Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste bezoeker,

Bedankt voor het kopen van een zaterdag ticket voor Decibel, leuk dat je erbij bent!

In je bevestigingsmail hebben we gevraagd om je zaterdag ticket te personaliseren. Het was de bedoeling dat dit alleen voor weekend tickets te verplichten, daarom sturen we je hierbij de downloadlink om je tickets meteen (zonder te personaliseren) te kunnen downloaden.

Namens Decibel,

Paylogic Customer Service.

Dat is in ieder geval wel netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zit heel erg te twijfelen over deze..
ben er nog nooit geweest, maar hoor van veel mensen dat het het niet waard is voor je geld.

zou het mezelf alleen nooit vergeven om main concern ft malice ft mind dimension te missen.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:38 
 
Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
zit heel erg te twijfelen over deze..
ben er nog nooit geweest, maar hoor van veel mensen dat het het niet waard is voor je geld.

zou het mezelf alleen nooit vergeven om main concern ft malice ft mind dimension te missen.

:huh:


Als je alleen voor raw gaat niet doen. En dat veel mensen nu zeggen dat het het niet waard is komt door het slechte weer van vorig jaar denk ik zomaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het was vorig jaar voor het eerst in 10 jaar ofzo geen goed weer tijdens decibel. Als je je daardoor laat afschrikken kan je maar beter helemaal niet meer naar festivals gaan in nederland. Garantie op mooi weer heb je nooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:52 
 
Hardtraxxer

Argument om niet te gaan: "het weer" slaat werkelijk nergens op xd. Dan kun je net zo goed elk festival nu al gaan overslaan want je kunt het weer niet voor de zomer voorspellen, 2 dagen van te voren kan er immers nog veel veranderen.

Omdat het vorig jaar regende, ga je toch niet als argument gebruiken dat je dit jaar niet gaat :lol: haha.

Overigens ben ik van mening dat Decibel altijd waar is voor je geld, ontzettend veel namen / stages / diversiteit dat je, je er altijd vermaakt.

Dat het vorig jaar te druk was in de tenten, kun je B2S niet aanrekenen. Onmogelijk om voldoende ruimte te creëren in de tenten als iedereen daar gaat staan vanwege de regen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
En het was vorig jaar voor het eerst in 10 jaar ofzo geen goed weer tijdens decibel. Als je je daardoor laat afschrikken kan je maar beter helemaal niet meer naar festivals gaan in nederland. Garantie op mooi weer heb je nooit...


Als een kaartje van Decibel nu eens rond de 50 euro zit durf ik dat risico best te lopen. Deze prijzen a 80 euro zijn gewoon te risicovol voor mij persoonlijk.

Criticaster schreef:
Argument om niet te gaan: "het weer" slaat werkelijk nergens op xd. Dan kun je net zo goed elk festival nu al gaan overslaan want je kunt het weer niet voor de zomer voorspellen, 2 dagen van te voren kan er immers nog veel veranderen.

Omdat het vorig jaar regende, ga je toch niet als argument gebruiken dat je dit jaar niet gaat :lol: haha.

Overigens ben ik van mening dat Decibel altijd waar is voor je geld, ontzettend veel namen / stages / diversiteit dat je, je er altijd vermaakt.

Dat het vorig jaar te druk was in de tenten, kun je B2S niet aanrekenen. Onmogelijk om voldoende ruimte te creëren in de tenten als iedereen daar gaat staan vanwege de regen


Dus mensen moeten maar in de regen gaan staan voor een kaartje van 80 euro.. Leuke dag heb je dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niet naar decibel wil vanwege 1 keer tegenvallend weer (en die 8-9 jaar goed weer doet er dan ineens niet meer toe :huh: ) dan moet je naar geen enkel festival meer gaan. Elk festival heeft weleens een minder jaar wat het weer betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde vorig jaar ook mensen praten
"Ga je naar Decibel dit jaar?"

"Ja man Decibel altijd goed weer dus word sws goeie."
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 11:44 
 
Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Als een kaartje van Decibel nu eens rond de 50 euro zit durf ik dat risico best te lopen. Deze prijzen a 80 euro zijn gewoon te risicovol voor mij persoonlijk.


Prijzen koppelen aan het weer :x


Ramirez schreef:
Dus mensen moeten maar in de regen gaan staan voor een kaartje van 80 euro.. Leuke dag heb je dan. xd


Dat zeg ik niet, je kunt toch niet hele festival overdekken? Niet haalbaar, dit moet je begrijpen je gaat naar een festival. Hetzelfde geld voor andere feesten, een non argument van je dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Norther66 schreef:
En het was vorig jaar voor het eerst in 10 jaar ofzo geen goed weer tijdens decibel. Als je je daardoor laat afschrikken kan je maar beter helemaal niet meer naar festivals gaan in nederland. Garantie op mooi weer heb je nooit...


Als een kaartje van Decibel nu eens rond de 50 euro zit durf ik dat risico best te lopen. Deze prijzen a 80 euro zijn gewoon te risicovol voor mij persoonlijk.

Criticaster schreef:
Argument om niet te gaan: "het weer" slaat werkelijk nergens op xd. Dan kun je net zo goed elk festival nu al gaan overslaan want je kunt het weer niet voor de zomer voorspellen, 2 dagen van te voren kan er immers nog veel veranderen.

Omdat het vorig jaar regende, ga je toch niet als argument gebruiken dat je dit jaar niet gaat :lol: haha.

Overigens ben ik van mening dat Decibel altijd waar is voor je geld, ontzettend veel namen / stages / diversiteit dat je, je er altijd vermaakt.

Dat het vorig jaar te druk was in de tenten, kun je B2S niet aanrekenen. Onmogelijk om voldoende ruimte te creëren in de tenten als iedereen daar gaat staan vanwege de regen


Dus mensen moeten maar in de regen gaan staan voor een kaartje van 80 euro.. Leuke dag heb je dan. xd

Ja zeker, de sfeer op de outdoor stages in de regen was namelijk veel beter dan in de vol gepropte tenten. Je houd dan namelijk alleen de liefhebbers van een bepaald genre over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ramirez schreef:
Norther66 schreef:
En het was vorig jaar voor het eerst in 10 jaar ofzo geen goed weer tijdens decibel. Als je je daardoor laat afschrikken kan je maar beter helemaal niet meer naar festivals gaan in nederland. Garantie op mooi weer heb je nooit...


Als een kaartje van Decibel nu eens rond de 50 euro zit durf ik dat risico best te lopen. Deze prijzen a 80 euro zijn gewoon te risicovol voor mij persoonlijk.

Criticaster schreef:
Argument om niet te gaan: "het weer" slaat werkelijk nergens op xd. Dan kun je net zo goed elk festival nu al gaan overslaan want je kunt het weer niet voor de zomer voorspellen, 2 dagen van te voren kan er immers nog veel veranderen.

Omdat het vorig jaar regende, ga je toch niet als argument gebruiken dat je dit jaar niet gaat :lol: haha.

Overigens ben ik van mening dat Decibel altijd waar is voor je geld, ontzettend veel namen / stages / diversiteit dat je, je er altijd vermaakt.

Dat het vorig jaar te druk was in de tenten, kun je B2S niet aanrekenen. Onmogelijk om voldoende ruimte te creëren in de tenten als iedereen daar gaat staan vanwege de regen


Dus mensen moeten maar in de regen gaan staan voor een kaartje van 80 euro.. Leuke dag heb je dan. xd

Ja zeker, de sfeer op de outdoor stages in de regen was namelijk veel beter dan in de vol gepropte tenten. Je houd dan namelijk alleen de liefhebbers van een bepaald genre over :P


zit inderdaad wat in. was op beat the bridge ook het geval. zodra het begon te regenen, bleven alleen de die hard fans over. zorgt inderdaad wel voor een prachtige sfeer, iedereen ging helemaal los.
maar als ik kijk naar of het het geld wel waard is, kijk ik iniedergeval niet naar het weer dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 17:44 
 

De mainstage komt weer op de oude plek :thumbup:

Bron: DB instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
De mainstage komt weer op de oude plek :thumbup:

Bron: DB instagram


Verstandige zet, vond het vorig jaar qua beleving echt een stuk minder met de stage aan de lange zijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

Vitality schreef:
Kiloknaller schreef:
De mainstage komt weer op de oude plek :thumbup:

Bron: DB instagram


Verstandige zet, vond het vorig jaar qua beleving echt een stuk minder met de stage aan de lange zijde.


Vind het ook een verstandige zet, ook al kwam het misschien ook wel door het weer dat de mainstage niet volledig tot z'n recht kwam.

Toch een partij zin in dit feestje! :yay:

Zijn er btw nog mensen die bij ons op een xl kampeerplek willen zitten? (we hebben door afhakers wat plek over).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Wel een leuk interview over decibel.
http://www.partyscene.nl/interviews/165 ... ache=false
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Verstandige zet, vond het vorig jaar qua beleving echt een stuk minder met de stage aan de lange zijde.

Kwam wellicht ook doordat het de godganse dag regende. Op een gegeven moment (DBSTF ofzo) stond er een paar duizend man.. Qua geluid was dit misschien wel beter. Minder ver ervan af enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstage was echt kut door die regen. Er ontstonden ook overal vrij diepe plassen, dan had je steeds van die plekken waar geen mensen stonden, was vrij sfeerloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 07:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mainstage was echt kut door die regen. Er ontstonden ook overal vrij diepe plassen, dan had je steeds van die plekken waar geen mensen stonden, was vrij sfeerloos.

Had je bij de Remember ook ja. Lag een ontzettend grote plas recht voor de stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat als de zon had geschenen de stage ook een stuk beter tot z'n recht zou komen. Dan vielen die felle kleuren ook wat beter op enzo. Verder vond ik de stage opzich wel gewaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chroman schreef:
Mainstage was echt kut door die regen. Er ontstonden ook overal vrij diepe plassen, dan had je steeds van die plekken waar geen mensen stonden, was vrij sfeerloos.

Had je bij de Remember ook ja. Lag een ontzettend grote plas recht voor de stage.

Die gast die daar doorheen lag te rollen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vond de main er wel echt tof uit zien, alleen jammer van het weer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
wootum schreef:
Chroman schreef:
Mainstage was echt kut door die regen. Er ontstonden ook overal vrij diepe plassen, dan had je steeds van die plekken waar geen mensen stonden, was vrij sfeerloos.

Had je bij de Remember ook ja. Lag een ontzettend grote plas recht voor de stage.

Die gast die daar doorheen lag te rollen xd

Ja :lol:

Royvn_ schreef:
vond de main er wel echt tof uit zien, alleen jammer van het weer ja

Ik vond hem er juist erg karig uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 09:18 
 

wootum schreef:
Ik vond hem er juist erg karig uitzien.


Ja vond de stage ook een beetje karig, zeker als je de stage vergelijkt met de enorme stages van voorgaande jaren. Maar dat ligt er idd denk ik ook aan dat de stage natuurlijk breder was dan voorgaande jaren en omdat het regende was het zo rustig dat er aan de zijkanten nauwelijks mensen stonden waardoor de stage ook weer smal leek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Die gast dus....... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nou als je maar lol hebt gehad. Of het nog weet. Of iets.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten