Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Decibel outdoor

Price
weekend 150 (+ camping 190)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Ik heb 'm zowel in het Nederlands als Engels gekregen, dus dan zou je kunnen stellen dat dat ook een ongewenste mail is en daarvoor dus ook excuses op z'n plaats zijn. (Valt allemaal wel mee hoor)
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Delt-A wrote:Ik heb 'm zowel in het Nederlands als Engels gekregen, dus dan zou je kunnen stellen dat dat ook een ongewenste mail is en daarvoor dus ook excuses op z'n plaats zijn. (Valt allemaal wel mee hoor)
Volgens mij bedoelen ze meer dat ze mensen met een dagticket ook de weekend informatie hebben gestuurd.

Viel me eigenlijk niet eens op dus door zo'n excuus email te sturen maken ze mensen alleen maar nog meer in de war.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
ijssie wrote:
Delt-A wrote:Ik heb 'm zowel in het Nederlands als Engels gekregen, dus dan zou je kunnen stellen dat dat ook een ongewenste mail is en daarvoor dus ook excuses op z'n plaats zijn. (Valt allemaal wel mee hoor)
Volgens mij bedoelen ze meer dat ze mensen met een dagticket ook de weekend informatie hebben gestuurd.

Viel me eigenlijk niet eens op dus door zo'n excuus email te sturen maken ze mensen alleen maar nog meer in de war.
Zelfs mensen zonder ticket hebben een mail gekregen ;)
I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Stephan_NL wrote:
ijssie wrote:

Zelfs mensen zonder ticket hebben een mail gekregen ;)
Oh dat stond er niet bij. Hoe weet je dit dan?

Ach ja wel goede reclame, ze zullen er vast wel een paar tickets extra door verkocht hebben
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
ijssie wrote:

Ach ja wel goede reclame, ze zullen er vast wel een paar tickets extra door verkocht hebben
Misschien heeft hij geen ticket :P
I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Mitch wrote:
ijssie wrote:

Misschien heeft hij geen ticket :P
haha oja dat zou kunnen. Nou dan krijgen toch heel wat b2s klanten die decibel mail idd als ze het echt naar hun volledige klantenbestand hebben verstuurd
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat klopt. Ik heb dit jaar (met pijn in het hart) geen ticket en kreeg toch de mail.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
In het stageopbouwtopic staat een foto van de xxl afterpartytent. Mooi formaat wel denk ik
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Scotty018 wrote:In het stageopbouwtopic staat een foto van de xxl afterpartytent. Mooi formaat wel denk ik
Ja mooie grote broeikas.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
zeke wrote:
Scotty018 wrote:In het stageopbouwtopic staat een foto van de xxl afterpartytent. Mooi formaat wel denk ik
Ja mooie grote broeikas.
Die kan flink warm worden met het voorspelde weer ja
Gelukkig is hij voornamelijk snachts open
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
All you can do is build a greenhouse......
I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
And see if it grows
T
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2021
last seen Dec 2024
Weer bericht is tog al wat veranderd, en tog precies beter dan verwacht , minder kans al op regen dan eerst via buienradar
I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Tom_89 wrote:Weer bericht is tog al wat veranderd, en tog precies beter dan verwacht , minder kans al op regen dan eerst via buienradar
Dat zou wel echt perfect zijn. Maar op andere weersites staat er nog wel regen. Achja we weten het waarschijnlijk pas morgenavond
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Waar ergens staan deze fotos ?
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
svenn15 wrote:
Waar ergens staan deze fotos ?
Het Feest/stage opbouw topic. (page 217)
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Delt-A wrote:In november een Weekend Parking Ticket gekocht, maar we moeten dus een Ravers Paradise South Parking ticket hebben.
Lekker verwarrend allemaal :lol: Maar goed dat ik er nog op tijd achter kom.
Hier op terug komend. Nu een Ravers Paradise South Parking Ticket gekocht, en ik probeer m'n Weekend Parking Ticket te verkopen op Ticketswap, maar hij zegt:

KAN NIET WORDEN VERKOCHT
Tickettype klopt niet

Waarschijnlijk omdat het een Early Bird is? Heb de chatbot op de site al ingeschakeld, maar er staat dat het tot 12 uur kan duren voor je antwoord krijgt.

Anyways, als er iemand nog een Weekend Parking Ticket zoekt, PB me maar, 26 euro, is goedkoper dan nieuw of via Ticketswap.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Het welbekende kut slapen voor een feest heeft weer toe geslagen.

Godverdomme zin in godverdomme
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
heggenschaar wrote:Het welbekende kut slapen voor een feest heeft weer toe geslagen.

I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Ik heb ook slecht geslapen maar ik ga morgen pas
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 3 days ago
heggenschaar wrote:Het welbekende kut slapen voor een feest heeft weer toe geslagen.

I
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Weet iemand toevallig al wat voor waterflesjes er geschonken worden? ivm dop meenemen. tnxx
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Zin in morgen! Helaas moet ik wel om 22.40 vertrekken ivm ov dat anders niet meer tot mijn huis rijdt.
Mocht iemand nog tot eind blijven en omgeving Eindhoven/valkenswaard eindigen, hit me up!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Weekend parking ticket is verkocht :) Was een fout bij Ticketswap.

Tentje staat, nog nooit zo snel door kunnen door lopen. Moest er iemand anders ook van security op zo'n zwarte knop drukken? Op zo'n doosje met een groene, rode, en zwarte knop? Het was heel vreemd in ieder geval xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Is dat niet zo'n ding waarmee ze willekeurige controle's uitkiezen?