Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maak daar maar de hele week vanwrote:Die gast zal mooi ziek zijn geweest de dag erna
Ik was er anders ook flink ziek van dat het zo regende
Heb je anders de zondag weer recht gezet. Leek dat je het alweer was vergetenwrote:Ik was er anders ook flink ziek van dat het zo regende
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Krijg net een foto door gestuurd van de opbouw van een ander festival hier en de zandbak voor de main is weg. Het is nu een grasveld. 
Is dat geen 'strand' normaal gezien? Hoe plant je daar in hemelsnaam gras op?wrote:Krijg net een foto door gestuurd van de opbouw van een ander festival hier en de zandbak voor de main is weg. Het is nu een grasveld.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Klopt en geen flauw ideewrote:Is dat geen 'strand' normaal gezien? Hoe plant je daar in hemelsnaam gras op?wrote:Krijg net een foto door gestuurd van de opbouw van een ander festival hier en de zandbak voor de main is weg. Het is nu een grasveld.
maar zie hier

Het is geen strand zoals aan de zee, het is maar een klein meer.
Die bomen aan de waterrand zijn ook nieuw of niet?
Is volgens mij ander stuk terrein?
Ik zie geen eens een verhard pad lopen (zelfs niet in de verte)... noch de "remember tussen de bomen" plek.
Ik zie geen eens een verhard pad lopen (zelfs niet in de verte)... noch de "remember tussen de bomen" plek.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Het is toch echt de zelfde plaatswrote:Is volgens mij ander stuk terrein?
Is hem idd wel, want die 'toren' staat altijd net achter de main.
En is altijd idd zand geweest daar gewoon, apart. 
jullie waren allemaal te wazig om het verschil tussen zand en gras te zien.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Nah ben goed wazig geweest op decibel maar heb het ff op gezocht en tot vorig jaar was het toch echt zandwrote:jullie waren allemaal te wazig om het verschil tussen zand en gras te zien.
-
S
Dat er gras is ingezaaid, kan iets te maken hebben met dat Jumbo vriendinnen festival wat er binnenkort aankomt.
Gras is gewoon aangeplant met een graszaaimachine. Zelfs in deze grondsoorten groeien sommige grassoorten graag (kijk maar naar duinen).
Gras is gewoon aangeplant met een graszaaimachine. Zelfs in deze grondsoorten groeien sommige grassoorten graag (kijk maar naar duinen).
Officieel is het zelfs een 'plas', aangezien het water gevormd is na een afgraving van zand welke gebruikt werd in de industrie in Tilburg.wrote:Het is geen strand zoals aan de zee, het is maar een klein meer.
Geweldig deze geografische inzichten nog evenwrote:Dat er gras is ingezaaid, kan iets te maken hebben met dat Jumbo vriendinnen festival wat er binnenkort aankomt.
Officieel is het zelfs een 'plas', aangezien het water gevormd is na een afgraving van zand welke gebruikt werd in de industrie in Tilburg.wrote:Het is geen strand zoals aan de zee, het is maar een klein meer.
-
S
Student International Land- and Water Management
.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Opeens is je forum naam een stuk duidelijkerwrote:Ekte Kempenaren hè
Volgens Speelland Beekse Bergen is er niks ingezaaid en laten ze het gewoon groeien. Aangezien er meerdere festivals daar zijn, geven ze de organisatie de keus of ze gras willen of het geheel omgeploegd.
De kans is dus aanwezig dat met decibel het weer een zanderige vlakte is.
(Ja ik heb gemaild)
De kans is dus aanwezig dat met decibel het weer een zanderige vlakte is.
(Ja ik heb gemaild)