Ik ben dus nog nooit op Decibel geweest, en we willen dit jaar met een groep voor het eerst een weekend gaan. (Een aantal daarvan zijn wel eens eerder een dagje geweest). Nou zijn we een beetje aant twijfelen welke camping ticket we willen halen (ravers paradise / ravers resort) en leek ravers resort ons beter, naar aanleiding van de verhalen vorig jaar m.b.t sanitair en nachtelijke figuren / sfeer op de camping. Nou blijven we echter met een paar vragen zitten, dus ik hoop dat iemand antwoord heeft:
1. Hoe lang is het lopen van ravers resort naar de beachbar / plaza etc? Kan het moeilijk inschatten op basis van de floorplan video.

2. Zit er verschil in hoe de camping er uit ziet tussen ravers paradise / resort of verschillende velden? Lijkt me juist leuk om een beetje tussen de bomen te staan, dus zou het jammer vinden als ravers resort opeens een grasveld is
3. Hoe groot schatten jullie de kans dat camping verbeterpunten vorig jaar voornamelijk nog door de naweeën van corona kwamen en het dit jaar beter is? (Ook in vergelijking met voorgaande edities).
Thanks