Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
WOEHOEE met Squirrie, Chukkels & Roberttt in een huisje. Gaat 1 grote gekte worden :D
Ik kom wel alleen in me uppie gereden, maar we meeten elkaar daar wel gewoon. Of spreken ergens bij Kutrecht af of wat dan ook. Komt goedd :D

Er gaan doden vallen, gok ik zo. :cool:

*Iig een persoon die totaal ontspoort en hulp nodig heeft met het leven voor de daaropvolgende 24 uur. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

4 gaan erin en 3 komen eruit. Wie overleeft het NIET?!?!
Wacht tot 20-8 voor deze uitslag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
4 gaan erin en 3 komen eruit. Wie overleeft het NIET?!?!
Wacht tot 20-8 voor deze uitslag :P

Ik heb al zo mijn idee. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik heb al zo mijn idee. :cool:

Are you willing to share it with us?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Vraagje, Wanneer begint de Officiële kaartverkoop op het internet van Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Vraagje, Wanneer begint de Officiële kaartverkoop op het internet van Decibel?

Maakt niet zoveel uit toch, je hebt zeker wel een maandje voor ze allemaal weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Speakafreak schreef:
Vraagje, Wanneer begint de Officiële kaartverkoop op het internet van Decibel?

Maakt niet zoveel uit toch, je hebt zeker wel een maandje voor ze allemaal weg zijn.

Dat meen je niet, maar ik geloof je best. Ik vond het al raar dat Hard Bass pas achter een maand was uitverkocht. Maar ik dacht dat Decibel idem als Defqon 1. was, alleen minder commercieel met een betere sfeer en meer hardstyle lovers dan wannabe's. Vind het fijn maar toch raar :S

Mensen hebben gewoon niet door dat ze voor minder moeite naar een wat schijnt, beter feest kunnen gaan.
Blijkbaar dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ben dan net terug uit Lloret dus mijn spaarvarken zal wel leeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HOPPA, kampeerplekje geboekt! :)
Vorig jaar the qontinent camping geweest, en maten gingen weekje erna hier ook heen..
De foto's van deze camping leken iig wat netter, een fatsoenlijke plaats ipv hutjemutje op een veld.. ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
TiMOTHYb schreef:
Speakafreak schreef:
Vraagje, Wanneer begint de Officiële kaartverkoop op het internet van Decibel?

Maakt niet zoveel uit toch, je hebt zeker wel een maandje voor ze allemaal weg zijn.

Dat meen je niet, maar ik geloof je best. Ik vond het al raar dat Hard Bass pas achter een maand was uitverkocht. Maar ik dacht dat Decibel idem als Defqon 1. was, alleen minder commercieel met een betere sfeer en meer hardstyle lovers dan wannabe's. Vind het fijn maar toch raar :S

Mensen hebben gewoon niet door dat ze voor minder moeite naar een wat schijnt, beter feest kunnen gaan.
Blijkbaar dan :P


Grotendeels is t zelfde paupervolk als op defqon imo.
Alleen wat minder buitenlanders heb ik t idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand een idee wanneer je die voucher codes ontvangt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
iemand een idee wanneer je die voucher codes ontvangt ?

Wanneer je betaalt hebt gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
iemand een idee wanneer je die voucher codes ontvangt ?

Eén of twee weken voor de speciale voorverkoop begint. En dat is twee á drie weken voor de officiële voorverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Officiële verkoop zal hoogstwaarschijnlijk in mei zijn, 2de weekend ofzo. En de voorverkoop in april :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bevestigingen komen morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
iSenSe` schreef:
iemand een idee wanneer je die voucher codes ontvangt ?

Eén of twee weken voor de speciale voorverkoop begint. En dat is twee á drie weken voor de officiële voorverkoop.


Thanks kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand al een bevestiging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
iemand al een bevestiging?


nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Hooli schreef:
iemand al een bevestiging?


nope

Spreek voor jezelf!

Ik overigens ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bevestiging binnen. Zelfde huisje als vorig jaar! :yay:

Valt het mensen op dat de COMPLETE betaling voor volgende week donderdag nu binnen moet zijn? :huh:

Nog 161 dagen tot het begint! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook!!

Moet als ik thuis ben ff kijkeng :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What da foek?! Nu moeten we ineens €934,40 ineens overmaken, binnen 7 dagen. Dit is echt bullshit, dit was niet afgesproken! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe dan? Zit de borg er ook bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoe dan? Zit de borg er ook bij?

Yep. Stelletje fags. Vorig jaar moest dat ter plekke. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

meen je?

dacht dat er stond dat je in twee termijnen kon betalen......
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten