Thankswrote:Heb net even contact gehad met B2S.wrote:Zo uit mijn hoofd werd er vorig jaar wel geeist dat je zelf kon produceren. Maar niet geschoten is altijd mis!wrote:Is die rookie stage ook alleen voor mensen die zelf produceren? Of maak je ook kans als je gewoon een heel vet setje kan neerzetten?
Het gaat om een setje van max. 20 min met eigen tracks, eventueel aangevuld met andere tracks.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?
En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
wrote:Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?
Eigenlijk wel jammer want je betaald evenveel voor een weekendje decibel. Desondanks zal het wel vet worden natuurlijk!
-
XHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2014
- last seen Aug 2016
Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?
4 per keerwrote:Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?
Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.wrote:Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?
Daar heb je helemaal gelijk inwrote:Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.wrote:Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.wrote:Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?
Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed inwrote: Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Ben vorig jaar een uur geweest.. ik kreeg geen been of arm meer omhoogwrote:Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed inwrote: Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Hetzelfde als zondag nacht bij 24u café, fantastische sfeer maar ik kon gewoon niet meer
vandaag ticket verkoop
http://decibel.tickets.b2s.nl/
http://decibel.tickets.b2s.nl/
Ticket binnen maar personalisatie?
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.wrote:Ticket binnen maar personalisatie?
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
En toen was er geen rij meer terwijl zelfs vip nog te krijgen is
Goede zaak dat personaliseren, al hadden ze er van tevoren wel wat meer duidelijkheid over mogen geven. Heb nu 1 extra ticket gekocht voor een vriend die misschien nog meegaat. Wacht dus nog wel even voordat ik ze personaliseer, mocht iemand nog afhaken en er opeens een andere naam op moet.
Leuk, maar is gewoon een slechte zaak. Zoiets zal de bezoeker altijd benadelen. Wat nu als iemand onverwacht niet in staat is om te gaan? Al denk ik niet dat er veel gecontroleerd zal worden op de personalisatie.wrote:Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.wrote:Ticket binnen maar personalisatie?
Zolang er geen goede alternatieven zijn voor tweedehands verkoop voor mensen met legitieme redenen, vind ik dat personaliseren ook maar een zeer kwalijke zaak 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.
Voor mij hetzelfde eigenlijk. Decibel is normaal altijd een zekerheidje maar dit jaar sla ik hem naar alle waarschijnlijkheid ook over. Mede door het nieuwe festival op Airport Twenthe en de redelijke lineup van Decibel zelf...wrote:De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.