Vitality schreef:
Miwer schreef:
johnnie schreef:
Ik ben de afgelopen 2 jaar gegaan. Zou dit jaar niet gaan. Vanwege loudness te klein. Voetpaden zijn niet echt ideaal. Stage's ver uit elkaar. Teveel dagjes volk. Maar me zus heeft een kaart over dus ga ik wel. Ik heb lage verwachten. Ik hoop dat ze de extreme loudness groter maken als vorig jaar dan ben ik al tevreden. Loudness zie ik geen uitbreid mogelijkheden
Vermoed niet dat ze die groter gaan maken, zou niet weten waar dat ooit zal moeten.
Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat zowel de Loudness als de Extreme Loudness dit jaar (nog) groter zouden worden.
http://www.partyscene.nl/interviews/165 ... s-bewijzen"Op dit moment is bijvoorbeeld raw hardstyle een populaire stijl en dit is ook terug te zien aan de populariteit van de Loudness en Extreme Loudness-area. Dit jaar zullen we deze area’s dus ook nog meer uitbreiden qua capaciteit."
Ben ook wel benieuwd naar de mainstage dit jaar na deze uitspraak:
"Dit jaar willen wij onszelf overtreffen met het ontwerpen en creëren van de mainstage, waar men over na zal praten, na vorig jaar hebben we immers wat te bewijzen! De bezoekers mogen traditiegetrouw een imposant bouwwerk verwachten"