Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:28 
 
Hardtraxxer

Dat wordt rondjes lopen! Remember, Main, Euphoria, kleine uitstap naar Loudness en dan de rest van het weekend nog :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

main concern feat mind dimension & malice :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 01:57 
 
Hardtraxx Addict

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Ga toch weg met die monotone herrie. 1x promotie was wel genoeg hoor.

En dan zit die zelf zo vaak te haten op raw hardstyle en dan komt die nu zelf aanzetten met frenchcore :lol:

Tsja ik ken hem gewoon al sinds hij bezig is met muziek en weet hoeveel hij er in stopt. Een beetje promotie mag dan wel voor een eerste boeking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 08:46 
 
Hardtraxx Veteran

Maar..maar..Waar is Geck-O :cry:

Voor mij persoonlijk DE Remember set van vorig jaar en nu staat hij er helemaal niet eens :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 09:22 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Maar..maar..Waar is Geck-O :cry:

Voor mij persoonlijk DE Remember set van vorig jaar en nu staat hij er helemaal niet eens :(


Idd hele vette set toen. en nog in de zon gestaan zelfs haha.
Jammer dat die er nu niet staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Rickzel schreef:
Is die rookie stage ook alleen voor mensen die zelf produceren? Of maak je ook kans als je gewoon een heel vet setje kan neerzetten?


Zo uit mijn hoofd werd er vorig jaar wel geeist dat je zelf kon produceren. Maar niet geschoten is altijd mis!


Heb net even contact gehad met B2S.
Het gaat om een setje van max. 20 min met eigen tracks, eventueel aangevuld met andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok helaas :)

Thanks voor het navragen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Ga toch weg met die monotone herrie. 1x promotie was wel genoeg hoor.

En dan zit die zelf zo vaak te haten op raw hardstyle en dan komt die nu zelf aanzetten met frenchcore :lol:

Ik vind het wel een leuk nummertje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:30 
 
Hardtraxxer

Ministry Of Distortion schreef:
Lunatic schreef:
Rickzel schreef:
Is die rookie stage ook alleen voor mensen die zelf produceren? Of maak je ook kans als je gewoon een heel vet setje kan neerzetten?


Zo uit mijn hoofd werd er vorig jaar wel geeist dat je zelf kon produceren. Maar niet geschoten is altijd mis!


Heb net even contact gehad met B2S.
Het gaat om een setje van max. 20 min met eigen tracks, eventueel aangevuld met andere tracks.

Eigen tracks :/ Dan wordt het em helaas niet voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke line up bij de Remember en Extreme Loudness. Als er nog geld over is tegen die tijd proberen we deze maar eens mee te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?

Hoe bedoel je 'open'? Open air?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?


De weekend line-up staat allemaal in een gigantische tent op de camping, dus dit is een heel andere stage dan de stages die tijdens het festival gebruikt worden, in tegenstelling tot Defqon waar de Blue en Black voor de weekendfeesten ook gebruikt worden.
De Night Party vindt volgens mij van 23.00 tot 04.00 plaats ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:38 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er niet, zoals bij defqon, meerdere stages zijn op de zondag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:48 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet wijs uit. Als je kijkt bij Defqon zijn best veel stages open, is dit bij decibel alleen de main stage met die "paar" namen die er staan of hoe zit dit?

En de saturday night party is dat dan gewoon na de endshow vanaf 12 tot 5 ofzo?

Open? bedoel je dan op de vrijdag/zaterdag nacht/zondag?

Dit is op een speciale stage op de camping.

Astronaut schreef:
Jammer dat er niet, zoals bij defqon, meerdere stages zijn op de zondag..


Denk dat er nu te weinig weekend mensen voor zijn om meer stages te openen. Probleem wat je dan ook krijgt is dat de camping niet echt kan groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:31 
 
Hardtraxx Elite

Astronaut schreef:
Jammer dat er niet, zoals bij defqon, meerdere stages zijn op de zondag..


Dit bedoelde ik, net als op Intents zondag bijvoorbeeld, daar heb je ook gewoon dat alle stages open zijn en je dus keuze genoeg hebt.

Dus het festivalterein is op de zondag niet open maar de grote tent op de camping wel, waar dus de vrijdag, saturday night en de zondag gehouden word?

Wel apart dan dat ze voor Decibel en Defqon nagenoeg dezelfde prijs vragen.
Heb toch voor beide weekendtickets binnen dus nu maakt het ook niet meer uit :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Is nooit zo geweest hoor Miwer

De Pre/After/Sunday party is altijd op de camping geweest en ondanks dat ik de DQ zondag erg relaxed vind heeft de tent op de camping met Decibel ook wel wat.

Die zondagen zijn in mijn vriendengroep legendarisch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:38 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Denk dat er nu te weinig weekend mensen voor zijn om meer stages te openen. Probleem wat je dan ook krijgt is dat de camping niet echt kan groeien.

Waarom kan de camping niet groeien als je zondags ook het festival terrein open doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:41 
 
Hardtraxxer

Als Decibel volgend jaar weer alleen 1 hardstyle stage heeft op de vrijdag en zondag dan gaan we met onze groep misschien Intents Weekend maar eens proberen. The Qontinent zijn we al geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Miwer schreef:
Denk dat er nu te weinig weekend mensen voor zijn om meer stages te openen. Probleem wat je dan ook krijgt is dat de camping niet echt kan groeien.

Waarom kan de camping niet groeien als je zondags ook het festival terrein open doet?


Omdat het de camping is van het Safari park, veel van de camping plekken zijn jaarplekken of voor gewone vakantiegangers.

De kans dat Decibel volgend jaar meerdere tenten heeft op vrijdag/zondag is nihil denk ik, aangezien de line up gewoon een mix is van zacht naar hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:05 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Is nooit zo geweest hoor Miwer

De Pre/After/Sunday party is altijd op de camping geweest en ondanks dat ik de DQ zondag erg relaxed vind heeft de tent op de camping met Decibel ook wel wat.

Die zondagen zijn in mijn vriendengroep legendarisch ;)

Weet ik. volgens mij bedoel je iemand anders :P

ShatterDJ schreef:
Miwer schreef:
Denk dat er nu te weinig weekend mensen voor zijn om meer stages te openen. Probleem wat je dan ook krijgt is dat de camping niet echt kan groeien.

Waarom kan de camping niet groeien als je zondags ook het festival terrein open doet?


Omdat er geen ruimte is om de camping te laten groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 16:17 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Omdat er geen ruimte is om de camping te laten groeien.

Op Hard News zag ik laatst nog voorbij komen dat B2S de camping nog wou uitbreiden naar 20.000
Dan kan je imo echt wel meerdere stages open doen ^^ En dat hoeft nog niet gelijk het hele terrein te zijn, maar gewoon een aantal. Of laten die lui gewoon lekker een hardcore tent op de camping erbij doen :x

Ik zit bijv niet te wachten op de meeste euforische namen. Alleen NC, WS en BH als ze (redelijk) veel ouwe platen draaien. Met de meeste hedendaagse (2012-nu) euforische hardstyle heb ik gewoon niks. Het is dat ik me alsnog wel kan vermaken omdat een weekend festival gewoon heel gezellig is, maar het is gewoon fijn als ik tijdens de euforische artiesten en enkele raw artiesten gewoon voor hardcore artiesten kan kiezen, waar ik de meesten vaak wel kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Miwer schreef:
Omdat er geen ruimte is om de camping te laten groeien.

Op Hard News zag ik laatst nog voorbij komen dat B2S de camping nog wou uitbreiden naar 20.000
Dan kan je imo echt wel meerdere stages open doen ^^ En dat hoeft nog niet gelijk het hele terrein te zijn, maar gewoon een aantal. Of laten die lui gewoon lekker een hardcore tent op de camping erbij doen :x

Ik zit bijv niet te wachten op de meeste euforische namen. Alleen NC, WS en BH als ze (redelijk) veel ouwe platen draaien. Met de meeste hedendaagse (2012-nu) euforische hardstyle heb ik gewoon niks. Het is dat ik me alsnog wel kan vermaken omdat een weekend festival gewoon heel gezellig is, maar het is gewoon fijn als ik tijdens de euforische artiesten en enkele raw artiesten gewoon voor hardcore artiesten kan kiezen, waar ik de meesten vaak wel kan waarderen.


Vergeet niet dat de HC scene op festivals nog steeds kleiner is dan de HS scene.

Het terrein van Decibel leent zich erg slecht om meerdere stage's denk ik doordat het zo langwerpig is, je loopt je dan helemaal de schompes (in tegenstelling tot DQ wat ''vierkant'' is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

De weinige extra faciliteiten en vooral het gemis van keuze is voor ons ook een keuze geweest om decibel weekend bij een keer te laten.
Ik hou er van als ik een beetje keuze heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De weinige extra faciliteiten en vooral het gemis van keuze is voor ons ook een keuze geweest om decibel weekend bij een keer te laten.
Ik hou er van als ik een beetje keuze heb.


Ja ik vond die flügel party wel vet in 2014, werden ook wat classics gedraaid. Zou het vet vinden als er een 2e area zou zijn op de camping party. Is wel plek voor maar dan moeten er wel meer bomen gekapt worden vrees ik, dus dat zou het lastig kunnen maken.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten