Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel outdoor
Past

Decibel outdoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Ministry Of Distortion wrote:
Lunatic wrote:
Rickzel wrote:Is die rookie stage ook alleen voor mensen die zelf produceren? Of maak je ook kans als je gewoon een heel vet setje kan neerzetten?
Zo uit mijn hoofd werd er vorig jaar wel geeist dat je zelf kon produceren. Maar niet geschoten is altijd mis!
Heb net even contact gehad met B2S.
Het gaat om een setje van max. 20 min met eigen tracks, eventueel aangevuld met andere tracks.
Thanks :) Toch maar een poging wagen weer ondanks dat ik vorig jaar ook al gewonnen heb :P
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Hard4Us wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?
Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
mitch0162 wrote:
Hard4Us wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.

Eigenlijk wel jammer want je betaald evenveel voor een weekendje decibel. Desondanks zal het wel vet worden natuurlijk!
X
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2014
last seen Aug 2016
Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
xheanortx wrote:Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?
4 per keer
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
View on YouTube

What the fuck xd
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Hard Invasion wrote:View on YouTube

What the fuck xd
hahahaha wtf.. en ik vond het promofilmpje van intents al vaag :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
mitch0162 wrote:

Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Fuzzylogic wrote:
mitch0162 wrote:

Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Daar heb je helemaal gelijk in xd
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Fuzzylogic wrote: Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed in :D
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Lunatic wrote:
Fuzzylogic wrote: Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed in :D
Ben vorig jaar een uur geweest.. ik kreeg geen been of arm meer omhoog :lol:

Hetzelfde als zondag nacht bij 24u café, fantastische sfeer maar ik kon gewoon niet meer xd
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
vandaag ticket verkoop
http://decibel.tickets.b2s.nl/
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Ticket binnen maar personalisatie?
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Koen wrote:Ticket binnen maar personalisatie?
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.
Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Ook ticket binnen.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
En toen was er geen rij meer terwijl zelfs vip nog te krijgen is
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Goede zaak dat personaliseren, al hadden ze er van tevoren wel wat meer duidelijkheid over mogen geven. Heb nu 1 extra ticket gekocht voor een vriend die misschien nog meegaat. Wacht dus nog wel even voordat ik ze personaliseer, mocht iemand nog afhaken en er opeens een andere naam op moet.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Ticketjes binnen, eerste keer Decibel :cool:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Miwer wrote:
Koen wrote:Ticket binnen maar personalisatie?
Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.
Leuk, maar is gewoon een slechte zaak. Zoiets zal de bezoeker altijd benadelen. Wat nu als iemand onverwacht niet in staat is om te gaan? Al denk ik niet dat er veel gecontroleerd zal worden op de personalisatie.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Zolang er geen goede alternatieven zijn voor tweedehands verkoop voor mensen met legitieme redenen, vind ik dat personaliseren ook maar een zeer kwalijke zaak :/
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
We zijn er weer bij :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
-verkocht-
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ramirez wrote:De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.
Voor mij hetzelfde eigenlijk. Decibel is normaal altijd een zekerheidje maar dit jaar sla ik hem naar alle waarschijnlijkheid ook over. Mede door het nieuwe festival op Airport Twenthe en de redelijke lineup van Decibel zelf...
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Inclusief kosten 80 euro voor 1 ticket, godverdomme... Ongelooflijk.

Het wordt m'n eerste keer, hopelijk wordt 't wat leuk bij de Remember :)