TiMOTHYb schreef:
Speakafreak schreef:
Vraagje, Wanneer begint de Officiële kaartverkoop op het internet van Decibel?
Maakt niet zoveel uit toch, je hebt zeker wel een maandje voor ze allemaal weg zijn.
Dat meen je niet, maar ik geloof je best. Ik vond het al raar dat Hard Bass pas achter een maand was uitverkocht. Maar ik dacht dat Decibel idem als Defqon 1. was, alleen minder commercieel met een betere sfeer en meer hardstyle lovers dan wannabe's. Vind het fijn maar toch raar :S
Mensen hebben gewoon niet door dat ze voor minder moeite naar een wat schijnt, beter feest kunnen gaan.
Blijkbaar dan
