Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Zowel Defqon als Decibel beide een fantastische lineup, mijn portemonnee gaat huilen maar wel erg blij om te zien hoe beide festivals zijn ingevuld. :thumbsup:

Het niet boeken van the Dark Horror heeft me helemaal over de streep getrokken, nu hopen dat andere organisaties zijn gedrag ook inzien en hem lekker links laten liggen. Wat een gezwel die vent :lol:

Iets gemist war hij gedaan heeft?


newposts.html
Zo mis je nooit meer iets, zie Hardstyle DJ's Fittie topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
De camping was vorig jaar het minste van het hele weekend, terwijl dit voorheen juist altijd de magie van een Decibel weekend was. In die botsauto-baan en blokhut stond de muziek zo zacht, was de moeite niet.

Ze kunnen daar inderdaad nog wel wat efficienter met de ruimte omgaan, die kermis attractie neemt 80% van de ruimte in..

En alle voorzieningen op de camping mogen wel stukken beter; kwartier in de rij voor de wc als je nodig moet schijten is ook te treurig voor woorden.

Zo veel ruimte neemt dat ook weer niet in, kon alleen allemaal zo veel beter neer gezet om worden


Oh ik dacht echt dat het 80% was, foute inschatting van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 16:24 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
De camping was vorig jaar het minste van het hele weekend, terwijl dit voorheen juist altijd de magie van een Decibel weekend was. In die botsauto-baan en blokhut stond de muziek zo zacht, was de moeite niet.

Ze kunnen daar inderdaad nog wel wat efficienter met de ruimte omgaan, die kermis attractie neemt 80% van de ruimte in..

En alle voorzieningen op de camping mogen wel stukken beter; kwartier in de rij voor de wc als je nodig moet schijten is ook te treurig voor woorden.

Zo veel ruimte neemt dat ook weer niet in, kon alleen allemaal zo veel beter neer gezet om worden


Oh ik dacht echt dat het 80% was, foute inschatting van mij!

Ik bedoel natuurlijk dat er ruimte zat was en er best nog wat bij kan zonder iets weg te hoeven laten
Al zou het me idd niks verbazen als hij weg blijft nu ook met die extra festival uren op vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Mainstage :surrender:



Zwaar verdiend maatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
chas1n schreef:
En alle voorzieningen op de camping mogen wel stukken beter; kwartier in de rij voor de wc als je nodig moet schijten is ook te treurig voor woorden.


Daar gelukkig geen last van gehad, wel de zondag 25 van de 30 minuten van SZP Live aan de dunne op een dixie gezeten :lol:

Een klassiek gevalletje oorzaak --> gevolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
Delt-A schreef:
chas1n schreef:
En alle voorzieningen op de camping mogen wel stukken beter; kwartier in de rij voor de wc als je nodig moet schijten is ook te treurig voor woorden.


Daar gelukkig geen last van gehad, wel de zondag 25 van de 30 minuten van SZP Live aan de dunne op een dixie gezeten :lol:

Een klassiek gevalletje oorzaak --> gevolg

Ja ook wij besloten elke dag meteen bij opening naar het festival te gaan simpelweg om te schijten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk zo'n verse dixie, heb wij in 2018 ook gedaan, opgehouden tot 11:00 en toen gauw naar de remember gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Heerlijk zo'n verse dixie, heb wij in 2018 ook gedaan, opgehouden tot 11:00 en toen gauw naar de remember gelopen.

Nu is dat ophouden tot 13:00 helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel opvallend dat je geen 'Loudness' stage hier hebt terwijl ze sinds jaren weer eens Loudness als feest hebben gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 16:54 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Wel opvallend dat je geen 'Loudness' stage hier hebt terwijl ze sinds jaren weer eens Loudness als feest hebben gegeven.

Ze zijn al een aantal jaar afgestapt van deze stage namen helaas
Alleen pussylounge nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh stond mij bij dat er nog altijd een Loudness stage was. Toch Raw indoor&outdoor wat je als stages had dan. Wellicht de xtreme Raw in de plaats van de grote Loudness indoor tent dan..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 17:27 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Oh stond mij bij dat er nog altijd een Loudness stage was. Toch Raw indoor&outdoor wat je als stages had dan. Wellicht de xtreme Raw in de plaats van de grote Loudness indoor tent dan..?

Ja oke
Ik doelde er op dat het geen loudness mee genoemd werdt.
Maar kijk eens naar de line up, een losse raw stage is niet bepaald nodig lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 12:31 
 
Hardtraxxer

Aaaaaa verandering
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 12:32 
 
Hardtraxxer

Idd de Loudness (of Raw Indoor) mist wel. B-Front Phuture Noize op mainstage is wel vet maar er mist toch wat. En waar is Radical? Ga sowieso de zaterdag omdat dit gewoon traditie is voor het een weekendfestival werd, wordt al de 10e decibel of zo maar mist toch wel een hoop namen. Maar misschien is het wel heel leuk we gaan het zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Maar misschien is het wel heel leuk we gaan het zien


Zo ist
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dus nog nooit op Decibel geweest, en we willen dit jaar met een groep voor het eerst een weekend gaan. (Een aantal daarvan zijn wel eens eerder een dagje geweest). Nou zijn we een beetje aant twijfelen welke camping ticket we willen halen (ravers paradise / ravers resort) en leek ravers resort ons beter, naar aanleiding van de verhalen vorig jaar m.b.t sanitair en nachtelijke figuren / sfeer op de camping. Nou blijven we echter met een paar vragen zitten, dus ik hoop dat iemand antwoord heeft:

1. Hoe lang is het lopen van ravers resort naar de beachbar / plaza etc? Kan het moeilijk inschatten op basis van de floorplan video.
Afbeelding
2. Zit er verschil in hoe de camping er uit ziet tussen ravers paradise / resort of verschillende velden? Lijkt me juist leuk om een beetje tussen de bomen te staan, dus zou het jammer vinden als ravers resort opeens een grasveld is :lol:
3. Hoe groot schatten jullie de kans dat camping verbeterpunten vorig jaar voornamelijk nog door de naweeën van corona kwamen en het dit jaar beter is? (Ook in vergelijking met voorgaande edities).

Thanks :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 16:12 
 
Hardtraxx Addict

1: toch wel een kwartier/ 20 min
2: bomen
3: ben bang dat het niet verbeterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 17:08 
 
Hardtraxxer

die iets duurdere camping is echt veel beter.
Die 20min lopen boeit echt niet, is vaak ook gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
1. Hoe lang is het lopen van ravers resort naar de beachbar / plaza etc? Kan het moeilijk inschatten op basis van de floorplan video.

Tussen de 20-30 minuten. Ligt aan de drukte en aan je toestand.

2. Zit er verschil in hoe de camping er uit ziet tussen ravers paradise / resort of verschillende velden? Lijkt me juist leuk om een beetje tussen de bomen te staan, dus zou het jammer vinden als ravers resort opeens een grasveld is :lol:
De (vrienden)velden bij Ravers Resort zijn wat kleiner dan bij Ravers Paradise. Bomen staan er overal wel, alleen de velden zijn vaak wel redelijk open.
De losse plekken verschillen weinig.

3. Hoe groot schatten jullie de kans dat camping verbeterpunten vorig jaar voornamelijk nog door de naweeën van corona kwamen en het dit jaar beter is? (Ook in vergelijking met voorgaande edities).

Ik hoop dat ze er mee aan de gang zijn gegaan, wij hebben vorig jaar, doordat we door een fout op Ravers Resort zaten, het minste jaar Decibel gehad van alle edities die we geweest zijn.


Het grootste verschil tussen Ravers Resort en Ravers Paradise is dat je bij Ravers Resort s'nachts en s'ochtends voor aanvang van het festival geen muziek mag draaien. Douches en toiletten zijn/waren net zo druk als op het andere gedeelte van de camping. + het lopen naar het feestgedeelte van de camping.

Voor ons zeker geen Ravers Resort meer :)

billieb15 schreef:
die iets duurdere camping is echt veel beter.
Die 20min lopen boeit echt niet, is vaak ook gezellig


Zeker wel als je even naar de tent wil gaan om iets te pakken, iets anders aan te trekken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Net in 1vandaag werd verkondigd dat Decibel nog niet de zekerheid van een vergunning heeft vanwege de ligging naast natura2000 gebied..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Net in 1vandaag werd verkondigd dat Decibel nog niet de zekerheid van een vergunning heeft vanwege de ligging naast natura2000 gebied..

De boomknuffelaars ruiken kansen nu andere vergunningen met succes zijn aangevochten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 19:36 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Net in 1vandaag werd verkondigd dat Decibel nog niet de zekerheid van een vergunning heeft vanwege de ligging naast natura2000 gebied..

Really?
Werd awakenings daar ook genoemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem komt van Act of Rage dit jaar. Bron: Insta

Edit: Niet gezien dat er al een topic voor was
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 07:51 
 
Hardtraxx Veteran

Sappers schreef:
RTM93 schreef:
Net in 1vandaag werd verkondigd dat Decibel nog niet de zekerheid van een vergunning heeft vanwege de ligging naast natura2000 gebied..

Really?
Werd awakenings daar ook genoemd?

Nee wel een aantal andere. Dit was het enige hard dance feest in het rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze gebruiken toch eco tokens? Lijkt me wel genoeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten