Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2016 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ze zullen vast weer alles laten omploegen om het te egaliseren ofzo
Bericht Geplaatst op 15 jun 2016 15:51 

Hardtraxx Veteran

aawezig, delete VIP en main concern ft malice & mind dimension hebben me overtuigd.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:17 

Hardtraxx Veteran

Toch wel opvallend dat dit nog niet is uitverkocht, paradepaardje van b2s.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:26 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:

Denk dat dit ook veel te maken heeft met het slechte weer van vorig jaar. Verder zijn de zaterdagtickets gewoon echt belachelijk duur. Lach mezelf nog steeds uit dat ik hier weer in ben getrapt :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:44 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
chas1n schreef:

Verder zijn de zaterdagtickets gewoon echt belachelijk duur. Lach mezelf nog steeds uit dat ik hier weer in ben getrapt :thumbdown:

Traditie in onze vriendengroep, decibel gaan. Maar die stijgende ticketprijzen blijven schrikken. :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 11:55 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Paradepaardjes zijn toch denk ik eerder Hard Bass en PussyLounge. Then again denk ik dat mensen nu inderdaad iets voorzichtiger zijn vanwege de bovenstaande redenen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:13 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
chas1n schreef:

Paradepaardjes zijn toch denk ik eerder Hard Bass en PussyLounge. Then again denk ik dat mensen nu inderdaad iets voorzichtiger zijn vanwege de bovenstaande redenen.

Nou...Nee

DefQon vs Decibel
Qlimax vs Hard Bass

Pussylounge is een heel leuk populair project maar niet het paradepaardje
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:00 

Hardtraxx Veteran

Decibel is 2,50 goedkoper dan Defqon. Dat verkoopt ook gewoon uit, dus aan de prijs zal het niet liggen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:08 

Hardtraxx Veteran

Na zowel defqon als decibel bezocht te hebben, en ook beiden een weekend. Snap ik wel waarom defqon eerder uitverkoopt. Niet vergeten dat het weer in biddinghuizen al 5 jaar nooit top is dus die reden kan je weg strepen. Denk dat het toch de totaal beleving is en een groot gedeelte buitenlanders dat decibel nog niet echt heeft gevonden.

Defqon1 blijft ook gewoon de moeder van de hardstyle festivals. Dat zal ook mee spelen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:52 

Hardtraxx Veteran

Bij defqon ga ik zelf vaak meer echt los, bij decibel heb ik om een of andere reden meer de behoefte lekker rondjes te lopen. Ik ben al jaren bij beide festivals te vinden, en ze zijn ook beiden vaste prik op mn agenda, toch als geheel vind ik decibel toch iets minder mn geld waard dan defqon.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:54 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Na zowel defqon als decibel bezocht te hebben, en ook beiden een weekend. Snap ik wel waarom defqon eerder uitverkoopt. Niet vergeten dat het weer in biddinghuizen al 5 jaar nooit top is dus die reden kan je weg strepen. Denk dat het toch de totaal beleving is en een groot gedeelte buitenlanders dat decibel nog niet echt heeft gevonden.

Defqon1 blijft ook gewoon de moeder van de hardstyle festivals. Dat zal ook mee spelen.

Dit en Q-dance en B2S feesten raken uberhaupt minder snel verkocht dan de afgelopen jaren. Hard Bass, Defqon, Decibel en Qlimax stonden bekend dat ze binnen een uur/half uur uitverkocht raakten en dat is sinds vorig jaar niet meer zo
Bericht Geplaatst op 02 jul 2016 00:06 

Hardtraxx Veteran

Decibel zeker minder bekend bij buitenlanders idd. En dat slechte weer is ook een onzinreden, want Defqon heeft ieder jaar regen xd . Weekend defqon zonder regen komt niet voor.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2016 03:24 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Decibel is 2,50 goedkoper dan Defqon. Dat verkoopt ook gewoon uit, dus aan de prijs zal het niet liggen.

Aan de prijs ligt het zeker wel, Decibel geeft veel minder voor wat je betaald
Bericht Geplaatst op 02 jul 2016 03:56 

Hardtraxx Veteran

Buiten dat is decibel gewoon in een periode dat veel mensen op vakantie zijn en Defqon is nog voor de vakantie periode.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2016 16:55 

Hardtraxx Veteran

Maar defqon is weer altijd tegelijk met tentamen weken en dat heeft ook al enkele edities delen van bekenden om me heen thuis gehouden, dus dat compenseert met de vakantie periode.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2016 17:07 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Maar defqon is weer altijd tegelijk met tentamen weken en dat heeft ook al enkele edities delen van bekenden om me heen thuis gehouden, dus dat compenseert met de vakantie periode.

Voor de Belgen is DQ juist na de examens. Herexamens zijn bij ons pas eind augustus/begin september waardoor voor vele studenten Decibel dus uit de boot valt en DQ ideaal direct na de examens komt.

Ook de andere buitenlanders hebben vaak al gedaan met school en kunnen dus DQ meepakken. Voor die mensen begint school halverwege augustus terug en is Decibel dus niet mogelijk. Hier praat ik dan over Amerikanen, Canadezen, maar ook Spanjaarden, Zweden en dat soort grut wat je veel op DQ tegen komt.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2016 22:32 

Hardtraxxer

Zie op de decibel app staan dat vrijdag G4H draait, maar er staat ook Mad Dog vs Noize Suppressor vs Gunz for Hire...

Is dit iets nieuws? Of een fout? Kon nog best wel eens vet worden naar mijn mening
Bericht Geplaatst op 03 jul 2016 23:12 

Hardtraxxer

Zit te twijfelen om dit jaar een weekend te gaan, heb goede verhalen gehoord, maar prijzen stijgen echt alleen maar (en dan heb ik het alleen nog maar over de tickets...) :whistle:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2016 23:12 

Hardtraxxer

Dubbel
Bericht Geplaatst op 04 jul 2016 00:13 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Zie op de decibel app staan dat vrijdag G4H draait, maar er staat ook Mad Dog vs Noize Suppressor vs Gunz for Hire...

Is dit iets nieuws? Of een fout? Kon nog best wel eens vet worden naar mijn mening

In de OP staat Mad Dog vs Noize Suppressor vs Unexist

Ga er maar van uit dat Gunz for Hire NOOIT samen met een andere artiest op zal treden, al helemaal niet met 2 hardcore-acts
Bericht Geplaatst op 04 jul 2016 02:22 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Jeroen23 schreef:

In de OP staat Mad Dog vs Noize Suppressor vs Unexist

Ga er maar van uit dat Gunz for Hire NOOIT samen met een andere artiest op zal treden, al helemaal niet met 2 hardcore-acts

Dan zal het inderdaad een fout zijn. Leek me al vreemd
Bericht Geplaatst op 04 jul 2016 19:58 

Hardtraxxer

Wij willen dit jaar een weekendje gaan naar de Libema camping. Weten jullie wat een beetje de grootste verschillen zijn ten opzichte van DQ weekend? Ik begrijp dat de opzet van de festivaldagen totaal anders is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de bereikbaarheid van dingen als het festivalterrein of de 24uurs en de tent waar de pre en after is? Bij DQ kan je makkelijk even naar je tent (ervan uitgaande dat je niet op veld 6 zit) en ik vraag me af hoe dat bij DB is.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2016 20:31 

Hardtraxx Veteran

JeremyNL schreef:
Wij willen dit jaar een weekendje gaan naar de Libema camping. Weten jullie wat een beetje de grootste verschillen zijn ten opzichte van DQ weekend? Ik begrijp dat de opzet van de festivaldagen totaal anders is, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de bereikbaarheid van dingen als het festivalterrein of de 24uurs en de tent waar de pre en after is? Bij DQ kan je makkelijk even naar je tent (ervan uitgaande dat je niet op veld 6 zit) en ik vraag me af hoe dat bij DB is.

De Libema camping is echt een verademing ten opzichte van de Defqon camping: fatsoenlijke sanitaire voorzieningen, je kan met je auto naar je campingplek en je hebt vaste plekken. Afhankelijk van waar op de camping je komt te liggen is het goed te lopen naar het terrein waar de pre-, night- en afterparty zijn, maar anders rijden er ook heel regelmatig pendelbussen. Festivalterrein is een klein stukje verder, maar ook nog altijd prima te overzien. 24uurs-tent en het terrein waar de campingparty's zijn lagen vrij dicht naast elkaar afgelopen jaar, ga er vanuit dat ze in dezelfde opzet door zullen gaan :)
Bericht Geplaatst op 04 jul 2016 21:33 

Hardtraxx Veteran

Zo ziet het park er uit. Vorig jaar zaten wij helemaal bovenin bij de gele stippen(huisjes). Dit jaar een soort tent/huisje op de oranje stippen. Dan is het best wel ver(zo'n 10 a 15 minuten lopen), maar door de bus die heen en weer rijdt aardig te doen en snachts echt heerlijk stil. Je wordt met de bus naar entrance south gebracht en vanaf hier moet je zelf verder lopen naar de andere camping.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 jul 2016 09:23 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
JeremyNL schreef:

De Libema camping is echt een verademing ten opzichte van de Defqon camping: fatsoenlijke sanitaire voorzieningen, je kan met je auto naar je campingplek en je hebt vaste plekken.

Dat laatste ligt er aan op welke camping je zit: sinds vorig jaar is het namelijk niet meer mogelijk om met je auto 'camp west' op te rijden (de 'gewone' kampeerplaatsen, vlakbij de pre-after tent en de 24 uurs toko). Je zult dan dus, net als op Defqon, nog een eind met je spullen moeten zeulen. En dat viel vorig jaar nog best tegen qua afstand.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten