Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 'm zowel in het Nederlands als Engels gekregen, dus dan zou je kunnen stellen dat dat ook een ongewenste mail is en daarvoor dus ook excuses op z'n plaats zijn. (Valt allemaal wel mee hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 14:23 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik heb 'm zowel in het Nederlands als Engels gekregen, dus dan zou je kunnen stellen dat dat ook een ongewenste mail is en daarvoor dus ook excuses op z'n plaats zijn. (Valt allemaal wel mee hoor)

Volgens mij bedoelen ze meer dat ze mensen met een dagticket ook de weekend informatie hebben gestuurd.

Viel me eigenlijk niet eens op dus door zo'n excuus email te sturen maken ze mensen alleen maar nog meer in de war.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:15 

Hardtraxxer

ijssie schreef:
Delt-A schreef:

Volgens mij bedoelen ze meer dat ze mensen met een dagticket ook de weekend informatie hebben gestuurd.

Viel me eigenlijk niet eens op dus door zo'n excuus email te sturen maken ze mensen alleen maar nog meer in de war.

Zelfs mensen zonder ticket hebben een mail gekregen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:17 

Hardtraxxer

Stephan_NL schreef:
ijssie schreef:
Delt-A schreef:

Zelfs mensen zonder ticket hebben een mail gekregen ;)

Oh dat stond er niet bij. Hoe weet je dit dan?

Ach ja wel goede reclame, ze zullen er vast wel een paar tickets extra door verkocht hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:19 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:

Ach ja wel goede reclame, ze zullen er vast wel een paar tickets extra door verkocht hebben

Misschien heeft hij geen ticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:27 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
ijssie schreef:

Misschien heeft hij geen ticket :P

haha oja dat zou kunnen. Nou dan krijgen toch heel wat b2s klanten die decibel mail idd als ze het echt naar hun volledige klantenbestand hebben verstuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 15:49 

Hardtraxxer

Dat klopt. Ik heb dit jaar (met pijn in het hart) geen ticket en kreeg toch de mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 17:47 

Hardtraxxer

In het stageopbouwtopic staat een foto van de xxl afterpartytent. Mooi formaat wel denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 18:10 

Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
In het stageopbouwtopic staat een foto van de xxl afterpartytent. Mooi formaat wel denk ik

Ja mooie grote broeikas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 18:19 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Scotty018 schreef:

Ja mooie grote broeikas.

Die kan flink warm worden met het voorspelde weer ja
Gelukkig is hij voornamelijk snachts open
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 18:58 

Hardtraxxer

All you can do is build a greenhouse......
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 19:00 

Hardtraxxer

And see if it grows
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 19:16 

Hardtraxx Newbie

Weer bericht is tog al wat veranderd, en tog precies beter dan verwacht , minder kans al op regen dan eerst via buienradar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 19:26 

Hardtraxxer

Tom_89 schreef:
Weer bericht is tog al wat veranderd, en tog precies beter dan verwacht , minder kans al op regen dan eerst via buienradar

Dat zou wel echt perfect zijn. Maar op andere weersites staat er nog wel regen. Achja we weten het waarschijnlijk pas morgenavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 20:31 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:

Waar ergens staan deze fotos ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 20:33 

Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Scotty018 schreef:

Waar ergens staan deze fotos ?

algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-5400.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 23:54 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
In november een Weekend Parking Ticket gekocht, maar we moeten dus een Ravers Paradise South Parking ticket hebben.
Lekker verwarrend allemaal :lol: Maar goed dat ik er nog op tijd achter kom.

Hier op terug komend. Nu een Ravers Paradise South Parking Ticket gekocht, en ik probeer m'n Weekend Parking Ticket te verkopen op Ticketswap, maar hij zegt:

KAN NIET WORDEN VERKOCHT
Tickettype klopt niet

Waarschijnlijk omdat het een Early Bird is? Heb de chatbot op de site al ingeschakeld, maar er staat dat het tot 12 uur kan duren voor je antwoord krijgt.

Anyways, als er iemand nog een Weekend Parking Ticket zoekt, PB me maar, 26 euro, is goedkoper dan nieuw of via Ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 06:22 

Hardtraxx Elite

Het welbekende kut slapen voor een feest heeft weer toe geslagen.

Godverdomme zin in godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 07:30 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 07:38 

Hardtraxxer

Ik heb ook slecht geslapen maar ik ga morgen pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 08:29 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:39 

Hardtraxxer

Weet iemand toevallig al wat voor waterflesjes er geschonken worden? ivm dop meenemen. tnxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 13:25 

Hardtraxx Addict

Zin in morgen! Helaas moet ik wel om 22.40 vertrekken ivm ov dat anders niet meer tot mijn huis rijdt.
Mocht iemand nog tot eind blijven en omgeving Eindhoven/valkenswaard eindigen, hit me up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 14:37 

Hardtraxx Veteran

Weekend parking ticket is verkocht :) Was een fout bij Ticketswap.

Tentje staat, nog nooit zo snel door kunnen door lopen. Moest er iemand anders ook van security op zo'n zwarte knop drukken? Op zo'n doosje met een groene, rode, en zwarte knop? Het was heel vreemd in ieder geval xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 14:43 

Kraak... Piep...

Is dat niet zo'n ding waarmee ze willekeurige controle's uitkiezen?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten