Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 22:14 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
kan je zaterdagtickets upgraden naar een weekendticket?

Ja, weekend upgrade voucher kopen voor 52,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 19:08 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Miwer schreef:
johnnie schreef:
Ik ben de afgelopen 2 jaar gegaan. Zou dit jaar niet gaan. Vanwege loudness te klein. Voetpaden zijn niet echt ideaal. Stage's ver uit elkaar. Teveel dagjes volk. Maar me zus heeft een kaart over dus ga ik wel. Ik heb lage verwachten. Ik hoop dat ze de extreme loudness groter maken als vorig jaar dan ben ik al tevreden. Loudness zie ik geen uitbreid mogelijkheden

Vermoed niet dat ze die groter gaan maken, zou niet weten waar dat ooit zal moeten.

Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zowel de Loudness als de Extreme Loudness dit jaar (nog) groter zouden worden.

Enig idee waar je dat gelezen hebt? Ik vind het grootste nadeel van Decibel dat de Loudness zo klein is. Helemaal vorig jaar met die regen was het echt niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 19:25 

Hardtraxx Addict

De loudness is helemaal niet klein. Alleen door die regen was het vorig jaar gewoon heel druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 19:31 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
De loudness is helemaal niet klein. Alleen door die regen was het vorig jaar gewoon heel druk

Hij is groot ja, maar nog te klein.
2 jaar geleden met de comeback van Adaro kon er ook niemand meer binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 20:11 

Hardtraxx Addict

DL22 schreef:
Miwer schreef:

Hij is groot ja, maar nog te klein.
2 jaar geleden met de comeback van Adaro kon er ook niemand meer binnen.

1 act ja, daar gaan ze lijkt me niet een hele stage voor vergroten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 23:52 

Hardtraxx Veteran

Naar mijn idee was de loudness in 2015 groter dan in 2014, maar inderdaad door de regen was het zo pokkedruk de hele dag door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 23:56 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Naar mijn idee was de loudness in 2015 groter dan in 2014, maar inderdaad door de regen was het zo pokkedruk de hele dag door.

Was beide jaren even groot. Als het vorig jaar droog was dan was je extreme loudness te klein geweest. De extreme loudness kunnen ze nog wel groter maken met een beetje creativiteit .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 00:20 

Hardtraxx Addict

Thommy schreef:

Volgens mij was die inderdaad wel groter(kan ook dat hij groter was dan 2013)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:42 

Hardtraxx Addict

Ben in 2014 naar Decibel geweest. Terrein oogde leuk maar was wel onhandig. Had ook meer van Decibel verwacht. Dit jaar wilde ik het eigenlijk nog eens een kans geven maar dat prijskaartje... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 10:31 

Hardtraxx Elite

Het slecht kutweer heeft wel veel verpest vorig jaar. Terrein was een zooi, binnen overal te druk en het gaat ten koste van de sfeer. Dit jaar hopen op beter weer, want wil het zeker nog een kans geven. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 11:43 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Het slecht kutweer heeft wel veel verpest vorig jaar. Terrein was een zooi, binnen overal te druk en het gaat ten koste van de sfeer. Dit jaar hopen op beter weer, want wil het zeker nog een kans geven. :thumbsup:

Hoewel het weer inderdaad niet best was, bracht het juist een geweldige sfeer op de outdoor stages! Alle dagjesmensen vluchtten de tenten in en de echte fans trokken een poncho aan en gingen compleet bonkers! :thumbup: Dat was vooral op Remember dik prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 11:50 

Hardtraxx Newbie

SmauGii schreef:
MeneerEend schreef:
Dat was vooral op Remember dik prima

Wat een sfeer idd toen. Je bent toch al zeiknat, dus gewoon verder feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 11:51 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Dit jaar hopen op beter weer, want wil het zeker nog een kans geven. :thumbsup:

Ik weet dat we er niet van uit kunnen gaan, zeker niet gezien de laatste maanden. Maar als ik weeronline moet geloven, gaat het een topper worden!

