Grote tent is wat er aangenomen wordt maar is nergens bevestigd. Vraag me idd wel het zelfde af over de vergunningwrote:Ik hoor wat dingen dat de grote aftertent op de camping weer terug is, klopt dit? Op FB zie ik alleen iets staan over een afterparty XL maar niet specifiek iets over de vertrouwde tent.
Vraag me dan meteen af of de organisatie dan een vergunning heeft gekregen om een beetje fatsoenlijk geluidsniveau te mogen hanteren. (Ipv standje fluister zoals voorgaande jaren bij de botsautostage)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Ik weet 99% zeker dat ik dit bevestigd heb zien worden (story of comments oid).wrote:Grote tent is wat er aangenomen wordt maar is nergens bevestigd. Vraag me idd wel het zelfde af over de vergunningwrote:Ik hoor wat dingen dat de grote aftertent op de camping weer terug is, klopt dit? Op FB zie ik alleen iets staan over een afterparty XL maar niet specifiek iets over de vertrouwde tent.
Vraag me dan meteen af of de organisatie dan een vergunning heeft gekregen om een beetje fatsoenlijk geluidsniveau te mogen hanteren. (Ipv standje fluister zoals voorgaande jaren bij de botsautostage)
Een vriend heeft het gevraagd via Messenger en daar hebben ze het inderdaad bevestigdwrote:Ik weet 99% zeker dat ik dit bevestigd heb zien worden (story of comments oid).wrote:Grote tent is wat er aangenomen wordt maar is nergens bevestigd. Vraag me idd wel het zelfde af over de vergunningwrote:Ik hoor wat dingen dat de grote aftertent op de camping weer terug is, klopt dit? Op FB zie ik alleen iets staan over een afterparty XL maar niet specifiek iets over de vertrouwde tent.
-
ZHardtraxxer
- 51 posts member since 2018
- last seen 17 days ago
Mega veel zin in weer! De 8e keer een weekend in een Jungalow, toch altijd net ff wat beter dan op de camping qua slaap.
Heel blij dat er weer een tent komt te staan voor de after. Die botsauto stage is leuk maar qua geluid om te huilen natuurlijk. Nu hopen dat het geluid wel gewoon goed is ook.
Heel blij dat er weer een tent komt te staan voor de after. Die botsauto stage is leuk maar qua geluid om te huilen natuurlijk. Nu hopen dat het geluid wel gewoon goed is ook.
Kan in die tent ook altijd nog een silent disco worden in de nachtelijke uurtjes, vergelijkbaar met die ene area op Defqon bijv.
nee de afterpartys zijn geen silent disco hadden ze gezegd
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Dat sowieso niet. Dat is bevestigdwrote:Kan in die tent ook altijd nog een silent disco worden in de nachtelijke uurtjes, vergelijkbaar met die ene area op Defqon bijv.
Maar dat betekent natuurlijk niet speciaal dat het ook hard staat helaas
is er al bekend hoe laat het campingterrein op vrijdag open gaat? Kan het tot nu toe niet vinden op de site van b2s.
The Decibel weekend lasts until Monday morning 12:00HRS, the 21st of August. All the accommodations must be checked out at 10.00HRS, all the camping spots at 12.00HRS. Make sure you leave the park in time and take all your belongings.wrote:is er al bekend hoe laat het campingterrein op vrijdag open gaat? Kan het tot nu toe niet vinden op de site van b2s.
RAVERS RESORT: Check-in on Friday at 16:00HRS, check-out Monday at 10:00HRS.
RAVERS PARADISE NORTH: Check-in on Friday at 14:00HRS, check-out Monday at 10:00HRS.
RAVERS PARADISE SOUTH CAMPSITE: Check-in on Friday at 12:00HRS, check-out Monday at 12:00HRS.
RAVERS RESORT CAMPSITE: Check-in on Friday at 11:00HRS, check-out Monday at 12:00HRS.
https://support.b2s.nl/support/solution ... neral-info
O. Gemist.wrote:Dat sowieso niet. Dat is bevestigdwrote:Kan in die tent ook altijd nog een silent disco worden in de nachtelijke uurtjes, vergelijkbaar met die ene area op Defqon bijv.
Maar dat betekent natuurlijk niet speciaal dat het ook hard staat helaas
Mi scusi.
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 25 days ago
Wordt tijd voor een plattegrond. Kunnen de logistieke tijden tussen de stages bepaald worden..
Ik zag gisteren b2s / Decibel dat filmpje met dat volledige (onoverzichtelijke) weekend-overzicht posten. In de comments werd inderdaad om een duidelijke plattegrond gevraagd en die zou 'snel' komen.

Hopelijk blijft het zo, het is wat aan de warme kant, maar een helemaal droog Decibel weekend zou fijn zin.
Hier teken ik voor!wrote:
Hopelijk blijft het zo, het is wat aan de warme kant, maar een helemaal droog Decibel weekend zou fijn zin.
Dat ziet er prima uit, zeker als je de rest van het festivalseizoen tot nu tot in ogenschouw neemt
.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Graadje of 4 koeler graagwrote:
Verder prima
Man ben dankbaarwrote:Graadje of 4 koeler graagwrote:
Verder prima
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Neewrote:Man ben dankbaarwrote:Graadje of 4 koeler graagwrote:
Verder primakijkende naar de afgelopen weken
28 is gewoon kut warm.
Het ene slechte is niet opeens goed omdat het andere slechte er niet is.
Het kon ook niet anders dan dat Miwer zijn mening zou geven, standaard bij elk weerbericht boven de 25* in combinatie met zon.
Heerluk, dat is toch een festivalgevoel. Beetje dansen, beetje drinken, beetje zweten en klagen. Love it.
Zeer content met het weer, timetable is gemaakt, goeie zin is al aanwezig.
Heerluk, dat is toch een festivalgevoel. Beetje dansen, beetje drinken, beetje zweten en klagen. Love it.
Zeer content met het weer, timetable is gemaakt, goeie zin is al aanwezig.
wrote:Het ene slechte is niet opeens goed omdat het andere slechte er niet is.
Weer ziet er top uit! Al had het van mij wel 27,5 graden mogen zijn ipv 28..
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ik zeg het al jaren. Alles boven de 25 is gewoon kutwrote:wrote:Het ene slechte is niet opeens goed omdat het andere slechte er niet is.![]()
Zie de Defqon zondag, dat was toch gewoon niet lekker
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Op de zaterdag was het wel wat warm maar op zich prima te doen, en toen was het 27 graden.wrote:Ik zeg het al jaren. Alles boven de 25 is gewoon kutwrote:wrote:Het ene slechte is niet opeens goed omdat het andere slechte er niet is.![]()
Zie de Defqon zondag, dat was toch gewoon niet lekker
28 graden is prima te doen, gewoon iets meer rust pakken en iets beter op jezelf letten en dan kan je alsnog gewoon bijna alles uit het weekend halen.
Tussen de 25 en 30 graden is gewoon nog prima te doen, wellicht even net vaker je rust pakken inderdaad en de indoortenten wat meer vermijden. Altijd beter dan de hele dag verregenen met een vertyft festivalterrein/campingterrein tot gevolg.
Ik zie 24 graden, als ik op beekse bergen zoek aankomende 14 dagen
-
MHardtraxxer
- 60 posts member since 2019
- last seen Oct 2024
Zoals Decibel 2015?wrote:Tussen de 25 en 30 graden is gewoon nog prima te doen, wellicht even net vaker je rust pakken inderdaad en de indoortenten wat meer vermijden. Altijd beter dan de hele dag verregenen met een vertyft festivalterrein/campingterrein tot gevolg.
Wij gaan een weekend, dit weer is top! Heb er zin in!