Fantazoo schreef:
JeremyNL schreef:
Wij willen dit jaar een weekendje gaan naar de Libema camping. Weten jullie wat een beetje de grootste verschillen zijn ten opzichte van DQ weekend? Ik begrijp dat de opzet van de festivaldagen totaal anders is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de bereikbaarheid van dingen als het festivalterrein of de 24uurs en de tent waar de pre en after is? Bij DQ kan je makkelijk even naar je tent (ervan uitgaande dat je niet op veld 6 zit) en ik vraag me af hoe dat bij DB is.
De Libema camping is echt een verademing ten opzichte van de Defqon camping: fatsoenlijke sanitaire voorzieningen, je kan met je auto naar je campingplek en je hebt vaste plekken.
Dat laatste ligt er aan op welke camping je zit: sinds vorig jaar is het namelijk niet meer mogelijk om met je auto 'camp west' op te rijden (de 'gewone' kampeerplaatsen, vlakbij de pre-after tent en de 24 uurs toko). Je zult dan dus, net als op Defqon, nog een eind met je spullen moeten zeulen. En dat viel vorig jaar nog best tegen qua afstand.
Klopt, ik doelde ook op het Libema park waar je met je auto op kan rijden, volgens mij valt Camp West ook niet onder Libema