14 dagen, http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... rg/4058675

Maar een herhaling van 2012, of was het 2013...hoeft van mij ook niet hoor. Wat was het toen warm pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 12:19 

Donateur

DBSTF in de regen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 12:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
BFRNT in de regen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 13:27 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Supporting Deluzion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 16:40 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
DBSTF in de regen :loving:

Laatste uurtje Alphaverb in de regen en blubber was ook fantastisch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 16:57 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Miwer schreef:
johnnie schreef:
Ik ben de afgelopen 2 jaar gegaan. Zou dit jaar niet gaan. Vanwege loudness te klein. Voetpaden zijn niet echt ideaal. Stage's ver uit elkaar. Teveel dagjes volk. Maar me zus heeft een kaart over dus ga ik wel. Ik heb lage verwachten. Ik hoop dat ze de extreme loudness groter maken als vorig jaar dan ben ik al tevreden. Loudness zie ik geen uitbreid mogelijkheden

Vermoed niet dat ze die groter gaan maken, zou niet weten waar dat ooit zal moeten.

Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zowel de Loudness als de Extreme Loudness dit jaar (nog) groter zouden worden.

http://www.partyscene.nl/interviews/165 ... s-bewijzen

"Op dit moment is bijvoorbeeld raw hardstyle een populaire stijl en dit is ook terug te zien aan de populariteit van de Loudness en Extreme Loudness-area. Dit jaar zullen we deze area’s dus ook nog meer uitbreiden qua capaciteit."

Ben ook wel benieuwd naar de mainstage dit jaar na deze uitspraak:

"Dit jaar willen wij onszelf overtreffen met het ontwerpen en creëren van de mainstage, waar men over na zal praten, na vorig jaar hebben we immers wat te bewijzen! De bezoekers mogen traditiegetrouw een imposant bouwwerk verwachten"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 18:49 

Hardtraxx Veteran

En in het interview van alles aanwijzen voor de slechte kaart verkoop. Maar ze hebben daar gewoon een plaat voor de kop door zo'n prijs te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 22:01 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
En in het interview van alles aanwijzen voor de slechte kaart verkoop. Maar ze hebben daar gewoon een plaat voor de kop door zo'n prijs te vragen.

Ik denk niet dat t aan de prijs ligt. Voor ongeveer €125 lig je op West een heel weekend. Kwa prijs ligt dat toch vergelijkbaar met defqon. Ik denk dat de regen vorig jaar nog steeds mee speelt en dat er gewoon veel festivals zijn tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 03:18 

Hardtraxx Addict

RanDyJ14 schreef:
RTM93 schreef:

Ik denk niet dat t aan de prijs ligt. Voor ongeveer €125 lig je op West een heel weekend. Kwa prijs ligt dat toch vergelijkbaar met defqon. Ik denk dat de regen vorig jaar nog steeds mee speelt en dat er gewoon veel festivals zijn tegenwoordig.

Die prijs is niet anders dan anders. Gek zijn ze echt niet bij b2s en natuurlijk gaan ze de prijs niet de schuld geven van de kaartverkoop.
Het weer van vorig jaar heeft er echt wel.mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 09:39 

Hardtraxx Veteran

Defqon raakt uitverkocht elk jaar en we weten allemaal dat slecht weer en defqon hand in hand gaan. Dus dat vind ik ook geen sterke conclusie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 11:37 

Hardtraxxer

Moet jij volgend jaar eens kijken hoe snel het uitverkocht raakt als het dit jaar een topper wordt. Ik heb stiekem toch hoge verwachtingen ivm 15 jarig bestaan en de uitspraken die gedaan zijn.

Daarnaast ziet de weersvoorspelling er prima uit, richting de 30 graden! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 11:52 

Hardtraxx Addict

NightFly013 schreef:
Moet jij volgend jaar eens kijken hoe snel het uitverkocht raakt als het dit jaar een topper wordt. Ik heb stiekem toch hoge verwachtingen ivm 15 jarig bestaan en de uitspraken die gedaan zijn.

Daarnaast ziet de weersvoorspelling er prima uit, richting de 30 graden! :cool:

Wat je prima noemt
Warmer dan 25 hoeft het echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 14:52 

Hardtraxxer

Alles beter dan vorig jaar iig :lol:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten