Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 00:09 
 
Artiest

Ministry Of Distortion schreef:
Lunatic schreef:
Rickzel schreef:
Is die rookie stage ook alleen voor mensen die zelf produceren? Of maak je ook kans als je gewoon een heel vet setje kan neerzetten?


Zo uit mijn hoofd werd er vorig jaar wel geeist dat je zelf kon produceren. Maar niet geschoten is altijd mis!


Heb net even contact gehad met B2S.
Het gaat om een setje van max. 20 min met eigen tracks, eventueel aangevuld met andere tracks.


Thanks :) Toch maar een poging wagen weer ondanks dat ik vorig jaar ook al gewonnen heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?


Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:14 
 
Hardtraxxer

mitch0162 schreef:
Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?


Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.



Eigenlijk wel jammer want je betaald evenveel voor een weekendje decibel. Desondanks zal het wel vet worden natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

xheanortx schreef:
Iemand enig idee hoeveel kaartjes je maximaal kan aanschaffen i.v.m. aanschaf voor maten?


4 per keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



What the fuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:


What the fuck xd

hahahaha wtf.. en ik vond het promofilmpje van intents al vaag :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?


Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.

Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
mitch0162 schreef:
Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?


Bij Decibel staat op de camping een grote tent waar de pre, after en nightparty in gehouden worden. De nightparty begint om 23.00 en eindigt om 03.00. Bij Defqon heb je veel meer keuze, wat ik persoonlijk veel beter vindt maar dat neemt niet weg dat het bij decibel erg leuk kan zijn.

Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.


Daar heb je helemaal gelijk in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 12:38 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.


Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Note: De nightparty op Decibel is The Walking Dead in reallife.


Haha klopt, maar de sfeer zat er vorig jaar wel goed in :D


Ben vorig jaar een uur geweest.. ik kreeg geen been of arm meer omhoog :lol:

Hetzelfde als zondag nacht bij 24u café, fantastische sfeer maar ik kon gewoon niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vandaag ticket verkoop
http://decibel.tickets.b2s.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen maar personalisatie?

Citaat:
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
Ticket binnen maar personalisatie?

Citaat:
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.

Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook ticket binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:29 
 
Hardtraxx Addict

En toen was er geen rij meer terwijl zelfs vip nog te krijgen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede zaak dat personaliseren, al hadden ze er van tevoren wel wat meer duidelijkheid over mogen geven. Heb nu 1 extra ticket gekocht voor een vriend die misschien nog meegaat. Wacht dus nog wel even voordat ik ze personaliseer, mocht iemand nog afhaken en er opeens een andere naam op moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketjes binnen, eerste keer Decibel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Koen schreef:
Ticket binnen maar personalisatie?

Citaat:
Klik op de link in de bevestigingsmail om uw ticket(s) te personaliseren. Let op, u ontvangt uw ticket(s) pas na personalisatie. Personaliseren is mogelijk vanaf maandag, 29 feb 2016 00:00 GMT+02:00 tot maandag, 15 aug 2016 00:00 GMT+02:00.

Dat is iets nieuws dit jaar om de zwart handel tegen te gaan.

Leuk, maar is gewoon een slechte zaak. Zoiets zal de bezoeker altijd benadelen. Wat nu als iemand onverwacht niet in staat is om te gaan? Al denk ik niet dat er veel gecontroleerd zal worden op de personalisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang er geen goede alternatieven zijn voor tweedehands verkoop voor mensen met legitieme redenen, vind ik dat personaliseren ook maar een zeer kwalijke zaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We zijn er weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-verkocht-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
De kaartjes zijn me iets te duur dit jaar en vond het vorig jaar toch iets tegen vallen ivm de drukte in de tenten en het slechte weer. Vind het risico te groot om voor dit geld naar Decibel te gaan.

Voor mij hetzelfde eigenlijk. Decibel is normaal altijd een zekerheidje maar dit jaar sla ik hem naar alle waarschijnlijkheid ook over. Mede door het nieuwe festival op Airport Twenthe en de redelijke lineup van Decibel zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inclusief kosten 80 euro voor 1 ticket, godverdomme... Ongelooflijk.

Het wordt m'n eerste keer, hopelijk wordt 't wat leuk bij de Remember :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten