Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft dat niet gewoon te maken met de periode wanneer dit feest wordt gehouden? Zullen toch wel veel mensen op vakantie zijn of hun geld al hebben uitgegeven. Ik wacht zelf ook nog even met een ticket halen maar voor mij is Decibel wel een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 14:52 
 
Hardtraxx Newbie

Vraagje: krijg je bij een regulier weekendkaartje Decibel (zonder camping) een bandje? Of scan je in dat geval gewoon (net als bij Rebirth) bij binnenkomst telkens het ticket? Heb één iemand gevonden die op zaterdag mee wil en iemand die op zondag mee wil, dus als 't gewoon losse ticket-scan is dan ben ik beide dagen voorzien van een feestmaatje. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fl34r schreef:
Vraagje: krijg je bij een regulier weekendkaartje Decibel (zonder camping) een bandje? Of scan je in dat geval gewoon (net als bij Rebirth) bij binnenkomst telkens het ticket? Heb één iemand gevonden die op zaterdag mee wil en iemand die op zondag mee wil, dus als 't gewoon losse ticket-scan is dan ben ik beide dagen voorzien van een feestmaatje. :$


Mocht het gaan om een bandje zoals bij Defqon... ik ken mensen die naald en draad hadden meegenomen om een bandje over te dragen. Gewoon afknippen dus en weer om de pols naaien bij iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Defqon is dit jaar op zondag bij binnenkomst camping drie verschillende keren aan m'n bandje getrokken en is deze uitgebreid gecontroleerd. Ze waren daar erg streng op dus zou ermee oppassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die festivalbandjes kun je desnoods ook gewoon afkrijgen als je met zn 2en bent:
https://www.tiktok.com/@nelliestalk/vid ... 8862038278
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waarom dit een probleem zou zijn. Er is betaald voor de 2 dagen. Wie dan binnenkomt boeit toch geen reet? Het is niet dat iemand op een magische wijze zo'n bandje kan dupliceren. Sterker nog, bij een Tomorrowland heb je zelfs bandjes met een gesp. Als je die doorverkoopt kan de koper wel niet op het profiel van de eigenaar van het bandje, maar je kan alsnog munten opladen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 17:04 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Is hier al een beetje hype voor? Ik heb het gevoel dat de kaarten maar 'mwah' lopen, zo moeten wij zelf nog halen óf men gaat überhaupt niet / slechts 1 dag in plaats van het hele weekend.

Bij mijn vriendengroep niet echt, line up van zaterdag valt niet super in de smaak bij sommigen. Er staan wel genoeg leuke artiesten, maar mist toch een hoop.

Komt ook omdat we allemaal oud zijn en meer dan de helft van de nieuwe namen niet kennen. Maar had van decibel wel betere line up verwacht. In ieder geval D-block S-te-fan en Radical Redemption op zaterdag

Snap sowieso niet met al die feesten tegenwoordig dat het 3 lange dagen moeten zijn. Liever gewoon zaterdag eerder beginnen en langer door en dan vrijdag en zondag gewoon een degelijke pre- en afterparty.

Voor mij was decibel in 2012 echt geweldig, pre party op vrijdag, zaterdag mooi festival en zondag lekker een afterparty. Veel rustiger en makkelijker vol te houden. 3 dagen festivalterrein ja dan is het inderdaad moeilijk om alle artiesten die je graag wilt zien op 1 dag te zien. En ja, 3 dagen door en zo dat trekken we allemaal niet meer, of in ieder geval niet zonder de week erna helemaal verrot te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Remi schreef:
Is hier al een beetje hype voor? Ik heb het gevoel dat de kaarten maar 'mwah' lopen, zo moeten wij zelf nog halen óf men gaat überhaupt niet / slechts 1 dag in plaats van het hele weekend.

Bij mijn vriendengroep niet echt, line up van zaterdag valt niet super in de smaak bij sommigen. Er staan wel genoeg leuke artiesten, maar mist toch een hoop.

Komt ook omdat we allemaal oud zijn en meer dan de helft van de nieuwe namen niet kennen. Maar had van decibel wel betere line up verwacht. In ieder geval D-block S-te-fan en Radical Redemption op zaterdag

Snap sowieso niet met al die feesten tegenwoordig dat het 3 lange dagen moeten zijn. Liever gewoon zaterdag eerder beginnen en langer door en dan vrijdag en zondag gewoon een degelijke pre- en afterparty.

Voor mij was decibel in 2012 echt geweldig, pre party op vrijdag, zaterdag mooi festival en zondag lekker een afterparty. Veel rustiger en makkelijker vol te houden. 3 dagen festivalterrein ja dan is het inderdaad moeilijk om alle artiesten die je graag wilt zien op 1 dag te zien. En ja, 3 dagen door en zo dat trekken we allemaal niet meer, of in ieder geval niet zonder de week erna helemaal verrot te zijn.


Haha je weet dat je oud bent als je hierom zit te miepen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 10:13 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:

Haha je weet dat je oud bent als je hierom zit te miepen :lol:

Vroegah he mijn jong, in mijn tijd.. toen was het nog gewoon alleen de zaterdag en van 11:00 tot 23:00

En wat was de muziek toen beter hè....

Nu tegenwoordig moet alles maar sneller en harder en langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Remi schreef:

Haha je weet dat je oud bent als je hierom zit te miepen :lol:

Vroegah he mijn jong, in mijn tijd.. toen was het nog gewoon alleen de zaterdag en van 11:00 tot 23:00

En wat was de muziek toen beter hè....

Nu tegenwoordig moet alles maar sneller en harder en langer


Daar is maar 1 oplossing voor: lekker wegblijven, wat een gezeur zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond vroeger de vrijdag en zondag ook altijd echt machtig mooi in die grote weekendtent. Qua sfeer en gezelligheid een stuk leuker, ook omdat je dan alleen met weekendmensen zit. Gaf altijd een leuk sfeertje op de vrijdag en vooral de zondag (melig, loom).

Muzikaal gezien natuurlijk wel een grote verbetering dat je ook op zondag gewoon een volledige festivaldag hebt. En voor mij persoonlijk nu ook een meevaller omdat ik voor het eerst alleen de zondag wil en dat nu dus ook kan.

Weet ook niet precies wat ik hier mee wil zeggen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Bij mijn vriendengroep niet echt, line up van zaterdag valt niet super in de smaak bij sommigen. Er staan wel genoeg leuke artiesten, maar mist toch een hoop.

Komt ook omdat we allemaal oud zijn en meer dan de helft van de nieuwe namen niet kennen. Maar had van decibel wel betere line up verwacht. In ieder geval D-block S-te-fan en Radical Redemption op zaterdag

Snap sowieso niet met al die feesten tegenwoordig dat het 3 lange dagen moeten zijn. Liever gewoon zaterdag eerder beginnen en langer door en dan vrijdag en zondag gewoon een degelijke pre- en afterparty.

Voor mij was decibel in 2012 echt geweldig, pre party op vrijdag, zaterdag mooi festival en zondag lekker een afterparty. Veel rustiger en makkelijker vol te houden. 3 dagen festivalterrein ja dan is het inderdaad moeilijk om alle artiesten die je graag wilt zien op 1 dag te zien. En ja, 3 dagen door en zo dat trekken we allemaal niet meer, of in ieder geval niet zonder de week erna helemaal verrot te zijn.

Dit raakt kant noch wal. Leuke aan 3 dagen een volledige festival line up is dat praktisch iedereen die je wilt zien er wel zal staan. Dat het makkelijker vol te houden is met een pre- en afterparty is ook bs, want je bepaalt toch zelf hoe gek je het maakt? Nu heb je alleen veel meer keuze dan 1 stage.

Verder is mijn gok dat de grote festivals inzetten op 3 dagen, omdat je dan gewoon meer rendement kan halen uit het festivalterrein wat je toch al helemaal hebt moeten opbouwen. Zeker in deze tijden maakt dat een groot festival organiseren rendabeler en als er vraag naar is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vind dit niet lastiger vol te houden dan hoe het voorheen op Decibel was, ik ga sinds 2013 altijd een weekend. Genoeg slaap en eten is het belangrijkste.

En ik vind het mooi hoe groot nu de vrijdag en zondag zijn geworden, veel keuze. Wat ik vorig jaar mistte was de grote afterparty tent, maar die is weer terug. Als die vrijdag en zondag maar 1 grote tent + nog die blokhut waren, dan zou er waarschijnlijk vrij weinig geweest zijn op die dagen wat mijn smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga pas sinds de laatste 5 edities een weekend naar Defqon. (wel in een huisje dan) maar meer dan prima vol te houden als je beetje normaal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ga pas sinds de laatste 5 edities een weekend naar Defqon. (wel in een huisje dan) maar meer dan prima vol te houden als je beetje normaal doet.


Dat is ook wel ff een wezenlijk verschil t.o.v. Duitse of Franse buren op de camping. :P

Als je paar uur slaap kan pakken per nacht en redelijk eet is het zeker goed te doen een festivalweekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Dat het makkelijker vol te houden is met een pre- en afterparty is ook bs, want je bepaalt toch zelf hoe gek je het maakt?

Godallemachtig, was ik maar zo verstandig......
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Albatrots schreef:
Dat het makkelijker vol te houden is met een pre- en afterparty is ook bs, want je bepaalt toch zelf hoe gek je het maakt?

Godallemachtig, was ik maar zo verstandig......

Hier ook hoor. Daarin maakt het alleen geen drol uit of er 1 of meerdere stages zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 08:41 
 
Hardtraxxer

Ik snap het vanuit organisatorisch oogpunt wel ja. Het terrein staat toch al volledig opgebouwd. Maar ik neem aan dat jullie dan allemaal een week vakantie nemen of gewoon 3 dagen festival en dan maandag weer aan de bak?

Zo'n weekend sfeer had inderdaad ook wat, omdat het meer voor de die-hards was. Vrijdag lekker een pre party om in de stemming te komen, dan zaterdag de dag waar je al die tijd naar uit kijkt en zondag een beetje brak afterren.

Ik denk inderdaad met een huisje, waar je gewoon een normale badkamer hebt en een normaal bed zodat je een normaal ritme kan behouden en niet te gek doet 3 dagen non stop het allemaal een stuk makkelijker vol te houden moet zijn dan in een tentje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 09:33 
 
Hardtraxx Addict

Altijd weekend Defqon en decibel gedaan
Mis idd wel de vrijdag van decibel, maar de zondag vind ik persoonlijk wel fijner.
Al mis ik wel mn afsluiting met de pussylounge residents.

Al ben ik bang dat zo'n vrijdag nu gewoon niet meer kan ivm de grote split in hardstyle.

Ik neem na een weekend feest de maandag en dinsdag vrij maar verder kan ik gewoon aan de slag(geen drugs, wel een tentje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die grote tent had wel wat magisch op het campingterrein, maar grootste nadeel is dat je afhankelijk bent van die line-up in de tent. Daarom vind ik die volle festivaldagen met meerdere stages heel chill. En een prima toevoeging dat die tent er nu weer is voor de afterparty, want die botsautobaan en blokhut waren treurig afgelopen jaar met volume op silent disco
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 12:15 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Die grote tent had wel wat magisch op het campingterrein, maar grootste nadeel is dat je afhankelijk bent van die line-up in de tent. Daarom vind ik die volle festivaldagen met meerdere stages heel chill. En een prima toevoeging dat die tent er nu weer is voor de afterparty, want die botsautobaan en blokhut waren treurig afgelopen jaar met volume op silent disco

Volume laag kan nog steeds he
Had iets met vergunning te maken en of die dit jaar anders is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 20:25 
 
Hardtraxx Addict

De time table heeft even online gestaan in de app.
Half uurtje later was hij er weer af :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 22:04 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
De time table heeft even online gestaan in de app.
Half uurtje later was hij er weer af :(

Iets opgepikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:10 
 
Hardtraxxer

timetable beschikbaar in de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:22 
 
Hardtraxxer

En niet gewoon op de website?

Handig allemaal. Tickets niet meer uitprinten. Extra apps downloaden om de time table te zien.

Vroeger he.... dat waren nog eens tijden.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten