Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 21:46 

Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Ik hoor wat dingen dat de grote aftertent op de camping weer terug is, klopt dit? Op FB zie ik alleen iets staan over een afterparty XL maar niet specifiek iets over de vertrouwde tent.

Vraag me dan meteen af of de organisatie dan een vergunning heeft gekregen om een beetje fatsoenlijk geluidsniveau te mogen hanteren. (Ipv standje fluister zoals voorgaande jaren bij de botsautostage)

Grote tent is wat er aangenomen wordt maar is nergens bevestigd. Vraag me idd wel het zelfde af over de vergunning
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 23:23 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Scotty018 schreef:
Ik hoor wat dingen dat de grote aftertent op de camping weer terug is, klopt dit? Op FB zie ik alleen iets staan over een afterparty XL maar niet specifiek iets over de vertrouwde tent.

Vraag me dan meteen af of de organisatie dan een vergunning heeft gekregen om een beetje fatsoenlijk geluidsniveau te mogen hanteren. (Ipv standje fluister zoals voorgaande jaren bij de botsautostage)

Grote tent is wat er aangenomen wordt maar is nergens bevestigd. Vraag me idd wel het zelfde af over de vergunning

Ik weet 99% zeker dat ik dit bevestigd heb zien worden (story of comments oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 08:12 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
heggenschaar schreef:
Scotty018 schreef:

Ik weet 99% zeker dat ik dit bevestigd heb zien worden (story of comments oid).

Een vriend heeft het gevraagd via Messenger en daar hebben ze het inderdaad bevestigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 09:08 

Hardtraxx Newbie

Mega veel zin in weer! De 8e keer een weekend in een Jungalow, toch altijd net ff wat beter dan op de camping qua slaap.

Heel blij dat er weer een tent komt te staan voor de after. Die botsauto stage is leuk maar qua geluid om te huilen natuurlijk. Nu hopen dat het geluid wel gewoon goed is ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 09:46 

Hardtraxx Veteran

Kan in die tent ook altijd nog een silent disco worden in de nachtelijke uurtjes, vergelijkbaar met die ene area op Defqon bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 10:03 

Hardtraxx Addict

nee de afterpartys zijn geen silent disco hadden ze gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 10:07 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Kan in die tent ook altijd nog een silent disco worden in de nachtelijke uurtjes, vergelijkbaar met die ene area op Defqon bijv.

Dat sowieso niet. Dat is bevestigd
Maar dat betekent natuurlijk niet speciaal dat het ook hard staat helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 10:30 

Hardtraxxer

is er al bekend hoe laat het campingterrein op vrijdag open gaat? Kan het tot nu toe niet vinden op de site van b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 10:49 

Hardtraxx Elite

BroodjeKroket schreef:
is er al bekend hoe laat het campingterrein op vrijdag open gaat? Kan het tot nu toe niet vinden op de site van b2s.

The Decibel weekend lasts until Monday morning 12:00HRS, the 21st of August. All the accommodations must be checked out at 10.00HRS, all the camping spots at 12.00HRS. Make sure you leave the park in time and take all your belongings.

RAVERS RESORT: Check-in on Friday at 16:00HRS, check-out Monday at 10:00HRS.

RAVERS PARADISE NORTH: Check-in on Friday at 14:00HRS, check-out Monday at 10:00HRS.

RAVERS PARADISE SOUTH CAMPSITE: Check-in on Friday at 12:00HRS, check-out Monday at 12:00HRS.

RAVERS RESORT CAMPSITE: Check-in on Friday at 11:00HRS, check-out Monday at 12:00HRS.

https://support.b2s.nl/support/solution ... neral-info
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 19:13 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
pecola-tje schreef:

Dat sowieso niet. Dat is bevestigd
Maar dat betekent natuurlijk niet speciaal dat het ook hard staat helaas

O. Gemist.

Mi scusi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:13 

Hardtraxxer

Wordt tijd voor een plattegrond. Kunnen de logistieke tijden tussen de stages bepaald worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:43 

Hardtraxx Veteran

Ik zag gisteren b2s / Decibel dat filmpje met dat volledige (onoverzichtelijke) weekend-overzicht posten. In de comments werd inderdaad om een duidelijke plattegrond gevraagd en die zou 'snel' komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 09:24 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Hopelijk blijft het zo, het is wat aan de warme kant, maar een helemaal droog Decibel weekend zou fijn zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 09:26 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Afbeelding

Hopelijk blijft het zo, het is wat aan de warme kant, maar een helemaal droog Decibel weekend zou fijn zin.

Hier teken ik voor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:01 

Hardtraxx Veteran

Dat ziet er prima uit, zeker als je de rest van het festivalseizoen tot nu tot in ogenschouw neemt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:32 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Afbeelding

Graadje of 4 koeler graag
Verder prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:45 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Delt-A schreef:
Afbeelding

Verder prima

Man ben dankbaar :lol: kijkende naar de afgelopen weken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 10:52 

Hardtraxx Elite

Marks schreef:
heggenschaar schreef:
Delt-A schreef:
Afbeelding

Verder prima

Man ben dankbaar :lol: kijkende naar de afgelopen weken

Nee
28 is gewoon kut warm.
Het ene slechte is niet opeens goed omdat het andere slechte er niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 11:01 

Hardtraxx Veteran

Het kon ook niet anders dan dat Miwer zijn mening zou geven, standaard bij elk weerbericht boven de 25* in combinatie met zon.
Heerluk, dat is toch een festivalgevoel. Beetje dansen, beetje drinken, beetje zweten en klagen. Love it.

Zeer content met het weer, timetable is gemaakt, goeie zin is al aanwezig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 11:07 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

:lol:

Weer ziet er top uit! Al had het van mij wel 27,5 graden mogen zijn ipv 28..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 11:15 

Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
heggenschaar schreef:

Ik zeg het al jaren. Alles boven de 25 is gewoon kut
Zie de Defqon zondag, dat was toch gewoon niet lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 11:29 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Maximize schreef:
heggenschaar schreef:

Ik zeg het al jaren. Alles boven de 25 is gewoon kut
Zie de Defqon zondag, dat was toch gewoon niet lekker

Op de zaterdag was het wel wat warm maar op zich prima te doen, en toen was het 27 graden.

28 graden is prima te doen, gewoon iets meer rust pakken en iets beter op jezelf letten en dan kan je alsnog gewoon bijna alles uit het weekend halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 12:02 

Hardtraxx Veteran

Tussen de 25 en 30 graden is gewoon nog prima te doen, wellicht even net vaker je rust pakken inderdaad en de indoortenten wat meer vermijden. Altijd beter dan de hele dag verregenen met een vertyft festivalterrein/campingterrein tot gevolg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 12:27 

Hardtraxx Addict

Ik zie 24 graden, als ik op beekse bergen zoek aankomende 14 dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:22 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Tussen de 25 en 30 graden is gewoon nog prima te doen, wellicht even net vaker je rust pakken inderdaad en de indoortenten wat meer vermijden. Altijd beter dan de hele dag verregenen met een vertyft festivalterrein/campingterrein tot gevolg.

Zoals Decibel 2015? :x

Wij gaan een weekend, dit weer is top! Heb er zin in!
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten