxxer

Ik blijf het zeggen, B2S moet de vrijdag en zondag echt gaan uitbreiden met een extra stage. Liefst hardcore zodat je kan kiezen voor hardstyle of hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 21:00 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Ik blijf het zeggen, B2S moet de vrijdag en zondag echt gaan uitbreiden met een extra stage. Liefst hardcore zodat je kan kiezen voor hardstyle of hardcore

Maar de zaterdag is ook niet uitverkocht. Die vind ik misschien zelfs wel beter dan Defqon, lekker veel 1,5 uur setjes en altijd wel exclusieve namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 10:54 

Hardtraxx Veteran

Decibel z'n kracht zit in de zaterdag. Decibel weekend kan bij lange na niet tippen aan Defqon weekend. Daarentegen is denk ik de zaterdag van decibel beter, maar Decibel moet met iets nieuws komen om volgend jaar weer helemaal in de trek te zijn. Hoor ook van veel minder mensen dat zij naar Decibel gaan dan voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 15:27 

Hardtraxxer

Ik vind de zaterdag juist niet boeiend bij decibel, als ik geen weekend ging had ik de zaterdag geskipt. Ik vind het juist z'n charme hebben dat er geen andere stages zijn op de pre night en afterparty... Geen gedoe waar m'n vrienden willen staan en ik vind het juist wel "gezellig" één tent ipv dat massale. Wij zitten in een bungalow :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 14:16 

Hardtraxxer

Laten we dit met z'n alle volhouden. Hopelijk verkopen ze niet uit. En gaat de knop om na misstappen met o.a. SSZ Raw, Knock Out en Decibel (waarbij ik me bij Decibel met name erger aan de ticketprijs van de zaterdag). :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 15:32 

Hardtraxxer

Youri! schreef:
Laten we dit met z'n alle volhouden. Hopelijk verkopen ze niet uit. En gaat de knop om na misstappen met o.a. SSZ Raw, Knock Out en Decibel (waarbij ik me bij Decibel met name erger aan de ticketprijs van de zaterdag). :evil:

Vergeet Thrillogy/Unlocked niet want die hebben ze ook al opgegeven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 15:37 

Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:

Vooralsnog staat er gewoon een unlocked gepland voor dit jaar?
http://www.jaarbeurs.nl/agenda/2191/unlocked
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 15:39 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:

Ow ik zie dit voor het eerst nu, raar dat b2s hier nog niks over heeft gezegd op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 15:53 

Hardtraxx Newbie

Sneerfuljam2948 schreef:
Norther66 schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:

Ow ik zie dit voor het eerst nu, raar dat b2s hier nog niks over heeft gezegd op Facebook.

Ik denk dat de focus nu ligt op Decibel en dat na Decibel hun andere evenementen aan de beurt komen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten